ja dan is het vooral slim om juist dan lekker de hele dag in bed te gaan liggen word je alleen maar nog moeier vanquote:Op zondag 1 mei 2011 23:36 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ik denk eerder lamlendig van het niks doen, en het gestress over de nominaties enz., camera's
Dat project zit ook al aardig op de rit. Opzitten, pootjes geven en liggen doet ie al op commando, niet altijd maar tochquote:Op zondag 1 mei 2011 23:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Onzin hij moet zijn plaats weten. Ik vind goed zoals het gaat. Hij zit en geeft pootjes. Philip is een groter project
dat eerste ben ik wel met je eens.. maar het beestje heeft niet meegekregen dat het licht uitging.. dus voor hem is de situatie nog hetzelfde als een uurtje geleden.. licht uit zou een goed punt voor hem zijn, wanneer dat uit is, mag ie er niet komen. na een paar keer ga ie dan vanzelf als het licht uitgaat..quote:Op zondag 1 mei 2011 23:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Onzin hij moet zijn plaats weten. Ik vind goed zoals het gaat. Hij zit en geeft pootjes. Philip is een groter project
Ik weet het niet, maar dat is net zoalsn Gerard zegt Alex is een vriend voor me geworden maar Ik/wij hebben andere dingen gezien.quote:
hehehe dat is waarquote:Op zondag 1 mei 2011 23:39 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
ja dan is het vooral slim om juist dan lekker de hele dag in bed te gaan liggen word je alleen maar nog moeier van
Sinds Aaf weg is, wordt er ook niet meer gesport.. en het lichaam went er aan, hoe minder beweging hoe slomer het wordt.. dat wordt nog wel eens wat, als de dames en heren weer in de wijde wereld stappen!quote:Op zondag 1 mei 2011 23:37 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Ja maar slapen de halve dag en ze liggen er om 11 uur al in dan kunnen ze toch meer klagen dat ze te weinig slaap krijgen
quote:Op zondag 1 mei 2011 23:39 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
dat eerste ben ik wel met je eens.. maar het beestje heeft niet meegekregen dat het licht uitging.. dus voor hem is de situatie nog hetzelfde als een uurtje geleden.. licht uit zou een goed punt voor hem zijn, wanneer dat uit is, mag ie er niet komen. na een paar keer ga ie dan vanzelf als het licht uitgaat..
Je referentiekader wordt anders, omdat je alleen nog maar de andere bewoners hebt om te spiegelen..quote:Op zondag 1 mei 2011 23:39 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Ik weet het niet, maar dat is net zoalsn Gerard zegt Alex is een vriend voor me geworden maar Ik/wij hebben andere dingen gezien.
Idd. dat dus.quote:Op zondag 1 mei 2011 23:41 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Je referentiekader wordt anders, omdat je alleen nog maar de andere bewoners hebt om te spiegelen..
Ik ben dat geneuzel over die hond een beetje zat, het geneuzel tussen de bewoners is stukken leukerquote:Op zondag 1 mei 2011 23:39 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat project zit ook al aardig op de rit. Opzitten, pootjes geven en liggen doet ie al op commando, niet altijd maar toch
dat JoJo dan zelf buiten voor de deur gat slapen lekker bij segquote:Op zondag 1 mei 2011 23:41 schreef Noelle06 het volgende:
Jo praat Sharon om en Segredo mag naar binnen op de slaapkamer
en terecht, dat beest kan daar best gaan liggen. krijgt ie tenminste dag en nacht ritmequote:Op zondag 1 mei 2011 23:41 schreef Noelle06 het volgende:
quote:Op zondag 1 mei 2011 23:41 schreef Noelle06 het volgende:
die lag toch al in de open haard?quote:Op zondag 1 mei 2011 23:42 schreef bull-sjitt het volgende:
[..]
dat JoJo dan zelf buiten voor de deur gat slapen lekker bij seg
haha, alsof daar niet telkens hetzelfde over wordt gezegd!!quote:Op zondag 1 mei 2011 23:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben dat geneuzel over die hond een beetje zat, het geneuzel tussen de bewoners is stukken leuker
je hebt gelijk ! alweer..quote:Op zondag 1 mei 2011 23:42 schreef superkokje het volgende:
[..]
en terecht, dat beest kan daar best gaan liggen. krijgt ie tenminste dag en nacht ritme
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |