en na haar plas ging ze ff flink spuiten met de luchtverfrisserquote:Op zondag 1 mei 2011 23:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar dat gekletter van Mo werkt aanstekelijk, dus nu zal ie zo wel weer willen
En hoe laat komen ze er uit... Als wij al weer uren wakker zijn en er al een halve dagtaak op hebben zittenquote:Op zondag 1 mei 2011 23:34 schreef superkokje het volgende:
dat schijtvolk ligt dus echt al in het nest
Onzin hij moet zijn plaats weten. Ik vind goed zoals het gaat. Hij zit en geeft pootjes. Philip is een groter projectquote:Op zondag 1 mei 2011 23:33 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Eigenlijk is het voor het beestje ook niet te begrijpen.. Ze liggen nu toch nog gewoon te praten, net zo als een uurtje geleden en toen mocht ie er wel bij zijn...
Vraag me ook af hoe ze nog serieus moe kunnen zijn allemaalquote:Op zondag 1 mei 2011 23:35 schreef chufi het volgende:
[..]
En hoe laat komen ze er uit... Als wij al weer uren wakker zijn en er al een halve dagtaak op hebben zitten
valt allemaal niet mee hoor....quote:Op zondag 1 mei 2011 23:36 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Vraag me ook af hoe ze nog serieus moe kunnen zijn allemaal
ik denk eerder lamlendig van het niks doen, en het gestress over de nominaties enz., camera'squote:Op zondag 1 mei 2011 23:36 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Ja wat ze nu doen is ook goed maar gister lieten ze hem wel gewoon op de slaapkamer slapen dus dat is wel een beetje verwarend voor zo'n beestje toch.quote:Op zondag 1 mei 2011 23:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Onzin hij moet zijn plaats weten. Ik vind goed zoals het gaat. Hij zit en geeft pootjes. Philip is een groter project
dat bedoel ik. tegen de tijd dat dat volk het nest uit rolt ben ik al naar werk. En als ik thuis kom liggen ze er al inquote:Op zondag 1 mei 2011 23:35 schreef chufi het volgende:
[..]
En hoe laat komen ze er uit... Als wij al weer uren wakker zijn en er al een halve dagtaak op hebben zitten
quote:Op zondag 1 mei 2011 23:37 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat bedoel ik. tegen de tijd dat dat volk het nest uit rolt ben ik al naar werk. En als ik thuis kom liggen ze er al in
Snap wel dat ze moe zijn, voornamelijk geestelijk.quote:Op zondag 1 mei 2011 23:36 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Ja maar slapen de halve dag en ze liggen er om 11 uur al in dan kunnen ze toch meer klagen dat ze te weinig slaap krijgenquote:
Ja inderdaad, van het niets doen.quote:Op zondag 1 mei 2011 23:36 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ik denk eerder lamlendig van het niks doen, en het gestress over de nominaties enz., camera's
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |