Ze heeft daar zelf ook al een aantal keer iets over gezegd/uitgebeeld maar stond nu ook op inderdaad op twitter.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:46 schreef Sonera het volgende:
Even een vraagje hoe komen jullie aan het nieuws over Jo die een abortus heeft gehad? Las wel iets op twitter..
Twitter van MaJo.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:46 schreef Sonera het volgende:
Even een vraagje hoe komen jullie aan het nieuws over Jo die een abortus heeft gehad? Las wel iets op twitter..
quote:Op zondag 1 mei 2011 22:46 schreef Chanel5 het volgende:
Oke ik ga er vandoor, lekker mijn bed in en Knag kan me wat!!!!
Echt he, dat wijf spoort niet.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:47 schreef PoezeligDing het volgende:
Even aandacht vragen voor de eisprong....
Is mama Jo de buddy van SST Joanna die op Phil z'n twitter die berichte post? Sorry heb het dit weekend niet goed gevolgdquote:
quote:Op zondag 1 mei 2011 22:47 schreef PoezeligDing het volgende:
Even aandacht vragen voor de eisprong....
met fenneke aan ut spelen????quote:Op zondag 1 mei 2011 22:48 schreef sjampoeh het volgende:
sjeeeeeeeeeez die mamajo spoort toch ook niet, zal jo leuk vinden dat haar ma zo uit de school klapt. OMG
En dan jo die zo lult, ik zou knetter worden daar echtttttt![]()
waar is gerard
Volgens mij willen ze sowieso niks privé houden ofzo. Jo heeft toch ook al een keer verhaal verteld over haar moeder. Toen dacht ik ook dit ga je toch niet vertellen op TV!quote:Op zondag 1 mei 2011 22:48 schreef sjampoeh het volgende:
sjeeeeeeeeeez die mamajo spoort toch ook niet, zal jo leuk vinden dat haar ma zo uit de school klapt. OMG
En dan jo die zo lult, ik zou knetter worden daar echtttttt![]()
waar is gerard
Ik maak er inderdaad geen geheim van dat ik al met één been in het SST-huis stond en me door m'n meisje heb laten terugfluiten. Wat ik wel wil meegeven: met mij in dat huis was het verloop van SST heel anders geweest en never a dull moment!!!quote:Op zondag 1 mei 2011 22:42 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Volgens mij mag jij je voor een volgende RLS opgeven van je vriendin. Daarom ben je ook zo idolaat van Joanna. Je hoopt aan haar een "kruiwagentje" te hebben om mee te mogen doen.
Je aast gewoon op de lusten en de lasten en je hebt er alles voor over.
Als Joanna je zou vragen om Hummie te beffen, dan doe je het nog, als je maar in een RLS mag zitten...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |