is dat echt die johanna of zeg je maar wat?quote:Op zondag 1 mei 2011 21:52 schreef suzi1 het volgende:
[..]
mooie ava daar he, met zn vriendin johanna
ik dacht daarstraks echt dat ze t was dus nee, ik zeg niet zomaar watquote:Op zondag 1 mei 2011 21:53 schreef Enyma het volgende:
[..]
is dat echt die johanna of zeg je maar wat?
Dat sowieso!quote:Op zondag 1 mei 2011 21:54 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ik dacht daarstraks echt dat ze t was dus nee, ik zeg niet zomaar wat
en als het een ander is zal mo nog even hard janken hor
rriiighht...quote:De gunfactor
1 mei om 21.32
Monique hoopt dat het rad niet op haar komt.
Het is geen geheim dat Monique het niet erg zou vinden om naar huis te gaan. Ze wordt dan herenigd met haar grote liefde Maik. Vorige week was het uitgerekend Monique die de goede sleutel te pakken had en daardoor niet genomineerd kon worden. Dit keer heeft ze het ook niet volledig zelf in de hand. Het rad gaat uitkomst bieden. “Ik hoop echt dat die foto niet op mij draait. Ik gun het iemand anders.”
Maakt vrij weinig uit wie het is, het is namelijk niet Monique....quote:Op zondag 1 mei 2011 21:53 schreef Enyma het volgende:
[..]
Maar wel keihard je best doen om er met zoveel mogelijk stickers op te komen natuurlijk.quote:
gekocht op de vrijmarktquote:
quote:
Ik vond het niet echt duidelijk hoor maar je zou het er van kunen maken.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:00 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Top dat je het even terug haalt.
Vele hebben het gemist schijnbaar.
Naiefquote:Op zondag 1 mei 2011 22:00 schreef Enyma het volgende:
Denken zij nou echt dat ze gevraagd gaan worden voor de playboy?
En dat zegt al genoeg, ze konkelt en ze is zo link als een looien deurquote:Op zondag 1 mei 2011 21:57 schreef ToughLove het volgende:
[..]
Maar wel keihard je best doen om er met zoveel mogelijk stickers op te komen natuurlijk.
Is dit Johanna?quote:Op zondag 1 mei 2011 21:53 schreef Enyma het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |