Ik wil niet zeggen dat ik nooit geen fouten maak maar het niveau is heel laag ja.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat mens is echt gestoord en haar Nederlands is abobinabel.
[..]
Petrus weet er wel raad mij bij de hemelpoort....quote:Op zondag 1 mei 2011 21:19 schreef shomila het volgende:
Op die chat van sst praten ze het nog goed ook dat ze dat gedaan heeft.Echt er lopen meer gekken los als dat er vast zitten.
Ik ga niet eens op hyves kijken, zal ws hetzelfde gebeurenquote:Op zondag 1 mei 2011 21:19 schreef shomila het volgende:
Op die chat van sst praten ze het nog goed ook dat ze dat gedaan heeft.Echt er lopen meer gekken los als dat er vast zitten.
Ga er niet eens meer lezen, scheelt me een hoop ergenis.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:19 schreef shomila het volgende:
Ze zijn op die SST chat niet helemaal zuiver.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:19 schreef shomila het volgende:
quote:Op zondag 1 mei 2011 21:19 schreef shomila het volgende:
op zondag moet Jo toch altijd de ramen lappen buiten?quote:Op zondag 1 mei 2011 21:20 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nee, gewoon het zwembad schoonmaken wat ze wel vaker doen
Vaag soms he, maar het zijn dan echt 301 berichten maar worden als je automatisch volgt niet allemaal weer gegegeven soms.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:22 schreef Reksie1981 het volgende:
Hoezo gaan die topics nu ineens bij 281 dicht en niet bij 300? moeten we een topic quotum halen van net5?
Die van LS zat op 301quote:Op zondag 1 mei 2011 21:22 schreef Reksie1981 het volgende:
Hoezo gaan die topics nu ineens bij 281 dicht en niet bij 300? moeten we een topic quotum halen van net5?
Ah, dan mis ik de laatste 20 ofzo, want bij LS's berichtje stond 281 bij mijquote:Op zondag 1 mei 2011 21:23 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Vaag soms he, maar het zijn dan echt 301 berichten maar worden als je automatisch volgt niet allemaal weer gegegeven soms.
is een bekend probleem. Wordt naar gekekenquote:Op zondag 1 mei 2011 21:22 schreef Reksie1981 het volgende:
Waar staat dat aangegeven als ik vragen mag?quote:
Foto van haar hondquote:Op zondag 1 mei 2011 21:27 schreef schizolientje het volgende:
Ben benieuwd wat voor verrassing Jo krijgt in de kvdw, ze heeft het zo moeilijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |