Ik wil niet zeggen dat ik nooit geen fouten maak maar het niveau is heel laag ja.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat mens is echt gestoord en haar Nederlands is abobinabel.
[..]
Petrus weet er wel raad mij bij de hemelpoort....quote:Op zondag 1 mei 2011 21:19 schreef shomila het volgende:
Op die chat van sst praten ze het nog goed ook dat ze dat gedaan heeft.Echt er lopen meer gekken los als dat er vast zitten.
Ik ga niet eens op hyves kijken, zal ws hetzelfde gebeurenquote:Op zondag 1 mei 2011 21:19 schreef shomila het volgende:
Op die chat van sst praten ze het nog goed ook dat ze dat gedaan heeft.Echt er lopen meer gekken los als dat er vast zitten.
Ga er niet eens meer lezen, scheelt me een hoop ergenis.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:19 schreef shomila het volgende:
Ze zijn op die SST chat niet helemaal zuiver.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:19 schreef shomila het volgende:
quote:Op zondag 1 mei 2011 21:19 schreef shomila het volgende:
op zondag moet Jo toch altijd de ramen lappen buiten?quote:Op zondag 1 mei 2011 21:20 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nee, gewoon het zwembad schoonmaken wat ze wel vaker doen
Vaag soms he, maar het zijn dan echt 301 berichten maar worden als je automatisch volgt niet allemaal weer gegegeven soms.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:22 schreef Reksie1981 het volgende:
Hoezo gaan die topics nu ineens bij 281 dicht en niet bij 300? moeten we een topic quotum halen van net5?
Die van LS zat op 301quote:Op zondag 1 mei 2011 21:22 schreef Reksie1981 het volgende:
Hoezo gaan die topics nu ineens bij 281 dicht en niet bij 300? moeten we een topic quotum halen van net5?
Ah, dan mis ik de laatste 20 ofzo, want bij LS's berichtje stond 281 bij mijquote:Op zondag 1 mei 2011 21:23 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Vaag soms he, maar het zijn dan echt 301 berichten maar worden als je automatisch volgt niet allemaal weer gegegeven soms.
is een bekend probleem. Wordt naar gekekenquote:Op zondag 1 mei 2011 21:22 schreef Reksie1981 het volgende:
Waar staat dat aangegeven als ik vragen mag?quote:
Foto van haar hondquote:Op zondag 1 mei 2011 21:27 schreef schizolientje het volgende:
Ben benieuwd wat voor verrassing Jo krijgt in de kvdw, ze heeft het zo moeilijk
Weer live in de uitzending dusquote:Op zondag 1 mei 2011 21:30 schreef Chanel5 het volgende:
Dinsdag weten ze dus meer over de nominaties
Je bent de eerste doe dat inkoppertje snapt.quote:
Ik vind het bestquote:Op zondag 1 mei 2011 21:30 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Je bent de eerste doe dat inkoppertje snapt.
Vaak zeggen lapohunters (zoals ik net deed) vol, VOL.
Ik wil met jullie toestemming het rode kruis van Gerard vervangen door foto met een gouden kruis.
Als jullie het te subjectief vinden, doe ik het niet.
mee eens !quote:Op zondag 1 mei 2011 21:30 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik wil met jullie toestemming het rode kruis van Gerard vervangen door foto met een gouden kruis.
Grappig. ik zeg DOENquote:Op zondag 1 mei 2011 21:30 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Gewoon doen. Omdat het kanquote:Op zondag 1 mei 2011 21:30 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Je zou haast de kinderbescherming op Jo afsturen. Wat een creep die moeder.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:31 schreef Leandra het volgende:
Arme Joanna, met zo'n moeder heb je geen haatdragende exen nodig....![]()
Het zal best waar zijn, en ik kan me voorstellen dat ze er in het huis een keer wat over heeft laten vallen, maar wat een verschrikkelijk mens is die moeder als ze dat zo even op internet zet.
Als het idd waar is heeft Jo althans geprobeerd het niet zo letterlijk uit te spreken. M.a.w. de streamers waren er echt niet zeker over.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:31 schreef Leandra het volgende:
Het zal best waar zijn, en ik kan me voorstellen dat ze er in het huis een keer wat over heeft laten vallen, maar wat een verschrikkelijk mens is die moeder als ze dat zo even op internet zet.
Echt zwaar gestoord die moeder, Jo heeft het misschien wel verzwegen voor sommige mensen en zij gooit het op twitter.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:31 schreef Leandra het volgende:
Dit is een oud plaatje, maar op zich is de locatie niet echt gewijzigd:quote:Op zondag 1 mei 2011 21:27 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Waar staat dat aangegeven als ik vragen mag?
Doen!quote:Op zondag 1 mei 2011 21:30 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dank je voor je moeite!quote:Op zondag 1 mei 2011 21:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dit is een oud plaatje, maar op zich is de locatie niet echt gewijzigd:
[ afbeelding ]
Nou onzin niet doenquote:Op zondag 1 mei 2011 21:30 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Misschien is het een vooropgezet plan tussen moeder en dochter en heeft Jo het daarom tot nu toe niet hardop uitgesproken? Als dat zo is, komen we er deze week wel achter als Jo het uitspreekt.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:34 schreef shomila het volgende:
[..]
Echt zwaar gestoord die moeder, Jo heeft het misschien wel verzwegen voor sommige mensen en zij gooit het op twitter.
Jo heeft het al verteld tegen Mo en sharonquote:Op zondag 1 mei 2011 21:36 schreef Enyma het volgende:
[..]
Misschien is het een vooropgezet plan tussen moeder en dochter en heeft Jo het daarom tot nu toe niet hardop uitgesproken? Als dat zo is, komen we er deze week wel achter als Jo het uitspreekt.
Hoe wereldvreemd die moeder ook mag zijn (en kennelijk geen enkel benul heeft van de reikwijdte van internet), het gaat me echt te ver om zelfs maar te suggereren dat het niet waar zou zijn.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:34 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Als het idd waar is heeft Jo althans geprobeerd het niet zo letterlijk uit te spreken. M.a.w. de streamers waren er echt niet zeker over.
Dit mens mag zich in mijn ogen geen moeder noemen want ze beschermd haar kind nergens voor, alles voor de publiciteit.
maar niet hardop uitgesproken, in de hoop dat streamers ed het niet zouden oppikken.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:37 schreef Capaja het volgende:
[..]
Jo heeft het al verteld tegen Mo en sharon
nee oke het was veel "gebraentaal" inderdaadquote:Op zondag 1 mei 2011 21:38 schreef Enyma het volgende:
[..]
maar niet hardop uitgesproken, in de hoop dat streamers ed het niet zouden oppikken.
Zwaar gestoort moet je dan toch zijn..!!quote:Op zondag 1 mei 2011 21:34 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Als het idd waar is heeft Jo althans geprobeerd het niet zo letterlijk uit te spreken. M.a.w. de streamers waren er echt niet zeker over.
Dit mens mag zich in mijn ogen geen moeder noemen want ze beschermd haar kind nergens voor, alles voor de publiciteit.
niet vergeten dat jo een pathologische leugenaar is hequote:Op zondag 1 mei 2011 21:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hoe wereldvreemd die moeder ook mag zijn (en kennelijk geen enkel benul heeft van de reikwijdte van internet), het gaat me echt te ver om zelfs maar te suggereren dat het niet waar zou zijn.
Compleet met aureool en lammeren aan zijn voeten.quote:
Ik herinner me dat ze toen in bed onder de dekens met 1 van de meiden iets zei over zichzelf en toen onder de dekens op haar armband wees waar allemaal dingen in waren gegraveerd.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:37 schreef Capaja het volgende:
[..]
Jo heeft het al verteld tegen Mo en sharon
Ja iets met 14 december.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:40 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Ik herinner me dat ze toen in bed onder de dekens met 1 van de meiden iets zei over zichzelf en toen onder de dekens op haar armband wees waar allemaal dingen in waren gegraveerd.
Het gaat er mij om dat ik haar (majo) tot alles in staat zie. Dit soort info gooi je niet op Internet.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hoe wereldvreemd die moeder ook mag zijn (en kennelijk geen enkel benul heeft van de reikwijdte van internet), het gaat me echt te ver om zelfs maar te suggereren dat het niet waar zou zijn.
True, maar oplettende streamers wisten al dat ze geaborteerd is op 14 december vorig jaar.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:37 schreef Leandra het volgende:
quote:Op zondag 1 mei 2011 21:42 schreef Noelle06 het volgende:
Door dingen weet Mo zeker dat ze volgende week een finale ticket kunnen verdienen.
welke dingen dan?quote:Op zondag 1 mei 2011 21:42 schreef Noelle06 het volgende:
Door dingen weet Mo zeker dat ze volgende week een finale ticket kunnen verdienen.
Ojeee nu je het zegt..Ze zouden dit toch niet samen vooraf bedacht hebbenquote:Op zondag 1 mei 2011 21:39 schreef knagsje het volgende:
[..]
niet vergeten dat jo een pathologische leugenaar is he
Ben je echt verbaasd?quote:Op zondag 1 mei 2011 21:42 schreef Noelle06 het volgende:
Wuut?quote:Op zondag 1 mei 2011 21:43 schreef Lady-night het volgende:
Jo had een gesprek en wees op haar buik..Mo vroeg toen: A of M?
quote:Op zondag 1 mei 2011 21:44 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ojeee nu je het zegt..Ze zouden dit toch niet samen vooraf bedacht hebben
Dat de oplettende streamers dat wisten is al meer dan genoeg, dat die moeder het nu nog een beetje gaat zitten twitteren (beseft ze eigenlijk wel waar die term vandaan komt?) is echt te zot voor woorden....quote:Op zondag 1 mei 2011 21:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
True, maar oplettende streamers wisten al dat ze geaborteerd is op 14 december vorig jaar.
MamaDjoon en Djoon werken wat dat betreft perfect samen. Vergis je niet in deze 2 geslepen dames.
ze verkopen hun ziel nog voor een tientje johquote:Op zondag 1 mei 2011 21:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat de oplettende streamers dat wisten is al meer dan genoeg, dat die moeder het nu nog een beetje gaat zitten twitteren (beseft ze eigenlijk wel waar die term vandaan komt?) is echt te zot voor woorden....
Oh, daar ben ik het helemaal mee eens hoor. Laat daar geen misverstand over bestaan.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:44 schreef Leandra het volgende:
Dat de oplettende streamers dat wisten is al meer dan genoeg, dat die moeder het nu nog een beetje gaat zitten twitteren (beseft ze eigenlijk wel waar die term vandaan komt?) is echt te zot voor woorden....
[speculeer] Mo wilde weg, dat ging haar duiten kosten, interesseerde haar niet, kreeg het aanbod om de finale te halen en bleef daarom toch maar[/speculeer]quote:
..en een stiertjequote:Op zondag 1 mei 2011 21:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Compleet met aureool en lammeren aan zijn voeten.
U gaat door voor de koelkastquote:Op zondag 1 mei 2011 21:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
[speculeer] Mo wilde weg, dat ging haar duiten kosten, interesseerde haar niet, kreeg het aanbod om de finale te halen en bleef daarom toch maar[/speculeer]
en dan derde worden met 0 euro in der kluis.....slim jaquote:Op zondag 1 mei 2011 21:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
[speculeer] Mo wilde weg, dat ging haar duiten kosten, interesseerde haar niet, kreeg het aanbod om de finale te halen en bleef daarom toch maar[/speculeer]
De COS is inmiddels dusdanig gedevalueerd dat je rustig mag posten dat haar vader de stem van een jaar lang gratis Champagne heeft voorzien....quote:Op zondag 1 mei 2011 21:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen, en dan als derde weg met een koffertje.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
quote:@SST_Laura
SST Laura
Over 2 weekjes verloopt dit account wil je mij blijven volgen dan kan dat op: LauraVellekoop1 (vergeet de 1 niet) #sstnl
Nee niet om in de finale te komen want dat staat al vast. Ze hoopt op meelij van alle kleine meisjes die hun kleedgeld dan gaan smssen om er nog wat an te verdien ook, hoe walgelijk kun je zijn......quote:Op zondag 1 mei 2011 21:48 schreef Chanel5 het volgende:
Majo gebruikt alle ellende van Jo om in de finale te komen, nou lekker ben je!!!
Of al die ellende waar is laten we maar in het midden want leugens zijn hun niet vreemd.
Derde plaats ging ze niet van uit, denk ik danquote:Op zondag 1 mei 2011 21:48 schreef knagsje het volgende:
[..]
en dan derde worden met 0 euro in der kluis.....slim ja
ik zou denken, mamaquote:Op zondag 1 mei 2011 21:49 schreef Lady-night het volgende:
[..]
Nou er is van gemaakt: abortus...menstruatie
ik ook?!quote:Op zondag 1 mei 2011 21:51 schreef Enyma het volgende:
Ik was in de veronderstelling dat ze met vieren in de finale kwamen?
Ik begin nu echt te geloven dat haar een koffertje beloofd is vorige week toen ze weg wildequote:Op zondag 1 mei 2011 21:49 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen, en dan als derde weg met een koffertje.
Ja al die meisjes die denken zoveel gratis smsjes te hebben!quote:Op zondag 1 mei 2011 21:50 schreef knagsje het volgende:
[..]
Nee niet om in de finale te komen want dat staat al vast. Ze hoopt op meelij van alle kleine meisjes die hun kleedgeld dan gaan smssen om er nog wat an te verdien ook, hoe walgelijk kun je zijn......
Welkom.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:51 schreef Maan77 het volgende:
Hallo, ben nieuw hier. Volg jullie vanaf het begin, bedankt voor het plezier :-). Vraag me wel af waarom SSt Monique erin willen houden. Ze zien toch ook wel dat ze niet populair is?
Moneuk is het kijkcijferkanon met haar konijnedansjes en gejankquote:Op zondag 1 mei 2011 21:51 schreef Maan77 het volgende:
Hallo, ben nieuw hier. Volg jullie vanaf het begin, bedankt voor het plezier :-). Vraag me wel af waarom SSt Monique erin willen houden. Ze zien toch ook wel dat ze niet populair is?
mooie ava daar he, met zn vriendin johannaquote:Op zondag 1 mei 2011 21:52 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Mail heeft ook al een nieuwe doorgegeven @maikbos
Nee maar ze jankt wel veel en ligt vaak in haar blote reet!quote:Op zondag 1 mei 2011 21:51 schreef Maan77 het volgende:
Mo is niet echt slim hoor, een KANS is al heel wat toch?quote:Op zondag 1 mei 2011 21:50 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Derde plaats ging ze niet van uit, denk ik dan
is dat echt die johanna of zeg je maar wat?quote:Op zondag 1 mei 2011 21:52 schreef suzi1 het volgende:
[..]
mooie ava daar he, met zn vriendin johanna
ik dacht daarstraks echt dat ze t was dus nee, ik zeg niet zomaar watquote:Op zondag 1 mei 2011 21:53 schreef Enyma het volgende:
[..]
is dat echt die johanna of zeg je maar wat?
Dat sowieso!quote:Op zondag 1 mei 2011 21:54 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ik dacht daarstraks echt dat ze t was dus nee, ik zeg niet zomaar wat
en als het een ander is zal mo nog even hard janken hor
rriiighht...quote:De gunfactor
1 mei om 21.32
Monique hoopt dat het rad niet op haar komt.
Het is geen geheim dat Monique het niet erg zou vinden om naar huis te gaan. Ze wordt dan herenigd met haar grote liefde Maik. Vorige week was het uitgerekend Monique die de goede sleutel te pakken had en daardoor niet genomineerd kon worden. Dit keer heeft ze het ook niet volledig zelf in de hand. Het rad gaat uitkomst bieden. “Ik hoop echt dat die foto niet op mij draait. Ik gun het iemand anders.”
Maakt vrij weinig uit wie het is, het is namelijk niet Monique....quote:Op zondag 1 mei 2011 21:53 schreef Enyma het volgende:
[..]
Maar wel keihard je best doen om er met zoveel mogelijk stickers op te komen natuurlijk.quote:
gekocht op de vrijmarktquote:
quote:
Ik vond het niet echt duidelijk hoor maar je zou het er van kunen maken.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:00 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Top dat je het even terug haalt.
Vele hebben het gemist schijnbaar.
Naiefquote:Op zondag 1 mei 2011 22:00 schreef Enyma het volgende:
Denken zij nou echt dat ze gevraagd gaan worden voor de playboy?
En dat zegt al genoeg, ze konkelt en ze is zo link als een looien deurquote:Op zondag 1 mei 2011 21:57 schreef ToughLove het volgende:
[..]
Maar wel keihard je best doen om er met zoveel mogelijk stickers op te komen natuurlijk.
Is dit Johanna?quote:Op zondag 1 mei 2011 21:53 schreef Enyma het volgende:
[..]
Hij stond ook niet meer op youtube, hij stond op het account wat ze verwijderd hebben. Heb hem nu net op mijn nieuwe account gezet.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:00 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Top dat je het even terug haalt.
Ook die verwijderd??? Begin aan een complot te denken.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:02 schreef Flashbox het volgende:
[..]
Hij stond ook niet meer op youtube, hij stond op het account wat ze verwijderd hebben. Heb hem nu net op mijn nieuwe account gezet.
Ik gun Mo dat zo niet hequote:Op zondag 1 mei 2011 22:03 schreef Enyma het volgende:
Wat ik net zo snel kon opmaken van het rad, heeft monique er nu de meeste stikkers op. Maar ik kan me vergissen, was niet heel scherp beeld nl.
Triest volkquote:Op zondag 1 mei 2011 22:02 schreef Flashbox het volgende:
[..]
Hij stond ook niet meer op youtube, hij stond op het account wat ze verwijderd hebben. Heb hem nu net op mijn nieuwe account gezet.
Miste de cap.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:03 schreef Enyma het volgende:
Wat ik net zo snel kon opmaken van het rad, heeft monique er nu de meeste stikkers op. Maar ik kan me vergissen, was niet heel scherp beeld nl.
Hee jij ook hier?quote:Op zondag 1 mei 2011 22:04 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Maandag nominatie hé? een beetje slijmen is Mo haar scam naar veilgheid...
Ja daar heb ik ook last van, zit het lekker te volgen, shit cap gemist!!quote:Op zondag 1 mei 2011 22:04 schreef Enyma het volgende:
[..]
Jammer, ik ook. Zat er n beetje stom naar te kijken ipv dat ik ff n shotje maakte haha
En dan komt het weer boven door de tweets van Joanna d'r moeder...quote:Op zondag 1 mei 2011 22:00 schreef Noelle06 het volgende:
[..]Top dat je het even terug haalt.
een beetje wazig verhaal hoorquote:
Staat in het script. Maar ja eerste jaar acteerschool, komt er nog niet zo goed uitquote:Op zondag 1 mei 2011 22:06 schreef Enyma het volgende:
Hoezo wil Jo een bericht van thuis? Ze spreekt haar moeder elke dag in de KvdW
Omdat die verhaallijn bewaard moest blijven tot week 12quote:Op zondag 1 mei 2011 22:09 schreef knagsje het volgende:
[..]
En waarom zo moeilijk doen op de vraag A of M?
En waarom zouden de meiden die vraag begrijpen?quote:Op zondag 1 mei 2011 22:09 schreef knagsje het volgende:
[..]
Abortus of een miskraam is toch een groot verschil.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:09 schreef knagsje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat ze er geen behoefte aan had dat heel Nederland het zou weten.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:09 schreef knagsje het volgende:
[..]
Natuurlijk, daarom gooit mamaJo het nu op twitterquote:Op zondag 1 mei 2011 22:09 schreef Enyma het volgende:
[..]
Omdat die verhaallijn bewaard moest blijven tot week 12
de verhaallijn zal dan zijn dat ze een kindje verloren is, of door Abortus of door een Miskraam.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:09 schreef Enyma het volgende:
[..]
Omdat die verhaallijn bewaard moest blijven tot week 12
Ja ik dacht ik vertel hetquote:Op zondag 1 mei 2011 22:03 schreef shomila het volgende:
Laura hoort nu op twitter van de missie om haar te ontvoeren.
Laura's reactie
Nee dit wist ik niet! Wat gemeen#sstnl
7 minutes ago via web Favorite Retweet Reply
Net als dat heel Nederland al wist dat ze gedumpt was en de spullen al bij MamaJo stondenquote:Op zondag 1 mei 2011 22:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat ze er geen behoefte aan had dat heel Nederland het zou weten.
Had ze even niet op d'r moeder gerekend
de vraag werd aan Jo gesteld A of M toch?quote:Op zondag 1 mei 2011 22:10 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
En waarom zouden de meiden die vraag begrijpen?
Wat n timing hè, dat botoxmonster :pquote:Op zondag 1 mei 2011 22:11 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Natuurlijk, daarom gooit mamaJo het nu op twitter
dan had ze helemaal niets moeten vertellen..quote:Op zondag 1 mei 2011 22:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat ze er geen behoefte aan had dat heel Nederland het zou weten.
Had ze even niet op d'r moeder gerekend
Als het om een zwangerschap gaat die ineens niet meer bestaat, dan zijn er niet echt veel mogelijkheden...quote:Op zondag 1 mei 2011 22:10 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
En waarom zouden de meiden die vraag begrijpen?
Hoi Wildstarquote:Op zondag 1 mei 2011 22:11 schreef wildstar het volgende:
Goeienaaf Fokkers.![]()
Nadat ze Geer eruit hebben gepiepeldben ik ff 3 dagen met m'n bike erop uit geweest.
FF geen Secret Story meer dacht ik, gelijk afkicken maar ja ut blijft trekken hè.
De cossen door lezen was wel een makkie, ( Gerebeer er uit) is er niks meer te beleven.
Maar als ik zie hoe jullie er mee omgaan blijf ik het ook maar volgen tot het eind.
Ik zag ook die ie hier ook langs was geweest. Super tof van hem en tuuk ook van Fenneke![]()
welkom weer manquote:Op zondag 1 mei 2011 22:11 schreef wildstar het volgende:
Goeienaaf Fokkers.![]()
Nadat ze Geer eruit hebben gepiepeldben ik ff 3 dagen met m'n bike erop uit geweest.
FF geen Secret Story meer dacht ik, gelijk afkicken maar ja ut blijft trekken hè.
De cossen door lezen was wel een makkie, ( Gerebeer er uit) is er niks meer te beleven.
Maar als ik zie hoe jullie er mee omgaan blijf ik het ook maar volgen tot het eind.
Ik zag ook die ie hier ook langs was geweest. Super tof van hem en tuuk ook van Fenneke![]()
Er was ook een aafkefansite dus? En nee die site is niet van mij maar we zijn niet allemaal hetzelfdequote:Op zondag 1 mei 2011 22:11 schreef sjampoeh het volgende:
![]()
een blog over lau en flex
http://secretstorystories.web-log.nl/blog/
Precies geen daily meerquote:Op zondag 1 mei 2011 22:13 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Hoi Wildstar![]()
Ja het is nog maar twee weken die zingen we dan maar uit.
Alleen geen Daily meer Jo/Mo show
omfg die collage ookquote:Op zondag 1 mei 2011 22:11 schreef sjampoeh het volgende:
![]()
Tsja, zo onder elkaar heb je wel eens gesprekken die een richting opgaan die wellicht niet heel geschikt zijn voor zo'n situatie, maar laten we nou niet doen alsof ze het tijdens het avondeten hebben besproken, zo net voordat de daily er live in zou knallen.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:13 schreef knagsje het volgende:
[..]
dan had ze helemaal niets moeten vertellen..
Hint naar de stem dat de foto van haar hond binnen komtquote:Op zondag 1 mei 2011 22:15 schreef sjampoeh het volgende:
wat is jo weer dom aan het lullen![]()
me moeder wil in een volgend leven als mijn hond terugkomen, nou dan weet je wel hoe verwend hij is
Pubers zijn nu eenmaal gauw ergens fan vanquote:
De Familie Verweijen verpest niet alleen SST maar nog veel meer in het leven, geld is voor hen veel belangrijker.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:15 schreef Chanel5 het volgende:
Als je zo graag kinderen wilt en abortus pleegt voor de vent waar je zoveel van houdt ben je toch verkeerd bezig. Plus dat wat het aanricht aan je lichaam en dat je zo'n kindje weg kunt laten halen terwijl je hart je zegt zo graag moeder te willen worden.\
Dat mens is niet van deze wereld!
egnie egnie egniequote:Op zondag 1 mei 2011 22:18 schreef Flow3r het volgende:
[..]
dit lijkt me eerder Nadia van de Gouden Kooi
en dat er niet vergeten moet worden, dat er na een abortus het meer dan eens voorkomt, dat men helemaal geen kinderen kan krijgen als gevolg van een te grove curetage van de baarmoederwant.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:15 schreef Chanel5 het volgende:
Als je zo graag kinderen wilt en abortus pleegt voor de vent waar je zoveel van houdt ben je toch verkeerd bezig. Plus dat wat het aanricht aan je lichaam en dat je zo'n kindje weg kunt laten halen terwijl je hart je zegt zo graag moeder te willen worden.\
Joanna komt op mij echt niet over als een vrouw die zich een abortus laat aanpraten door dr vriend, het is toch een dominant type. Vind het een heel vreemd verhaal... Ik zeg niet dat het hélemaal gelogen is, maar iets klopt er niet aan voor mijn gevoel.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:15 schreef Chanel5 het volgende:
Dat je abortus pleegt terwijl je graag kinderen wilt snap ik ook niet, maar misschien wilde Joanna haar eigen jeugd niet herhalen voor haar kind (zonder vader opgroeien).quote:Op zondag 1 mei 2011 22:15 schreef Chanel5 het volgende:
egnie, die Johanna had een brede mopsneusquote:Op zondag 1 mei 2011 22:18 schreef suzi1 het volgende:
[..]
egnie egnie egnie
kijk die kaaklijn enzo das wel johanna hoor
En misschien is er helemaal geen miskraam of abortus geweest en is het weer verzonnen om aandacht te krijgen........quote:Op zondag 1 mei 2011 22:19 schreef MargrietV het volgende:
[..]
en dat er niet vergeten moet worden, dat er na een abortus het meer dan eens voorkomt, dat men helemaal geen kinderen kan krijgen als gevolg van een te grove curetage van de baarmoederwant.
Dat lag verscholen in mijn bericht.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:19 schreef MargrietV het volgende:
[..]
en dat er niet vergeten moet worden, dat er na een abortus het meer dan eens voorkomt, dat men helemaal geen kinderen kan krijgen als gevolg van een te grove curetage van de baarmoederwant.
Nee joh, Naad had een veul donkere oogopslagquote:Op zondag 1 mei 2011 22:18 schreef Flow3r het volgende:
[..]
dit lijkt me eerder Nadia van de Gouden Kooi
En donkerder huidskleur.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:20 schreef Flow3r het volgende:
[..]
egnie, die Johanna had een brede mopsneus
En hij draagt zijn 'trouwring' nog...quote:Op zondag 1 mei 2011 22:11 schreef sjampoeh het volgende:
![]()
ze heeft het op Mallorca laten doen.... was ze langer overtijd dan in Nederland is toegestaan?quote:Op zondag 1 mei 2011 22:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat je abortus pleegt terwijl je graag kinderen wilt snap ik ook niet, maar misschien wilde Joanna haar eigen jeugd niet herhalen voor haar kind (zonder vader opgroeien).
Wat het in je lichaam aanricht valt wel mee hoor, je hoeft in NL niet naar een of andere slager die je halve baarmoeder verminkt, als een je een miskraam hebt en het komt niet vanzelf dan word je ook gecuretteerd.... zelfde behandeling.
shit ja das waar :Squote:Op zondag 1 mei 2011 22:20 schreef Flow3r het volgende:
[..]
egnie, die Johanna had een brede mopsneus
Dat valt volgens mij wel mee tegenwoordig, ze gebruiken geen breipennen meer.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:19 schreef MargrietV het volgende:
[..]
quote:Op zondag 1 mei 2011 22:21 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
En hij draagt zijn 'trouwring' nog...
Onee dat bedoel ik niet, het zal echt op een goede manier gebeuren. Maar wat als je daarna niet meer zwanger kunt worden? je weet nooit wat het met je lichaam doet.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat je abortus pleegt terwijl je graag kinderen wilt snap ik ook niet, maar misschien wilde Joanna haar eigen jeugd niet herhalen voor haar kind (zonder vader opgroeien).
Wat het in je lichaam aanricht valt wel mee hoor, je hoeft in NL niet naar een of andere slager die je halve baarmoeder verminkt, als je een miskraam hebt en het komt niet vanzelf dan word je ook gecuretteerd.... zelfde behandeling.
Dacht 3 in de finale show.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:22 schreef wildstar het volgende:
Er zouden er toch 4 naar de finale gaan, of is het toch 3?
Nee, is gevraagd aan ze maar dat is omdat die ringen hen herinneren aan de tijd in het huis.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:22 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Volgens mij denkt hij dat hij echt getrouwd is.
In Nederland is het toegestaan tot 24 weken.... Dat is al een bevalling.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:21 schreef MargrietV het volgende:
[..]
ze heeft het op Mallorca laten doen.... was ze langer overtijd dan in Nederland is toegestaan?
Die clown van beter bed heeft 'm ook nog om...quote:Op zondag 1 mei 2011 22:22 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Volgens mij denkt hij dat hij echt getrouwd is.
Ja , daar heb je natuurlijk een ring voor nodigquote:Op zondag 1 mei 2011 22:24 schreef Olga het volgende:
[..]
Nee, is gevraagd aan ze maar dat is omdat die ringen hen herinneren aan de tijd in het huis.
zelfs met een gewone echte curette kan je door de baarmoederwant heen raggen.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat valt volgens mij wel mee tegenwoordig, ze gebruiken geen breipennen meer.
Niet dat het moest van Dennis dat maakt MaJo er nu van op twitter.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:24 schreef suzi1 het volgende:
maar er is echt niet uit dat filmpje op te halen dat ze die abortus moest van dennis. en echt wel dat ze dat erbij zou zeggen als dat zo geweest was
ze vergeleek het met het overleven van een tsunami
Jemig 24 weken, dat is al een volledig kindje, moet er niet aan denken!!!quote:Op zondag 1 mei 2011 22:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
In Nederland is het toegestaan tot 24 weken.... Dat is al een bevalling.
Maar goed, maak ongegeneerd ook nog even een halve crimineel van haar door de suggestie te wekken dat ze na de 24 weken een abortus heeft laten doen
Nee, of je wordt 3 maanden na een curettage weer zwanger....quote:Op zondag 1 mei 2011 22:23 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Onee dat bedoel ik niet, het zal echt op een goede manier gebeuren. Maar wat als je daarna niet meer zwanger kunt worden? je weet nooit wat het met je lichaam doet.
Zo denk ik er ook over.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:27 schreef knagsje het volgende:
Ik gelof van het hele verhaal geen reet.....alleen maar aandacht en dennis zwart maken
Ja, en de kans dat dat nog gebeurt omdat iemand geen zin heeft in het vaderschap is echt vrij klein hoor, met die termijn worden er eigenlijk alleen nog maar abortussen gepleegd op kinderen waarvan bij de 20-weken-echo is gebleken dat ze geen menswaardig leven kunnen leiden.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:25 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Jemig 24 weken, dat is al een volledig kindje, moet er niet aan denken!!!
Ken het verhaal leandra maar verkeerde keuzes kunnen zonder medische redenen de deur dicht doen.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, of je wordt 3 maanden na een curettage weer zwanger....
Als dat na een curettage ivm een miskraam kan, dan kun je na een curettage ivm een abortus ook weer zwanger worden.
Het is tegenwoordig vrij uitzonderlijk dat je baarmoeder zo verminkt wordt door een curettage dat je niet meer zwanger kunt worden.
Dus wees Jo telkens op haar voorhoofd: Ik lijk wel gek! Ik lijkt wel gek!quote:
quote:Op zondag 1 mei 2011 22:30 schreef suzi1 het volgende:
denkt phil nu echt dat dat zwembad een hint was naar zijn geheim?!?
nou die vlekken vind ik oprecht rot....dat wat er in haar hoofd afspeelt kan me dan weer niet schelen....eg nie eg nie egnieeeeeeeeee!quote:Op zondag 1 mei 2011 22:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dus wees Jo telkens op haar voorhoofd: Ik lijk wel gek! Ik lijkt wel gek!
En zo zijn die vlekken er gekomen.
Tsja, er zijn wel meer vrouwen die het niet lukt een tweede keer zwanger te worden, ook vrouwen die nooit een abortus hebben gehad.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:30 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ken het verhaal leandra maar verkeerde keuzes kunnen zonder medische redenen de deur dicht doen.
En dan ga je toch twijfelen over die keuzes
ja het arme vruchtje zou van boven maar eens mee kunnen lezenquote:Op zondag 1 mei 2011 22:32 schreef waxmask het volgende:
.
Ik heb zelf er ook wel wat van gezegd, maar bij nader inzien is dat best respectloos naar Dennis en de eventuele ongeboren vrucht.
Uitstekend, hij rolt zich sinds dit weekend ook om, dus ik kan m'n lol op de komende tijdquote:Op zondag 1 mei 2011 22:32 schreef Chanel5 het volgende:
Ffkes offtopic hoe is het met jullie mooie manneke Leandra?
Zal Geer al lekker in zijn jaccuzi zitten..........quote:Op zondag 1 mei 2011 22:33 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ja het arme vruchtje zou van boven maar eens mee kunnen lezen
Daar zou ik ook geen kindje van willenquote:Op zondag 1 mei 2011 22:33 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Nee, want hij heet Sylvester...
[ afbeelding ]
maar ze raaks verstrikt in haar eigen leugens dus zegt lamaarquote:
Maar laat maar, ze gaat het niet vertellenquote:
Hoop het voor hem en dat de Steady maar snel in Nederland mag zijn.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:34 schreef knagsje het volgende:
[..]
Zal Geer al lekker in zijn jaccuzi zitten..........
Tuurlijk, Joanne d'r hele leven is een grote Tsunami, daar kan dat golfje van Sharon nooit tegenop.quote:
Nog maar omrollen laat staan als hij gaat kruipen/lopen, ach geniet van elk moment maar ik neem aan dat je dat ook zult doen!quote:Op zondag 1 mei 2011 22:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Uitstekend, hij rolt zich sinds dit weekend ook om, dus ik kan m'n lol op de komende tijd
afschieten die draak.......(niet egt hoor)quote:Op zondag 1 mei 2011 22:35 schreef bull-sjitt het volgende:
[..]
maar ze raaks verstrikt in haar eigen leugens dus zegt lamaar
Idd. haar hersenen konden nu even niet snel een leugen verzinnenquote:Op zondag 1 mei 2011 22:35 schreef bull-sjitt het volgende:
[..]
maar ze raaks verstrikt in haar eigen leugens dus zegt lamaar
Knagsje meteen denkend aan het gesprek van aafke.......quote:Op zondag 1 mei 2011 22:37 schreef PoezeligDing het volgende:
Oud klasgenoot van jo heette de kandidaten welkom, ving ze bij aankomst op.
Tja, bullshit zeg maarquote:Op zondag 1 mei 2011 22:35 schreef bull-sjitt het volgende:
[..]
maar ze raakt verstrikt in haar eigen leugens dus zegt lamaar
Dat was Guido toch?quote:Op zondag 1 mei 2011 22:38 schreef Noelle06 het volgende:
Ja Jo was weer de allerlaatste kandidaatKarim moet lachen.
Is dat nieuw? Crocet?quote:Op zondag 1 mei 2011 22:39 schreef LekkerSimpel het volgende:
Weer verspreekt Jo haar?
Ze had het over een medewerker van de Stem die een broodje crocet ging eten?
en gezellig ookquote:
Dat kruipen en lopen mag hij nog even mee wachten svp, ik vind omrollen met 5 maanden al rap genoeg, want zodra het hem echt makkelijk afgaat, kan hij dus komen waar hij wezen wilquote:Op zondag 1 mei 2011 22:36 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Nog maar omrollen laat staan als hij gaat kruipen/lopen, ach geniet van elk moment maar ik neem aan dat je dat ook zult doen!
knetteren maarquote:Op zondag 1 mei 2011 22:40 schreef bull-sjitt het volgende:
[..]
en gezellig ook
voor op de open haard
Volgens mij mag jij je voor een volgende RLS opgeven van je vriendin. Daarom ben je ook zo idolaat van Joanna. Je hoopt aan haar een "kruiwagentje" te hebben om mee te mogen doen.quote:
quote:Op zondag 1 mei 2011 22:42 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Volgens mij mag jij je voor een volgende RLS opgeven van je vriendin. Daarom ben je ook zo idolaat van Joanna. Je hoopt aan haar een "kruiwagentje" te hebben om mee te mogen doen.
Je aast gewoon op de lusten en de lasten en je hebt er alles voor over.
Als Joanna je zou vragen om Hummie te beffen, dan doe je het nog, als je maar in een RLS mag zitten...
Doe dat maar want het komt nooit meer terug, ik heb ook ooit bewust afscheid genomen.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat kruipen en lopen mag hij nog even mee wachten svp, ik vind omrollen met 5 maanden al rap genoeg, want zodra het hem echt makkelijk afgaat, kan hij dus komen waar hij wezen wil
Maar ik geniet, zo hard als ik kan, want ik weet dat het zo voorbij is
quote:Op zondag 1 mei 2011 22:42 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Volgens mij mag jij je voor een volgende RLS opgeven van je vriendin. Daarom ben je ook zo idolaat van Joanna. Je hoopt aan haar een "kruiwagentje" te hebben om mee te mogen doen.
Als Joanna je zou vragen om Hummie te beffen, dan doe je het nog, als je maar in een RLS mag zitten...
hey naar bed jijquote:Op zondag 1 mei 2011 22:43 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Doe dat maar want het komt nooit meer terug, ik heb ook ooit bewust afscheid genomen.
Veel genieten van die kleine man dus!
Ze heeft daar zelf ook al een aantal keer iets over gezegd/uitgebeeld maar stond nu ook op inderdaad op twitter.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:46 schreef Sonera het volgende:
Even een vraagje hoe komen jullie aan het nieuws over Jo die een abortus heeft gehad? Las wel iets op twitter..
Twitter van MaJo.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:46 schreef Sonera het volgende:
Even een vraagje hoe komen jullie aan het nieuws over Jo die een abortus heeft gehad? Las wel iets op twitter..
quote:Op zondag 1 mei 2011 22:46 schreef Chanel5 het volgende:
Oke ik ga er vandoor, lekker mijn bed in en Knag kan me wat!!!!
Echt he, dat wijf spoort niet.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:47 schreef PoezeligDing het volgende:
Even aandacht vragen voor de eisprong....
Is mama Jo de buddy van SST Joanna die op Phil z'n twitter die berichte post? Sorry heb het dit weekend niet goed gevolgdquote:
quote:Op zondag 1 mei 2011 22:47 schreef PoezeligDing het volgende:
Even aandacht vragen voor de eisprong....
met fenneke aan ut spelen????quote:Op zondag 1 mei 2011 22:48 schreef sjampoeh het volgende:
sjeeeeeeeeeez die mamajo spoort toch ook niet, zal jo leuk vinden dat haar ma zo uit de school klapt. OMG
En dan jo die zo lult, ik zou knetter worden daar echtttttt![]()
waar is gerard
Volgens mij willen ze sowieso niks privé houden ofzo. Jo heeft toch ook al een keer verhaal verteld over haar moeder. Toen dacht ik ook dit ga je toch niet vertellen op TV!quote:Op zondag 1 mei 2011 22:48 schreef sjampoeh het volgende:
sjeeeeeeeeeez die mamajo spoort toch ook niet, zal jo leuk vinden dat haar ma zo uit de school klapt. OMG
En dan jo die zo lult, ik zou knetter worden daar echtttttt![]()
waar is gerard
Ik maak er inderdaad geen geheim van dat ik al met één been in het SST-huis stond en me door m'n meisje heb laten terugfluiten. Wat ik wel wil meegeven: met mij in dat huis was het verloop van SST heel anders geweest en never a dull moment!!!quote:Op zondag 1 mei 2011 22:42 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |