Natuurlijk, daarom gooit mamaJo het nu op twitterquote:Op zondag 1 mei 2011 22:09 schreef Enyma het volgende:
[..]
Omdat die verhaallijn bewaard moest blijven tot week 12
de verhaallijn zal dan zijn dat ze een kindje verloren is, of door Abortus of door een Miskraam.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:09 schreef Enyma het volgende:
[..]
Omdat die verhaallijn bewaard moest blijven tot week 12
Ja ik dacht ik vertel hetquote:Op zondag 1 mei 2011 22:03 schreef shomila het volgende:
Laura hoort nu op twitter van de missie om haar te ontvoeren.
Laura's reactie
Nee dit wist ik niet! Wat gemeen#sstnl
7 minutes ago via web Favorite Retweet Reply
Net als dat heel Nederland al wist dat ze gedumpt was en de spullen al bij MamaJo stondenquote:Op zondag 1 mei 2011 22:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat ze er geen behoefte aan had dat heel Nederland het zou weten.
Had ze even niet op d'r moeder gerekend
de vraag werd aan Jo gesteld A of M toch?quote:Op zondag 1 mei 2011 22:10 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
En waarom zouden de meiden die vraag begrijpen?
Wat n timing hè, dat botoxmonster :pquote:Op zondag 1 mei 2011 22:11 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Natuurlijk, daarom gooit mamaJo het nu op twitter
dan had ze helemaal niets moeten vertellen..quote:Op zondag 1 mei 2011 22:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat ze er geen behoefte aan had dat heel Nederland het zou weten.
Had ze even niet op d'r moeder gerekend
Als het om een zwangerschap gaat die ineens niet meer bestaat, dan zijn er niet echt veel mogelijkheden...quote:Op zondag 1 mei 2011 22:10 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
En waarom zouden de meiden die vraag begrijpen?
Hoi Wildstarquote:Op zondag 1 mei 2011 22:11 schreef wildstar het volgende:
Goeienaaf Fokkers.![]()
Nadat ze Geer eruit hebben gepiepeldben ik ff 3 dagen met m'n bike erop uit geweest.
FF geen Secret Story meer dacht ik, gelijk afkicken maar ja ut blijft trekken hè.
De cossen door lezen was wel een makkie, ( Gerebeer er uit) is er niks meer te beleven.
Maar als ik zie hoe jullie er mee omgaan blijf ik het ook maar volgen tot het eind.
Ik zag ook die ie hier ook langs was geweest. Super tof van hem en tuuk ook van Fenneke![]()
welkom weer manquote:Op zondag 1 mei 2011 22:11 schreef wildstar het volgende:
Goeienaaf Fokkers.![]()
Nadat ze Geer eruit hebben gepiepeldben ik ff 3 dagen met m'n bike erop uit geweest.
FF geen Secret Story meer dacht ik, gelijk afkicken maar ja ut blijft trekken hè.
De cossen door lezen was wel een makkie, ( Gerebeer er uit) is er niks meer te beleven.
Maar als ik zie hoe jullie er mee omgaan blijf ik het ook maar volgen tot het eind.
Ik zag ook die ie hier ook langs was geweest. Super tof van hem en tuuk ook van Fenneke![]()
Er was ook een aafkefansite dus? En nee die site is niet van mij maar we zijn niet allemaal hetzelfdequote:Op zondag 1 mei 2011 22:11 schreef sjampoeh het volgende:
![]()
een blog over lau en flex
http://secretstorystories.web-log.nl/blog/
Precies geen daily meerquote:Op zondag 1 mei 2011 22:13 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Hoi Wildstar![]()
Ja het is nog maar twee weken die zingen we dan maar uit.
Alleen geen Daily meer Jo/Mo show
omfg die collage ookquote:Op zondag 1 mei 2011 22:11 schreef sjampoeh het volgende:
![]()
een blog over lau en flex
http://secretstorystories.web-log.nl/blog/
Tsja, zo onder elkaar heb je wel eens gesprekken die een richting opgaan die wellicht niet heel geschikt zijn voor zo'n situatie, maar laten we nou niet doen alsof ze het tijdens het avondeten hebben besproken, zo net voordat de daily er live in zou knallen.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:13 schreef knagsje het volgende:
[..]
dan had ze helemaal niets moeten vertellen..
Hint naar de stem dat de foto van haar hond binnen komtquote:Op zondag 1 mei 2011 22:15 schreef sjampoeh het volgende:
wat is jo weer dom aan het lullen![]()
me moeder wil in een volgend leven als mijn hond terugkomen, nou dan weet je wel hoe verwend hij is
Pubers zijn nu eenmaal gauw ergens fan vanquote:
De Familie Verweijen verpest niet alleen SST maar nog veel meer in het leven, geld is voor hen veel belangrijker.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:15 schreef Chanel5 het volgende:
Als je zo graag kinderen wilt en abortus pleegt voor de vent waar je zoveel van houdt ben je toch verkeerd bezig. Plus dat wat het aanricht aan je lichaam en dat je zo'n kindje weg kunt laten halen terwijl je hart je zegt zo graag moeder te willen worden.\
Dat mens is niet van deze wereld!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |