Hij stond ook niet meer op youtube, hij stond op het account wat ze verwijderd hebben. Heb hem nu net op mijn nieuwe account gezet.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:00 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Top dat je het even terug haalt.
Vele hebben het gemist schijnbaar.
Ook die verwijderd??? Begin aan een complot te denken.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:02 schreef Flashbox het volgende:
[..]
Hij stond ook niet meer op youtube, hij stond op het account wat ze verwijderd hebben. Heb hem nu net op mijn nieuwe account gezet.
Ik gun Mo dat zo niet hequote:Op zondag 1 mei 2011 22:03 schreef Enyma het volgende:
Wat ik net zo snel kon opmaken van het rad, heeft monique er nu de meeste stikkers op. Maar ik kan me vergissen, was niet heel scherp beeld nl.
Triest volkquote:Op zondag 1 mei 2011 22:02 schreef Flashbox het volgende:
[..]
Hij stond ook niet meer op youtube, hij stond op het account wat ze verwijderd hebben. Heb hem nu net op mijn nieuwe account gezet.
Miste de cap.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:03 schreef Enyma het volgende:
Wat ik net zo snel kon opmaken van het rad, heeft monique er nu de meeste stikkers op. Maar ik kan me vergissen, was niet heel scherp beeld nl.
Hee jij ook hier?quote:Op zondag 1 mei 2011 22:04 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Maandag nominatie hé? een beetje slijmen is Mo haar scam naar veilgheid...
Ja daar heb ik ook last van, zit het lekker te volgen, shit cap gemist!!quote:Op zondag 1 mei 2011 22:04 schreef Enyma het volgende:
[..]
Jammer, ik ook. Zat er n beetje stom naar te kijken ipv dat ik ff n shotje maakte haha
En dan komt het weer boven door de tweets van Joanna d'r moeder...quote:Op zondag 1 mei 2011 22:00 schreef Noelle06 het volgende:
[..]Top dat je het even terug haalt.
Vele hebben het gemist schijnbaar.
een beetje wazig verhaal hoorquote:
Staat in het script. Maar ja eerste jaar acteerschool, komt er nog niet zo goed uitquote:Op zondag 1 mei 2011 22:06 schreef Enyma het volgende:
Hoezo wil Jo een bericht van thuis? Ze spreekt haar moeder elke dag in de KvdW
Omdat die verhaallijn bewaard moest blijven tot week 12quote:Op zondag 1 mei 2011 22:09 schreef knagsje het volgende:
[..]
En waarom zo moeilijk doen op de vraag A of M?
En waarom zouden de meiden die vraag begrijpen?quote:Op zondag 1 mei 2011 22:09 schreef knagsje het volgende:
[..]
Abortus of een miskraam is toch een groot verschil.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:09 schreef knagsje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat ze er geen behoefte aan had dat heel Nederland het zou weten.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:09 schreef knagsje het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |