Ik wil niet zeggen dat ik nooit geen fouten maak maar het niveau is heel laag ja.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat mens is echt gestoord en haar Nederlands is abobinabel.
[..]
Petrus weet er wel raad mij bij de hemelpoort....quote:Op zondag 1 mei 2011 21:19 schreef shomila het volgende:
Op die chat van sst praten ze het nog goed ook dat ze dat gedaan heeft.Echt er lopen meer gekken los als dat er vast zitten.
Ik ga niet eens op hyves kijken, zal ws hetzelfde gebeurenquote:Op zondag 1 mei 2011 21:19 schreef shomila het volgende:
Op die chat van sst praten ze het nog goed ook dat ze dat gedaan heeft.Echt er lopen meer gekken los als dat er vast zitten.
Ga er niet eens meer lezen, scheelt me een hoop ergenis.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:19 schreef shomila het volgende:
Ze zijn op die SST chat niet helemaal zuiver.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:19 schreef shomila het volgende:
quote:Op zondag 1 mei 2011 21:19 schreef shomila het volgende:
op zondag moet Jo toch altijd de ramen lappen buiten?quote:Op zondag 1 mei 2011 21:20 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nee, gewoon het zwembad schoonmaken wat ze wel vaker doen
Vaag soms he, maar het zijn dan echt 301 berichten maar worden als je automatisch volgt niet allemaal weer gegegeven soms.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:22 schreef Reksie1981 het volgende:
Hoezo gaan die topics nu ineens bij 281 dicht en niet bij 300? moeten we een topic quotum halen van net5?
Die van LS zat op 301quote:Op zondag 1 mei 2011 21:22 schreef Reksie1981 het volgende:
Hoezo gaan die topics nu ineens bij 281 dicht en niet bij 300? moeten we een topic quotum halen van net5?
Ah, dan mis ik de laatste 20 ofzo, want bij LS's berichtje stond 281 bij mijquote:Op zondag 1 mei 2011 21:23 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Vaag soms he, maar het zijn dan echt 301 berichten maar worden als je automatisch volgt niet allemaal weer gegegeven soms.
is een bekend probleem. Wordt naar gekekenquote:Op zondag 1 mei 2011 21:22 schreef Reksie1981 het volgende:
Waar staat dat aangegeven als ik vragen mag?quote:
Foto van haar hondquote:Op zondag 1 mei 2011 21:27 schreef schizolientje het volgende:
Ben benieuwd wat voor verrassing Jo krijgt in de kvdw, ze heeft het zo moeilijk
Weer live in de uitzending dusquote:Op zondag 1 mei 2011 21:30 schreef Chanel5 het volgende:
Dinsdag weten ze dus meer over de nominaties
Je bent de eerste doe dat inkoppertje snapt.quote:
Ik vind het bestquote:Op zondag 1 mei 2011 21:30 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Je bent de eerste doe dat inkoppertje snapt.
Vaak zeggen lapohunters (zoals ik net deed) vol, VOL.
Ik wil met jullie toestemming het rode kruis van Gerard vervangen door foto met een gouden kruis.
Als jullie het te subjectief vinden, doe ik het niet.
mee eens !quote:Op zondag 1 mei 2011 21:30 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik wil met jullie toestemming het rode kruis van Gerard vervangen door foto met een gouden kruis.
Grappig. ik zeg DOENquote:Op zondag 1 mei 2011 21:30 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Gewoon doen. Omdat het kanquote:Op zondag 1 mei 2011 21:30 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Je zou haast de kinderbescherming op Jo afsturen. Wat een creep die moeder.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:31 schreef Leandra het volgende:
Arme Joanna, met zo'n moeder heb je geen haatdragende exen nodig....![]()
Het zal best waar zijn, en ik kan me voorstellen dat ze er in het huis een keer wat over heeft laten vallen, maar wat een verschrikkelijk mens is die moeder als ze dat zo even op internet zet.
Als het idd waar is heeft Jo althans geprobeerd het niet zo letterlijk uit te spreken. M.a.w. de streamers waren er echt niet zeker over.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:31 schreef Leandra het volgende:
Het zal best waar zijn, en ik kan me voorstellen dat ze er in het huis een keer wat over heeft laten vallen, maar wat een verschrikkelijk mens is die moeder als ze dat zo even op internet zet.
Echt zwaar gestoord die moeder, Jo heeft het misschien wel verzwegen voor sommige mensen en zij gooit het op twitter.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:31 schreef Leandra het volgende:
Dit is een oud plaatje, maar op zich is de locatie niet echt gewijzigd:quote:Op zondag 1 mei 2011 21:27 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Waar staat dat aangegeven als ik vragen mag?
Doen!quote:Op zondag 1 mei 2011 21:30 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dank je voor je moeite!quote:Op zondag 1 mei 2011 21:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dit is een oud plaatje, maar op zich is de locatie niet echt gewijzigd:
[ afbeelding ]
Nou onzin niet doenquote:Op zondag 1 mei 2011 21:30 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Misschien is het een vooropgezet plan tussen moeder en dochter en heeft Jo het daarom tot nu toe niet hardop uitgesproken? Als dat zo is, komen we er deze week wel achter als Jo het uitspreekt.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:34 schreef shomila het volgende:
[..]
Echt zwaar gestoord die moeder, Jo heeft het misschien wel verzwegen voor sommige mensen en zij gooit het op twitter.
Jo heeft het al verteld tegen Mo en sharonquote:Op zondag 1 mei 2011 21:36 schreef Enyma het volgende:
[..]
Misschien is het een vooropgezet plan tussen moeder en dochter en heeft Jo het daarom tot nu toe niet hardop uitgesproken? Als dat zo is, komen we er deze week wel achter als Jo het uitspreekt.
Hoe wereldvreemd die moeder ook mag zijn (en kennelijk geen enkel benul heeft van de reikwijdte van internet), het gaat me echt te ver om zelfs maar te suggereren dat het niet waar zou zijn.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:34 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Als het idd waar is heeft Jo althans geprobeerd het niet zo letterlijk uit te spreken. M.a.w. de streamers waren er echt niet zeker over.
Dit mens mag zich in mijn ogen geen moeder noemen want ze beschermd haar kind nergens voor, alles voor de publiciteit.
maar niet hardop uitgesproken, in de hoop dat streamers ed het niet zouden oppikken.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:37 schreef Capaja het volgende:
[..]
Jo heeft het al verteld tegen Mo en sharon
nee oke het was veel "gebraentaal" inderdaadquote:Op zondag 1 mei 2011 21:38 schreef Enyma het volgende:
[..]
maar niet hardop uitgesproken, in de hoop dat streamers ed het niet zouden oppikken.
Zwaar gestoort moet je dan toch zijn..!!quote:Op zondag 1 mei 2011 21:34 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Als het idd waar is heeft Jo althans geprobeerd het niet zo letterlijk uit te spreken. M.a.w. de streamers waren er echt niet zeker over.
Dit mens mag zich in mijn ogen geen moeder noemen want ze beschermd haar kind nergens voor, alles voor de publiciteit.
niet vergeten dat jo een pathologische leugenaar is hequote:Op zondag 1 mei 2011 21:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hoe wereldvreemd die moeder ook mag zijn (en kennelijk geen enkel benul heeft van de reikwijdte van internet), het gaat me echt te ver om zelfs maar te suggereren dat het niet waar zou zijn.
Compleet met aureool en lammeren aan zijn voeten.quote:
Ik herinner me dat ze toen in bed onder de dekens met 1 van de meiden iets zei over zichzelf en toen onder de dekens op haar armband wees waar allemaal dingen in waren gegraveerd.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:37 schreef Capaja het volgende:
[..]
Jo heeft het al verteld tegen Mo en sharon
Ja iets met 14 december.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:40 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Ik herinner me dat ze toen in bed onder de dekens met 1 van de meiden iets zei over zichzelf en toen onder de dekens op haar armband wees waar allemaal dingen in waren gegraveerd.
Het gaat er mij om dat ik haar (majo) tot alles in staat zie. Dit soort info gooi je niet op Internet.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hoe wereldvreemd die moeder ook mag zijn (en kennelijk geen enkel benul heeft van de reikwijdte van internet), het gaat me echt te ver om zelfs maar te suggereren dat het niet waar zou zijn.
True, maar oplettende streamers wisten al dat ze geaborteerd is op 14 december vorig jaar.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:37 schreef Leandra het volgende:
quote:Op zondag 1 mei 2011 21:42 schreef Noelle06 het volgende:
Door dingen weet Mo zeker dat ze volgende week een finale ticket kunnen verdienen.
welke dingen dan?quote:Op zondag 1 mei 2011 21:42 schreef Noelle06 het volgende:
Door dingen weet Mo zeker dat ze volgende week een finale ticket kunnen verdienen.
Ojeee nu je het zegt..Ze zouden dit toch niet samen vooraf bedacht hebbenquote:Op zondag 1 mei 2011 21:39 schreef knagsje het volgende:
[..]
niet vergeten dat jo een pathologische leugenaar is he
Ben je echt verbaasd?quote:Op zondag 1 mei 2011 21:42 schreef Noelle06 het volgende:
Wuut?quote:Op zondag 1 mei 2011 21:43 schreef Lady-night het volgende:
Jo had een gesprek en wees op haar buik..Mo vroeg toen: A of M?
quote:Op zondag 1 mei 2011 21:44 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ojeee nu je het zegt..Ze zouden dit toch niet samen vooraf bedacht hebben
Dat de oplettende streamers dat wisten is al meer dan genoeg, dat die moeder het nu nog een beetje gaat zitten twitteren (beseft ze eigenlijk wel waar die term vandaan komt?) is echt te zot voor woorden....quote:Op zondag 1 mei 2011 21:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
True, maar oplettende streamers wisten al dat ze geaborteerd is op 14 december vorig jaar.
MamaDjoon en Djoon werken wat dat betreft perfect samen. Vergis je niet in deze 2 geslepen dames.
ze verkopen hun ziel nog voor een tientje johquote:Op zondag 1 mei 2011 21:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat de oplettende streamers dat wisten is al meer dan genoeg, dat die moeder het nu nog een beetje gaat zitten twitteren (beseft ze eigenlijk wel waar die term vandaan komt?) is echt te zot voor woorden....
Oh, daar ben ik het helemaal mee eens hoor. Laat daar geen misverstand over bestaan.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:44 schreef Leandra het volgende:
Dat de oplettende streamers dat wisten is al meer dan genoeg, dat die moeder het nu nog een beetje gaat zitten twitteren (beseft ze eigenlijk wel waar die term vandaan komt?) is echt te zot voor woorden....
[speculeer] Mo wilde weg, dat ging haar duiten kosten, interesseerde haar niet, kreeg het aanbod om de finale te halen en bleef daarom toch maar[/speculeer]quote:
..en een stiertjequote:Op zondag 1 mei 2011 21:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Compleet met aureool en lammeren aan zijn voeten.
U gaat door voor de koelkastquote:Op zondag 1 mei 2011 21:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
[speculeer] Mo wilde weg, dat ging haar duiten kosten, interesseerde haar niet, kreeg het aanbod om de finale te halen en bleef daarom toch maar[/speculeer]
en dan derde worden met 0 euro in der kluis.....slim jaquote:Op zondag 1 mei 2011 21:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
[speculeer] Mo wilde weg, dat ging haar duiten kosten, interesseerde haar niet, kreeg het aanbod om de finale te halen en bleef daarom toch maar[/speculeer]
De COS is inmiddels dusdanig gedevalueerd dat je rustig mag posten dat haar vader de stem van een jaar lang gratis Champagne heeft voorzien....quote:Op zondag 1 mei 2011 21:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen, en dan als derde weg met een koffertje.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
quote:@SST_Laura
SST Laura
Over 2 weekjes verloopt dit account wil je mij blijven volgen dan kan dat op: LauraVellekoop1 (vergeet de 1 niet) #sstnl
Nee niet om in de finale te komen want dat staat al vast. Ze hoopt op meelij van alle kleine meisjes die hun kleedgeld dan gaan smssen om er nog wat an te verdien ook, hoe walgelijk kun je zijn......quote:Op zondag 1 mei 2011 21:48 schreef Chanel5 het volgende:
Majo gebruikt alle ellende van Jo om in de finale te komen, nou lekker ben je!!!
Of al die ellende waar is laten we maar in het midden want leugens zijn hun niet vreemd.
Derde plaats ging ze niet van uit, denk ik danquote:Op zondag 1 mei 2011 21:48 schreef knagsje het volgende:
[..]
en dan derde worden met 0 euro in der kluis.....slim ja
ik zou denken, mamaquote:Op zondag 1 mei 2011 21:49 schreef Lady-night het volgende:
[..]
Nou er is van gemaakt: abortus...menstruatie
ik ook?!quote:Op zondag 1 mei 2011 21:51 schreef Enyma het volgende:
Ik was in de veronderstelling dat ze met vieren in de finale kwamen?
Ik begin nu echt te geloven dat haar een koffertje beloofd is vorige week toen ze weg wildequote:Op zondag 1 mei 2011 21:49 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen, en dan als derde weg met een koffertje.
Ja al die meisjes die denken zoveel gratis smsjes te hebben!quote:Op zondag 1 mei 2011 21:50 schreef knagsje het volgende:
[..]
Nee niet om in de finale te komen want dat staat al vast. Ze hoopt op meelij van alle kleine meisjes die hun kleedgeld dan gaan smssen om er nog wat an te verdien ook, hoe walgelijk kun je zijn......
Welkom.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:51 schreef Maan77 het volgende:
Hallo, ben nieuw hier. Volg jullie vanaf het begin, bedankt voor het plezier :-). Vraag me wel af waarom SSt Monique erin willen houden. Ze zien toch ook wel dat ze niet populair is?
Moneuk is het kijkcijferkanon met haar konijnedansjes en gejankquote:Op zondag 1 mei 2011 21:51 schreef Maan77 het volgende:
Hallo, ben nieuw hier. Volg jullie vanaf het begin, bedankt voor het plezier :-). Vraag me wel af waarom SSt Monique erin willen houden. Ze zien toch ook wel dat ze niet populair is?
mooie ava daar he, met zn vriendin johannaquote:Op zondag 1 mei 2011 21:52 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Mail heeft ook al een nieuwe doorgegeven @maikbos
Nee maar ze jankt wel veel en ligt vaak in haar blote reet!quote:Op zondag 1 mei 2011 21:51 schreef Maan77 het volgende:
Mo is niet echt slim hoor, een KANS is al heel wat toch?quote:Op zondag 1 mei 2011 21:50 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Derde plaats ging ze niet van uit, denk ik dan
is dat echt die johanna of zeg je maar wat?quote:Op zondag 1 mei 2011 21:52 schreef suzi1 het volgende:
[..]
mooie ava daar he, met zn vriendin johanna
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |