Niet dat het moest van Dennis dat maakt MaJo er nu van op twitter.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:24 schreef suzi1 het volgende:
maar er is echt niet uit dat filmpje op te halen dat ze die abortus moest van dennis. en echt wel dat ze dat erbij zou zeggen als dat zo geweest was
ze vergeleek het met het overleven van een tsunami
Jemig 24 weken, dat is al een volledig kindje, moet er niet aan denken!!!quote:Op zondag 1 mei 2011 22:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
In Nederland is het toegestaan tot 24 weken.... Dat is al een bevalling.
Maar goed, maak ongegeneerd ook nog even een halve crimineel van haar door de suggestie te wekken dat ze na de 24 weken een abortus heeft laten doen
Nee, of je wordt 3 maanden na een curettage weer zwanger....quote:Op zondag 1 mei 2011 22:23 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Onee dat bedoel ik niet, het zal echt op een goede manier gebeuren. Maar wat als je daarna niet meer zwanger kunt worden? je weet nooit wat het met je lichaam doet.
Zo denk ik er ook over.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:27 schreef knagsje het volgende:
Ik gelof van het hele verhaal geen reet.....alleen maar aandacht en dennis zwart maken
Ja, en de kans dat dat nog gebeurt omdat iemand geen zin heeft in het vaderschap is echt vrij klein hoor, met die termijn worden er eigenlijk alleen nog maar abortussen gepleegd op kinderen waarvan bij de 20-weken-echo is gebleken dat ze geen menswaardig leven kunnen leiden.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:25 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Jemig 24 weken, dat is al een volledig kindje, moet er niet aan denken!!!
Ken het verhaal leandra maar verkeerde keuzes kunnen zonder medische redenen de deur dicht doen.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, of je wordt 3 maanden na een curettage weer zwanger....
Als dat na een curettage ivm een miskraam kan, dan kun je na een curettage ivm een abortus ook weer zwanger worden.
Het is tegenwoordig vrij uitzonderlijk dat je baarmoeder zo verminkt wordt door een curettage dat je niet meer zwanger kunt worden.
Dus wees Jo telkens op haar voorhoofd: Ik lijk wel gek! Ik lijkt wel gek!quote:
quote:Op zondag 1 mei 2011 22:30 schreef suzi1 het volgende:
denkt phil nu echt dat dat zwembad een hint was naar zijn geheim?!?
nou die vlekken vind ik oprecht rot....dat wat er in haar hoofd afspeelt kan me dan weer niet schelen....eg nie eg nie egnieeeeeeeeee!quote:Op zondag 1 mei 2011 22:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dus wees Jo telkens op haar voorhoofd: Ik lijk wel gek! Ik lijkt wel gek!
En zo zijn die vlekken er gekomen.
Tsja, er zijn wel meer vrouwen die het niet lukt een tweede keer zwanger te worden, ook vrouwen die nooit een abortus hebben gehad.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:30 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ken het verhaal leandra maar verkeerde keuzes kunnen zonder medische redenen de deur dicht doen.
En dan ga je toch twijfelen over die keuzes
ja het arme vruchtje zou van boven maar eens mee kunnen lezenquote:Op zondag 1 mei 2011 22:32 schreef waxmask het volgende:
.
Ik heb zelf er ook wel wat van gezegd, maar bij nader inzien is dat best respectloos naar Dennis en de eventuele ongeboren vrucht.
Uitstekend, hij rolt zich sinds dit weekend ook om, dus ik kan m'n lol op de komende tijdquote:Op zondag 1 mei 2011 22:32 schreef Chanel5 het volgende:
Ffkes offtopic hoe is het met jullie mooie manneke Leandra?
Zal Geer al lekker in zijn jaccuzi zitten..........quote:Op zondag 1 mei 2011 22:33 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ja het arme vruchtje zou van boven maar eens mee kunnen lezen
Daar zou ik ook geen kindje van willenquote:Op zondag 1 mei 2011 22:33 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Nee, want hij heet Sylvester...
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |