Nee Schiedamquote:Op vrijdag 29 april 2011 23:31 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Woon je in Den Haag? Of Rijswijk?
Ik op de grens. Ook op de grens met Voorburg.
quote:
Dan is Nederland gek gewordenquote:Op vrijdag 29 april 2011 23:33 schreef Guanabana het volgende:
Als Sway eruitgaat is m'n kutavond compleet.
das bij mij om de hoek!quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:32 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee Schiedam
Wel gewerkt op de Houtwijklaan in Den Haag
QFT, KLOTEPROGRAMMAquote:Op vrijdag 29 april 2011 23:33 schreef style2k het volgende:
gaat echt nergens meer over weer de slechtste door
wat ene kut programma is het ook he
quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:33 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
En omdat je het lekker vindt nog een keer
Connexxionquote:Op vrijdag 29 april 2011 23:34 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
das bij mij om de hoek!
maar wat is daar te werken dan, florence?
maar over een paar weken is het beltegoed geheid weer opquote:
ik hoop hetquote:Op vrijdag 29 april 2011 23:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
maar over een paar weken is het beltegoed geheid weer op
ahaquote:Op vrijdag 29 april 2011 23:34 schreef Kally het volgende:
[..]
Connexxion
Tijdelijk want ik werk normaal voor ze in Schiedam
Ja Jessica nog meerquote:
Niet op de wagen hoorquote:
Godver Ceequote:
quote:
Ja van de trap af, wat heeft dat kind een vreselijke slechte uitspraakquote:
Ben je gek?quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:33 schreef Balisto het volgende:
Jessica vs. Sway. Dan vrees en verwacht ik dat er voor het eerst een groepje uit gaat.
quote:
Ja zit boven waar de wagens staan zeg maar, achter in de straat van die benzinepomp, maar is wel een ieniemienie kantoor, maar ik doe administratie oftewel tiepmiepquote:Op vrijdag 29 april 2011 23:38 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
wat dan, ik ken er geen kantoot van connexxion eigenlijk,
of zie ik dat altijd over het hoofd?
Sway is normaal gesproken superleuk hoorquote:Op vrijdag 29 april 2011 23:39 schreef Cee het volgende:
Ik zou niet kunnen kiezen. Het is alsof je in een restaurant zit en de enige twee gerechten op het menu zijn olifantenkak en duivendarmen.
dat dus, anders gaan de groepjes te goed en dat mag nietquote:
Die lange? Janicequote:Op vrijdag 29 april 2011 23:39 schreef Pisces29 het volgende:
Leuk die middelste van Sway, donker haar en die lichte ogen
Jannice!! Weet alleen nog dat Gordon vorig seizoen geloof ik dol was op haar benen!quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:39 schreef Pisces29 het volgende:
Leuk die middelste van Sway, donker haar en die lichte ogen
Dit. Ik wilde zeggen 'ik vrees het ook' maar eigenlijk maakt het me geen moer uit wie van die twee 'acts' weg gaan.quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:39 schreef borisz het volgende:
Hopelijk Jessica eruit. Al zal de stand wel gelijk worden getrokken
Oh ik dacht al dat ze een bekend gezicht had. Vandaarquote:Op vrijdag 29 april 2011 23:40 schreef Starlie het volgende:
[..]
Jannice!! Weet alleen nog dat Gordon vorig seizoen geloof ik dol was op haar benen!
Ik weet het nogquote:Op vrijdag 29 april 2011 23:41 schreef Guanabana het volgende:
Gordon zal het wel weer verneuken, net als toen met Sumera![]()
Hajee Ceequote:
quote:
Sorry, buienradar zegt dat er geen regen komt in Zoetermeer!quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:43 schreef Koen66 het volgende:
maar toch
Jessica er uit, prima
MAAR DAT HAD ED OF TIM MOETEN ZIJN
Dat zou me niks verbazen, die twee zijn closequote:Op vrijdag 29 april 2011 23:43 schreef Starlie het volgende:
Zag ik Gordon nou naar Angela liplezen: doe het voor jou?!
quote:
Een goed einde van een kloteavondquote:Op vrijdag 29 april 2011 23:43 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Sorry, buienradar zegt dat er geen regen komt in Zoetermeer!
Yup...quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:44 schreef Balisto het volgende:
Terechte keus tussen deze twee onterechte sing-off-acts.
Ja wij samen dat Franse magere dingquote:
Doven.quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:45 schreef Guanabana het volgende:
Nou gvd Ed er de volgende keer uitSerieus, wie zijn dat, die op hem stemmen?
hihiiii, dacht precies t zelfdequote:Op vrijdag 29 april 2011 23:44 schreef Kally het volgende:
Ze keek wel naar hem van kom je zo weer naar mijn kamer
had ie ook maar betere kandidaten moeten kiezen voor de live showsquote:
Tokkies, die zag ik van de week allemaal in Slagharen en geloof me dat zijn er veelquote:Op vrijdag 29 april 2011 23:45 schreef Guanabana het volgende:
Blinden die het verkeerde nummer intikkenquote:Op vrijdag 29 april 2011 23:45 schreef Guanabana het volgende:
ed heeft de zielige-gun factorquote:Op vrijdag 29 april 2011 23:45 schreef Guanabana het volgende:
Jaquote:Op vrijdag 29 april 2011 23:45 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
hihiiii, acht precies t zelfde
"kom je me zo troosten, ome eric?"
Zittend beroep.quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:46 schreef Pisces29 het volgende:
Jeumig wat is Anjs aangekomenWut went rong?
Ik denk dat het spannend wordt tussen die twee.quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:47 schreef Guanabana het volgende:
Vorige seizoenen was het aardig duidelijk dat Lisa en Jaap gingen winnen. Zit er nu zo iemand bij? Rochelle heb ik het idee. Of toch Adlicious? Want die worden door de jury natuurlijk nooit weggestuurd.
Dus zeker Prince of hoe hij nu ook heet?quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:47 schreef iBenny het volgende:
Let's go crazy is het thema volgende week
Princequote:Op vrijdag 29 april 2011 23:48 schreef Kally het volgende:
[..]
Dus zeker Prince of hoe hij nu ook heet?
Als ze dan maar niet alles in nieuwe hippe jasjes doen, zoals vorige week, boh.quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:48 schreef Cee het volgende:
"Let's go crazy!"
Wat een thema. Ik gok:
Tears in heaven van Eric Clapton
Nothing compares to you van Sinead O'Connor
Bridge over troubled water van Simon & Garfunkel
Unfaithful van Rihanna
Who wants to live forever van Queen.
Of Gnarls Barkley met Crazy.quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:48 schreef Kally het volgende:
[..]
Dus zeker Prince of hoe hij nu ook heet?
Schat ik wou wat zeggen tegen jou maar nu weet ik het niet meerquote:Op vrijdag 29 april 2011 23:47 schreef PatriQue89 het volgende:
Jessica weg
nu ed , tim en simran nog voor de halve finale
quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:48 schreef Cee het volgende:
"Let's go crazy!"
Wat een thema. Ik gok:
Unfaithful van Rihanna
Yeeyquote:Op vrijdag 29 april 2011 23:49 schreef Kally het volgende:
[..]
Schat ik wou wat zeggen tegen jou maar nu weet ik het niet meer
O ja Britt bij van der Vorst volgende week
O ja die niemand zo goed doet omdat zijn stem niet na te doen is en het nummer maaktquote:
Rochelle of Adlicious! Al denk ik dan weer vorig jaar heeft Angela met Jaap gewonnen dus dan zal ze nu wel niet winnen...quote:
quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:48 schreef Cee het volgende:
"Let's go crazy!"
Wat een thema. Ik gok:
Unfaithful van Rihanna
Lekker he wijn?quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:49 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Yeey
ik heb net dus liggen slapen![]()
nee, er wint een groep deze keer, nog niet gebeurd immersquote:Op vrijdag 29 april 2011 23:50 schreef Starlie het volgende:
[..]
Rochelle of Adlicious! Al denk ik dan weer vorig jaar heeft Angela met Jaap gewonnen dus dan zal ze nu wel niet winnen...
Schatteke toch, zorg even dat je eind mei uitgeslapen bent danquote:
Volgens mij heeft Cheryl ook wel eens 2 x achter elkaar gewonnen in de Uk..quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:50 schreef Starlie het volgende:
[..]
Rochelle of Adlicious! Al denk ik dan weer vorig jaar heeft Angela met Jaap gewonnen dus dan zal ze nu wel niet winnen...
Er heeft ook nog nooit een oudere solist gewonnen. Of een act van Eric of Stacey.quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee, er wint een groep deze keer, nog niet gebeurd immers
Maar toch gaat Ed ervoor want Stacey heeft een paar kekke circusclowns ingehuurd die op eenwielers rond waggelende Edje cirkelen. Vuurspuwend.quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:50 schreef Kally het volgende:
[..]
O ja die niemand zo goed doet omdat zijn stem niet na te doen is en het nummer maakt
Van Stees niet zo gek, kijk wat ze met Pyke deedquote:Op vrijdag 29 april 2011 23:52 schreef Balisto het volgende:
[..]
Er heeft ook nog nooit een oudere solist gewonnen. Of een act van Eric of Stacey.
Ja dat is ook weer zo, dan heeft Angela gewoon mazzel!quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee, er wint een groep deze keer, nog niet gebeurd immers
quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:52 schreef Cee het volgende:
[..]
Maar toch gaat Ed ervoor want Stacey heeft een paar kekke circusclowns ingehuurd die op eenwielers rond waggelende Edje cirkelen. Vuurspuwend.
Van de coaches gun ik het eigenlijk alleen Eric en Angela.quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:53 schreef Kally het volgende:
[..]
Van Stees niet zo gek, kijk wat ze met Pyke deed
ja vind je het gek dat een act van hun nooit gewonnen hebben ze sturen voor de live shows de beste naar huis en nemen de slechtse mee naar de live shows ja dan vraag je er toch om lijkt me . angela neemt altijd de goeie mee dus die is slimmer als de restquote:Op vrijdag 29 april 2011 23:52 schreef Balisto het volgende:
[..]
Er heeft ook nog nooit een oudere solist gewonnen. Of een act van Eric of Stacey.
Dat ookquote:Op vrijdag 29 april 2011 23:53 schreef Balisto het volgende:
[..]
Van de coaches gun ik het eigenlijk alleen Eric en Angela.
Hahaha ja ik dacht ook waar ken ik die man van!!quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:54 schreef Guanabana het volgende:
Hee Patrick van Wie is de Mol zit in een nieuw reclamespotje
Ik zit nog steeds een beetje in mijn WIDM-gat![]()
Eric was beroerd met z'n keuzes dit jaar en de argumenten die Stacy gebruikte "ik heb geen klik met jou"quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:54 schreef style2k het volgende:
[..]
ja vind je het gek dat een act van hun nooit gewonnen hebben ze sturen voor de live shows de beste naar huis en nemen de slechtse mee naar de live shows ja dan vraag je er toch om lijkt me . angela neemt altijd de goeie mee dus die is slimmer als de rest
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 29 april 2011 23:52 schreef Cee het volgende:
[..]
Maar toch gaat Ed ervoor want Stacey heeft een paar kekke circusclowns ingehuurd die op eenwielers rond waggelende Edje cirkelen. Vuurspuwend.
Neeee, dat is een bange muisquote:Op vrijdag 29 april 2011 23:55 schreef Guanabana het volgende:
Ik gun het Eric echt, betekent dus dat Rochelle zou moeten winnen, en daar kan ik prima mee leven. Ze is de enige met echte starquality.
QFTquote:Op vrijdag 29 april 2011 23:56 schreef Kally het volgende:
[..]
Neeee, dat is een bange muis
Star ben je ook buiten het podium, dat gaat ze niet redden
Melken tot de koe dood is!quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:57 schreef Kally het volgende:
O komt de kus weer? De passievolle, 'ik wil je en hou van je' kus!!
Dat wel, maar ze zijn zo saaiquote:Op zaterdag 30 april 2011 00:00 schreef Starlie het volgende:
Ik vind ze wel schattig samen! Kate was echt prachtig en William was duidelijk onder de indruk!
True, ze hadden elkaar sowieso even kunnen vasthouden! Het blijven stijve britten hequote:Op zaterdag 30 april 2011 00:01 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat wel, maar ze zijn zo saai
Juist omdat ze van nu en jong zijn en zoon van Di had ik iets meer verwacht
Al was het maar een lekkere slobberzoen op het balkon
stiff upper lipquote:Op zaterdag 30 april 2011 00:03 schreef Starlie het volgende:
[..]
True, ze hadden elkaar sowieso even kunnen vasthouden! Het blijven stijve britten he
Mee eens. De internationale allure, waar bij Adlicious over gesproken wordt, zie ik bij Rochelle.quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:55 schreef Guanabana het volgende:
Ik gun het Eric echt, betekent dus dat Rochelle zou moeten winnen, en daar kan ik prima mee leven. Ze is de enige met echte starquality.
quote:Op zaterdag 30 april 2011 00:05 schreef Balisto het volgende:
[..]
Mee eens. De internationale allure waar bij Adlicious over gesproken wordt, zie ik bij Rochelle.
Stiff upper lipsquote:Op zaterdag 30 april 2011 00:03 schreef Starlie het volgende:
[..]
True, ze hadden elkaar sowieso even kunnen vasthouden! Het blijven stijve britten he
Relatief wel ja. Het is wel een seizoen waar ik m'n favorieten echt goed moet zoeken, maar vergeleken met het grootste deel van de rest is het een opluchting als zij weer mag.quote:
Ik dacht eerst dat het kwam omdat we bijna verstikt worden met de hoeveelheid en snelheid talentenjachten, maar nu ik eens een hele uitzending heb gezien vind ik ook dat het seizoen gewoon slecht is...quote:Op maandag 2 mei 2011 20:47 schreef Joooo-pi het volgende:
Ik heb de liveshow gezien, maar ik vind dit echt een slecht seizoen. Adlicious is "wel leuk", maar verder boeit het me eigenlijk niet...
Klopt het dat ze dit de laatste uitzendingen niet meer hebben geroepen ?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:42 schreef bloodymary het volgende:
En de jury blijft maar roepen dat het niveau dit seizoen uitzonderlijk hoog is.....
Het is ook zeker niet laag. Ik denk juist dat het 'probleem' is dat er niet echt iemand uit springt.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:42 schreef bloodymary het volgende:
En de jury blijft maar roepen dat het niveau dit seizoen uitzonderlijk hoog is.....
Gebeurde vorig jaar ook.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:42 schreef bloodymary het volgende:
Eh nee. Ze zeiden dat nog toen Jessica er uit ging, dat ze heel goed was maar er toch uit moest omdat het niveau zo uitzonderlijk hoog is.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:46 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Klopt het dat ze dit de laatste uitzendingen niet meer hebben geroepen ?
Ok. Ik heb niet alles goed kunnen zien/horenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:02 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Eh nee. Ze zeiden dat nog toen Jessica er uit ging, dat ze heel goed was maar er toch uit moest omdat het niveau zo uitzonderlijk hoog is.
rochelle en adlicious vind ik er goed genoeg uitspringen, daarachteraan sim'ran, maar de laatste groep zijn en beetje door hun 'magie' heenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:58 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het is ook zeker niet laag. Ik denk juist dat het 'probleem' is dat er niet echt iemand uit springt.
Gordonquote:Op woensdag 4 mei 2011 20:14 schreef Cee het volgende:
Ik zou dit programma leuker vinden als de jury ons niet steeds probeerde wijs te maken dat dit ongekend, wereldschokkend, briljant, nooit-eerder-gehoord talent is. Doe normaal, geeft kritieken waar het nodig is en ga niet bij ieder gilletje en draaikontje als een dolle stier schuimbekkend staande ovaties geven.
Dat!quote:Op donderdag 5 mei 2011 23:18 schreef Kally het volgende:
Ik vind er geen ruk aan, niemand steekt erboven uit wat mij betreft, maar het is hier gewoon super gezellig, dus ach
Amen sister!quote:Op donderdag 5 mei 2011 23:18 schreef Kally het volgende:
Ik vind er geen ruk aan, niemand steekt erboven uit wat mij betreft, maar het is hier gewoon super gezellig, dus ach
Ik verwacht weer een thema en daarna een zooi losse flodders als liedjes die niets, maar dan ook niets met het thema te maken hebbenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 07:48 schreef Karina het volgende:
ALS er vanavond weer een thema is, hoop ik wel dat het iets is wat we kunnen herkennen, niet weer van dat halfbakken gedoe.
En dan zeker geen Prince. Maar een ballad of zoquote:
Lekker gek doenquote:
whehe, zal Stacey dat bedacht hebben met haar korte pittige kapsel? Zo onder het mom van "eens lekker gek doen"?quote:
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:30 schreef charmed_angel het volgende:
Vanavond
Ik ga maar aan de drank.... is het nog een beetje leuk
Die komt het podium op in een koeienpak ofzo, lekker gek, lekker Gaga.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:29 schreef MissJ het volgende:
[..]
whehe, zal Stacey dat bedacht hebben met haar korte pittige kapsel? Zo onder het mom van "eens lekker gek doen"?
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:24 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jeugd van Tegenwoordig. Wees blij dat je de afkorting niet weet.
Ik vond Watsgeburt eigenlijk best leukquote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:24 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jeugd van Tegenwoordig. Wees blij dat je de afkorting niet weet.
Met rose en wijn is alles tofquote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:42 schreef PatriQue89 het volgende:
Jvt is wel tof.. Jullie snappen de poetische zin van de nummers gewoon niet +)
idd. Ik vind jvt ook wel leukquote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:42 schreef PatriQue89 het volgende:
*NSYNC - Drive myself crazyquote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:01 schreef MaLo het volgende:
Aerosmith: Crazy
Gnarls Barkley: Crazy
Queen: Crazy little thing calles love
Seal: Crazy
???: Miss you like crazy
Fine young cannibals: She drives me crazy
O die vond ik stiekum eigenlijk heel erg leukquote:
Ah, ze gaan weer wat proberen...quote:RTL: Kijker wordt verrast bij vijfde liveshow X Factor
Let’s Go Crazy. Dat is het thema dat aan de liveshow van X Factor is gehangen vanavond. De overgebleven kandidaten lijken op de proef te worden gesteld, want als we het persbericht van RTL mogen geloven worden ze allemaal uit hun comfort zones gehaald. “Dat gebeurt ook met de songs waarmee de talenten optreden, dat worden allemaal niet voor de hand liggende keuzes”, aldus RTL.
Nog acht kandidaten maken kans op de overwinning, waarbij Angela Groothuizen al haar drie groepen nog in de race heeft. Eric van Tijn kan alleen nog winnen met Rochelle, die dan wel meteen geldt als één van de favorieten.
In de resultshow heeft RTL gezorgd voor muzikale omlijsting door De Jeugd van Tegenwoordig, die met hun lekker gekke nummer Get Spanish voor de dag komen.
Ik zal het wel weer helemaal verkeerd begrepen hebben, maar je kan ze toch beter iets laten zingen waar ze goed in zijn dan ze allemaal iets compleet verkeerds laten zingen zodat alles kut klinkt de hele avond, het is toch niet de bedoeling dat ze de kijkers wegjagen?quote:
Niks, 10x niks!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:20 schreef iBenny het volgende:
Ik ben echt benieuwd wat ze hier weer van gaan maken
Na een fles rose misschien welquote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:42 schreef PatriQue89 het volgende:
quote:
Die van mij komt wel op vanavondquote:
Ik was te laatquote:
Mijne ook hoorquote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Die van mij komt wel op vanavond
Ik ben maar vast naar mijn laptop verhuisd, had toch niets anders te doen verder.
Nog een Crazy nummer:
Jamaar jamaar dat maahaag niet.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:19 schreef iBenny het volgende:
Yup. Maar volgens mij komt elke week een ander
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stokbrood met banaan.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Mijne ook hoor
Ik ben er ook maar vast voor gaan zitten, rose er al bij, nu nog een stokbrood in de oven straks en gaan met die banaan
Op bruin brood wel, maar op stokbrood nog nooit geprobeerdquote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:22 schreef Cee het volgende:
[..]
Stokbrood met banaan.![]()
Oh shit ik moet ook m'n vreten gaan prepareren.
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:22 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jamaar jamaar dat maahaag niet.
Anders mailen weSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jij ook veel plezierquote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:24 schreef Guanabana het volgende:
Hee ik ben doodmoe, dus ga dit keer niet meeschrijven. Ga lui voor de tv zitten kijken.
Veel plezier allemaal!
Go Sway en Rochelle
Jammer! Maar ook veel plezier natuurlijkquote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:24 schreef Guanabana het volgende:
Hee ik ben doodmoe, dus ga dit keer niet meeschrijven. Ga lui voor de tv zitten kijken.
Veel plezier allemaal!
Go Sway en Rochelle
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |