quote:
Ja van de trap af, wat heeft dat kind een vreselijke slechte uitspraakquote:
Ben je gek?quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:33 schreef Balisto het volgende:
Jessica vs. Sway. Dan vrees en verwacht ik dat er voor het eerst een groepje uit gaat.
quote:
Ja zit boven waar de wagens staan zeg maar, achter in de straat van die benzinepomp, maar is wel een ieniemienie kantoor, maar ik doe administratie oftewel tiepmiepquote:Op vrijdag 29 april 2011 23:38 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
wat dan, ik ken er geen kantoot van connexxion eigenlijk,
of zie ik dat altijd over het hoofd?
Sway is normaal gesproken superleuk hoorquote:Op vrijdag 29 april 2011 23:39 schreef Cee het volgende:
Ik zou niet kunnen kiezen. Het is alsof je in een restaurant zit en de enige twee gerechten op het menu zijn olifantenkak en duivendarmen.
dat dus, anders gaan de groepjes te goed en dat mag nietquote:
Die lange? Janicequote:Op vrijdag 29 april 2011 23:39 schreef Pisces29 het volgende:
Leuk die middelste van Sway, donker haar en die lichte ogen
Jannice!! Weet alleen nog dat Gordon vorig seizoen geloof ik dol was op haar benen!quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:39 schreef Pisces29 het volgende:
Leuk die middelste van Sway, donker haar en die lichte ogen
Dit. Ik wilde zeggen 'ik vrees het ook' maar eigenlijk maakt het me geen moer uit wie van die twee 'acts' weg gaan.quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:39 schreef borisz het volgende:
Hopelijk Jessica eruit. Al zal de stand wel gelijk worden getrokken
Oh ik dacht al dat ze een bekend gezicht had. Vandaarquote:Op vrijdag 29 april 2011 23:40 schreef Starlie het volgende:
[..]
Jannice!! Weet alleen nog dat Gordon vorig seizoen geloof ik dol was op haar benen!
Ik weet het nogquote:Op vrijdag 29 april 2011 23:41 schreef Guanabana het volgende:
Gordon zal het wel weer verneuken, net als toen met Sumera![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |