Fack it, Whoppa been er omheen en gaanquote:Op vrijdag 29 april 2011 14:27 schreef Tegan het volgende:
Lijkt me toch ongemakkelijk, dat schoonmoeder ernaast staat.
`Hier dus, verleden jaar in London gezien, awesome.quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:21 schreef _The_General_ het volgende:
Zometeen een flypast van de BBMF! Vorig jaar nog boven Nederland!
M'n mobiel werkte niet echt mee om ee nieuw topic aan te makenquote:
Hey Bobbie!!quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:30 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
M'n mobiel werkte niet echt mee om ee nieuw topic aan te maken
Troost, jij was het nietquote:Op vrijdag 29 april 2011 14:30 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
M'n mobiel werkte niet echt mee om ee nieuw topic aan te maken
Voor een vlinderkusje.quote:
Op tv krijg ik het eerste te zien, dan weet ik dat hij eraan komt, omdat internet een paar seconden achter looptquote:
En de tweede omdat ik dit bericht typtequote:Op vrijdag 29 april 2011 14:30 schreef Hi_flyer het volgende:
WTF, mis ik de kus omdat ik een usbkabel in mn mp3-speler stopte
quote:
Ik vind het wel grappigquote:Op vrijdag 29 april 2011 14:30 schreef Guanabana het volgende:
Wat is Eva bloedirritant aan het giebelen als een bakvis
Technisch gezien wel, modsquote:
Meer saus!!!quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:33 schreef Cateye2011 het volgende:
zo, op naar het gewone leven, lekker de stad in
Dat was ikquote:Op vrijdag 29 april 2011 14:32 schreef Staal het volgende:
Iemand merkte het al op maar dat zwaaien staat inderdaad niet.
Ja precies, die lachten ook de hele tijd en ze hadden ook meer interactie met het publiek. Dit was een dikke teleurstelling.quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:32 schreef Taurus het volgende:
Ik vind het bijna genant als ik het vergelijk met het Maxima en Willem moment, dat was toch echt wat vrolijker en verliefder hoor..
Ga jij maar eens bekken voor de ogen van 10 miljard mensen. Over prestatiedruk gesproken.quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:32 schreef El_jefe07 het volgende:
Sky News: "Why was the kiss so timid?"
Daar had je gelijk in. Het ziet er niet uit.quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat was ik, vind het zo lelijk, van die flapperende ellebogen enzo.
quote:
Dat vond ik een stuk mooierquote:
Zoenen in het openbaar is nou eenmaal vulgair.quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:32 schreef Taurus het volgende:
Ik vind het bijna genant als ik het vergelijk met het Maxima en Willem moment, dat was toch echt wat vrolijker en verliefder hoor..
yup,quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:34 schreef SeLang het volgende:
[..]
Zoenen in het openbaar is nou eenmaal vulgair.
Ze doen het alleen even vlug omdat het plebs dat mooi vindt.
Die dacht: als ik wegloop, kussen ze vast nog wel eens.quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:35 schreef Boca_Raton het volgende:
Koningin Elizabeth liep al weg. Domme vlaflip
En in hun eigen land zo keurig. Moet je ze in Amsterdam tegenkomen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:35 schreef Silven het volgende:
Wat zijn Britten toch hondslelijke mensen he.
Kijk, dat is een kusquote:
quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:36 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Die dacht: als ik wegloop, kussen ze vast nog wel eens.
Hmmm ziet er nog aardig goed uit voor iemand van 85quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:36 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Die koningin ziet er trouwens uit alsof ze die voor de gelegenheid ff hebben opgegraven.
Jaaaaaaaa zo moet het, dat straalt.quote:
Dat is wrs. ook zo.quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:36 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Die koningin ziet er trouwens uit alsof ze die voor de gelegenheid ff hebben opgegraven.
Mét drankquote:Op vrijdag 29 april 2011 14:35 schreef Boca_Raton het volgende:
Koningin Elizabeth liep al weg. Domme vlaflip
Echt he, ze kijkt zo blij en gelukkig en oprecht naar de mensenquote:Op vrijdag 29 april 2011 14:37 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Jaaaaaaaa zo moet het, dat straalt.
Echt niet.quote:
Dáár leek ze op, een glaadje advocaatquote:
Oja, dat is waar inderdaad. Maar het werd op NL tv gezegd, altijd netjes in de rij etc.quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:37 schreef SeLang het volgende:
[..]
Echt niet.
Trust me, ik woon hier al 4 jaar.
Maar wij kunnen wel de conclusie trekken dat wij het leukste koningshuis hebben.quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:39 schreef Boca_Raton het volgende:
Zat ik hier helemaal klaar voor één brok pure onvervalste romantiek, krijg ik een opgepimpte begrafenis.
Dat dan weer wel. Maar ze lopen hier gewoon door de stad in hun blote bast met bier etc.quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:38 schreef Staal het volgende:
[..]
Oja, dat is waar inderdaad. Maar het werd op NL tv gezegd, altijd netjes in de rij etc.
Booze Britainquote:Op vrijdag 29 april 2011 14:37 schreef SeLang het volgende:
[..]
Echt niet.
Trust me, ik woon hier al 4 jaar.
quote:Notably, in one episode it showed how the effects of alcohol can have one's behaviour. The most watched episode, in Newquay depicts the events of a nights out involving "The Tanks" (Sam, Jonny, Ned, Roy, Steve and James). It gets out of hand when Sam drinks a pint of urine, throws it up, only for Jonny to finish the remains.
zweden schijnen er ook wat van te kunnenquote:Op vrijdag 29 april 2011 14:39 schreef Staal het volgende:
[..]
Maar wij kunnen wel de conclusie trekken dat wij het leukste koningshuis hebben.
En haar man is al 90! Die ziet er echt goed uit.quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:37 schreef Klaudias het volgende:
[..]
Hmmm ziet er nog aardig goed uit voor iemand van 85
én wij hebben morgen Koninginnedag, ha!quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:39 schreef Staal het volgende:
[..]
Maar wij kunnen wel de conclusie trekken dat wij het leukste koningshuis hebben.
Dit dus. Er was niet eens een aanslag! Dan doe je als koningshuis sowieso niet meer mee.quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:39 schreef Staal het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
Waxine lichtjes ftwquote:Op vrijdag 29 april 2011 14:40 schreef beantherio het volgende:
[..]
Dit dus. Er was niet eens een aanslag! Dan doe je als koningshuis sowieso niet meer mee.
Oh ja, de hele stad gaat weer vollopen met provincialenquote:Op vrijdag 29 april 2011 14:40 schreef yvonne het volgende:
[..]
én wij hebben morgen Koninginnedag, ha!
quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:40 schreef beantherio het volgende:
[..]
Dit dus. Er was niet eens een aanslag! Dan doe je als koningshuis sowieso niet meer mee.
Niet piepen, het is morgen mooi weer, het wordt een top dagquote:Op vrijdag 29 april 2011 14:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ja, de hele stad gaat weer vollopen met provincialen
Ze ZEGGEN dat het mooi weer wordtquote:Op vrijdag 29 april 2011 14:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
Niet piepen, het is morgen mooi weer, het wordt een top dag
Er zijn overal street parties. Ik ga straks maar eens even kijkenquote:Op vrijdag 29 april 2011 14:42 schreef yvonne het volgende:
En nu? Geen ringsteken, zaklopen, koekhappen, niks?
Nopequote:Op vrijdag 29 april 2011 14:42 schreef yvonne het volgende:
Neuken ?quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:42 schreef yvonne het volgende:
Dat vind ik het meest vreselijke aan koninginnedag. Dat gekneuter.quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:42 schreef yvonne het volgende:
M'n Londonse schoondochter zal ik morgen eens Queensday laten zien, dat is wat anders dan streetpartiesquote:Op vrijdag 29 april 2011 14:43 schreef SeLang het volgende:
[..]
Er zijn overal street parties. Ik ga straks maar eens even kijken
quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:44 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik ga Gone With The Wind maar weer eens aanzetten. Ik voel me zwaar onbevredigd, heb een shotje romantiek nodig.
Het zou het hoogtepunt van deze bruiloft geweest zijn.quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:44 schreef Staal het volgende:
[..]
Dat vind ik het meest vreselijke aan koninginnedag. Dat gekneuter.
Dat dan weer wel.quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:44 schreef beantherio het volgende:
[..]
Het zou het hoogtepunt van deze bruiloft geweest zijn.
Wacht maar als we het niet meer zouden doen, missen we hetquote:Op vrijdag 29 april 2011 14:44 schreef Staal het volgende:
[..]
Dat vind ik het meest vreselijke aan koninginnedag. Dat gekneuter.
Je vindt altijd wel een fokkertje dat je wil bevredigenquote:Op vrijdag 29 april 2011 14:44 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik ga Gone With The Wind maar weer eens aanzetten. Ik voel me zwaar onbevredigd, heb een shotje romantiek nodig.
'Is nou eenmaal' lijkt me onzin. In jouw hoofd wellicht, en een aantal lieden van de kouwe kak. Daar staat geen geschreven wet op.quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:34 schreef SeLang het volgende:
[..]
Zoenen in het openbaar is nou eenmaal vulgair.
Ze doen het alleen even vlug omdat het plebs dat mooi vindt.
quote:
Hij had 'r ter plekke moeten doen, dat was pas sensatie geweest !quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[ afbeelding ]
Net zo'n stomme film, zo'n beschaafd zoentje.
Jaquote:Op vrijdag 29 april 2011 14:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Echt he, ze kijkt zo blij en gelukkig en oprecht naar de mensen![]()
.
Zit je serieus daarvoor uren naar de TV te koekeloeren?quote:
Tsja een beetje zo'n vriendschappelijk kusje, "feli met je verjaardag, he!". Niet bepaald een romantische kusquote:Op vrijdag 29 april 2011 14:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[ afbeelding ]
Net zo'n stomme film, zo'n beschaafd zoentje.
Sowieso komt het allemaal nogal tam en plichtmatig over.quote:Op vrijdag 29 april 2011 15:06 schreef Banjerkanjer het volgende:
Tsja een beetje zo'n vriendschappelijk kusje, "feli met je verjaardag, he!". Niet bepaald een romantische kus
Ja en?quote:Op vrijdag 29 april 2011 15:06 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Tsja een beetje zo'n vriendschappelijk kusje, "feli met je verjaardag, he!". Niet bepaald een romantische kus
Dat is nu juist wel de bedoeling, dat het publiekelijk gebeurtquote:Op vrijdag 29 april 2011 15:08 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ja en?
Sommige mensen doen dat liever niet publiekelijk, maar als het toch moet omdat het van je verwacht wordt doen ze het maar zo, niets mis mee
quote:Iedereen heeft het over hét sprookjeshuwelijk in Engeland, maar ook Joop de Bruin en Bep Smit uit Gansdorp zijn vandaag getrouwd!
ja heur... ik ging weerquote:
Vrouwenquote:Op vrijdag 29 april 2011 15:11 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ja heur... ik ging weer![]()
snifraar is dat toch... ah........... die twee houden gewoon van elkaar
![]()
da's mooi
quote:
quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:44 schreef Felixa het volgende:
Toch allemaal wat stijfjes. Ik bedoel... je kan je kersverse echtgenote toch wel even vastpakken als je haar een zoen geeft. Nee, meneer blijft met zijn handjes gevouwen staan.
Dit vond ik echt veel mooier, echter, warmer, minder afstandelijk etc.
Dat is niet zo zeepzaadje/huilbak gelukkig.quote:Op vrijdag 29 april 2011 15:12 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Je Moeder !
ow... dat klopt ook nog denk ik
Ik zie dit alexander-maxima zoenfragment nu voor het eerst (ik zat in China tijdens dat huwelijk). Maar dit is echt typisch Nederlands hoor. Op de meeste plaatsen in de wereld is dit gewoon "not done".quote:
ik kruip wel terug in mijn hoekjequote:Op vrijdag 29 april 2011 15:18 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dat is niet zo zeepzaadje/huilbak gelukkig.
Gewoon een beetje realistisch blijven.quote:Op vrijdag 29 april 2011 15:20 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ik kruip wel terug in mijn hoekje![]()
nare man
alweer bijna 10 jaar geleden, gaat snel!quote:Op vrijdag 29 april 2011 15:11 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
![]()
da's mooi
M'n schoondochter uit London is over en die kijkt/keek BBC jaquote:Op vrijdag 29 april 2011 14:58 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Zit je serieus daarvoor uren naar de TV te koekeloeren?
Wat ben ik blij dat we 'anders' zijn. Echt.quote:Op vrijdag 29 april 2011 15:19 schreef SeLang het volgende:
[..]
Ik zie dit alexander-maxima zoenfragment nu voor het eerst (ik zat in China tijdens dat huwelijk). Maar dit is echt typisch Nederlands hoor. Op de meeste plaatsen in de wereld is dit gewoon "not done".
Het zijn de Nederlanders die hierin afwijkend zijn, niet de Britten.
Tering, toen had je pas veel damschreeuwers...quote:
Inderdaad, alles beter dan die oerconservatieve Britten met hun 100, nee, 1000 jaar oude tradities.:')quote:Op vrijdag 29 april 2011 15:24 schreef yvonne het volgende:
Wat ben ik blij dat we 'anders' zijn. Echt.
Ik ga zelf ook niet in het openbaar zo lopen kleffen (uitgezonderd Fok meetings)quote:Op vrijdag 29 april 2011 15:24 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wat ben ik blij dat we 'anders' zijn. Echt.
Goed dat je het erbij zegtquote:Op vrijdag 29 april 2011 15:27 schreef SeLang het volgende:
[..]
Ik ga zelf ook niet in het openbaar zo lopen kleffen (uitgezonderd Fok meetings)
Ja, schuif het maar af op je schoondochter. Jij keek mee.quote:Op vrijdag 29 april 2011 15:24 schreef yvonne het volgende:
[..]
M'n schoondochter uit London is over en die kijkt/keek BBC ja
quote:Op vrijdag 29 april 2011 15:32 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ja, schuif het maar af op je schoondochter. Jij keek mee.
Ik wist het. U is gewoon ook een zeepzaadje.quote:
Ahhh ik krijg ook nog steeds een brok in m'n keel als ik dat ziequote:Op vrijdag 29 april 2011 15:11 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
![]()
da's mooi
quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:30 schreef tong80 het volgende:
Hier ook even vermelden dat ik de strakke jurk van de zus van de bruid übergeil vind.
Met allerlei fotoshop filters moet zo'n jurk toch weg te filteren zijn?quote:
ik zeg niksquote:Op vrijdag 29 april 2011 15:23 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Gewoon een beetje realistisch blijven.
Zal je een geheimpje verklappen dan: als mijn meisje zo zit te janken als jij, knuffel ik haar ook wel.
Maar kop dicht hé?
Ze zag er echt sensationeel uit. Ik vond haar jurk ook heel erg mooi.quote:Op vrijdag 29 april 2011 17:16 schreef leukerdje het volgende:
Je mag het eigenlijk niet zeggen op een dag als vandaag,
maar ze is mooier dan de bruid...
quote:You already know what they're having for dessert, but now let's look at the whole glorious menu!
Now that Prince William and Kate Middleton are officially the Duke and Duchess of Cambridge, it's time for them to settle down a bit and tend to the 650 guests at the Queen's reception. Somewhere between greeting all these people personally and posing for pictures, they'll hopefully be given a chance to nosh on something.
So what's on the menu? Ch-ch-check it out!
Cornish Crab Salad on Lemon Blini
Pressed Duck Terrine with Fruit Chutney
Roulade of Goats Cheese with Caramelised Walnuts
Assortment of Palmiers and Cheese Straws
Scottish Smoked Salmon Rose on Beetroot Blini
Miniature Watercress and Asparagus Tart
Poached Asparagus spears with Hollandaise Sauce for Dipping
Quails Eggs with Celery Salt
Scottish Langoustines with Lemon Mayonnaise Pressed Confit of Pork Belly with Crayfish and Crackling
Wild Mushroom and Celeriac Chausson
Bubble and Squeak with Confit Shoulder of Lamb
Grain Mustard and honey-glazed Chipolatas
Smoked Haddock Fishcake with Pea Guacamole
Miniature Yorkshire Pudding with Roast Fillet of Beef and Horseradish Mousse
Gateau Opera
Blood Orange Pate de Fruit
Raspberry Financier
Rhubarb Crème Brulee Tartlet
Passion Fruit Praline
White Chocolate Ganache Truffle
Milk Chocolate Praline with Nuts
Dark Chocolate Ganache Truffle
Yummy!
Just someone make sure none of that Duck Terrine gets on the Alexander McQueen gown!
P.S. Be sure to watch Perez as he hosts with Nene Leakes "Will + Kate Forever," the only royal wedding special worth seeing, airing tonight, April 29th at 7pm/6c on Wedding Central and also at 9pm/8c on WE tv.
echt hèquote:
Het zonnetje in huis!quote:Op vrijdag 29 april 2011 17:59 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
echt hè
[ afbeelding ]
zal wel een lief kind zijn ofzo!
Kan me niet voorstellen dat dat later een knappe vrouw wordtquote:Op vrijdag 29 april 2011 18:10 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Het zonnetje in huis!
[ afbeelding ]
Je weet het maar nooit, er zijn wel meer lelijke eendjes tot prachtige zwanen uitgegroeidquote:Op vrijdag 29 april 2011 18:23 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat dat later een knappe vrouw wordt
Kijk maar eens naar je kleuterschool/basisschool foto's de lelijkerds drogen vaak goed op terwijl de mooiere niet altijd houdbaar blijkenquote:Op vrijdag 29 april 2011 18:26 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Je weet het maar nooit, er zijn wel meer lelijke eendjes tot prachtige zwanen uitgegroeid
ik denk zelfs dat het een ziek kind is ...quote:Op vrijdag 29 april 2011 17:59 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
echt hè
[ afbeelding ]
zal wel een lief kind zijn ofzo!
quote:Op vrijdag 29 april 2011 17:27 schreef computergirl het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.dailymail.co.u(...)lcony-2bn-watch.html
Dit was toch een heel andere kusquote:Op vrijdag 29 april 2011 19:01 schreef Sofia90 het volgende:
Wat een gezeik om dat kusje, het is ook ongemakkelijk om voor miljoenen mensen te gaan kussen, tuurlijk voel je je dan opgelaten, ze zijn beiden ook wel verlegen in gesteld, lekker boeiend dat de lust er niet van af te lezen was.
Wie gaat er dan ook 4 uur naar een bruiloft kijken als je met het nieuws gewoon alle hoogtepunten kunt zien. Denk je dat die royals hun best gaan doen om het publiek te vermaken, hun gaan gewoon trouwen en de burgers zijn zo dom om hun hele vrijdag hieraan te besteden.quote:Op vrijdag 29 april 2011 19:23 schreef gebrokenglas het volgende:
't was inderdaad reuze saai. Ongelovelijk dat het koninklijk huis dit huwelijk zo geplugged had. 't was echt boring. Er schijnen 2 miljard mensen gekeken te hebben. Nou die doen dit niet nog een keer.
Ik ben in slaap gevallen tijdens die kerkdienst.![]()
Inderdaad. Overdreven gedoe. En nu is het nog steeds te zien op drie verschillende zenders.quote:Op vrijdag 29 april 2011 19:55 schreef banaantjeEE het volgende:
Ik heb er niets van gezien en oh wat ben ik blij.
Van die mensen die speciaal een dagje verlof nemen voor dit
Gelukkig wordt morgen alles weer normaalquote:Op vrijdag 29 april 2011 20:00 schreef Infection het volgende:
[..]
Inderdaad. Overdreven gedoe. En nu is het nog steeds te zien op drie verschillende zenders.
Maar het is en blijft Nederland, het land waar ECHT nieuws niet bestaat.
Dat kun je heel snel in de picturepreviewbalk bovenin een topic zien, als je dat niet hebt uitgeschakeld.quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:40 schreef Perrin het volgende:
[ afbeelding ]
Draadje niet gevolgd, dus schiet me maar af als deze al is gepost..
Dacht ik ook al een paar keer idd, dat meisje is erg dun.quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:43 schreef computergirl het volgende:
hier ziet ze er toch wel heel eng dun uit
quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:40 schreef Perrin het volgende:
[ afbeelding ]
Heb je wel eens een koninklijk diner op? Na afloop zit je ook echt niet vol.quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:50 schreef miss_dynastie het volgende:
Die ziet er niet uit alsof ze genoten heeft van een lekker diner
Wow! Prachtige meid blijft het. Hoop dat ook zij de dag van haar leven heeft gehadquote:Op vrijdag 29 april 2011 21:43 schreef computergirl het volgende:
de feest jurk
[ afbeelding ]
BTW, volgens de DailyMail "The Duchess of Cornwall had changed into a strapless white satin gazar evening dress with a circle skirt and diamante embroidered detail, which was also designed by Sarah Burton"
the Duchess of CAMBRIDGE!
Daar is die idiote hoed, wie zijn dit ?quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:40 schreef Perrin het volgende:
[ afbeelding ]
Eugenie en Beatrice York, dochters van Andrew en Sarah.quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:13 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Daar is die idiote hoed, wie zijn dit ?
Degene met de debiele hoed doet me denken aan de paashaas. Ze heeft de tanden ervoor en als je snel kijkt, lijkt het net alsof ze een paasei met een strik op dr hoofd heeft.quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:18 schreef Jabberwocky het volgende:
Ik lees overal negatieve dingen over de York zusjes, zo lelijk zijn ze toch ook weer niet? Of ligt dat aan mij?
Die hoed is wel te debiel voor woorden.
Die hoed .... echt, hoe kan ze dat op haar hoofd zetten en dat er nou echt niemand (stylist, moeder, vriendin, vreemdeling) tegen haar gezegd heeft: zo moet je de straat niet opgaan! Mijn God zeg ....quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:40 schreef Perrin het volgende:
[ afbeelding ]
Waarschijnlijk was het de stylist die haar juist heeft aangepraat dat ze dat ding op moet zetten.quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:25 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
[..]
Die hoed .... echt, hoe kan ze dat op haar hoofd zetten en dat er nou echt niemand (stylist, moeder, vriendin, vreemdeling) tegen haar gezegd heeft: zo moet je de straat niet opgaan! Mijn God zeg ....
En dit.quote:
Well .... nuke her!quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:26 schreef Jabberwocky het volgende:
[..]
Waarschijnlijk was het de stylist die haar juist heeft aangepraat dat ze dat ding op moet zetten.
Volgens mij is het een wat vertekend beeld, anders is het wel heel erg dun.quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:43 schreef computergirl het volgende:
de feest jurk
[ afbeelding ]
BTW, volgens de DailyMail "The Duchess of Cornwall had changed into a strapless white satin gazar evening dress with a circle skirt and diamante embroidered detail, which was also designed by Sarah Burton"
the Duchess of CAMBRIDGE!
Mja, ze zijn echt van wereldberoemde hoedenmaker Philip Treacy. Die wel een handje heeft van vreemde hoeden:quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:25 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
[..]
Die hoed .... echt, hoe kan ze dat op haar hoofd zetten en dat er nou echt niemand (stylist, moeder, vriendin, vreemdeling) tegen haar gezegd heeft: zo moet je de straat niet opgaan! Mijn God zeg ....
Heb jij even geluk dat ze dan nog niet getrouwd is! Sla je slag!quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:56 schreef Mula het volgende:
Ik vind Pippa eigenlijk veel leuker dan Kate.
Ik denk dat mijn vriend er niet zo'n probleem mee zou hebben, maar aangezien ik niet op vrouwen val, ik wel.quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Heb jij even geluk dat ze dan nog niet getrouwd is! Sla je slag!
Nee jongen. Die Pippa heeft een veel mannelijker gezicht. Die wil je niet zien over 20 jaar.quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:03 schreef Fiorellino het volgende:
[ afbeelding ]
en nog een keertje Pippa voor de liefhebbers
[ afbeelding ]
Simpel, het heef grote nieuwswaarde.quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:44 schreef gastwatdefok het volgende:
Waarom is deze bruiloft ookalweer boeiend?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |