Het zonnetje in huis!quote:Op vrijdag 29 april 2011 17:59 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
echt hè
[ afbeelding ]
zal wel een lief kind zijn ofzo!
Kan me niet voorstellen dat dat later een knappe vrouw wordtquote:Op vrijdag 29 april 2011 18:10 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Het zonnetje in huis!
[ afbeelding ]
Je weet het maar nooit, er zijn wel meer lelijke eendjes tot prachtige zwanen uitgegroeidquote:Op vrijdag 29 april 2011 18:23 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat dat later een knappe vrouw wordt
Kijk maar eens naar je kleuterschool/basisschool foto's de lelijkerds drogen vaak goed op terwijl de mooiere niet altijd houdbaar blijkenquote:Op vrijdag 29 april 2011 18:26 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Je weet het maar nooit, er zijn wel meer lelijke eendjes tot prachtige zwanen uitgegroeid
ik denk zelfs dat het een ziek kind is ...quote:Op vrijdag 29 april 2011 17:59 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
echt hè
[ afbeelding ]
zal wel een lief kind zijn ofzo!
quote:Op vrijdag 29 april 2011 17:27 schreef computergirl het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.dailymail.co.u(...)lcony-2bn-watch.html
Dit was toch een heel andere kusquote:Op vrijdag 29 april 2011 19:01 schreef Sofia90 het volgende:
Wat een gezeik om dat kusje, het is ook ongemakkelijk om voor miljoenen mensen te gaan kussen, tuurlijk voel je je dan opgelaten, ze zijn beiden ook wel verlegen in gesteld, lekker boeiend dat de lust er niet van af te lezen was.
Wie gaat er dan ook 4 uur naar een bruiloft kijken als je met het nieuws gewoon alle hoogtepunten kunt zien. Denk je dat die royals hun best gaan doen om het publiek te vermaken, hun gaan gewoon trouwen en de burgers zijn zo dom om hun hele vrijdag hieraan te besteden.quote:Op vrijdag 29 april 2011 19:23 schreef gebrokenglas het volgende:
't was inderdaad reuze saai. Ongelovelijk dat het koninklijk huis dit huwelijk zo geplugged had. 't was echt boring. Er schijnen 2 miljard mensen gekeken te hebben. Nou die doen dit niet nog een keer.
Ik ben in slaap gevallen tijdens die kerkdienst.![]()
Inderdaad. Overdreven gedoe. En nu is het nog steeds te zien op drie verschillende zenders.quote:Op vrijdag 29 april 2011 19:55 schreef banaantjeEE het volgende:
Ik heb er niets van gezien en oh wat ben ik blij.
Van die mensen die speciaal een dagje verlof nemen voor dit
Gelukkig wordt morgen alles weer normaalquote:Op vrijdag 29 april 2011 20:00 schreef Infection het volgende:
[..]
Inderdaad. Overdreven gedoe. En nu is het nog steeds te zien op drie verschillende zenders.
Maar het is en blijft Nederland, het land waar ECHT nieuws niet bestaat.
Dat kun je heel snel in de picturepreviewbalk bovenin een topic zien, als je dat niet hebt uitgeschakeld.quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:40 schreef Perrin het volgende:
[ afbeelding ]
Draadje niet gevolgd, dus schiet me maar af als deze al is gepost..
Dacht ik ook al een paar keer idd, dat meisje is erg dun.quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:43 schreef computergirl het volgende:
hier ziet ze er toch wel heel eng dun uit
quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:40 schreef Perrin het volgende:
[ afbeelding ]
Draadje niet gevolgd, dus schiet me maar af als deze al is gepost..
Heb je wel eens een koninklijk diner op? Na afloop zit je ook echt niet vol.quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:50 schreef miss_dynastie het volgende:
Die ziet er niet uit alsof ze genoten heeft van een lekker diner
Wow! Prachtige meid blijft het. Hoop dat ook zij de dag van haar leven heeft gehadquote:Op vrijdag 29 april 2011 21:43 schreef computergirl het volgende:
de feest jurk
[ afbeelding ]
hier ziet ze er toch wel heel eng dun uit
BTW, volgens de DailyMail "The Duchess of Cornwall had changed into a strapless white satin gazar evening dress with a circle skirt and diamante embroidered detail, which was also designed by Sarah Burton"
the Duchess of CAMBRIDGE!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |