Wie gaat er dan ook 4 uur naar een bruiloft kijken als je met het nieuws gewoon alle hoogtepunten kunt zien. Denk je dat die royals hun best gaan doen om het publiek te vermaken, hun gaan gewoon trouwen en de burgers zijn zo dom om hun hele vrijdag hieraan te besteden.quote:Op vrijdag 29 april 2011 19:23 schreef gebrokenglas het volgende:
't was inderdaad reuze saai. Ongelovelijk dat het koninklijk huis dit huwelijk zo geplugged had. 't was echt boring. Er schijnen 2 miljard mensen gekeken te hebben. Nou die doen dit niet nog een keer.
Ik ben in slaap gevallen tijdens die kerkdienst.![]()
Inderdaad. Overdreven gedoe. En nu is het nog steeds te zien op drie verschillende zenders.quote:Op vrijdag 29 april 2011 19:55 schreef banaantjeEE het volgende:
Ik heb er niets van gezien en oh wat ben ik blij.
Van die mensen die speciaal een dagje verlof nemen voor dit
Gelukkig wordt morgen alles weer normaalquote:Op vrijdag 29 april 2011 20:00 schreef Infection het volgende:
[..]
Inderdaad. Overdreven gedoe. En nu is het nog steeds te zien op drie verschillende zenders.
Maar het is en blijft Nederland, het land waar ECHT nieuws niet bestaat.
Dat kun je heel snel in de picturepreviewbalk bovenin een topic zien, als je dat niet hebt uitgeschakeld.quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:40 schreef Perrin het volgende:
[ afbeelding ]
Draadje niet gevolgd, dus schiet me maar af als deze al is gepost..
Dacht ik ook al een paar keer idd, dat meisje is erg dun.quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:43 schreef computergirl het volgende:
hier ziet ze er toch wel heel eng dun uit
quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:40 schreef Perrin het volgende:
[ afbeelding ]
Heb je wel eens een koninklijk diner op? Na afloop zit je ook echt niet vol.quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:50 schreef miss_dynastie het volgende:
Die ziet er niet uit alsof ze genoten heeft van een lekker diner
Wow! Prachtige meid blijft het. Hoop dat ook zij de dag van haar leven heeft gehadquote:Op vrijdag 29 april 2011 21:43 schreef computergirl het volgende:
de feest jurk
[ afbeelding ]
BTW, volgens de DailyMail "The Duchess of Cornwall had changed into a strapless white satin gazar evening dress with a circle skirt and diamante embroidered detail, which was also designed by Sarah Burton"
the Duchess of CAMBRIDGE!
Daar is die idiote hoed, wie zijn dit ?quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:40 schreef Perrin het volgende:
[ afbeelding ]
Eugenie en Beatrice York, dochters van Andrew en Sarah.quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:13 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Daar is die idiote hoed, wie zijn dit ?
Degene met de debiele hoed doet me denken aan de paashaas. Ze heeft de tanden ervoor en als je snel kijkt, lijkt het net alsof ze een paasei met een strik op dr hoofd heeft.quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:18 schreef Jabberwocky het volgende:
Ik lees overal negatieve dingen over de York zusjes, zo lelijk zijn ze toch ook weer niet? Of ligt dat aan mij?
Die hoed is wel te debiel voor woorden.
Die hoed .... echt, hoe kan ze dat op haar hoofd zetten en dat er nou echt niemand (stylist, moeder, vriendin, vreemdeling) tegen haar gezegd heeft: zo moet je de straat niet opgaan! Mijn God zeg ....quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:40 schreef Perrin het volgende:
[ afbeelding ]
Waarschijnlijk was het de stylist die haar juist heeft aangepraat dat ze dat ding op moet zetten.quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:25 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
[..]
Die hoed .... echt, hoe kan ze dat op haar hoofd zetten en dat er nou echt niemand (stylist, moeder, vriendin, vreemdeling) tegen haar gezegd heeft: zo moet je de straat niet opgaan! Mijn God zeg ....
En dit.quote:
Well .... nuke her!quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:26 schreef Jabberwocky het volgende:
[..]
Waarschijnlijk was het de stylist die haar juist heeft aangepraat dat ze dat ding op moet zetten.
Volgens mij is het een wat vertekend beeld, anders is het wel heel erg dun.quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:43 schreef computergirl het volgende:
de feest jurk
[ afbeelding ]
BTW, volgens de DailyMail "The Duchess of Cornwall had changed into a strapless white satin gazar evening dress with a circle skirt and diamante embroidered detail, which was also designed by Sarah Burton"
the Duchess of CAMBRIDGE!
Mja, ze zijn echt van wereldberoemde hoedenmaker Philip Treacy. Die wel een handje heeft van vreemde hoeden:quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:25 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
[..]
Die hoed .... echt, hoe kan ze dat op haar hoofd zetten en dat er nou echt niemand (stylist, moeder, vriendin, vreemdeling) tegen haar gezegd heeft: zo moet je de straat niet opgaan! Mijn God zeg ....
Heb jij even geluk dat ze dan nog niet getrouwd is! Sla je slag!quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:56 schreef Mula het volgende:
Ik vind Pippa eigenlijk veel leuker dan Kate.
Ik denk dat mijn vriend er niet zo'n probleem mee zou hebben, maar aangezien ik niet op vrouwen val, ik wel.quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Heb jij even geluk dat ze dan nog niet getrouwd is! Sla je slag!
Nee jongen. Die Pippa heeft een veel mannelijker gezicht. Die wil je niet zien over 20 jaar.quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:03 schreef Fiorellino het volgende:
[ afbeelding ]
en nog een keertje Pippa voor de liefhebbers
[ afbeelding ]
Simpel, het heef grote nieuwswaarde.quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:44 schreef gastwatdefok het volgende:
Waarom is deze bruiloft ookalweer boeiend?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |