Fack it, Whoppa been er omheen en gaanquote:Op vrijdag 29 april 2011 14:27 schreef Tegan het volgende:
Lijkt me toch ongemakkelijk, dat schoonmoeder ernaast staat.
`Hier dus, verleden jaar in London gezien, awesome.quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:21 schreef _The_General_ het volgende:
Zometeen een flypast van de BBMF! Vorig jaar nog boven Nederland!
M'n mobiel werkte niet echt mee om ee nieuw topic aan te makenquote:
Hey Bobbie!!quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:30 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
M'n mobiel werkte niet echt mee om ee nieuw topic aan te maken
Troost, jij was het nietquote:Op vrijdag 29 april 2011 14:30 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
M'n mobiel werkte niet echt mee om ee nieuw topic aan te maken
Voor een vlinderkusje.quote:
Op tv krijg ik het eerste te zien, dan weet ik dat hij eraan komt, omdat internet een paar seconden achter looptquote:
En de tweede omdat ik dit bericht typtequote:Op vrijdag 29 april 2011 14:30 schreef Hi_flyer het volgende:
WTF, mis ik de kus omdat ik een usbkabel in mn mp3-speler stopte
quote:
Ik vind het wel grappigquote:Op vrijdag 29 april 2011 14:30 schreef Guanabana het volgende:
Wat is Eva bloedirritant aan het giebelen als een bakvis
Technisch gezien wel, modsquote:
Meer saus!!!quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:33 schreef Cateye2011 het volgende:
zo, op naar het gewone leven, lekker de stad in
Dat was ikquote:Op vrijdag 29 april 2011 14:32 schreef Staal het volgende:
Iemand merkte het al op maar dat zwaaien staat inderdaad niet.
Ja precies, die lachten ook de hele tijd en ze hadden ook meer interactie met het publiek. Dit was een dikke teleurstelling.quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:32 schreef Taurus het volgende:
Ik vind het bijna genant als ik het vergelijk met het Maxima en Willem moment, dat was toch echt wat vrolijker en verliefder hoor..
Ga jij maar eens bekken voor de ogen van 10 miljard mensen. Over prestatiedruk gesproken.quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:32 schreef El_jefe07 het volgende:
Sky News: "Why was the kiss so timid?"
Daar had je gelijk in. Het ziet er niet uit.quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat was ik, vind het zo lelijk, van die flapperende ellebogen enzo.
quote:
Dat vond ik een stuk mooierquote:
Zoenen in het openbaar is nou eenmaal vulgair.quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:32 schreef Taurus het volgende:
Ik vind het bijna genant als ik het vergelijk met het Maxima en Willem moment, dat was toch echt wat vrolijker en verliefder hoor..
yup,quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:34 schreef SeLang het volgende:
[..]
Zoenen in het openbaar is nou eenmaal vulgair.
Ze doen het alleen even vlug omdat het plebs dat mooi vindt.
Die dacht: als ik wegloop, kussen ze vast nog wel eens.quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:35 schreef Boca_Raton het volgende:
Koningin Elizabeth liep al weg. Domme vlaflip
En in hun eigen land zo keurig. Moet je ze in Amsterdam tegenkomen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:35 schreef Silven het volgende:
Wat zijn Britten toch hondslelijke mensen he.
Kijk, dat is een kusquote:
quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:36 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Die dacht: als ik wegloop, kussen ze vast nog wel eens.
Hmmm ziet er nog aardig goed uit voor iemand van 85quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:36 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Die koningin ziet er trouwens uit alsof ze die voor de gelegenheid ff hebben opgegraven.
Jaaaaaaaa zo moet het, dat straalt.quote:
Dat is wrs. ook zo.quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:36 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Die koningin ziet er trouwens uit alsof ze die voor de gelegenheid ff hebben opgegraven.
Mét drankquote:Op vrijdag 29 april 2011 14:35 schreef Boca_Raton het volgende:
Koningin Elizabeth liep al weg. Domme vlaflip
Echt he, ze kijkt zo blij en gelukkig en oprecht naar de mensenquote:Op vrijdag 29 april 2011 14:37 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Jaaaaaaaa zo moet het, dat straalt.
Echt niet.quote:
Dáár leek ze op, een glaadje advocaatquote:
Oja, dat is waar inderdaad. Maar het werd op NL tv gezegd, altijd netjes in de rij etc.quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:37 schreef SeLang het volgende:
[..]
Echt niet.
Trust me, ik woon hier al 4 jaar.
Maar wij kunnen wel de conclusie trekken dat wij het leukste koningshuis hebben.quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:39 schreef Boca_Raton het volgende:
Zat ik hier helemaal klaar voor één brok pure onvervalste romantiek, krijg ik een opgepimpte begrafenis.
Dat dan weer wel. Maar ze lopen hier gewoon door de stad in hun blote bast met bier etc.quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:38 schreef Staal het volgende:
[..]
Oja, dat is waar inderdaad. Maar het werd op NL tv gezegd, altijd netjes in de rij etc.
Booze Britainquote:Op vrijdag 29 april 2011 14:37 schreef SeLang het volgende:
[..]
Echt niet.
Trust me, ik woon hier al 4 jaar.
quote:Notably, in one episode it showed how the effects of alcohol can have one's behaviour. The most watched episode, in Newquay depicts the events of a nights out involving "The Tanks" (Sam, Jonny, Ned, Roy, Steve and James). It gets out of hand when Sam drinks a pint of urine, throws it up, only for Jonny to finish the remains.
zweden schijnen er ook wat van te kunnenquote:Op vrijdag 29 april 2011 14:39 schreef Staal het volgende:
[..]
Maar wij kunnen wel de conclusie trekken dat wij het leukste koningshuis hebben.
En haar man is al 90! Die ziet er echt goed uit.quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:37 schreef Klaudias het volgende:
[..]
Hmmm ziet er nog aardig goed uit voor iemand van 85
én wij hebben morgen Koninginnedag, ha!quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:39 schreef Staal het volgende:
[..]
Maar wij kunnen wel de conclusie trekken dat wij het leukste koningshuis hebben.
Dit dus. Er was niet eens een aanslag! Dan doe je als koningshuis sowieso niet meer mee.quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:39 schreef Staal het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
Waxine lichtjes ftwquote:Op vrijdag 29 april 2011 14:40 schreef beantherio het volgende:
[..]
Dit dus. Er was niet eens een aanslag! Dan doe je als koningshuis sowieso niet meer mee.
Oh ja, de hele stad gaat weer vollopen met provincialenquote:Op vrijdag 29 april 2011 14:40 schreef yvonne het volgende:
[..]
én wij hebben morgen Koninginnedag, ha!
quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:40 schreef beantherio het volgende:
[..]
Dit dus. Er was niet eens een aanslag! Dan doe je als koningshuis sowieso niet meer mee.
Niet piepen, het is morgen mooi weer, het wordt een top dagquote:Op vrijdag 29 april 2011 14:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ja, de hele stad gaat weer vollopen met provincialen
Ze ZEGGEN dat het mooi weer wordtquote:Op vrijdag 29 april 2011 14:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
Niet piepen, het is morgen mooi weer, het wordt een top dag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |