8 uur journaalquote:
Sjezusquote:Op vrijdag 29 april 2011 13:34 schreef Tegan het volgende:
Die scene komt pas om half drie, na de receptie...
Tof gevonden!quote:
Jaloers?quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:37 schreef tong80 het volgende:
En dan te weten dat ze gewoon sperma in haar poes krijgt vannacht.
quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:37 schreef tong80 het volgende:
Ze moeten er een vloeipapiertje tussendoen, het moet zedig blijven.quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:37 schreef kilon het volgende:
Het zal toch niet zo'n spannende kus worden als ik zo de rest van de dag zie
Jawel man, dat wordt een fikse aflebberpartij. De druk is eraf.quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:37 schreef kilon het volgende:
Het zal toch niet zo'n spannende kus worden als ik zo de rest van de dag zie
En misschien wel een tong.quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:37 schreef tong80 het volgende:
Nah, denk niet dat Tong sperma in z'n poes hoeft.quote:
een royale hoeveelheid welteverstaan, hij staat nu al op knappen denk ik zoquote:Op vrijdag 29 april 2011 13:37 schreef tong80 het volgende:
Zou dat zo zijn bij royals?quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:37 schreef tong80 het volgende:
Denk hetquote:Op vrijdag 29 april 2011 13:39 schreef lezzer het volgende:
Krijgen we nu een uur lang terugblikken en sfeerbeelden?
Ja, dat dacht ik ook altijd dusquote:Op vrijdag 29 april 2011 13:38 schreef SeLang het volgende:
[..]
Zou dat zo zijn bij royals?
De meeste Nederlanders tellen het geld tijdens de huwlijksnacht. Aan sex komen ze niet toe (blijkt uit onderzoek)
Ze heet volgens mij eigenlijk Philipa.quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:40 schreef Boca_Raton het volgende:
Wat als William nou voor Pippa had gekozen. Dat klinkt toch niet: Koningin Pippa
Nee koningin Maxima klinkt goedquote:Op vrijdag 29 april 2011 13:40 schreef Boca_Raton het volgende:
Wat als William nou voor Pippa had gekozen. Dat klinkt toch niet: Koningin Pippa
Ze heet eigenlijk Philippa.quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:40 schreef Boca_Raton het volgende:
Kate ==> Catherinequote:Op vrijdag 29 april 2011 13:40 schreef Boca_Raton het volgende:
Zoals Kate Catherine wordt (volledige naam), zal Pippa Philippa (haar volledige naam) worden in zo'n geval.quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:40 schreef Boca_Raton het volgende:
Dat zou wel een hoop geld schelenquote:Op vrijdag 29 april 2011 13:40 schreef Tegan het volgende:
[..]
Hier lijkt het trouwens net alsof Harry en Pippa gaan trouwen.
Je timing.quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:39 schreef Karina het volgende:
Ben ik klaar met stofzuigen, is er niets meer te zienOver drie kwartier maar weer eens kijken dus.
Het volk zou haar dan liefkozend Pippa noemen.quote:
Of koning Willemquote:
Ze is jonger, dusquote:
Voordat William eens een keer de troon bestijgt kan dat best eens samenvallen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:42 schreef Boca_Raton het volgende:
Nou, het is dat er wat jaartjes tussenzitten, maar Amalia heet ook Catherina. Zou je toch bijna twee koninginnen hebben met een Catharina/Catharine in de naam.
Bilquote:
Nee, William en Kate woonden in hetzelfde studentenhuis op de campus van hun alma mater. Zo kennen ze elkaar.quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:46 schreef kilon het volgende:
Maar zou Kate (en dus ook een beetje Pippa) eigenlijk zijn uitgekozen om het Koninklijk Huis weer wat aantrekkelijker te maken bij de jeugd?
Nee.quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:46 schreef kilon het volgende:
Maar zou Kate (en dus ook een beetje Pippa) eigenlijk zijn uitgekozen om het Koninklijk Huis weer wat aantrekkelijker te maken bij de jeugd?
Ze is zo dun.quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:46 schreef Boca_Raton het volgende:
Zijn er meer mensen die vinden dat Kate zo'n strakke onderkaak heeft? Of is ze gewoon zo dun dat er geen beetje vet meer zit? Ik krijg steeds een gespannen onderkaak als ik naar d'r kijk.
Ik zou ook een gespannen kaak krijgen als ik de hele tijd moet glimlachen voor miljoenen mensen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:46 schreef Boca_Raton het volgende:
Zijn er meer mensen die vinden dat Kate zo'n strakke onderkaak heeft? Of is ze gewoon zo dun dat er geen beetje vet meer zit? Ik krijg steeds een gespannen onderkaak als ik naar d'r kijk.
quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:47 schreef Staal het volgende:
[..]
Ik zou ook een gespannen kaak krijgen als ik de hele tijd moet glimlachen voor miljoenen mensen.
quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:44 schreef Scarface2004 het volgende:
[ afbeelding ]
IN WEST LONDON BUCKINGHAM BORN AND RAISED
IN THE PALACE IS WHERE I SPENT MOST OF MY DAYS
CHILLING OUT, MAXING AND RELAXING ALL COOL
WITH MY NANS COUNTRY ALL UNDERNEATH HER RULE
WHEN A FLATMATE OF MINE, WHO I THOUGHT WAS A SQUARE
STARTED MAKING TROUBLE IN MY UNDERWEAR
SHE CAME TO ONE LITTLE PARADE AND MY DAD GOT SCARED
AND SAID "YOU'RE MARRYING THIS BITCH BEFORE YOU LOSE ALL YOUR HAIR"
I WHISTLED FOR A CARRIAGE AND WHEN IT CAME NEAR
THE RING SAID "DIANA" AND HAD A SAPPHIRE IN THE MIDDLE
IF ANYTHING I COULD SAY THIS RING WAS RARE
BUT MY DAD SAID FORGET IT - "YO HOLMES TO THE SQUARE"
I PULLED UP TO THE ABBY 'BOUT 11AM
AND I YELLED TO MY PEOPLE "YO HOLMES RULE YA LATER"
I LOOKED AT MY KINGDOM
I WAS FINALLY THERE
TO SIT ON MY THRONE AS THE PRINCE WITH NO HAIR
Nee, dat heb ik altijd als ik 'r zie!quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:47 schreef Staal het volgende:
[..]
Ik zou ook een gespannen kaak krijgen als ik de hele tijd moet glimlachen voor miljoenen mensen.
Beetje gelijk heb je ook wel.quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:48 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Nee, dat heb ik altijd als ik 'r zie!
Was ze er wel?quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:48 schreef computergirl het volgende:
oh hemel, dit is de vriendin van Harry
[ afbeelding ]
Die ziet er uit als iemand die 'Bimbolien' heet.quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:48 schreef computergirl het volgende:
[ afbeelding ]
Ze lijkt op zo'n varkentje uit Andgry Birdsquote:Op vrijdag 29 april 2011 13:48 schreef computergirl het volgende:
[ afbeelding ]
Is nog van de XTC van gisteren.quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:46 schreef Boca_Raton het volgende:
Is dat die Chelsea? Of hoe heet ze. Of is dat weer een andere?quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:48 schreef computergirl het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ze lijkt op zo'n varkentje uit Andgry Birds
dat was zn vriendinquote:Op vrijdag 29 april 2011 13:48 schreef computergirl het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ze lijkt op zo'n varkentje uit Andgry Birds
quote:
quote:
Serieus?quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:53 schreef computergirl het volgende:
oh nog meer bimbo voor de mannelijke fokkers:
[ afbeelding ]
Plunging: Earl Spencer's daughter Eliza reveals perhaps more than she bargained for as the overhead camera angle captures her cleavage in her daringly low-cut dress
quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:53 schreef computergirl het volgende:
[ afbeelding ]
Plunging: Earl Spencer's daughter Eliza reveals perhaps more than she bargained for as the overhead camera angle captures her cleavage in her daringly low-cut dress
Valt toch nog wel mee? Lekker compact opgeborgen zijn ze.quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:53 schreef computergirl het volgende:
Wat een stel ongelooflijke lelijke kinderenquote:
Maxima en de traan.quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:56 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wat een stel ongelooflijke lelijke kinderen
Ik vond toch onze Maxima bruiloft mooier.
Enorm saai.
Wie is dat in het zwart?quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:53 schreef computergirl het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, dat was toch wel heel mooi om te kijken.quote:
Het rokje kleurt nieteens bij het jasje! Lijkt wel verschoten..quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:48 schreef computergirl het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, mooi, nog steedsquote:
Ik ookquote:Op vrijdag 29 april 2011 13:58 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik las: 'mooi die muur van boobies'
quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:56 schreef Boca_Raton het volgende:
Geef mij maar Maxima![]()
Onovertroffen charmant en bloedmooi.
Die, wat een likkikerd.quote:
Ze hielden ook zo lief steeds elkaars hand vast en gaven elkaar van die "hetkomwelgoed"-blikkenquote:
Ik moet van dat fragment altijd een beetje... nou ja, ik word daar een beetje emo vanquote:
Ook wel heel volwassen, ouwelijk, vind ik. William is vergeleken bij haar -ondanks zijn halfkale kop- echt een jongetje.quote:
Ik ookquote:Op vrijdag 29 april 2011 14:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik moet van dat fragment altijd een beetje... nou ja, ik word daar een beetje emo van![]()
. Nog steeds
.
die heeft veel te veel snoepjes gehad op de kindervrijgezellenavond volgens mijquote:
Dat doen alle bruidsparen toch ook in principe.quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:02 schreef Guanabana het volgende:
Absurd eigenlijk, als je erover nadenkt. Dat het helemaal gepland is dat ze straks voor het volk een kus gaan uitdelen.
Ik zou echt niet willen ruilen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:02 schreef Guanabana het volgende:
Absurd eigenlijk, als je erover nadenkt. Dat het helemaal gepland is dat ze straks voor het volk een kus gaan uitdelen.
Wat ook absurd is,dat ik me vrije dag hier aan verspilquote:Op vrijdag 29 april 2011 14:02 schreef Guanabana het volgende:
Na het ja-woord, ja. Niet op een balkon voor een hele menigte om toegejuicht te worden.quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:03 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat doen echte bruidsparen toch ook in principe.
We hebben het wel eens ober Willem Alexander.quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:01 schreef Boca_Raton het volgende:
En... Maxima kan ook schaterlachen. Kom daar eens om bij de Engelsen.
Zelfde, alleen andere volgorde.quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:04 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Na het ja-woord, ja. Niet op een balkon voor een hele menigte om toegejuicht te worden.
daarom vind ik het zo heerlijk dat ik lekker voor de kijkbuis zitquote:Op vrijdag 29 april 2011 14:03 schreef Blistering het volgende:
Als je een beetje te ver staat zie je geen fuck
Ja, maar minder toeschouwers en beland je in een suf album i.p.v. op alle covers over de hele wereld.quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:03 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat doen alle bruidsparen toch ook in principe.
Beter klein en fijn dan neptietenquote:Op vrijdag 29 april 2011 14:03 schreef Boca_Raton het volgende:
Nu weet ik het! Kate doet me denken aan een strijkplank.
Absoluut.quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
We hebben het wel eens ober Willem Alexander.
Maar wat een mooi koningshuis hebben we na deze begrafenisstoet
Kate ziet er uit als 35.quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:01 schreef miss_dynastie het volgende:
Ook wel heel volwassen, ouwelijk, vind ik. William is vergeleken bij haar -ondanks zijn halfkale kop- echt een jongetje.
Ik mistte die ontroering ook wel in deze bruiloft van Kate en William.quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ze hielden ook zo lief steeds elkaars hand vast en gaven elkaar van die "hetkomwelgoed"-blikken![]()
. Maxima
.
pics?quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:05 schreef kilon het volgende:
Lijkt net op de Franse revolutie met die mensenmassa die op het paleis afkomt. Alleen dan ietsje vrolijker. En rustiger.
Okee, eigenlijk is het helemaal niet vergelijkbaar..
heb jij de Franse revolutie nog meegemaakt?quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:05 schreef kilon het volgende:
Lijkt net op de Franse revolutie met die mensenmassa die op het paleis afkomt. Alleen dan ietsje vrolijker. En rustiger.
Okee, eigenlijk is het helemaal niet vergelijkbaar..
op een bruiloftquote:
lijkt me ook wel humorquote:Op vrijdag 29 april 2011 14:07 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik kom écht niet meer bij als ze niet kussen. Iets onverwachts
Ik heb films gezien. Iedereen weet dat die altijd 100% accuraat zijn...quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:06 schreef Klaudias het volgende:
[..]
heb jij de Franse revolutie nog meegemaakt?
Geen traan, geen zoen, geen missers. Dan is iedereen het zo weer vergeten.quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:07 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik kom écht niet meer bij als ze niet kussen. Iets onverwachts
Het ziet er heel beheerst uit anders.quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:08 schreef Karina het volgende:
Ik zit nu zo naar die mensenmassa te kijken, best wel benauwd als je daartussen loopt.
Klopt. Ze doet de hele afwas van die receptie ook.quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:08 schreef Karina het volgende:
Ondertussen bij de Belg allerlei verhaaltjes om de tijd vol te praten, over de koningin die afwassen een verzetje vindt bijvoorbeeld
Ze gaan naar Mekka op huwelijksreis.quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:08 schreef Karina het volgende:
Ik zit nu zo naar die mensenmassa te kijken, best wel benauwd als je daartussen loopt.
Dat wel, maar er moet maar IETS gebeuren, iemand flauwvallen en je hebt paniek (ik ga dus ook nooit naar van die grote bijeenkomsten).quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:08 schreef lezzer het volgende:
[..]
Het ziet er heel beheerst uit anders.
Hier is echt héél goed over nagedacht.
100% mee eensquote:Op vrijdag 29 april 2011 14:09 schreef Bosbeetle het volgende:
En het is dat maxima argentijns is als het miep uit bussum was geweest had het er in nederland waarschijnlijk net zo uitgezien in nederland.
quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:09 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Klopt. Ze doet de hele afwas van die receptie ook.
Ja.quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat wel, maar er moet maar IETS gebeuren, iemand flauwvallen en je hebt paniek (ik ga dus ook nooit naar van die grote bijeenkomsten).
Straks loopt die Damschreeuwer er ook tussenquote:Op vrijdag 29 april 2011 14:10 schreef Cateye2011 het volgende:
[..]
blij dat ik daar niet tussen sta zeg
Yep, vandaar dat ze die hele reeks politiemannen hebben die heel langzaam lopen, zodat er geen mogelijkheid is tot rennen of geduw.quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:08 schreef lezzer het volgende:
[..]
Het ziet er heel beheerst uit anders.
Hier is echt héél goed over nagedacht.
Bijvoorbeeld zoiets.quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:11 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Straks loopt die Damschreeuwer er ook tussen
quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:11 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Er hoeft maar 1 gek tussen te zitten.quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:11 schreef speknek het volgende:
[..]
Yep, vandaar dat ze die hele reeks politiemannen hebben die heel langzaam lopen, zodat er geen mogelijkheid is tot rennen of geduw.
Alsof je die zou horen in zo'n stoet.quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:11 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet. Als het net zo'n leuke Nederlandse vrouw was geweest waren Nederlanders natuurlijk ook enthousiast. Maxima is gewoon heel leuk, dat is waarom ze populair is, niet omdat ze Argentijnse is.quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:09 schreef Bosbeetle het volgende:
En het is dat maxima argentijns is als het miep uit bussum was geweest had het er in nederland waarschijnlijk net zo uitgezien in nederland.
Ik weet niet uit welk gehucht jij komt waar ze dat hebben verzonnen, maar ik heb daar nog nooit van gehoord.quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:10 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja.
Je kunt je vinger in je gat breken zeggen ze dan hier in Brabant...
Dat soort uitspraken, daar kweek je nou angst mee...quote:
Niet snel genoeg om op tijd voor Topchef weer thuis te zijnquote:Op vrijdag 29 april 2011 14:12 schreef Cateye2011 het volgende:
en dan is de kus geweest en is alles klaar...hoe lang doe je er dan over om weer uit die massa te komen?
Nou... het had zomaar gekund:quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:11 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)enherdenking-in-cel/quote:Ik werd opgepakt wegens winkeldiefstal, ze dachten dat ik iets gestolen had uit de Bijenkorf, maar dat is niet zo. Ik ben uit voorzorg vastgezet omdat ze bang zijn dat ik op 4 mei weer ga schreeuwen. Onzin, ze hadden me kunnen bellen, ik zou op vakantie gaan, ik had al een ticket geboekt.
Nou, nu welquote:Op vrijdag 29 april 2011 14:12 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik weet niet uit welk gehucht jij komt waar ze dat hebben verzonnen, maar ik heb daar nog nooit van gehoord.
quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:13 schreef Blistering het volgende:
[..]
Niet snel genoeg om op tijd voor Topchef weer thuis te zijn
Het zijn alleen maar gekkenquote:
Niet, dan wordt het een Woodstock orgie.quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:12 schreef Cateye2011 het volgende:
en dan is de kus geweest en is alles klaar...hoe lang doe je er dan over om weer uit die massa te komen?
Klopt, maar je gaat er toch rekening mee houden. Ik hou niet van mensenmassa's. Nooit gedaan ook.quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:13 schreef lezzer het volgende:
[..]
Dat soort uitspraken, daar kweek je nou angst mee...
Zo'n gek kan ook in een winkelcentrum op zaterdagmiddag rondlopen.
Of nu, as we speak, jouw achterdeur open doen en je verkrachten.
Het kan allemaal...
of straks zie je haar menstruatie door haar jurkquote:Op vrijdag 29 april 2011 14:13 schreef Boca_Raton het volgende:
Trouwens, hoe gaat Kate nou naar de WC in zo'n jurk?
Wat associaal is het zo druk en dan nog een plek leeghoudenquote:
Dat zou spannender zijn.quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:14 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik heb daarstraks toevallig een paar stukjes gezien, maar ik had het idee dat ik naar een publieke executie zat te kijken.
quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:14 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik heb daarstraks toevallig een paar stukjes gezien, maar ik had het idee dat ik naar een publieke executie zat te kijken.
Ja echt vrolijk was het niet allemaal, net een begrafenis.quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:14 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Het probleem was natuurlijk de mongool die 'bom' riep...quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:13 schreef Zephyrus het volgende:
[..]
Nou... het had zomaar gekund:
[..]
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)enherdenking-in-cel/
Dan ga ik snel koffie maken. Als ik het mis nou.quote:
Flink kopkluiven inderdaad.quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:16 schreef Karina het volgende:
Dat moet wel een hele goeie kus worden, anders gaan al die mensen boe roepen.
Klopt, ze zijn zo stilletjes.quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:16 schreef kilon het volgende:
Toch zie je een duidelijk verschil tussen een Engelse menigte en een Nederlands menigte.
En nee, ik doel niet op een damschreeuwer oid. Ik mis toch een beetje sfeer
Het zijn Engelsen, die vooroordelen komen ook weer niet helemaal aanwaaien, zeker niet bij zoiets als een koninklijk huwelijkquote:Op vrijdag 29 april 2011 14:16 schreef kilon het volgende:
Toch zie je een duidelijk verschil tussen een Engelse menigte en een Nederlands menigte.
Sfeer missen?quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:16 schreef kilon het volgende:
Ik vind dit iets meer hebben dan dat "hup holland-oranje supporters"quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:19 schreef tong80 het volgende:
Wat een dooie boel.
Muisstil zijn ze. Geen gezang. Geen liedjes.
Dries Roelbink had allang de Zilvervloot gezongen.
Ditquote:Op vrijdag 29 april 2011 14:21 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
[..]
Ik vind dit iets meer hebben dan dat "hup holland-oranje supporters"
Echt? Het is wel heel erg, ehm, makquote:Op vrijdag 29 april 2011 14:21 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
[..]
Het hoeft niet zoals met de rondvaart door Amsterdam te zijn, maar je mag toch wel iets van enthousiasme verwachtenquote:Op vrijdag 29 april 2011 14:21 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
[..]
qftwquote:Op vrijdag 29 april 2011 14:23 schreef Boca_Raton het volgende:
De begrafenis van Diana was 10 keer zo mooi als dit.
Inderdaad, rookbommen, fakkels, zinkende woonboten etc.quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja, het is een bruiloft, het moet toch een vrolijke boel zijn?
Nu beelden van de vliegtuigen op de BBCquote:Op vrijdag 29 april 2011 14:21 schreef _The_General_ het volgende:
Zometeen een flypast van de BBMF! Vorig jaar nog boven Nederland!
ingetogen kan toch ook mooi zijn?quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:23 schreef kilon het volgende:
[..]
Het hoeft niet zoals met de rondvaart door Amsterdam te zijn, maar je mag toch wel iets van enthousiasme verwachten
Dat is bij EK'squote:Op vrijdag 29 april 2011 14:23 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Inderdaad, rookbommen, fakkels, zinkende woonboten etc.
Er gebeurt nu toch helemaal niets? dat enthousiasme komt zo wel..quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:23 schreef kilon het volgende:
[..]
Het hoeft niet zoals met de rondvaart door Amsterdam te zijn, maar je mag toch wel iets van enthousiasme verwachten
Goed man. Bovenlip stijf in de plooi. Je hebt nu eenmaal gepeupel en je hebt het herrenvolk.quote:
Ja, zoals je je kleine zusje kustquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |