Klopt, ze zijn zo stilletjes.quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:16 schreef kilon het volgende:
Toch zie je een duidelijk verschil tussen een Engelse menigte en een Nederlands menigte.
En nee, ik doel niet op een damschreeuwer oid. Ik mis toch een beetje sfeer
Het zijn Engelsen, die vooroordelen komen ook weer niet helemaal aanwaaien, zeker niet bij zoiets als een koninklijk huwelijkquote:Op vrijdag 29 april 2011 14:16 schreef kilon het volgende:
Toch zie je een duidelijk verschil tussen een Engelse menigte en een Nederlands menigte.
Sfeer missen?quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:16 schreef kilon het volgende:
Ik vind dit iets meer hebben dan dat "hup holland-oranje supporters"quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:19 schreef tong80 het volgende:
Wat een dooie boel.
Muisstil zijn ze. Geen gezang. Geen liedjes.
Dries Roelbink had allang de Zilvervloot gezongen.
Ditquote:Op vrijdag 29 april 2011 14:21 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
[..]
Ik vind dit iets meer hebben dan dat "hup holland-oranje supporters"
Echt? Het is wel heel erg, ehm, makquote:Op vrijdag 29 april 2011 14:21 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
[..]
Het hoeft niet zoals met de rondvaart door Amsterdam te zijn, maar je mag toch wel iets van enthousiasme verwachtenquote:Op vrijdag 29 april 2011 14:21 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
[..]
qftwquote:Op vrijdag 29 april 2011 14:23 schreef Boca_Raton het volgende:
De begrafenis van Diana was 10 keer zo mooi als dit.
Inderdaad, rookbommen, fakkels, zinkende woonboten etc.quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja, het is een bruiloft, het moet toch een vrolijke boel zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |