Kate ==> Catherinequote:Op vrijdag 29 april 2011 13:40 schreef Boca_Raton het volgende:
Wat als William nou voor Pippa had gekozen. Dat klinkt toch niet: Koningin Pippa
Zoals Kate Catherine wordt (volledige naam), zal Pippa Philippa (haar volledige naam) worden in zo'n geval.quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:40 schreef Boca_Raton het volgende:
Wat als William nou voor Pippa had gekozen. Dat klinkt toch niet: Koningin Pippa
Dat zou wel een hoop geld schelenquote:Op vrijdag 29 april 2011 13:40 schreef Tegan het volgende:
[..]
Hier lijkt het trouwens net alsof Harry en Pippa gaan trouwen.
Je timing.quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:39 schreef Karina het volgende:
Ben ik klaar met stofzuigen, is er niets meer te zienOver drie kwartier maar weer eens kijken dus.
Het volk zou haar dan liefkozend Pippa noemen.quote:
Of koning Willemquote:
Ze is jonger, dusquote:
Voordat William eens een keer de troon bestijgt kan dat best eens samenvallen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:42 schreef Boca_Raton het volgende:
Nou, het is dat er wat jaartjes tussenzitten, maar Amalia heet ook Catherina. Zou je toch bijna twee koninginnen hebben met een Catharina/Catharine in de naam.
Bilquote:
Nee, William en Kate woonden in hetzelfde studentenhuis op de campus van hun alma mater. Zo kennen ze elkaar.quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:46 schreef kilon het volgende:
Maar zou Kate (en dus ook een beetje Pippa) eigenlijk zijn uitgekozen om het Koninklijk Huis weer wat aantrekkelijker te maken bij de jeugd?
Nee.quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:46 schreef kilon het volgende:
Maar zou Kate (en dus ook een beetje Pippa) eigenlijk zijn uitgekozen om het Koninklijk Huis weer wat aantrekkelijker te maken bij de jeugd?
Ze is zo dun.quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:46 schreef Boca_Raton het volgende:
Zijn er meer mensen die vinden dat Kate zo'n strakke onderkaak heeft? Of is ze gewoon zo dun dat er geen beetje vet meer zit? Ik krijg steeds een gespannen onderkaak als ik naar d'r kijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |