8 uur journaalquote:
Sjezusquote:Op vrijdag 29 april 2011 13:34 schreef Tegan het volgende:
Die scene komt pas om half drie, na de receptie...
Tof gevonden!quote:
Jaloers?quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:37 schreef tong80 het volgende:
En dan te weten dat ze gewoon sperma in haar poes krijgt vannacht.
quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:37 schreef tong80 het volgende:
Ze moeten er een vloeipapiertje tussendoen, het moet zedig blijven.quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:37 schreef kilon het volgende:
Het zal toch niet zo'n spannende kus worden als ik zo de rest van de dag zie
Jawel man, dat wordt een fikse aflebberpartij. De druk is eraf.quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:37 schreef kilon het volgende:
Het zal toch niet zo'n spannende kus worden als ik zo de rest van de dag zie
En misschien wel een tong.quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:37 schreef tong80 het volgende:
Nah, denk niet dat Tong sperma in z'n poes hoeft.quote:
een royale hoeveelheid welteverstaan, hij staat nu al op knappen denk ik zoquote:Op vrijdag 29 april 2011 13:37 schreef tong80 het volgende:
Zou dat zo zijn bij royals?quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:37 schreef tong80 het volgende:
Denk hetquote:Op vrijdag 29 april 2011 13:39 schreef lezzer het volgende:
Krijgen we nu een uur lang terugblikken en sfeerbeelden?
Ja, dat dacht ik ook altijd dusquote:Op vrijdag 29 april 2011 13:38 schreef SeLang het volgende:
[..]
Zou dat zo zijn bij royals?
De meeste Nederlanders tellen het geld tijdens de huwlijksnacht. Aan sex komen ze niet toe (blijkt uit onderzoek)
Ze heet volgens mij eigenlijk Philipa.quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:40 schreef Boca_Raton het volgende:
Wat als William nou voor Pippa had gekozen. Dat klinkt toch niet: Koningin Pippa
Nee koningin Maxima klinkt goedquote:Op vrijdag 29 april 2011 13:40 schreef Boca_Raton het volgende:
Wat als William nou voor Pippa had gekozen. Dat klinkt toch niet: Koningin Pippa
Ze heet eigenlijk Philippa.quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:40 schreef Boca_Raton het volgende:
Kate ==> Catherinequote:Op vrijdag 29 april 2011 13:40 schreef Boca_Raton het volgende:
Zoals Kate Catherine wordt (volledige naam), zal Pippa Philippa (haar volledige naam) worden in zo'n geval.quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:40 schreef Boca_Raton het volgende:
Dat zou wel een hoop geld schelenquote:Op vrijdag 29 april 2011 13:40 schreef Tegan het volgende:
[..]
Hier lijkt het trouwens net alsof Harry en Pippa gaan trouwen.
Je timing.quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:39 schreef Karina het volgende:
Ben ik klaar met stofzuigen, is er niets meer te zienOver drie kwartier maar weer eens kijken dus.
Het volk zou haar dan liefkozend Pippa noemen.quote:
Of koning Willemquote:
Ze is jonger, dusquote:
Voordat William eens een keer de troon bestijgt kan dat best eens samenvallen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:42 schreef Boca_Raton het volgende:
Nou, het is dat er wat jaartjes tussenzitten, maar Amalia heet ook Catherina. Zou je toch bijna twee koninginnen hebben met een Catharina/Catharine in de naam.
Bilquote:
Nee, William en Kate woonden in hetzelfde studentenhuis op de campus van hun alma mater. Zo kennen ze elkaar.quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:46 schreef kilon het volgende:
Maar zou Kate (en dus ook een beetje Pippa) eigenlijk zijn uitgekozen om het Koninklijk Huis weer wat aantrekkelijker te maken bij de jeugd?
Nee.quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:46 schreef kilon het volgende:
Maar zou Kate (en dus ook een beetje Pippa) eigenlijk zijn uitgekozen om het Koninklijk Huis weer wat aantrekkelijker te maken bij de jeugd?
Ze is zo dun.quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:46 schreef Boca_Raton het volgende:
Zijn er meer mensen die vinden dat Kate zo'n strakke onderkaak heeft? Of is ze gewoon zo dun dat er geen beetje vet meer zit? Ik krijg steeds een gespannen onderkaak als ik naar d'r kijk.
Ik zou ook een gespannen kaak krijgen als ik de hele tijd moet glimlachen voor miljoenen mensen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:46 schreef Boca_Raton het volgende:
Zijn er meer mensen die vinden dat Kate zo'n strakke onderkaak heeft? Of is ze gewoon zo dun dat er geen beetje vet meer zit? Ik krijg steeds een gespannen onderkaak als ik naar d'r kijk.
quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:47 schreef Staal het volgende:
[..]
Ik zou ook een gespannen kaak krijgen als ik de hele tijd moet glimlachen voor miljoenen mensen.
quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:44 schreef Scarface2004 het volgende:
[ afbeelding ]
IN WEST LONDON BUCKINGHAM BORN AND RAISED
IN THE PALACE IS WHERE I SPENT MOST OF MY DAYS
CHILLING OUT, MAXING AND RELAXING ALL COOL
WITH MY NANS COUNTRY ALL UNDERNEATH HER RULE
WHEN A FLATMATE OF MINE, WHO I THOUGHT WAS A SQUARE
STARTED MAKING TROUBLE IN MY UNDERWEAR
SHE CAME TO ONE LITTLE PARADE AND MY DAD GOT SCARED
AND SAID "YOU'RE MARRYING THIS BITCH BEFORE YOU LOSE ALL YOUR HAIR"
I WHISTLED FOR A CARRIAGE AND WHEN IT CAME NEAR
THE RING SAID "DIANA" AND HAD A SAPPHIRE IN THE MIDDLE
IF ANYTHING I COULD SAY THIS RING WAS RARE
BUT MY DAD SAID FORGET IT - "YO HOLMES TO THE SQUARE"
I PULLED UP TO THE ABBY 'BOUT 11AM
AND I YELLED TO MY PEOPLE "YO HOLMES RULE YA LATER"
I LOOKED AT MY KINGDOM
I WAS FINALLY THERE
TO SIT ON MY THRONE AS THE PRINCE WITH NO HAIR
Nee, dat heb ik altijd als ik 'r zie!quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:47 schreef Staal het volgende:
[..]
Ik zou ook een gespannen kaak krijgen als ik de hele tijd moet glimlachen voor miljoenen mensen.
Beetje gelijk heb je ook wel.quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:48 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Nee, dat heb ik altijd als ik 'r zie!
Was ze er wel?quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:48 schreef computergirl het volgende:
oh hemel, dit is de vriendin van Harry
[ afbeelding ]
Die ziet er uit als iemand die 'Bimbolien' heet.quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:48 schreef computergirl het volgende:
[ afbeelding ]
Ze lijkt op zo'n varkentje uit Andgry Birdsquote:Op vrijdag 29 april 2011 13:48 schreef computergirl het volgende:
[ afbeelding ]
Is nog van de XTC van gisteren.quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:46 schreef Boca_Raton het volgende:
Is dat die Chelsea? Of hoe heet ze. Of is dat weer een andere?quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:48 schreef computergirl het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ze lijkt op zo'n varkentje uit Andgry Birds
dat was zn vriendinquote:Op vrijdag 29 april 2011 13:48 schreef computergirl het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ze lijkt op zo'n varkentje uit Andgry Birds
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |