Bronneke telegraafquote:In alle vroegte staat Kate Middleton vandaag op. Haar laatste ochtend als ongetrouwde vrouw spendeert ze in het chique Goringhotel, samen met haar familie. Moeder Carole en broer James verlaten het hotel als eerste om tien voor half twaalf. De bruidsjonkers en -meisjes, waaronder Kates zus Pippa, vertrekken rond tien voor twaalf naar Westminster Abbey. De weg naar het altaar is van minuut tot minuut geprogrammeerd.
De meeste van de 1900 genodigden zijn dan al lang in de kerk: tussen kwart over negen en kwart voor tien worden de gewone gasten, waaronder oude schoolvrienden, ex-geliefden van het paar en collega’s van Williams werk als reddingshelikopterpiloot, in de kerk verwacht.
Vanaf tien voor elf komen ambassadeurs, ministers en andere belangrijke genodigden met bussen aan bij de abdij. Vanaf tien voor half twaalf komen leden van buitenlandse koningshuizen aan bij Westminster Abbey, waaronder Willem-Alexander en Máxima. Rond kwart voor twaalf worden prins Charles en zijn echtgenote Camilla verwacht, waarna ook koningin Elizabeth en prins Philip zullen arriveren. Het tijdschema zit strak in elkaar: om negen minuten voor twaalf zijn alle ogen opnieuw gericht op het Goringhotel, waar Kate – aan de hand van haar vader Michael – in de auto zal stappen die hen naar Buckingham Palace brengt.
Op het moment ze een paar minuten voor twaalf uur uit de auto stapt voor Westminster Abbey kunnen we haar goed geheim gehouden bruidsjurk in alle schoonheid bewonderen en is bekend wie de ontwerper is.
De dienst duurt een goed uur en is rechtstreeks op tv te volgen. Het huwelijksregister wordt echter buiten het oog van de camera’s, slechts in het bijzijn van ouders en directe familieleden, getekend.
Om kwart over een gaat het koninklijke gezelschap per koets naar Buckingham Palace. Bij mooi weer nemen prins William en prinses Catherine plaats in een open State Landau uit 1902. Wanneer regen dreigt, zitten ze hoog en droog in een glazen koets uit 1881.
Het gezelschap is om half twee terug op Buckingham Palace, waar een receptie wordt gegeven voor 600 genodigden. Willem-Alexander en Máxima worden daar rond tien over half twee verwacht. Het geduld van het publiek wordt vervolgens op de proef gesteld: pas om vijf voor half drie zal het moment plaatsvinden dat voor altijd in ieders geheugen zal staan gegrift.
Dan neemt het kersverse echtpaar plaats op het balkon voor Buckingham Palace en zal het, onder toeziend oog van de koninklijke familie, de familie Middleton en naar schatting ruim 2 miljard tv-kijkers, elkaar een eerste kus geven als man en vrouw.
Hopelijk gaat hij er niet zo uitzien als zijn vader later.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Vroeger was William leuker dan Harry, maar tegenwoordig is Harry
Hij loopt zo bonking, net alsof de kleerhanger nog in z'n jasje zit.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Vroeger was William leuker dan Harry, maar tegenwoordig is Harry
avond-vierdaagse, duinenmarsquote:
gaan toch al langer geruchten dat William de volgende op de troon zal zijn?quote:
Ja klopt, dit werd net bij de Belg geroepen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:46 schreef franklop het volgende:
[..]
gaan toch al langer geruchten dat William de volgende op de troon zal zijn?
Nee, dat gebeurt niet.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:46 schreef franklop het volgende:
[..]
Charles overleeft Beth niet.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:46 schreef franklop het volgende:
[..]
Als Charles zijn vader wel isquote:Op vrijdag 29 april 2011 11:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Hopelijk gaat hij er niet zo uitzien als zijn vader later.
Goed punt.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:47 schreef alors het volgende:
[..]
Als Charles zijn vader wel isdaar wordt ook nog over getwijfeld.
Zijn moeder ontmoette die vent pas toen Harry 2 is, dus ik denk dat we er vrij zeker van kunnen zij dat dat niet zijn papa isquote:Op vrijdag 29 april 2011 11:47 schreef alors het volgende:
[..]
Als Charles zijn vader wel isdaar wordt ook nog over getwijfeld.
heeft ie snel gedaan dan, nu al op tv!quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:48 schreef Karina het volgende:
William mag ook wel eens aan trouwen gaan denken als hij de volgende koning wordt.
Ik denk dat ie momenteel aan weinig anders denkt...quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:48 schreef Karina het volgende:
William mag ook wel eens aan trouwen gaan denken als hij de volgende koning wordt.
Doet ie nu.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:48 schreef Karina het volgende:
quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:48 schreef Karina het volgende:
Volgens mij denkt hij er nu aan, dus het gaat de goede kant op.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:48 schreef Karina het volgende:
Hij gaat over 12 minuten trouwenquote:Op vrijdag 29 april 2011 11:48 schreef Karina het volgende:
Oh ik ben in de war lol, al die prinsen ookquote:Op vrijdag 29 april 2011 11:48 schreef franklop het volgende:
[..]
heeft ie snel gedaan dan, nu al op tv!
De bruid.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:48 schreef Nieuwschierig het volgende:
Komt de Koningin of de Bruid als laatste?
Liz stapt net uitquote:Op vrijdag 29 april 2011 11:48 schreef Nieuwschierig het volgende:
Komt de Koningin of de Bruid als laatste?
Alle twee?quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ik ben in de war lol, al die prinsen ook
Weet ik veel, ik houd me normaal niet bezig met die prinsen en zoquote:
quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:49 schreef Beat1987 het volgende:
Oei, das sneu, Liz en de bisschop hebben dezelfde jurk aan
Opgekocht door Abramovic:Dquote:
Ze is bang voor een klap van de handtas van de koningin.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:51 schreef Beat1987 het volgende:
Wat is camilla aan het twijfelen? mag ze niet meelopen?
Viel mij ook al op, de decollete.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:52 schreef miss_dynastie het volgende:
Zo, dat weten ze ff goed geheim te houden nog
Wat is ze bloot, in vergelijking met de Nederlandse prinsessen.
Dat ja!quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:52 schreef miss_dynastie het volgende:
Zo, dat weten ze ff goed geheim te houden nog
Wat is ze bloot, in vergelijking met de Nederlandse prinsessen.
was er ook al verbaast over, echt een knappe vrouw!quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:53 schreef Jor_Dii het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een tijger, well done William!
Het gerucht gaat dat men in Nederland een kogelvrij vest draagt i.v.m. de ongeregeldheden bij het huwelijk van Beatrix. Als ik de jurken zie, geloof ik het gelijk.quote:
Je hebt ze als prins over het algemeen natuurlijk ook wel voor het uitzoeken; lekkere chick waar oma niet teveel problemen mee heeft en gaan!quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:53 schreef franklop het volgende:
[..]
was er ook al verbaast over, echt een knappe vrouw!
Daarom zit je in een dichte auto/koets hé.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:54 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Het gerucht gaat dat men in Nederland een kogelvrij vest draagt i.v.m. de ongeregeldheden bij het huwelijk van Beatrix. Als ik de jurken zie, geloof ik het gelijk.
rellenquote:Op vrijdag 29 april 2011 11:55 schreef Tegan het volgende:
Wat gebeurde er dan bij Beatrix' trouwerij?
quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:55 schreef Tegan het volgende:
Wat gebeurde er dan bij Beatrix' trouwerij?
Nou mijn jurk was bloterquote:Op vrijdag 29 april 2011 11:55 schreef alors het volgende:
Maar het is niet verschrikkelijk zedige jurk als die van Maxima toch?
Ja, dat doen ze niet.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:57 schreef Wokkel het volgende:
Is er bekend of ze in gemeenschap van goederen trouwen?
Ik snap niet dat iemand dit op een andere zender zou willen zien als de BBC. Hun berichtgeving is gewoon formidabel goed.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:57 schreef Type-R het volgende:
Ik zie nu dat NED1 verschrikkelijk achterloopt
Dit.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:58 schreef beantherio het volgende:
[..]
Ik snap niet dat iemand dit op een andere zender zou willen zien als de BBC. Hun berichtgeving is gewoon formidabel goed.
veiligheid ?quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:58 schreef Karina het volgende:
Dat plein waar ze aan komen rijden ziet er wel kaal uit.
Hooo, op de Belg doen ze het fantastisch.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:58 schreef beantherio het volgende:
[..]
Ik snap niet dat iemand dit op een andere zender zou willen zien als de BBC. Hun berichtgeving is gewoon formidabel goed.
Nu zappen en dan 5 cruciale minuten missen? Ik denk het niet...quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:58 schreef beantherio het volgende:
[..]
Ze moeten nog een eindjequote:Op vrijdag 29 april 2011 11:58 schreef Karina het volgende:
Dat plein waar ze aan komen rijden ziet er wel kaal uit.
Volgens de Belgen nietquote:
Cruciaalquote:Op vrijdag 29 april 2011 11:58 schreef lezzer het volgende:
[..]
Nu zappen en dan 5 cruciale minuten missen? Ik denk het niet...
Moet wel, maar een plantje hier en daar had wel gemogen.quote:
Als ze eenmaal binnen zijn, is voor mij de lol overquote:Op vrijdag 29 april 2011 11:59 schreef Type-R het volgende:
[..]
CruciaalZe zijn nog niet eens binnen
Boeiend, een prachtige vrouw heeft geen D cup nodig.quote:
Dat valt idd wel heel erg opquote:
Inderdaadquote:
ik zou dat beoordelen als juist wel goed.quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:01 schreef Karina het volgende:
De jurk van Pippa ziet niet helemaal goed bij de billen.
Absolute kul wat je nu zegt.quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:04 schreef flintekind het volgende:
Lullig bossie fresia's in der handen....
Ah nee, ik hoopte dat je meer kon vertellen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:03 schreef beantherio het volgende:
Ik heb er geen verstand van maar mooie jurk
Als de Anglicaanse priester er niet van zou flauwvallen had ze natuurlijk voor blote schouders moeten gaan, kon ze goed hebben.quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:03 schreef Tegan het volgende:
Ik vind het lijfje niet zo mooi. Zeg maar, dat kant is wel leuk, maar bij haar borsten kon het mooier. Ookal heeft ze niet veel.
Dat mag, dat is heel mannelijk tegenwoordig!quote:
Niet als er 2 miljard mensen kijkenquote:Op vrijdag 29 april 2011 12:05 schreef just me het volgende:
[..]
Dat mag, dat is heel mannelijk tegenwoordig!
Mja wat wil je met miljarden kijkers wereldwijd.quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:04 schreef Klaudias het volgende:
Misschien kan die vader een kauwgompje nemen.
Leger en nu Apache vlieger, dus opzich niet heel gek.quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:05 schreef franklop het volgende:
die Harry heeft aardig in de sportschool gezeten of niet? brede gast geworden
quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:05 schreef franklop het volgende:
Ik zie het nu ook, een beetje puntborstjes zo.quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:03 schreef Tegan het volgende:
Ik vind het lijfje niet zo mooi. Zeg maar, dat kant is wel leuk, maar bij haar borsten kon het mooier. Ookal heeft ze niet veel.
Eerder de huwelijksnacht denk ikquote:Op vrijdag 29 april 2011 12:06 schreef Type-R het volgende:
[..]
die smirk idd, hij moest zeker aan 2-2-02 denken
Kleerhanger zit er nog in.quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:05 schreef franklop het volgende:
Vaste planten, geen snijbloemen. Ofwel, de kerkversiering kan worden herplant.quote:
ach, aanstellers altijd die roddelpersquote:Op vrijdag 29 april 2011 12:07 schreef franklop het volgende:
ze heeft het idd behoorlijk koud, daar zal de roddelpers wel over vallen daar:
'SCANDALOUS NIPPLES FROM KATE'
quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:07 schreef franklop het volgende:
ze heeft het idd behoorlijk koud, daar zal de roddelpers wel over vallen daar:
'SCANDALOUS NIPPLES FROM KATE'
Het zijn Britten, dus ga er maar vanuit dat het gaat zoals het al 1000 jaar lang gaat.:')quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:08 schreef Type-R het volgende:
Heeft William die jurk al gezien of is et heel oldschool.
gaaf hèquote:
laten we het hopenquote:Op vrijdag 29 april 2011 12:08 schreef Nieuwschierig het volgende:
Die prikkende tepels zal dan wel heel hip worden de komende tijd
Nou is dat geen slechte ontwikkelingquote:Op vrijdag 29 april 2011 12:08 schreef Nieuwschierig het volgende:
Die prikkende tepels zal dan wel heel hip worden de komende tijd
Je bent erbij, dat telt.quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:09 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Leuk als je helemaal in zo'n hoek zit
Ik vind het eigenlijk vreselijk.quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Van Kerkelijke samenzang krijg ik altijd zo'n kerstgevoel.
Je ziet die man denken: 'Het protocol, het protocol, wat was het protocol, ik weet het niet meerquote:Op vrijdag 29 april 2011 12:09 schreef just me het volgende:
Ja papa je kleine meisje is groot geworden, je moet haar nu weggeven
quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh my, je zou maar naast Elton John staan te zingen.
Help!!!!quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:10 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Je ziet die man denken: 'Het protocol, het protocol, wat was het protocol, ik weet het niet meer'
Wanneer is dat gebeurd? Net toen ik even niet keekquote:Op vrijdag 29 april 2011 12:11 schreef Karina het volgende:
Die sluier zit wel mooi nu, zo achterover.
Ik geloof beige.quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:11 schreef raptorix het volgende:
Heeft iemand de kleur van de hoed van Maxima al gezien, ik heb ingezet op rood.
Soort beige.quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:11 schreef raptorix het volgende:
Heeft iemand de kleur van de hoed van Maxima al gezien, ik heb ingezet op rood.
Moest er ook gelijk aan denkenquote:Op vrijdag 29 april 2011 12:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh my, je zou maar naast Elton John staan te zingen.
Ik zag het ook niet, hij was opeens af.quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:11 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Wanneer is dat gebeurd? Net toen ik even niet keek
quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:12 schreef marcodej het volgende:
Je kan zeggen wat je wil, maar een lekker wijf is het.
Dat was Maxima ook idd.quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:12 schreef marcodej het volgende:
Je kan zeggen wat je wil, maar een lekker wijf is het.
Vind het liedje zelf ook wel heel erg Hark the herald angel's singingquote:Op vrijdag 29 april 2011 12:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Van Kerkelijke samenzang krijg ik altijd zo'n kerstgevoel.
Ze is net 29 en William wordt over een paar maanden 29.quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:12 schreef Karina het volgende:
Is zij ouder dan hij? Ze ziet er ouder uit.
Lady Di was nou ook niet echt lelijk ofzo hoorquote:Op vrijdag 29 april 2011 12:13 schreef Tegan het volgende:
Dat Charles zulke leuke kinderen heeft kunnen maken.
Hij heeft een lichte smoky eyequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |