Je hebt ze als prins over het algemeen natuurlijk ook wel voor het uitzoeken; lekkere chick waar oma niet teveel problemen mee heeft en gaan!quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:53 schreef franklop het volgende:
[..]
was er ook al verbaast over, echt een knappe vrouw!
Daarom zit je in een dichte auto/koets hé.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:54 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Het gerucht gaat dat men in Nederland een kogelvrij vest draagt i.v.m. de ongeregeldheden bij het huwelijk van Beatrix. Als ik de jurken zie, geloof ik het gelijk.
rellenquote:Op vrijdag 29 april 2011 11:55 schreef Tegan het volgende:
Wat gebeurde er dan bij Beatrix' trouwerij?
quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:55 schreef Tegan het volgende:
Wat gebeurde er dan bij Beatrix' trouwerij?
Nou mijn jurk was bloterquote:Op vrijdag 29 april 2011 11:55 schreef alors het volgende:
Maar het is niet verschrikkelijk zedige jurk als die van Maxima toch?
Ja, dat doen ze niet.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:57 schreef Wokkel het volgende:
Is er bekend of ze in gemeenschap van goederen trouwen?
Ik snap niet dat iemand dit op een andere zender zou willen zien als de BBC. Hun berichtgeving is gewoon formidabel goed.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:57 schreef Type-R het volgende:
Ik zie nu dat NED1 verschrikkelijk achterloopt
Dit.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:58 schreef beantherio het volgende:
[..]
Ik snap niet dat iemand dit op een andere zender zou willen zien als de BBC. Hun berichtgeving is gewoon formidabel goed.
veiligheid ?quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:58 schreef Karina het volgende:
Dat plein waar ze aan komen rijden ziet er wel kaal uit.
Hooo, op de Belg doen ze het fantastisch.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:58 schreef beantherio het volgende:
[..]
Ik snap niet dat iemand dit op een andere zender zou willen zien als de BBC. Hun berichtgeving is gewoon formidabel goed.
Nu zappen en dan 5 cruciale minuten missen? Ik denk het niet...quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:58 schreef beantherio het volgende:
[..]
Ze moeten nog een eindjequote:Op vrijdag 29 april 2011 11:58 schreef Karina het volgende:
Dat plein waar ze aan komen rijden ziet er wel kaal uit.
Volgens de Belgen nietquote:
Cruciaalquote:Op vrijdag 29 april 2011 11:58 schreef lezzer het volgende:
[..]
Nu zappen en dan 5 cruciale minuten missen? Ik denk het niet...
Moet wel, maar een plantje hier en daar had wel gemogen.quote:
Als ze eenmaal binnen zijn, is voor mij de lol overquote:Op vrijdag 29 april 2011 11:59 schreef Type-R het volgende:
[..]
CruciaalZe zijn nog niet eens binnen
Boeiend, een prachtige vrouw heeft geen D cup nodig.quote:
Dat valt idd wel heel erg opquote:
Inderdaadquote:
ik zou dat beoordelen als juist wel goed.quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:01 schreef Karina het volgende:
De jurk van Pippa ziet niet helemaal goed bij de billen.
Absolute kul wat je nu zegt.quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:04 schreef flintekind het volgende:
Lullig bossie fresia's in der handen....
Ah nee, ik hoopte dat je meer kon vertellen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:03 schreef beantherio het volgende:
Ik heb er geen verstand van maar mooie jurk
Als de Anglicaanse priester er niet van zou flauwvallen had ze natuurlijk voor blote schouders moeten gaan, kon ze goed hebben.quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:03 schreef Tegan het volgende:
Ik vind het lijfje niet zo mooi. Zeg maar, dat kant is wel leuk, maar bij haar borsten kon het mooier. Ookal heeft ze niet veel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |