Ik heb BBC aanstaan.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik kies toch voor het Vlaamse commentaar, veel informatiever.
Denk het ook, las net op een site dat de koninklijke gasten vanaf 11:20 binnenstromen...quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:25 schreef Karina het volgende:
Ik denk toch dat WA en Maxima nog moeten komen eigenlijk.
Ja ik ook, BBC is niet leuk en NOS ook niet.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik kies toch voor het Vlaamse commentaar, veel informatiever.
BRT 1.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:27 schreef Lucky_Strike het volgende:
Is het commentaar op Nederland 1 nog te doen of kan ik beter BBC blijven kijken?
Merk ik ook. Verder is het Vlaams heerlijk rustgevend.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja ik ook, BBC is niet leuk en NOS ook niet.
Ja dat was bekend, i.v.m. de feestelijkheden morgen, het wordt ook een oud mensjequote:Op vrijdag 29 april 2011 11:29 schreef Jor_Dii het volgende:
Beatrix dus niet aanwezig of was dat al bekend?
BBC world, BBC 1, BBC London en Ned1 in ieder geval wel al loopt Ned1 een paar minuten achter.quote:
Zeker. Offtopic: Zou Bea morgen haar aftreden aankondigen?quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:30 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja dat was bekend, i.v.m. de feestelijkheden morgen, het wordt ook een oud mensje
Op een feestelijke dag als koninginnedag? Denk het niet, toch?quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:30 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Zeker. Offtopic: Zou Bea morgen haar aftreden aankondigen?
Denk het niet eigenlijk op Koninginnedag.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:30 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Zeker. Offtopic: Zou Bea morgen haar aftreden aankondigen?
Volgens de commentator is de afwezigheid van Bea juist omdat het geen staatsaangelegenheid betreft.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:30 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja dat was bekend, i.v.m. de feestelijkheden morgen, het wordt ook een oud mensje
Ja, en dat was al maanden bekend ook. Dus dat het een oud besje is en met koninginnendag te maken heeft is gewoon niet waarquote:Op vrijdag 29 april 2011 11:31 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Volgens de commentator is de afwezigheid van Bea juist omdat het geen staatsaangelegenheid betreft.
Ze is uitgenodigd, dus ze had er zonder meer bij kunnen zijn. Maar twee zulke lange dagen, inclusief reis, zal ze gewoon niet meer trekken.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:31 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Volgens de commentator is de afwezigheid van Bea juist omdat het geen staatsaangelegenheid betreft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |