Dit is Brits hequote:Op vrijdag 29 april 2011 11:15 schreef Karina het volgende:
Dat kroontje op het dak vind ik ook nogal kitscherig.
Ik was niet eens van plan te gaan zitten kijken, maar blijf nu toch weer hangen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:17 schreef Jor_Dii het volgende:
1/3 van de wereld zit dit nu dus te kijken
Nee toch?quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:20 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, ja, en Andre van Duin is zeker ook een homo...
Hij heeft een klein mondje in zijn nek.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Denk 't wel - als je het zo wilt noemen
Die zullen toch onderhand allang zitten?quote:
Ja preciesquote:Op vrijdag 29 april 2011 11:22 schreef miss_dynastie het volgende:
De kapper moet wel even binnen rennen voor beide broertjes.....
Dan kunnen ze ook gelijk wat aan die streep doen op zijn hoofd van zijn pet...quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:22 schreef miss_dynastie het volgende:
De kapper moet wel even binnen rennen voor beide broertjes.....
Ja werd net gezegd., er wordt geblokkeerd.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:24 schreef NDAsilenced het volgende:
Zouden ze nou radio jammers daar hebben staan, om maar geen risico op een jengelend mobieltje op moment supreme te horen?
Maar dan kan er niet getwitterd worden vanuit de kerk!quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja werd net gezegd., er wordt geblokkeerd.
Ik ook, zeker omdat net die van Monaco daar liepen. En dat zijn geen buren en wij welquote:Op vrijdag 29 april 2011 11:25 schreef Karina het volgende:
Ik denk toch dat WA en Maxima nog moeten komen eigenlijk.
Dat zeiden ze ook nog net inderdaad!quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:26 schreef Type-R het volgende:
[..]
Maar dan kan er niet getwitterd worden vanuit de kerk!
Ik heb BBC aanstaan.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik kies toch voor het Vlaamse commentaar, veel informatiever.
Denk het ook, las net op een site dat de koninklijke gasten vanaf 11:20 binnenstromen...quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:25 schreef Karina het volgende:
Ik denk toch dat WA en Maxima nog moeten komen eigenlijk.
Ja ik ook, BBC is niet leuk en NOS ook niet.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik kies toch voor het Vlaamse commentaar, veel informatiever.
BRT 1.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:27 schreef Lucky_Strike het volgende:
Is het commentaar op Nederland 1 nog te doen of kan ik beter BBC blijven kijken?
Merk ik ook. Verder is het Vlaams heerlijk rustgevend.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja ik ook, BBC is niet leuk en NOS ook niet.
Ja dat was bekend, i.v.m. de feestelijkheden morgen, het wordt ook een oud mensjequote:Op vrijdag 29 april 2011 11:29 schreef Jor_Dii het volgende:
Beatrix dus niet aanwezig of was dat al bekend?
BBC world, BBC 1, BBC London en Ned1 in ieder geval wel al loopt Ned1 een paar minuten achter.quote:
Zeker. Offtopic: Zou Bea morgen haar aftreden aankondigen?quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:30 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja dat was bekend, i.v.m. de feestelijkheden morgen, het wordt ook een oud mensje
Op een feestelijke dag als koninginnedag? Denk het niet, toch?quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:30 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Zeker. Offtopic: Zou Bea morgen haar aftreden aankondigen?
Denk het niet eigenlijk op Koninginnedag.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:30 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Zeker. Offtopic: Zou Bea morgen haar aftreden aankondigen?
Volgens de commentator is de afwezigheid van Bea juist omdat het geen staatsaangelegenheid betreft.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:30 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja dat was bekend, i.v.m. de feestelijkheden morgen, het wordt ook een oud mensje
Ja, en dat was al maanden bekend ook. Dus dat het een oud besje is en met koninginnendag te maken heeft is gewoon niet waarquote:Op vrijdag 29 april 2011 11:31 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Volgens de commentator is de afwezigheid van Bea juist omdat het geen staatsaangelegenheid betreft.
Ze is uitgenodigd, dus ze had er zonder meer bij kunnen zijn. Maar twee zulke lange dagen, inclusief reis, zal ze gewoon niet meer trekken.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:31 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Volgens de commentator is de afwezigheid van Bea juist omdat het geen staatsaangelegenheid betreft.
Ja die reis he, die duurt ook uuuuuuuuuuuuuuuuren!quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:32 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ze is uitgenodigd, dus ze had er zonder meer bij kunnen zijn. Maar twee zulke lange dagen, inclusief reis, zal ze gewoon niet meer trekken.
pics? Ik ben zojuist gescheiden van mij stream en vanaf nu moet ik alles missenquote:
Hmm zijn google foto's doen hem geen eer aanquote:Op vrijdag 29 april 2011 11:34 schreef alors het volgende:
[..]
pics? Ik ben zojuist gescheiden van mij stream en vanaf nu moet ik alles missen
Ja.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:35 schreef lezzer het volgende:
Maar nog een keer, komt pa mee met Kate ofzo?
Om de bruid weg te geven misschien?quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:35 schreef lezzer het volgende:
Maar nog een keer, komt pa mee met Kate ofzo?
*emo momentje*quote:
quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:36 schreef Jor_Dii het volgende:
Zou prachtig zijn als Onslow ineens tussen het publiek zit in de kerk:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:36 schreef Jor_Dii het volgende:
[ afbeelding ]
Dan stop je toch gewoon een paar veren in je haarquote:Op vrijdag 29 april 2011 11:33 schreef just me het volgende:
Het zal je dochter maar wezen... natuurlijk is die van mij ook een prinsesje maar hoeden staan me gewoon niet
Of Karst Tates.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:36 schreef Jor_Dii het volgende:
[ afbeelding ]
Beter in mijn kontquote:Op vrijdag 29 april 2011 11:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dan stop je toch gewoon een paar veren in je haar
Of Lou & Andyquote:Op vrijdag 29 april 2011 11:36 schreef Jor_Dii het volgende:
[ afbeelding ]
hahahquote:Op vrijdag 29 april 2011 11:34 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Hmm zijn google foto's doen hem geen eer aanlive ziet ie er beter uit!
Tot 15u.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:39 schreef Karina het volgende:
Hoe lang duurt het eigenlijk? Ik heb nog wat dingen te doen
Als iedereen een hosti moet, zijn ze wel even bezig.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:40 schreef Karina het volgende:
[..]
WAT! Jezus, wat gaan ze allemaal doen dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |