Echt he! Heb zelf glasvezel van KPN, maar dus ook geen BBCquote:Op vrijdag 29 april 2011 10:33 schreef speknek het volgende:
Kijken jullie allemaal bbc? Dat hadden die eikels van Digitenne een maand eerder moeten introduceren..
Pieuw, ik voelde me al dom toen ik hier net las dat het Victoria was.quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:37 schreef SeLang het volgende:
Ik heb ook geen flauw idee wie al die mensen zijn. Ik kijk te weinig TV...
Een Rowan Atkinson herken je toch wel?quote:
vast wel, maar niet gezien, ik ben niet continu op de tv gefocust.quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:42 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Een Rowan Atkinson herken je toch wel?
Heb nog zo iets voorbij zien komen, maar in een andere kleur.quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:43 schreef Banjerkanjer het volgende:
Sommige mensen hebben wel heel letterlijk een bord voor hun kop hoofd:
[ afbeelding ]
och, die vermaken zich wel...quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:51 schreef Ajacied422 het volgende:
arme gasten. over een 1uur begint het spektakel pas
Bij dit soort gelegenheden is dat ook mijn grootste plezier: gekke hoedjes kijkenquote:Op vrijdag 29 april 2011 10:49 schreef spuitje het volgende:
[..]
Heb nog zo iets voorbij zien komen, maar in een andere kleur.
Vind het wel leuk, alle die hoeden.
Ik ben dus niet de enige met die tik. Zag er net eentje met een hoed zo groot als een wagenwielquote:Op vrijdag 29 april 2011 10:53 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Bij dit soort gelegenheden is dat ook mijn grootste plezier: gekke hoedjes kijken
Hoezo hoe bedoel ik dat? Elton John kwam binnen met zijn vriend/man en werden naar hun plaats gewezen.quote:
Zijn man?quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:57 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Hoezo hoe bedoel ik dat? Elton John kwam binnen met zijn vriend/man en werden naar hun plaats gewezen.
Heeft hij die breezers allemaal gehad?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |