Dat mag, dat is heel mannelijk tegenwoordig!quote:
Niet als er 2 miljard mensen kijkenquote:Op vrijdag 29 april 2011 12:05 schreef just me het volgende:
[..]
Dat mag, dat is heel mannelijk tegenwoordig!
Mja wat wil je met miljarden kijkers wereldwijd.quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:04 schreef Klaudias het volgende:
Misschien kan die vader een kauwgompje nemen.
Leger en nu Apache vlieger, dus opzich niet heel gek.quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:05 schreef franklop het volgende:
die Harry heeft aardig in de sportschool gezeten of niet? brede gast geworden
quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:05 schreef franklop het volgende:
Ik zie het nu ook, een beetje puntborstjes zo.quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:03 schreef Tegan het volgende:
Ik vind het lijfje niet zo mooi. Zeg maar, dat kant is wel leuk, maar bij haar borsten kon het mooier. Ookal heeft ze niet veel.
Eerder de huwelijksnacht denk ikquote:Op vrijdag 29 april 2011 12:06 schreef Type-R het volgende:
[..]
die smirk idd, hij moest zeker aan 2-2-02 denken
Kleerhanger zit er nog in.quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:05 schreef franklop het volgende:
Vaste planten, geen snijbloemen. Ofwel, de kerkversiering kan worden herplant.quote:
ach, aanstellers altijd die roddelpersquote:Op vrijdag 29 april 2011 12:07 schreef franklop het volgende:
ze heeft het idd behoorlijk koud, daar zal de roddelpers wel over vallen daar:
'SCANDALOUS NIPPLES FROM KATE'
quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:07 schreef franklop het volgende:
ze heeft het idd behoorlijk koud, daar zal de roddelpers wel over vallen daar:
'SCANDALOUS NIPPLES FROM KATE'
Het zijn Britten, dus ga er maar vanuit dat het gaat zoals het al 1000 jaar lang gaat.:')quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:08 schreef Type-R het volgende:
Heeft William die jurk al gezien of is et heel oldschool.
gaaf hèquote:
laten we het hopenquote:Op vrijdag 29 april 2011 12:08 schreef Nieuwschierig het volgende:
Die prikkende tepels zal dan wel heel hip worden de komende tijd
Nou is dat geen slechte ontwikkelingquote:Op vrijdag 29 april 2011 12:08 schreef Nieuwschierig het volgende:
Die prikkende tepels zal dan wel heel hip worden de komende tijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |