Dat doe ik niet.quote:Op vrijdag 29 april 2011 09:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klinkt wel acceptabel. Beter dan de hele dag in zo'n grote mensenmassa.
quote:Op vrijdag 29 april 2011 09:32 schreef missbehavin het volgende:
Hij is groot ook. En de kat zit er trots naast
Da's ook toevallig. Toen ik opstond zat er een in m'n mondquote:Op vrijdag 29 april 2011 09:29 schreef missbehavin het volgende:
Godsklere, wil ik onder de douche stappen, ligt er een dode vogel...
Tis weer eens wat anders he ±Pquote:Op vrijdag 29 april 2011 09:34 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Da's ook toevallig. Toen ik opstond zat er een in m'n mond
Doe es ff CTRL-SHIFT.quote:
Ja, probeerde al te editten maar toen kapte de browser ermeequote:
Jij nog plannen voor Koninginnedag?quote:Op vrijdag 29 april 2011 09:37 schreef Spirit82 het volgende:
Ja, probeerde al te editten maar toen kapte de browser ermeeStomme laptop...
die hoefde je vast niet met een spatel weg te halenquote:Op vrijdag 29 april 2011 09:34 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Da's ook toevallig. Toen ik opstond zat er een in m'n mond
Ja, gewoon beetje chillen. Vanavond komt een oud collega eten en daarna gaan we Zaandam in waar ik vast nog een hele zooi vrienden tegen ga komen. Zaterdag eerst beetje rommelmarkt slenteren en dan de stad in alwaar ik vast weer een hele zooi vrienden tegen ga komenquote:
's Ochtends naar het ziekenhuis, bij familie op bezoek. Verder zoveel mogelijk mensenmassa's verwijderen, dus ik vermoed lekker thuiszitten.quote:Op vrijdag 29 april 2011 09:40 schreef Spirit82 het volgende:
Ja, gewoon beetje chillen. Vanavond komt een oud collega eten en daarna gaan we Zaandam in waar ik vast nog een hele zooi vrienden tegen ga komen. Zaterdag eerst beetje rommelmarkt slenteren en dan de stad in alwaar ik vast weer een hele zooi vrienden tegen ga komen![]()
Zondag is gereserveerd voor mijn kater
En u?
Dat doe je vanuit je luie stoel?quote:Op vrijdag 29 april 2011 09:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
's Ochtends naar het ziekenhuis, bij familie op bezoek. Verder zoveel mogelijk mensenmassa's verwijderen, dus ik vermoed lekker thuiszitten.
oh jullie gaan varen naar Amsterdam toe? dat zullen er vast een hoop meer doen, leukquote:Op vrijdag 29 april 2011 09:11 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ooh dat weet ik nog niet, het is wel een aardig end varen, maar het ligt er helemaal aan hoe laat vriendje klaar is met werken
euhm, een vriendin van mij neemt vrienden mee op 'onze' boot, het zal toch niet hequote:Op vrijdag 29 april 2011 09:30 schreef Godtje het volgende:
[..]
Voor het eerst sinds jaren ja![]()
Maar dit jaar zit ik op een grote boot op de grachten met alleen maar bekende van elkaar.
Ik ken ze uiteraard niet allemaal maar beetje zwaan kleef aan idee.
Lekker in de gezelligheid maar toch op je eigen ding met je eigen groep.
Dat zal inderdaad niet.quote:Op vrijdag 29 april 2011 09:46 schreef rival het volgende:
[..]
oh jullie gaan varen naar Amsterdam toe? dat zullen er vast een hoop meer doen, leuk
[..]
euhm, een vriendin van mij neemt vrienden mee op 'onze' boot, het zal toch niet he
Zou wel mooi zijn. Eén druk op de knop en *plof* heel Den Haag leeg.quote:
Precies !quote:
Je gaat een huis in ontvangst nemen?quote:Op vrijdag 29 april 2011 09:56 schreef PeuRac het volgende:
Ik ga ff spullen pakken en voor een kennis z'n huis in ontvangst nemen
Nouja, overdrachtquote:Op vrijdag 29 april 2011 09:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je gaat een huis in ontvangst nemen?
Ze komen zijn woonwagen brengen?
Die kans is zeer aanwezigquote:Op vrijdag 29 april 2011 09:46 schreef rival het volgende:
oh jullie gaan varen naar Amsterdam toe? dat zullen er vast een hoop meer doen, leuk
Gelukkig hebben we QyRoZ dan nog.quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, Q heeft zichzelf van kant gemaakt omdat hij anders VET oud wordt van het weekend.
Gaan jullie ook naar een bepaalde plek in Amsterdam? Of gewoon heel Amsterdam door?quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:04 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Die kans is zeer aanwezigWaar ga jij heen varen? Of 'gewoon' varen?
Volgens mij is de kans ook vrij groot dat, zodra je in Amsterdam bent, voornamelijk stilliggen op een té drukke plek wordt, in plaats van varen.. Ik weet het niet, ik zie het morgen wel. Heb dit nog nooit gedaan..quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:05 schreef Samzz het volgende:
Gaan jullie ook naar een bepaalde plek in Amsterdam? Of gewoon heel Amsterdam door?
Maandag pas hè?quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, Q heeft zichzelf van kant gemaakt omdat hij anders VET oud wordt van het weekend.
Is het al weer begonnen?quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:06 schreef stbabylon het volgende:
Take me down to the Paradise city, where girls are green and the grass is pretty!
[ afbeelding ]
Weet niet. Heb er wel wat over gehoord.quote:
3FM!quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:06 schreef stbabylon het volgende:
Take me down to the Paradise city, where girls are green and the grass is pretty!
[ afbeelding ]
Dit is geen jaren!quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:07 schreef Q. het volgende:
[..]
Die is al jaren dood!
Kjoew hebben we nog wel. En 80 andere klonen..
Zo voelt het wel!quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:10 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dit is geen jaren!
Enschede-topic #345: altijd weekend.
Okequote:Op vrijdag 29 april 2011 10:07 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Volgens mij is de kans ook vrij groot dat, zodra je in Amsterdam bent, voornamelijk stilliggen op een té drukke plek wordt, in plaats van varen.. Ik weet het niet, ik zie het morgen wel. Heb dit nog nooit gedaan..
IJdele hoopquote:Op vrijdag 29 april 2011 10:13 schreef stbabylon het volgende:
Zijn er morgen niet iets van 2,5 miljoen mensen in A'dam? Waarom denkt iedereen, iedereen tegen te komen?
Ik zat me er ook al over te verbazen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:13 schreef stbabylon het volgende:
Zijn er morgen niet iets van 2,5 miljoen mensen in A'dam? Waarom denkt iedereen, iedereen tegen te komen?
Omdat!quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:13 schreef stbabylon het volgende:
Het woordje misschien lees je voor het gemak maar gewoon niet?quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:13 schreef stbabylon het volgende:
En in 1925 was het nog veel rustiger.quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:15 schreef Q. het volgende:
[..]
Omdat!
Heb het vroeger wel eens gedaan, koninginnedag in A'dam vieren, wat een drama.Hoop dat het in Utrecht dit jaar ook niet al te druk is.
Was ook niet specifiek richting jou, het triggerde het een beetje. Ik hoor van veel mensen dat ze denken/hopen dat ze misschien wel iedereen anders tegenkomen. Ik denk dat de kans dat je bekende tegen komt, oneindig klein isquote:Op vrijdag 29 april 2011 10:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het woordje misschien lees je voor het gemak maar gewoon niet?
Bij mij vrij groot.quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Was ook niet specifiek richting jou, het triggerde het een beetje. Ik hoor van veel mensen dat ze denken/hopen dat ze misschien wel iedereen anders tegenkomen. Ik denk dat de kans dat je bekende tegen komt, oneindig klein is
quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
Bij mij vrij groot.
Maar dat is niet zo gek als we op dezelfde boot zitten.
Ik snap je. En je hebt gelijk hoor. Ik verwacht ook geen bekenden tegen te komen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Was ook niet specifiek richting jou, het triggerde het een beetje. Ik hoor van veel mensen dat ze denken/hopen dat ze misschien wel iedereen anders tegenkomen. Ik denk dat de kans dat je bekende tegen komt, oneindig klein is
Ja die homo's kennen elkaar allemaal altijd. Ze hebben elkaar zelfs al allemaal gehad. De SOA lijn kan je zo uittekenen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:21 schreef Ang3l het volgende:
Ik verwacht wel bekenden tegen te komen.
Maar da's meer omdat ik de halve stad ken
in hetzelfde schuitjequote:Op vrijdag 29 april 2011 10:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
Bij mij vrij groot.
Maar dat is niet zo gek als we op dezelfde boot zitten.
we zoeken een drukke gracht uit en gaan aansluiten denk ikquote:Op vrijdag 29 april 2011 10:04 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Die kans is zeer aanwezigWaar ga jij heen varen? Of 'gewoon' varen?
En je hoopt mij tegen te komenquote:Op vrijdag 29 april 2011 10:21 schreef Ang3l het volgende:
Ik verwacht wel bekenden tegen te komen.
Maar da's meer omdat ik de halve stad ken
Ik fladder her en der door de stad. Nog geen idee waar we precies heengana eigenlijkquote:Op vrijdag 29 april 2011 10:21 schreef stbabylon het volgende:
En toch blijf ik hopen dat in Ang3l tegenkom morgen
En dan vooral mensen van internet die je nog nooit in het echt hebt gezien he.quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik doe niet aan het ESF, dus ik moet het wel ff goedmaken op Qdayquote:Op vrijdag 29 april 2011 10:24 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja die homo's kennen elkaar allemaal altijd. Ze hebben elkaar zelfs al allemaal gehad. De SOA lijn kan je zo uittekenen.
En ze zien elkaar met het songfestival en Qday
O ja, ook!quote:
Het is toch roze maandag?quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik doe niet aan het ESF, dus ik moet het wel ff goedmaken op Qday
Maar je vergeet de gaypride en de roze zaterdag
Vergeten is het verkeerde woord.quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik doe niet aan het ESF, dus ik moet het wel ff goedmaken op Qday
Maar je vergeet de gaypride en de roze zaterdag
toch heb je bepaalde plekken in de stad waar je eerder heen gaat dan een andere. zo ook jouw vrienden met wie je eerder ook op die bepaalde plekken bent geweest....quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh ok.quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat is in Tilly, Roze Zaterdag is wereldwijd
Ja ok, ik kom ook wel 1 of 2 (vaag)bekenden tegen op plekken waar ik meer heen ga. Aan de andere kant heb ik ook een keer op de Zwarte Cross 4 uur lopen zoeken naar vrienden.quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:32 schreef rival het volgende:
[..]
toch heb je bepaalde plekken in de stad waar je eerder heen gaat dan een andere. zo ook jouw vrienden met wie je eerder ook op die bepaalde plekken bent geweest....
zodoende is de kans toch zeer aanwezig dat je bekende tegenkomt, jij zegt de kans is zeer klein, maar ik kom op elk evenement of iets als dit wel een bekende tegen
Shit. Moet ik m'n billen weer gaan scheren ook nogquote:Op vrijdag 29 april 2011 10:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Goed zo
Ik heb je nummer, pas maar op
Zo, jij bent nogal wat van planquote:Op vrijdag 29 april 2011 10:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Shit. Moet ik m'n billen weer gaan scheren ook nog
quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat is in Tilly, Roze Zaterdag is wereldwijd
We zijn alle dagen van de week aan het inpikkenquote:
Leuk engeltje! Inpikken! Heel leuk!quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
We zijn alle dagen van de week aan het inpikken
You go girlquote:Op vrijdag 29 april 2011 10:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
We zijn alle dagen van de week aan het inpikken
Die is naar de Wedding!quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:39 schreef stbabylon het volgende:
Pfff, deze dag lijkt lang te duren. Gelukkig taai ik hem al af om 16:00. Baas zit in Engeland, en die is vrij, fuck them!
Ik wil en mag eigenlijk ook eerder weg... En volgens mij gaat dat nog lukken ookquote:Op vrijdag 29 april 2011 10:39 schreef stbabylon het volgende:
Pfff, deze dag lijkt lang te duren. Gelukkig taai ik hem al af om 16:00. Baas zit in Engeland, en die is vrij, fuck them!
quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:39 schreef Godtje het volgende:
[..]
Die is naar de Wedding!
One Wedding to rule them all!
Fuck the wedding!quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:39 schreef Godtje het volgende:
[..]
Die is naar de Wedding!
donder toch op met die fucking nutteloze gebeurtenisquote:Op vrijdag 29 april 2011 10:39 schreef Godtje het volgende:
[..]
Die is naar de Wedding!
Nee, neem dan Koninginnedag...quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:41 schreef rival het volgende:
donder toch op met die fucking nutteloze gebeurtenis
NIet eens grappig.quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:40 schreef stbabylon het volgende:
\
Ik hoop dat moslims een aanslag gaan plegen
Dat is onze gay hidden agenda. Ja zeg, als de christenen ons beschuldigen van het hebben van zo'n geheim snode plan ... dan gaan we er natuurlijk eentje maken!quote:
Wat de fuck is er met jou?quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:41 schreef Godtje het volgende:
Ik snap de argumenten ... waarom zoveel aandacht? Gewoon twee mensen die gaan trouwen.
Wat overdreven, alleen omdat ze zo zijn geboren, etc etc
Maar het is gewoon zo heerlijk positiefGelukkige mensen die gaan trouwen, gelukkige mensen in de kerk en langs de weg. Een mooi huwelijk is altijd mooi.
Een huwelijk is altijd mooi?quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:41 schreef Godtje het volgende:
Ik snap de argumenten ... waarom zoveel aandacht? Gewoon twee mensen die gaan trouwen.
Maar het is gewoon zo heerlijk positiefGelukkige mensen die gaan trouwen, gelukkige mensen in de kerk en langs de weg. Een mooi huwelijk is altijd mooi.
Ik zie dat graag.quote:
En 1x in de maand een speciale SOA dag?quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat is onze gay hidden agenda. Ja zeg, als de christenen ons beschuldigen van het hebben van zo'n geheim snode plan ... dan gaan we er natuurlijk eentje maken!
Make everyday gayday!
Je vergeet het allermooiste. Daar komen geheid kledders van.quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:41 schreef Godtje het volgende:
Serieus, ik heb in jou nooit een heel positief iemand gezien.quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:43 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik zie dat graag.Ik blijf er niet voor thuis maar ik ben voor meer geluk en vrolijkheid.
Oorlog, dood, verderf en ellende zie ik al genoeg in de krant en op de beeldbuis. Dat werkt door op mensen hun gemoedstoestand. Een groeiend onveilig gevoel.
Een mooi huwelijk is altijd mooi. Beetje dubbel en logischquote:Op vrijdag 29 april 2011 10:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een huwelijk is altijd mooi?
Sometimes you make me laugh
ja en straks horen we hem op een voicemail bij een andere vrouw zeggen dat hij haar tampon wilt zijnquote:
Dat is toch veel leuker?quote:
Er zijn maar weinig mensen zo positief als Godt!quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:44 schreef L-E het volgende:
Serieus, ik heb in jou nooit een heel positief iemand gezien.
2,3 kledders he want we zijn wel jan modaalquote:Op vrijdag 29 april 2011 10:44 schreef Techno het volgende:
[..]
Je vergeet het allermooiste. Daar komen geheid kledders van.
Niets is wat het lijkt.quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:44 schreef L-E het volgende:
Serieus, ik heb in jou nooit een heel positief iemand gezien.
Geen Q-day voor mij dit jaarquote:Op vrijdag 29 april 2011 10:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat is toch veel leuker?
Het is goddomme 1 van de weinige nationale feestdagen die we nog over hebben in ons feesteloze land!
Ik vind het heerlijk dat de mensen feestend op straat gaan springen.... al dan niet met de Koningin in hun achterhoofd. Hopsa. Vrolijkheid!
Ik zeg altijd gecondoleerd ipv gefeliciteerd. Ik ben niet zo van huwelijkenquote:Op vrijdag 29 april 2011 10:44 schreef Godtje het volgende:
[..]
Een mooi huwelijk is altijd mooi. Beetje dubbel en logisch
Ik vind het leuk een huwelijk.
Ook leuk! Maar kledders liggen nogal gevoelig in dit topic dus daar ga ik niet weer.quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:44 schreef Techno het volgende:
[..]
Je vergeet het allermooiste. Daar komen geheid kledders van.
En als mensen dat doen omdat een prins en een vrouw gaan trouwen is het maar onzin?quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:44 schreef Ang3l het volgende:
Dat is toch veel leuker?
Het is goddomme 1 van de weinige nationale feestdagen die we nog over hebben in ons feesteloze land!
Ik vind het heerlijk dat de mensen feestend op straat gaan springen.... al dan niet met de Koningin in hun achterhoofd. Hopsa. Vrolijkheid!
Mensen die van elkaar houden en dat met hun vrienden willen delen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zeg altijd gecondoleerd ipv gefeliciteerd. Ik ben niet zo van huwelijken
Zullen we een kleddervriendelijke Singles oprichten?quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:45 schreef Godtje het volgende:
Ook leuk! Maar kledders liggen nogal gevoelig in dit topic dus daar ga ik niet weer.
1x in de 6 maanden is voldoende volgens de GGDquote:Op vrijdag 29 april 2011 10:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En 1x in de maand een speciale SOA dag?
Ik vraag altijd eerst: Waarom??? Weet je het zeker?? Nou gecondoleerd dan maar!quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zeg altijd gecondoleerd ipv gefeliciteerd. Ik ben niet zo van huwelijken
Als de engelse mensen dat gaan doen vind ik dat zeer zeker geen onzin neequote:Op vrijdag 29 april 2011 10:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En als mensen dat doen omdat een prins en een vrouw gaan trouwen is het maar onzin?
Ghehe Een soort voorjaarsschoonmaak en in de bouwvak?quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
1x in de 6 maanden is voldoende volgens de GGD
Ach, laat ze toch.quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:48 schreef rival het volgende:
[..]
waar is het massale feestje dan? mensne gaan aan een dranghek staan om ze langs te zien rijden
ik snap dat er ook mensen zijn die dit met koninginnedag doen, maar dat is niet onze insteek van een feestje
Dat is het ideale plaatje jaquote:Op vrijdag 29 april 2011 10:46 schreef Godtje het volgende:
[..]
Mensen die van elkaar houden en dat met hun vrienden willen delen.
Mooi aangeklede mensen, een mooie setting en lekkere hapjes, borreltjes en hopelijk weer.
Whats not to like
Wat een droomman eigenlijk he.quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Er zijn maar weinig mensen zo positief als Godt!
Volgens mij heb je verkeerde mensen om je heen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat is het ideale plaatje ja
Maar ik zie vaak:
Moeten trouwen, danwel vanwege een kledder, danwel omdat je al zo lang samen bent en het er toch eens van moet komen, druk van de familie, uitgehuwelijkt, biologische klok die tikt etc.
En dan zo'n feest volgens tradities die eigenlijk niemand heel leuk vind maar die we doen omdat het hoort. En waarbij dan familieruzies uitbreken en zo.
Trouwen is best. maar doe het omdat je echt wil omdat je het symbool mooi vindt. Niet omdat het hoort of moet.
De enige man in dit topic die ik graag eens zou ontmoeten.quote:
Ghehe dat is ook zoquote:
Ik kan het van het eigen volk best snappen. Dat was ook zoiets met Maxima en Wimlezje. Maar dat de hele wereld aan de buis gekluisterd zit dat is gewoon een grote mediahype. Mensen die met bussen vanuit NL naar UK gaan. Om de 10 min royal couple news op de nationale (nederlandse) radio en tv. Ik word er een beetje vermoeid vanquote:
90% van Nederland gaat Koninginnedag vieren. Leuk in contrast met de 21% of zo die het Koningshuis wil afschaffenquote:Op vrijdag 29 april 2011 10:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat is toch veel leuker?
Hij wil ons niet Air.quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De enige man in dit topic die ik graag eens zou ontmoeten.
Om mij heen zijn ze veelal nog niet getrouwd vanwege het schoppen tegen 't keurslijfquote:Op vrijdag 29 april 2011 10:51 schreef Godtje het volgende:
[..]
Volgens mij heb je verkeerde mensen om je heen.
Ik vind het overdreven. Echt een circus.quote:Des te leuker is het vandaag om te kijken hoe je een echt grootste en romantische neer zet.
Een prins die ga trouwen. Iets waar menig meisje mee is opgegroeid. Zelfs de nuchtere boerentrienen hier.
En verder kijken hoe het over 20 jaar is is allemaal speculeren en heeft niks met vandaag te maken.
Hoeveel van die 90% denk jij vieren Koninginnedag met de oorspronkelijke betekenis in het achterhoofd?quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:52 schreef stbabylon het volgende:
90% van Nederland gaat Koninginnedag vieren. Leuk in contrast met de 21% of zo die het Koningshuis wil afschaffen
Wie heeft het over afschaffen van het koningshuis dan?quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
90% van Nederland gaat Koninginnedag vieren. Leuk in contrast met de 21% of zo die het Koningshuis wil afschaffen
Nee, hij wil jou niet. Ik heb gewoon nog nooit de moeite ondernomen om af te spreken.quote:
naar een bruiloft van mensen die je niet kent, nooit zult kennen en nooit aan denkt tenzij je erover leest....quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:51 schreef Godtje het volgende:
Des te leuker is het vandaag om te kijken
Het gaat er toch alleen maar om dat ze weer een mooi excuus hebben om ongegeneerd te kunnen zuipen?quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:52 schreef stbabylon het volgende:
Daarom zeg ik ook "al dan niet". Ik snap ook wel dat de meerderheid niet aan het feesten is voor de Koningin maar puur voor het feestquote:Op vrijdag 29 april 2011 10:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh, ik ook hoor. Maar er zijn mensen die het wel boeiend vindenquote:Op vrijdag 29 april 2011 10:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik kan het van het eigen volk best snappen. Dat was ook zoiets met Maxima en Wimlezje. Maar dat de hele wereld aan de buis gekluisterd zit dat is gewoon een grote mediahype. Mensen die met bussen vanuit NL naar UK gaan. Om de 10 min royal couple news op de nationale (nederlandse) radio en tv. Ik word er een beetje vermoeid van
Waarom? Ze doen geen mensen kwaad. Ze hebben een leuke dag of uren.quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik kan het van het eigen volk best snappen. Dat was ook zoiets met Maxima en Wimlezje. Maar dat de hele wereld aan de buis gekluisterd zit dat is gewoon een grote mediahype. Mensen die met bussen vanuit NL naar UK gaan. Om de 10 min royal couple news op de nationale (nederlandse) radio en tv. Ik word er een beetje vermoeid van
Weinig. Maar maakt dat wat uit?quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoeveel van die 90% denk jij vieren Koninginnedag met de oorspronkelijke betekenis in het achterhoofd?
Niet veel, maar als we de monarchie afschaffen, gaat die dag er ook aan.quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoeveel van die 90% denk jij vieren Koninginnedag met de oorspronkelijke betekenis in het achterhoofd?
Fijn een vrij land. Dan kijk je niet.quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:54 schreef rival het volgende:
[..]
naar een bruiloft van mensen die je niet kent, nooit zult kennen en nooit aan denkt tenzij je erover leest....
De bruiloft van mijn zus, daar had ik wat mee...
hoeveel van die 90% vieren daadwerkelijk een verjaardag? We hebben gewoon een feestje. de hele reden ervoor is maar bijzaak....quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Heul veul democraten en nep-democratenquote:Op vrijdag 29 april 2011 10:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wie heeft het over afschaffen van het koningshuis dan?
Oh ja, het was persoonlijk.quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, hij wil jou niet. Ik heb gewoon nog nooit de moeite ondernomen om af te spreken.
Amen! Tool heeft daar een mooi nummer over gemaakt!quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:55 schreef Godtje het volgende:
Juist door de televisie, kranten en internet hebben we steeds minder grenzen. Kunnen we ons druk maken om een kat in een boom in china. Dit is het gevolg. We doen hetzelfde met slecht nieuws. Slecht nieuws wat ons vroeger nooit zou bereiken moeten we nu zielig vinden omdat we het op het journaal zien.
Ik vond de mensen o.a. op FOK! die live naar de tsunami zaten te kijken. Hihi moet je kijken wat een golf! Daar ben je niet blij mee als je daar woont! veel walgelijker. Live kijken hoe mensen hun hele leven is weggespoeld, dat ze bij jou op je schermpje hun halve familie kwijt raken.
Kerst: Vreten en Zuipenquote:Op vrijdag 29 april 2011 10:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Weinig. Maar maakt dat wat uit?
Hoeveel van jullie vieren Kerst met de oorspronkelijke gedachte in je hoofd?
Of carnaval?
Of Pasen?
Je pakt mijn woorden verkeerd op. Ik zeg ook niet dat ze het niet mogen of moeten doen. Nergens. Ik vind het alleen schromelijk overdreven dit mediacircus. En in eigen alnd kan ik me dat nog wel voorstellen, maar Jan Toos en Bep die zich helemaal volhypen met de engelse prins.... dat vind ik wat schaapachtig. Maar als zij e rgelukkig van worden: Vooral doen hoorquote:Op vrijdag 29 april 2011 10:55 schreef Godtje het volgende:
[..]
Waarom? Ze doen geen mensen kwaad. Ze hebben een leuke dag of uren.
Volgens mij kan je je echt wel zorgen maken om belangrijkere zaken. Deze mensen vinden dit gewoon leuk om te zien.
Juist door de televisie, kranten en internet hebben we steeds minder grenzen. Kunnen we ons druk maken om een kat in een boom in china. Dit is het gevolg. We doen hetzelfde met slecht nieuws. Slecht nieuws wat ons vroeger nooit zou bereiken moeten we nu zielig vinden omdat we het op het journaal zien.
Ik vond de mensen o.a. op FOK! die live naar de tsunami zaten te kijken. Hihi moet je kijken wat een golf! Daar ben je niet blij mee als je daar woont! veel walgelijker. Live kijken hoe mensen hun hele leven is weggespoeld, dat ze bij jou op je schermpje hun halve familie kwijt raken.
Doe mij dan maar een prins die gaat trouwen.
Dikke pech dan voor Henk en Ingrid.quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:56 schreef stbabylon het volgende:
Niet veel, maar als we de monarchie afschaffen, gaat die dag er ook aan.
* AirwiN gently rubs it in.quote:
Dat ergeren is bij mij puur omdat het ECHT om de minuut op de radio en tv verschijnt nu. EN niet alleen vandaag... al bijna de hele maand. Dan denk ik "Jaahaaa, nou weet ik hetw el hoor!"quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:56 schreef Godtje het volgende:
[..]
Fijn een vrij land. Dan kijk je niet.
Waarom dat negatief omdraaien door je er aan te ergeren. Iedereen zijn lol.
Dan doen we presidentendag ervoor in de plaats, of 1 mei zoals in de rest van Europa gebruikelijk is.quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:56 schreef stbabylon het volgende:
Niet veel, maar als we de monarchie afschaffen, gaat die dag er ook aan.
Ik vond die beelden heel erg naarquote:Op vrijdag 29 april 2011 10:55 schreef Godtje het volgende:
[..]
Waarom? Ze doen geen mensen kwaad. Ze hebben een leuke dag of uren.
Volgens mij kan je je echt wel zorgen maken om belangrijkere zaken. Deze mensen vinden dit gewoon leuk om te zien.
Doe mij dan maar een prins die gaat trouwen.
Lekker rellen in Parijs!quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:00 schreef Techno het volgende:
[..]
Dan doen we presidentendag ervoor in de plaats, of 1 mei zoals in de rest van Europa gebruikelijk is.
En voor mij, want ik vind het hebben van een monarchie heerlijk sprookjesachtigquote:
Ja, maar dan kunnen we ons niet oranje aankledenquote:Op vrijdag 29 april 2011 11:00 schreef Techno het volgende:
[..]
Dan doen we presidentendag ervoor in de plaats, of 1 mei zoals in de rest van Europa gebruikelijk is.
Helaas voor jou Ingrid!quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:00 schreef Ang3l het volgende:
En voor mij, want ik vind het hebben van een monarchie heerlijk sprookjesachtig
Ja een feestjequote:Op vrijdag 29 april 2011 11:02 schreef Ang3l het volgende:
Ik denk dat ik gewoon weer eens mijn Belgische adel opbel.... dan zien jullie mij straks ook op youtibee gaytrouwen in een enorme jurk![]()
![]()
O nee, wat zeg ik... jullie worden uitgenodigd!
Ik ook! Zo lang daar mensen zitten die ik vertrouw vind ik het heel erg leuk.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind de kleur alleen mooi met Koninginnedag en WKquote:Op vrijdag 29 april 2011 11:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, maar dan kunnen we ons niet oranje aankleden![]()
(niet dat ik ook maar 1 kledingsstuk oranje heb, maar goed)
Er is een WK bezig, dus waar wacht je opquote:Op vrijdag 29 april 2011 11:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind de kleur alleen mooi met Koninginnedag en WK
Voor de rest is het geeeeen flatteuze kleur!
Bij de HTM zijn ze er al achter.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:02 schreef stbabylon het volgende:
Ja, daar dachten ze niet bij na toen ze op de PVV stemden
Tuurlijk. Maar dat gezeik over wat ze al wel niet kosten..... die mensen denken zeker dat presidentiele campagnes etc gratis zijn of zo?quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:03 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik ook! Zo lang daar mensen zitten die ik vertrouw vind ik het heel erg leuk.![]()
Ik ben er verdomde fel in.![]()
Enkele verantwoordelijkheden weg halen bij Bea valt wel over te praten.
Nee, wij zijn Nederland.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tuurlijk. Maar dat gezeik over wat ze al wel niet kosten..... die mensen denken zeker dat presidentiele campagnes etc gratis zijn of zo?
We zijn Europa. The Old Country. land vol mooie oude tradities, koningen en koninginnen. Hou dat godverrrrdomme in ere!
Vandaag doen ze dat in Engeland en dan is de wereldwijde aandacht weer overdreven.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:04 schreef Ang3l het volgende:
We zijn Europa. The Old Country. land vol mooie oude tradities, koningen en koninginnen. Hou dat godverrrrdomme in ere!
Nee, ik ben een wereldbewoner.quote:
Het is ook net een vrouw hequote:Op vrijdag 29 april 2011 11:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vandaag doen ze dat in Engeland en dan is de wereldwijde aandacht weer overdreven.Wat wil je nou?
Vandaar Ingrid.quote:
En dat allemaal omdat je toevallig door het juiste kutje bent uitgepoept.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:04 schreef Ang3l het volgende:
Zodra ik het geheim heb achterhaald hoe roze er uit te krijgen, zal ik je het geven om ook oranje er uit te trappenquote:Op vrijdag 29 april 2011 11:04 schreef Techno het volgende:
Oranje, dat zouden ze ook per direct uit het EM-spectrum moeten verwijderen.
Precies!quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tuurlijk. Maar dat gezeik over wat ze al wel niet kosten..... die mensen denken zeker dat presidentiele campagnes etc gratis zijn of zo?
En daarna je hele leven wordt opgeleid. Niet even 4 jaar uni of hbo (wat later geen fuck waard bleek), maar 40+ jaar opleiding.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:06 schreef Techno het volgende:
[..]
En dat allemaal omdat je toevallig door het juiste kutje bent uitgepoept.
Een Nederlander gaat één keer per jaar 'lekker gek' doen op Koninginnedag in Amsterdam en zeurt de rest van het jaar dat Nederland zo saai is. Zich niet realiserende dat hij/zij eigenlijk zeurt over zijn/haar eigen saaiheid.quote:
quote:
Toch hou ik van Nederland.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een Nederlander gaat één keer per jaar 'lekker gek' doen op Koninginnedag in Amsterdam en zeurt de rest van het jaar dat Nederland zo saai is. Zich niet realiserende dat hij/zij eigenlijk zeurt over zijn/haar eigen saaiheid.
nee serieus?quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je denkt dat dat bij Presidentjes anders is dan?quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:06 schreef Techno het volgende:
[..]
En dat allemaal omdat je toevallig door het juiste kutje bent uitgepoept.
Ik ook, maar laten we het vooral niet groter maken dan het is.quote:
over welke nederlander hebben we het nu?quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een Nederlander gaat één keer per jaar 'lekker gek' doen op Koninginnedag in Amsterdam en zeurt de rest van het jaar dat Nederland zo saai is. Zich niet realiserende dat hij/zij eigenlijk zeurt over zijn/haar eigen saaiheid.
Wat ga jij morgen doen?quote:
Ik ben een Nederlander en toch voldoe ik niet aan jouw geschetste beeld.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan gaat het over jou.quote:
Natuurlijk, iedereen kan president worden.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je denkt dat dat bij Presidentjes anders is dan?
ik doe vaker dan 1 keer per jaar wat. mijn leven is niet saai. ik zeur nooit over saaiheid...quote:
die moeten er nog iets voor doen tenminste.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
LEES NOU EEEEEEEEEEEEEEEEENS (man wat vermoeiend dit .....quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vandaag doen ze dat in Engeland en dan is de wereldwijde aandacht weer overdreven.Wat wil je nou?
En de kroonprins niet denk je?quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:15 schreef rival het volgende:
[..]
die moeten er nog iets voor doen tenminste.
Ja, die worden tenminste "democratisch" gekozen en zijn het ook niet voor de rest van hun leven.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:11 schreef Ang3l het volgende:
Wat ontzettend idealistisch gedachtquote:Op vrijdag 29 april 2011 11:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Natuurlijk, iedereen kan president worden.
Uh nee. In Nederland hebben we geen president en doorgaans is geboren zijn in het land waar je president wil worden een vereiste. Dat maakt het voor jou en mij zo goed als onmogelijk om president te worden.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:14 schreef Samzz het volgende:
Natuurlijk, iedereen kan president worden.
Ik ook. Dan was ik nu dood of levenslang opgesloten.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:16 schreef MissMSX het volgende:
Ik ben blij dat ik Nederlander ben en geen Zimbabwaan!
wacht, ik noem alvast 1 klein verschil voor je gezellig met me in discussie wilt gaanquote:Op vrijdag 29 april 2011 11:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En de kroonprins niet denk je?Om geboren te worden niet nee, maar voor de rest.......
Tja een zimbabwaanse homo is natuurlijk heiligschennis.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ook. Dan was ik nu dood of levenslang opgesloten.
Ik zal voortaan nuanceren. In landen waar presidenten zijn, is het voor de mensen die in dat land geboren zijn gewoon mogelijk president te worden.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Uh nee. In Nederland hebben we geen president en doorgaans is geboren zijn in het land waar je president wil worden een vereiste. Dat maakt het voor jou en mij zo goed als onmogelijk om president te worden.
I see where you're getting at.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:16 schreef MissMSX het volgende:
Ik ben blij dat ik Nederlander ben en geen Zimbabwaan!
Jezus! Dat was pas een leider!quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zal voortaan nuanceren. In landen waar presidenten zijn, is het voor de mensen die in dat land geboren zijn gewoon mogelijk president te worden.
Jezus
True. Gedeeltelijkquote:Op vrijdag 29 april 2011 11:19 schreef rival het volgende:
[..]
wacht, ik noem alvast 1 klein verschil voor je gezellig met me in discussie wilt gaan
gekozen worden door het volk!
Mja. Heel mooi gedacht van je.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zal voortaan nuanceren. In landen waar presidenten zijn, is het voor de mensen die in dat land geboren zijn gewoon mogelijk president te worden.
Jezus
Hij begint steeds meer op z'n vadeer te lijken.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:23 schreef Huppelmuts het volgende:
Zie ik dat nou goed? Is William al kaal aan het worden?
Tja, die overtollige beharing op de rest van zijn lichaam, moet toch ergens vandaan komen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:23 schreef Huppelmuts het volgende:
Zie ik dat nou goed? Is William al kaal aan het worden?
Je kunt het niet met hem eens zijn, maar dat zegt niets over zijn leiderschapskwaliteiten.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:23 schreef Techno het volgende:
[..]
Daarover zijn de meningen nogal verschillend.
Nou, zoveel is er ook weer niet bekend over de leiderschapskwaliteiten van Jezus.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:26 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je kunt het niet met hem eens zijn, maar dat zegt niets over zijn leiderschapskwaliteiten.
Idem voor Hitler.
Volgend jaar staan zn oren opeens op standje satellietschotel?quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij begint steeds meer op z'n vadeer te lijken.
Vroeger was ie de mooiste zoon, nu de lelijkste.
Bah bah bahquote:Op vrijdag 29 april 2011 11:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tja, die overtollige beharing op de rest van zijn lichaam, moet toch ergens vandaan komen.
Ik denk dat het mogelijk isquote:Op vrijdag 29 april 2011 11:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja. Heel mooi gedacht van je.
Toch betwijfel ik of je er komt zonder goede familie of hele goede connecties.
Maar weinig Jannen van de strata die het tot het witte huis zullen schoppen hoor.
Daar zit wel degelijk een stuk "in welke familie je bent geboren" in.
Ja... incl Reagan jaEn Meneer Schwarzie
Acteurs tellen ook mee. Dat is de nieuwe Amerikaanse Adel.
is het feit dat het net zoveel kost?quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
True. Gedeeltelijk
Ik hoef ook helemaal niet met je indiscussie te gaan hierover. Ik vind een monarchie iets moois. En het kost net zoveel (want dat is meestal argument nr 1 ). Voor de rest zal het me ana mijn kleine bipsje oxideren wat de rest wil of leuker vind. Beide heeft voor- en nadelen.
quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:27 schreef L-E het volgende:
Ik vind het mooi dat ze ooit eens uit elkaar zijn geweest en elkaar weer hebben hervonden. Liefde.
Zo werkt dat bij kale mannen.quote:
Nou inderdaad. Het idee alleen alquote:
De liefde ophemelen, bahquote:
Dat heeft Q iedereen hier wijsgemaakt zeker?quote:
Hij heeft zelfs 2000 jaar na dato nog miljoenen volgers. Doe hem dat maar eens na.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:27 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Nou, zoveel is er ook weer niet bekend over de leiderschapskwaliteiten van Jezus.
Dat veel mensen zijn waanbeelden en ingebeelde vriendjes als zoete koek slik(t)en maakt hem nog geen groot leider.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:26 schreef MissMSX het volgende:
Je kunt het niet met hem eens zijn, maar dat zegt niets over zijn leiderschapskwaliteiten.
Geen idee, maar ik verdenk hem wel van overtollige beharing op andere plekken dan zijn hoofd.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:29 schreef Huppelmuts het volgende:
Dat heeft Q iedereen hier wijsgemaakt zeker?
Volgens mij is het een schatje, zo ziet ze er echt uit, superlief.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:29 schreef Godtje het volgende:
Mooi!![]()
Echte liefde. En het is een mooie vrouw.
Dat heet overcompensatie.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik verdenk hem wel van overtollige beharing op andere plekken dan zijn hoofd.
quote:
Absoluut!quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:29 schreef Godtje het volgende:
Mooi!![]()
quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:29 schreef Godtje het volgende:
Mooi!![]()
Kan ik iets voor je doen babe? Zoek me op als je wil delen he..quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]Met de telenovelle die mijn leven atm is, ik wel.
Stel je niet aanquote:Op vrijdag 29 april 2011 11:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]Met de telenovelle die mijn leven atm is, ik wel.
ik heb bikinifoto's van haar gezien en ik ben het met je eensquote:Op vrijdag 29 april 2011 11:30 schreef L-E het volgende:
[..]
Volgens mij is het een schatje, zo ziet ze er echt uit, superlief.
quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:31 schreef L-E het volgende:
[..]
Kan ik iets voor je doen babe? Zoek me op als je wil delen he..
Ik wil nog een keer met je trouwenquote:
I second thatquote:Op vrijdag 29 april 2011 11:32 schreef L-E het volgende:
En toch wil ik niet trouwen. Hoe mooi dit ook is.
We hebben net onze eerste bruiloft afbetaald.quote:
Lenen.nl.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:32 schreef AirwiN het volgende:
We hebben net onze eerste bruiloft afbetaald.
Wat maakt volgens jou dan een groot leider?quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:29 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat veel mensen zijn waanbeelden en ingebeelde vriendjes als zoete koek slik(t)en maakt hem nog geen groot leider.
Is toch een bezegeling van de liefde enzoquote:Op vrijdag 29 april 2011 11:32 schreef L-E het volgende:
Daarom wil ik niet trouwen. Zuinig.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
reden?quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:32 schreef L-E het volgende:
Ja, want je houdt alleen ECHT van elkaar als je getrouwd bentquote:Op vrijdag 29 april 2011 11:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Is toch een bezegeling van de liefde enzo
Ik heb er niets mee. Liefde bezegelen hoeft voor mij niet perse op die manier.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nah. Zullen we het eens gaan proberen dan?quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk dat het mogelijk isEn we weten allemaal dat iedere idioot acteur kan worden, dus daar is al een mooi opstapje.
Stiekem ben jij gewoon echt een burgerlulletje hequote:
Ja toch?quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, want je houdt alleen ECHT van elkaar als je getrouwd bent
Je kan ook samen een huis kopen van 5 ton. Dan zit je ook goed aan elkaar vast.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:33 schreef Royco1 het volgende:
Bwahahahahaquote:Op vrijdag 29 april 2011 11:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je kan ook samen een huis kopen van 5 ton. Dan zit je ook goed aan elkaar vast.
Het hoeft niet veel te kosten. Jurk en ringen hebben we alquote:Op vrijdag 29 april 2011 11:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan gaat 'ie vast lekker goed doen morgen in Amsterdam. Ow wacht...quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:34 schreef Huppelmuts het volgende:
Stiekem ben jij gewoon echt een burgerlulletje he
Nee, want wij zijn niet in Amerika geboren.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nah. Zullen we het eens gaan proberen dan?
quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je kan ook samen een huis kopen van 5 ton. Dan zit je ook goed aan elkaar vast.
Ik las 'jurken'quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:35 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het hoeft niet veel te kosten. Jurk en ringen hebben we al
Nee natuurlijk ben ik niet serieus.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:35 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Serieus
Verdomme, dan heb ik nog nooit van iemand gehouden
En ik pas zelfs nog in mijn trouwpak. Zit inmiddels wat ruim. Heerlijk, huwelijksstress waardoor je spontaan afvalt.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:35 schreef MissMSX het volgende:
Het hoeft niet veel te kosten. Jurk en ringen hebben we al
klopt, je moet dat papiertje hebbenquote:Op vrijdag 29 april 2011 11:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, want je houdt alleen ECHT van elkaar als je getrouwd bent
En DAT is exact het bullshit gedeelte van een huwelijkquote:Op vrijdag 29 april 2011 11:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
ik heb gezien hoe leuk en mooi het kan zijn als je het op een goede manier aanpaktquote:Op vrijdag 29 april 2011 11:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Stiekem ben jij gewoon echt een burgerlulletje he
Nee hier. Als ze de monarchie afschaffenquote:Op vrijdag 29 april 2011 11:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, want wij zijn niet in Amerika geboren.
Oh, maar de Monarchie wordt niet afgeschaftquote:Op vrijdag 29 april 2011 11:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee hier. Als ze de monarchie afschaffen
Toos, Bep en Jan willen zich alleen op jouw kosten vol laten lopen op je bruiloftsfeest.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En DAT is exact het bullshit gedeelte van een huwelijk
Echte liefde behoeft niet persee een bezegeling, net zo min als dat goede wijn een krans behoeft
En als je niet trouwt wil dat niet zeggen dat je liefde minder is, ook al zullen Toos Bep en Jan bliiiiijven vragen "Waarom ben je nog niet getrouwd? Wanneer zijn jullie aan de beurt?" Om Baby nog ff te quoten: Dat ga ik de volgende keer op begrafenissen ook vragen!
quote:
Ik ook niet op dit moment. Ze loopt al de hele ochtend te zeiken dat ik moet gaan douchen.quote:
Je zit ook al de hele ochtend te meuren op de bankquote:Op vrijdag 29 april 2011 11:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ook niet op dit moment. Ze loopt al de hele ochtend te zeiken dat ik moet gaan douchen.
Je was dan ook niet op onze bruiloft. Die wasquote:
Zeg, we zijn niet getrouwd hoor.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:40 schreef missbehavin het volgende:
Je zit ook al de hele ochtend te meuren op de bank
quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ook niet op dit moment. Ze loopt al de hele ochtend te zeiken dat ik moet gaan douchen.
Dat willen jullie toch ook?quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:39 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Toos, Bep en Jan willen zich alleen op jouw kosten vol laten lopen op je bruiloftsfeest.
Ja maar dat is getrouwd zijn, ze zegt ook niet dat dat leuk is.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Omdat ik net als Brangelina pas ga trouwen als aaaalle homo's in de wereld die rechten hebbenquote:Op vrijdag 29 april 2011 11:42 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ja
Waarom ben je nog niet getrouwd!?
Joh, dan doe je het toch niet. Ik trek m'n eigen plan wel.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe erg het isquote:
Ik geloof je hoor.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je was dan ook niet op onze bruiloft. Die was
Fuck Iranquote:Op vrijdag 29 april 2011 11:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Omdat ik net als Brangelina pas ga trouwen als aaaalle homo's in de wereld die rechten hebben
(nooit dus)
Ja. Maar trouwen doe je toch voor jezelf? Niet voor de rest?quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:46 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Fuck Iran
Je kan altijd een hetero-schijnhuwelijk aangaan. Toch het feestje
Maar mensen vragen alleen maar wanneer je gaat trouwen omdat ze een feest verwachten. Als je in het geniep op maandagmorgen trouwt met alleen twee getuigen erbij dan zijn ze ook gepikeerd. Het gaat ze dus helemaal niet om de verbintenis
Yeah rightquote:Op vrijdag 29 april 2011 11:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja. Maar trouwen doe je toch voor jezelf? Niet voor de rest?
Waarom geven mensen dan altijd wel een groot feest? Je kan ook trouwen en een dineetje voor twee regelen. Lekker voor jezelf.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Volgens mij doen heel veel mensen het voor de familie en omdat het nu eenmaal zo hoort volgens velequote:Op vrijdag 29 april 2011 11:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
deze man ookquote:Op vrijdag 29 april 2011 11:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik geloof je hoor.Ben gewoon beetje afgestompt nu.
Nou, laat Samz idealistisch naief zijn door te denken dat iedereen van de straat ongeacht afkomst President kn wordeb.... laat mij denken dat mensen voor zichzelf trouwen en hun liefdequote:
ik zou het doen om haar een mooie leuke dag/week te bezorgen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Volgens mij doen heel veel mensen het voor de familie en omdat het nu eenmaal zo hoort volgens vele
William en kate geven wel een HEUL groot feestjequote:Op vrijdag 29 april 2011 11:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Volgens mij doen heel veel mensen het voor de familie en omdat het nu eenmaal zo hoort volgens vele
Die hebben dan ook HEUL veul geld.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
William en kate geven wel een HEUL groot feestje
Valt mee toch?quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
William en kate geven wel een HEUL groot feestje
Das ook kut eigenlijk. Zou me behoorlijk lullig hebben gevoeld als de helft van de gasten op mijn bruiloft af zou hebben gezegdquote:Op vrijdag 29 april 2011 11:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Valt mee toch?
Werd net gezegd dat de opkomst maar magertjes is omdat hij geen koning is nog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |