Er zijn maar weinig mensen zo positief als Godt!quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:44 schreef L-E het volgende:
Serieus, ik heb in jou nooit een heel positief iemand gezien.
2,3 kledders he want we zijn wel jan modaalquote:Op vrijdag 29 april 2011 10:44 schreef Techno het volgende:
[..]
Je vergeet het allermooiste. Daar komen geheid kledders van.
Niets is wat het lijkt.quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:44 schreef L-E het volgende:
Serieus, ik heb in jou nooit een heel positief iemand gezien.
Geen Q-day voor mij dit jaarquote:Op vrijdag 29 april 2011 10:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat is toch veel leuker?
Het is goddomme 1 van de weinige nationale feestdagen die we nog over hebben in ons feesteloze land!
Ik vind het heerlijk dat de mensen feestend op straat gaan springen.... al dan niet met de Koningin in hun achterhoofd. Hopsa. Vrolijkheid!
Ik zeg altijd gecondoleerd ipv gefeliciteerd. Ik ben niet zo van huwelijkenquote:Op vrijdag 29 april 2011 10:44 schreef Godtje het volgende:
[..]
Een mooi huwelijk is altijd mooi. Beetje dubbel en logisch
Ik vind het leuk een huwelijk.
Ook leuk! Maar kledders liggen nogal gevoelig in dit topic dus daar ga ik niet weer.quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:44 schreef Techno het volgende:
[..]
Je vergeet het allermooiste. Daar komen geheid kledders van.
En als mensen dat doen omdat een prins en een vrouw gaan trouwen is het maar onzin?quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:44 schreef Ang3l het volgende:
Dat is toch veel leuker?
Het is goddomme 1 van de weinige nationale feestdagen die we nog over hebben in ons feesteloze land!
Ik vind het heerlijk dat de mensen feestend op straat gaan springen.... al dan niet met de Koningin in hun achterhoofd. Hopsa. Vrolijkheid!
Mensen die van elkaar houden en dat met hun vrienden willen delen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zeg altijd gecondoleerd ipv gefeliciteerd. Ik ben niet zo van huwelijken
Zullen we een kleddervriendelijke Singles oprichten?quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:45 schreef Godtje het volgende:
Ook leuk! Maar kledders liggen nogal gevoelig in dit topic dus daar ga ik niet weer.
1x in de 6 maanden is voldoende volgens de GGDquote:Op vrijdag 29 april 2011 10:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En 1x in de maand een speciale SOA dag?
Ik vraag altijd eerst: Waarom??? Weet je het zeker?? Nou gecondoleerd dan maar!quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zeg altijd gecondoleerd ipv gefeliciteerd. Ik ben niet zo van huwelijken
Als de engelse mensen dat gaan doen vind ik dat zeer zeker geen onzin neequote:Op vrijdag 29 april 2011 10:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En als mensen dat doen omdat een prins en een vrouw gaan trouwen is het maar onzin?
Ghehe Een soort voorjaarsschoonmaak en in de bouwvak?quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
1x in de 6 maanden is voldoende volgens de GGD
Ach, laat ze toch.quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:48 schreef rival het volgende:
[..]
waar is het massale feestje dan? mensne gaan aan een dranghek staan om ze langs te zien rijden
ik snap dat er ook mensen zijn die dit met koninginnedag doen, maar dat is niet onze insteek van een feestje
Dat is het ideale plaatje jaquote:Op vrijdag 29 april 2011 10:46 schreef Godtje het volgende:
[..]
Mensen die van elkaar houden en dat met hun vrienden willen delen.
Mooi aangeklede mensen, een mooie setting en lekkere hapjes, borreltjes en hopelijk weer.
Whats not to like
Wat een droomman eigenlijk he.quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Er zijn maar weinig mensen zo positief als Godt!
Volgens mij heb je verkeerde mensen om je heen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat is het ideale plaatje ja
Maar ik zie vaak:
Moeten trouwen, danwel vanwege een kledder, danwel omdat je al zo lang samen bent en het er toch eens van moet komen, druk van de familie, uitgehuwelijkt, biologische klok die tikt etc.
En dan zo'n feest volgens tradities die eigenlijk niemand heel leuk vind maar die we doen omdat het hoort. En waarbij dan familieruzies uitbreken en zo.
Trouwen is best. maar doe het omdat je echt wil omdat je het symbool mooi vindt. Niet omdat het hoort of moet.
De enige man in dit topic die ik graag eens zou ontmoeten.quote:
Ghehe dat is ook zoquote:
Ik kan het van het eigen volk best snappen. Dat was ook zoiets met Maxima en Wimlezje. Maar dat de hele wereld aan de buis gekluisterd zit dat is gewoon een grote mediahype. Mensen die met bussen vanuit NL naar UK gaan. Om de 10 min royal couple news op de nationale (nederlandse) radio en tv. Ik word er een beetje vermoeid vanquote:
90% van Nederland gaat Koninginnedag vieren. Leuk in contrast met de 21% of zo die het Koningshuis wil afschaffenquote:Op vrijdag 29 april 2011 10:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat is toch veel leuker?
Hij wil ons niet Air.quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De enige man in dit topic die ik graag eens zou ontmoeten.
Om mij heen zijn ze veelal nog niet getrouwd vanwege het schoppen tegen 't keurslijfquote:Op vrijdag 29 april 2011 10:51 schreef Godtje het volgende:
[..]
Volgens mij heb je verkeerde mensen om je heen.
Ik vind het overdreven. Echt een circus.quote:Des te leuker is het vandaag om te kijken hoe je een echt grootste en romantische neer zet.
Een prins die ga trouwen. Iets waar menig meisje mee is opgegroeid. Zelfs de nuchtere boerentrienen hier.
En verder kijken hoe het over 20 jaar is is allemaal speculeren en heeft niks met vandaag te maken.
Hoeveel van die 90% denk jij vieren Koninginnedag met de oorspronkelijke betekenis in het achterhoofd?quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:52 schreef stbabylon het volgende:
90% van Nederland gaat Koninginnedag vieren. Leuk in contrast met de 21% of zo die het Koningshuis wil afschaffen
Wie heeft het over afschaffen van het koningshuis dan?quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
90% van Nederland gaat Koninginnedag vieren. Leuk in contrast met de 21% of zo die het Koningshuis wil afschaffen
Nee, hij wil jou niet. Ik heb gewoon nog nooit de moeite ondernomen om af te spreken.quote:
naar een bruiloft van mensen die je niet kent, nooit zult kennen en nooit aan denkt tenzij je erover leest....quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:51 schreef Godtje het volgende:
Des te leuker is het vandaag om te kijken
Het gaat er toch alleen maar om dat ze weer een mooi excuus hebben om ongegeneerd te kunnen zuipen?quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:52 schreef stbabylon het volgende:
Daarom zeg ik ook "al dan niet". Ik snap ook wel dat de meerderheid niet aan het feesten is voor de Koningin maar puur voor het feestquote:Op vrijdag 29 april 2011 10:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh, ik ook hoor. Maar er zijn mensen die het wel boeiend vindenquote:Op vrijdag 29 april 2011 10:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik kan het van het eigen volk best snappen. Dat was ook zoiets met Maxima en Wimlezje. Maar dat de hele wereld aan de buis gekluisterd zit dat is gewoon een grote mediahype. Mensen die met bussen vanuit NL naar UK gaan. Om de 10 min royal couple news op de nationale (nederlandse) radio en tv. Ik word er een beetje vermoeid van
Waarom? Ze doen geen mensen kwaad. Ze hebben een leuke dag of uren.quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik kan het van het eigen volk best snappen. Dat was ook zoiets met Maxima en Wimlezje. Maar dat de hele wereld aan de buis gekluisterd zit dat is gewoon een grote mediahype. Mensen die met bussen vanuit NL naar UK gaan. Om de 10 min royal couple news op de nationale (nederlandse) radio en tv. Ik word er een beetje vermoeid van
Weinig. Maar maakt dat wat uit?quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoeveel van die 90% denk jij vieren Koninginnedag met de oorspronkelijke betekenis in het achterhoofd?
Niet veel, maar als we de monarchie afschaffen, gaat die dag er ook aan.quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoeveel van die 90% denk jij vieren Koninginnedag met de oorspronkelijke betekenis in het achterhoofd?
Fijn een vrij land. Dan kijk je niet.quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:54 schreef rival het volgende:
[..]
naar een bruiloft van mensen die je niet kent, nooit zult kennen en nooit aan denkt tenzij je erover leest....
De bruiloft van mijn zus, daar had ik wat mee...
hoeveel van die 90% vieren daadwerkelijk een verjaardag? We hebben gewoon een feestje. de hele reden ervoor is maar bijzaak....quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Heul veul democraten en nep-democratenquote:Op vrijdag 29 april 2011 10:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wie heeft het over afschaffen van het koningshuis dan?
Oh ja, het was persoonlijk.quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, hij wil jou niet. Ik heb gewoon nog nooit de moeite ondernomen om af te spreken.
Amen! Tool heeft daar een mooi nummer over gemaakt!quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:55 schreef Godtje het volgende:
Juist door de televisie, kranten en internet hebben we steeds minder grenzen. Kunnen we ons druk maken om een kat in een boom in china. Dit is het gevolg. We doen hetzelfde met slecht nieuws. Slecht nieuws wat ons vroeger nooit zou bereiken moeten we nu zielig vinden omdat we het op het journaal zien.
Ik vond de mensen o.a. op FOK! die live naar de tsunami zaten te kijken. Hihi moet je kijken wat een golf! Daar ben je niet blij mee als je daar woont! veel walgelijker. Live kijken hoe mensen hun hele leven is weggespoeld, dat ze bij jou op je schermpje hun halve familie kwijt raken.
Kerst: Vreten en Zuipenquote:Op vrijdag 29 april 2011 10:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Weinig. Maar maakt dat wat uit?
Hoeveel van jullie vieren Kerst met de oorspronkelijke gedachte in je hoofd?
Of carnaval?
Of Pasen?
Je pakt mijn woorden verkeerd op. Ik zeg ook niet dat ze het niet mogen of moeten doen. Nergens. Ik vind het alleen schromelijk overdreven dit mediacircus. En in eigen alnd kan ik me dat nog wel voorstellen, maar Jan Toos en Bep die zich helemaal volhypen met de engelse prins.... dat vind ik wat schaapachtig. Maar als zij e rgelukkig van worden: Vooral doen hoorquote:Op vrijdag 29 april 2011 10:55 schreef Godtje het volgende:
[..]
Waarom? Ze doen geen mensen kwaad. Ze hebben een leuke dag of uren.
Volgens mij kan je je echt wel zorgen maken om belangrijkere zaken. Deze mensen vinden dit gewoon leuk om te zien.
Juist door de televisie, kranten en internet hebben we steeds minder grenzen. Kunnen we ons druk maken om een kat in een boom in china. Dit is het gevolg. We doen hetzelfde met slecht nieuws. Slecht nieuws wat ons vroeger nooit zou bereiken moeten we nu zielig vinden omdat we het op het journaal zien.
Ik vond de mensen o.a. op FOK! die live naar de tsunami zaten te kijken. Hihi moet je kijken wat een golf! Daar ben je niet blij mee als je daar woont! veel walgelijker. Live kijken hoe mensen hun hele leven is weggespoeld, dat ze bij jou op je schermpje hun halve familie kwijt raken.
Doe mij dan maar een prins die gaat trouwen.
Dikke pech dan voor Henk en Ingrid.quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:56 schreef stbabylon het volgende:
Niet veel, maar als we de monarchie afschaffen, gaat die dag er ook aan.
* AirwiN gently rubs it in.quote:
Dat ergeren is bij mij puur omdat het ECHT om de minuut op de radio en tv verschijnt nu. EN niet alleen vandaag... al bijna de hele maand. Dan denk ik "Jaahaaa, nou weet ik hetw el hoor!"quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:56 schreef Godtje het volgende:
[..]
Fijn een vrij land. Dan kijk je niet.
Waarom dat negatief omdraaien door je er aan te ergeren. Iedereen zijn lol.
Dan doen we presidentendag ervoor in de plaats, of 1 mei zoals in de rest van Europa gebruikelijk is.quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:56 schreef stbabylon het volgende:
Niet veel, maar als we de monarchie afschaffen, gaat die dag er ook aan.
Ik vond die beelden heel erg naarquote:Op vrijdag 29 april 2011 10:55 schreef Godtje het volgende:
[..]
Waarom? Ze doen geen mensen kwaad. Ze hebben een leuke dag of uren.
Volgens mij kan je je echt wel zorgen maken om belangrijkere zaken. Deze mensen vinden dit gewoon leuk om te zien.
Doe mij dan maar een prins die gaat trouwen.
Lekker rellen in Parijs!quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:00 schreef Techno het volgende:
[..]
Dan doen we presidentendag ervoor in de plaats, of 1 mei zoals in de rest van Europa gebruikelijk is.
En voor mij, want ik vind het hebben van een monarchie heerlijk sprookjesachtigquote:
Ja, maar dan kunnen we ons niet oranje aankledenquote:Op vrijdag 29 april 2011 11:00 schreef Techno het volgende:
[..]
Dan doen we presidentendag ervoor in de plaats, of 1 mei zoals in de rest van Europa gebruikelijk is.
Helaas voor jou Ingrid!quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:00 schreef Ang3l het volgende:
En voor mij, want ik vind het hebben van een monarchie heerlijk sprookjesachtig
Ja een feestjequote:Op vrijdag 29 april 2011 11:02 schreef Ang3l het volgende:
Ik denk dat ik gewoon weer eens mijn Belgische adel opbel.... dan zien jullie mij straks ook op youtibee gaytrouwen in een enorme jurk![]()
![]()
O nee, wat zeg ik... jullie worden uitgenodigd!
Ik ook! Zo lang daar mensen zitten die ik vertrouw vind ik het heel erg leuk.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind de kleur alleen mooi met Koninginnedag en WKquote:Op vrijdag 29 april 2011 11:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, maar dan kunnen we ons niet oranje aankleden![]()
(niet dat ik ook maar 1 kledingsstuk oranje heb, maar goed)
Er is een WK bezig, dus waar wacht je opquote:Op vrijdag 29 april 2011 11:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind de kleur alleen mooi met Koninginnedag en WK
Voor de rest is het geeeeen flatteuze kleur!
Bij de HTM zijn ze er al achter.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:02 schreef stbabylon het volgende:
Ja, daar dachten ze niet bij na toen ze op de PVV stemden
Tuurlijk. Maar dat gezeik over wat ze al wel niet kosten..... die mensen denken zeker dat presidentiele campagnes etc gratis zijn of zo?quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:03 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik ook! Zo lang daar mensen zitten die ik vertrouw vind ik het heel erg leuk.![]()
Ik ben er verdomde fel in.![]()
Enkele verantwoordelijkheden weg halen bij Bea valt wel over te praten.
Nee, wij zijn Nederland.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tuurlijk. Maar dat gezeik over wat ze al wel niet kosten..... die mensen denken zeker dat presidentiele campagnes etc gratis zijn of zo?
We zijn Europa. The Old Country. land vol mooie oude tradities, koningen en koninginnen. Hou dat godverrrrdomme in ere!
Vandaag doen ze dat in Engeland en dan is de wereldwijde aandacht weer overdreven.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:04 schreef Ang3l het volgende:
We zijn Europa. The Old Country. land vol mooie oude tradities, koningen en koninginnen. Hou dat godverrrrdomme in ere!
Nee, ik ben een wereldbewoner.quote:
Het is ook net een vrouw hequote:Op vrijdag 29 april 2011 11:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vandaag doen ze dat in Engeland en dan is de wereldwijde aandacht weer overdreven.Wat wil je nou?
Vandaar Ingrid.quote:
En dat allemaal omdat je toevallig door het juiste kutje bent uitgepoept.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:04 schreef Ang3l het volgende:
Zodra ik het geheim heb achterhaald hoe roze er uit te krijgen, zal ik je het geven om ook oranje er uit te trappenquote:Op vrijdag 29 april 2011 11:04 schreef Techno het volgende:
Oranje, dat zouden ze ook per direct uit het EM-spectrum moeten verwijderen.
Precies!quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tuurlijk. Maar dat gezeik over wat ze al wel niet kosten..... die mensen denken zeker dat presidentiele campagnes etc gratis zijn of zo?
En daarna je hele leven wordt opgeleid. Niet even 4 jaar uni of hbo (wat later geen fuck waard bleek), maar 40+ jaar opleiding.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:06 schreef Techno het volgende:
[..]
En dat allemaal omdat je toevallig door het juiste kutje bent uitgepoept.
Een Nederlander gaat één keer per jaar 'lekker gek' doen op Koninginnedag in Amsterdam en zeurt de rest van het jaar dat Nederland zo saai is. Zich niet realiserende dat hij/zij eigenlijk zeurt over zijn/haar eigen saaiheid.quote:
quote:
Toch hou ik van Nederland.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een Nederlander gaat één keer per jaar 'lekker gek' doen op Koninginnedag in Amsterdam en zeurt de rest van het jaar dat Nederland zo saai is. Zich niet realiserende dat hij/zij eigenlijk zeurt over zijn/haar eigen saaiheid.
nee serieus?quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je denkt dat dat bij Presidentjes anders is dan?quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:06 schreef Techno het volgende:
[..]
En dat allemaal omdat je toevallig door het juiste kutje bent uitgepoept.
Ik ook, maar laten we het vooral niet groter maken dan het is.quote:
over welke nederlander hebben we het nu?quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een Nederlander gaat één keer per jaar 'lekker gek' doen op Koninginnedag in Amsterdam en zeurt de rest van het jaar dat Nederland zo saai is. Zich niet realiserende dat hij/zij eigenlijk zeurt over zijn/haar eigen saaiheid.
Wat ga jij morgen doen?quote:
Ik ben een Nederlander en toch voldoe ik niet aan jouw geschetste beeld.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan gaat het over jou.quote:
Natuurlijk, iedereen kan president worden.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je denkt dat dat bij Presidentjes anders is dan?
ik doe vaker dan 1 keer per jaar wat. mijn leven is niet saai. ik zeur nooit over saaiheid...quote:
die moeten er nog iets voor doen tenminste.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
LEES NOU EEEEEEEEEEEEEEEEENS (man wat vermoeiend dit .....quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vandaag doen ze dat in Engeland en dan is de wereldwijde aandacht weer overdreven.Wat wil je nou?
En de kroonprins niet denk je?quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:15 schreef rival het volgende:
[..]
die moeten er nog iets voor doen tenminste.
Ja, die worden tenminste "democratisch" gekozen en zijn het ook niet voor de rest van hun leven.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:11 schreef Ang3l het volgende:
Wat ontzettend idealistisch gedachtquote:Op vrijdag 29 april 2011 11:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Natuurlijk, iedereen kan president worden.
Uh nee. In Nederland hebben we geen president en doorgaans is geboren zijn in het land waar je president wil worden een vereiste. Dat maakt het voor jou en mij zo goed als onmogelijk om president te worden.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:14 schreef Samzz het volgende:
Natuurlijk, iedereen kan president worden.
Ik ook. Dan was ik nu dood of levenslang opgesloten.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:16 schreef MissMSX het volgende:
Ik ben blij dat ik Nederlander ben en geen Zimbabwaan!
wacht, ik noem alvast 1 klein verschil voor je gezellig met me in discussie wilt gaanquote:Op vrijdag 29 april 2011 11:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En de kroonprins niet denk je?Om geboren te worden niet nee, maar voor de rest.......
Tja een zimbabwaanse homo is natuurlijk heiligschennis.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ook. Dan was ik nu dood of levenslang opgesloten.
Ik zal voortaan nuanceren. In landen waar presidenten zijn, is het voor de mensen die in dat land geboren zijn gewoon mogelijk president te worden.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Uh nee. In Nederland hebben we geen president en doorgaans is geboren zijn in het land waar je president wil worden een vereiste. Dat maakt het voor jou en mij zo goed als onmogelijk om president te worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |