En voor mij, want ik vind het hebben van een monarchie heerlijk sprookjesachtigquote:
Ja, maar dan kunnen we ons niet oranje aankledenquote:Op vrijdag 29 april 2011 11:00 schreef Techno het volgende:
[..]
Dan doen we presidentendag ervoor in de plaats, of 1 mei zoals in de rest van Europa gebruikelijk is.
Helaas voor jou Ingrid!quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:00 schreef Ang3l het volgende:
En voor mij, want ik vind het hebben van een monarchie heerlijk sprookjesachtig
Ja een feestjequote:Op vrijdag 29 april 2011 11:02 schreef Ang3l het volgende:
Ik denk dat ik gewoon weer eens mijn Belgische adel opbel.... dan zien jullie mij straks ook op youtibee gaytrouwen in een enorme jurk![]()
![]()
O nee, wat zeg ik... jullie worden uitgenodigd!
Ik ook! Zo lang daar mensen zitten die ik vertrouw vind ik het heel erg leuk.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En voor mij, want ik vind het hebben van een monarchie heerlijk sprookjesachtig
Ik vind de kleur alleen mooi met Koninginnedag en WKquote:Op vrijdag 29 april 2011 11:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, maar dan kunnen we ons niet oranje aankleden![]()
(niet dat ik ook maar 1 kledingsstuk oranje heb, maar goed)
Er is een WK bezig, dus waar wacht je opquote:Op vrijdag 29 april 2011 11:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind de kleur alleen mooi met Koninginnedag en WK
Voor de rest is het geeeeen flatteuze kleur!
Bij de HTM zijn ze er al achter.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:02 schreef stbabylon het volgende:
Ja, daar dachten ze niet bij na toen ze op de PVV stemden
Tuurlijk. Maar dat gezeik over wat ze al wel niet kosten..... die mensen denken zeker dat presidentiele campagnes etc gratis zijn of zo?quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:03 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik ook! Zo lang daar mensen zitten die ik vertrouw vind ik het heel erg leuk.![]()
Ik ben er verdomde fel in.![]()
Enkele verantwoordelijkheden weg halen bij Bea valt wel over te praten.
Nee, wij zijn Nederland.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tuurlijk. Maar dat gezeik over wat ze al wel niet kosten..... die mensen denken zeker dat presidentiele campagnes etc gratis zijn of zo?
We zijn Europa. The Old Country. land vol mooie oude tradities, koningen en koninginnen. Hou dat godverrrrdomme in ere!
Vandaag doen ze dat in Engeland en dan is de wereldwijde aandacht weer overdreven.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:04 schreef Ang3l het volgende:
We zijn Europa. The Old Country. land vol mooie oude tradities, koningen en koninginnen. Hou dat godverrrrdomme in ere!
Nee, ik ben een wereldbewoner.quote:
Het is ook net een vrouw hequote:Op vrijdag 29 april 2011 11:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vandaag doen ze dat in Engeland en dan is de wereldwijde aandacht weer overdreven.Wat wil je nou?
Vandaar Ingrid.quote:
En dat allemaal omdat je toevallig door het juiste kutje bent uitgepoept.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:04 schreef Ang3l het volgende:
Zodra ik het geheim heb achterhaald hoe roze er uit te krijgen, zal ik je het geven om ook oranje er uit te trappenquote:Op vrijdag 29 april 2011 11:04 schreef Techno het volgende:
Oranje, dat zouden ze ook per direct uit het EM-spectrum moeten verwijderen.
Precies!quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tuurlijk. Maar dat gezeik over wat ze al wel niet kosten..... die mensen denken zeker dat presidentiele campagnes etc gratis zijn of zo?
En daarna je hele leven wordt opgeleid. Niet even 4 jaar uni of hbo (wat later geen fuck waard bleek), maar 40+ jaar opleiding.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:06 schreef Techno het volgende:
[..]
En dat allemaal omdat je toevallig door het juiste kutje bent uitgepoept.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |