Dat doe ik niet.quote:Op vrijdag 29 april 2011 09:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klinkt wel acceptabel. Beter dan de hele dag in zo'n grote mensenmassa.
quote:Op vrijdag 29 april 2011 09:32 schreef missbehavin het volgende:
Hij is groot ook. En de kat zit er trots naast
Da's ook toevallig. Toen ik opstond zat er een in m'n mondquote:Op vrijdag 29 april 2011 09:29 schreef missbehavin het volgende:
Godsklere, wil ik onder de douche stappen, ligt er een dode vogel...
Tis weer eens wat anders he ±Pquote:Op vrijdag 29 april 2011 09:34 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Da's ook toevallig. Toen ik opstond zat er een in m'n mond
Doe es ff CTRL-SHIFT.quote:
Ja, probeerde al te editten maar toen kapte de browser ermeequote:
Jij nog plannen voor Koninginnedag?quote:Op vrijdag 29 april 2011 09:37 schreef Spirit82 het volgende:
Ja, probeerde al te editten maar toen kapte de browser ermeeStomme laptop...
die hoefde je vast niet met een spatel weg te halenquote:Op vrijdag 29 april 2011 09:34 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Da's ook toevallig. Toen ik opstond zat er een in m'n mond
Ja, gewoon beetje chillen. Vanavond komt een oud collega eten en daarna gaan we Zaandam in waar ik vast nog een hele zooi vrienden tegen ga komen. Zaterdag eerst beetje rommelmarkt slenteren en dan de stad in alwaar ik vast weer een hele zooi vrienden tegen ga komenquote:
's Ochtends naar het ziekenhuis, bij familie op bezoek. Verder zoveel mogelijk mensenmassa's verwijderen, dus ik vermoed lekker thuiszitten.quote:Op vrijdag 29 april 2011 09:40 schreef Spirit82 het volgende:
Ja, gewoon beetje chillen. Vanavond komt een oud collega eten en daarna gaan we Zaandam in waar ik vast nog een hele zooi vrienden tegen ga komen. Zaterdag eerst beetje rommelmarkt slenteren en dan de stad in alwaar ik vast weer een hele zooi vrienden tegen ga komen![]()
Zondag is gereserveerd voor mijn kater
En u?
Dat doe je vanuit je luie stoel?quote:Op vrijdag 29 april 2011 09:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
's Ochtends naar het ziekenhuis, bij familie op bezoek. Verder zoveel mogelijk mensenmassa's verwijderen, dus ik vermoed lekker thuiszitten.
oh jullie gaan varen naar Amsterdam toe? dat zullen er vast een hoop meer doen, leukquote:Op vrijdag 29 april 2011 09:11 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ooh dat weet ik nog niet, het is wel een aardig end varen, maar het ligt er helemaal aan hoe laat vriendje klaar is met werken
euhm, een vriendin van mij neemt vrienden mee op 'onze' boot, het zal toch niet hequote:Op vrijdag 29 april 2011 09:30 schreef Godtje het volgende:
[..]
Voor het eerst sinds jaren ja![]()
Maar dit jaar zit ik op een grote boot op de grachten met alleen maar bekende van elkaar.
Ik ken ze uiteraard niet allemaal maar beetje zwaan kleef aan idee.
Lekker in de gezelligheid maar toch op je eigen ding met je eigen groep.
Dat zal inderdaad niet.quote:Op vrijdag 29 april 2011 09:46 schreef rival het volgende:
[..]
oh jullie gaan varen naar Amsterdam toe? dat zullen er vast een hoop meer doen, leuk
[..]
euhm, een vriendin van mij neemt vrienden mee op 'onze' boot, het zal toch niet he
Zou wel mooi zijn. Eén druk op de knop en *plof* heel Den Haag leeg.quote:
Precies !quote:
Je gaat een huis in ontvangst nemen?quote:Op vrijdag 29 april 2011 09:56 schreef PeuRac het volgende:
Ik ga ff spullen pakken en voor een kennis z'n huis in ontvangst nemen
Nouja, overdrachtquote:Op vrijdag 29 april 2011 09:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je gaat een huis in ontvangst nemen?
Ze komen zijn woonwagen brengen?
Die kans is zeer aanwezigquote:Op vrijdag 29 april 2011 09:46 schreef rival het volgende:
oh jullie gaan varen naar Amsterdam toe? dat zullen er vast een hoop meer doen, leuk
Gelukkig hebben we QyRoZ dan nog.quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, Q heeft zichzelf van kant gemaakt omdat hij anders VET oud wordt van het weekend.
Gaan jullie ook naar een bepaalde plek in Amsterdam? Of gewoon heel Amsterdam door?quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:04 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Die kans is zeer aanwezigWaar ga jij heen varen? Of 'gewoon' varen?
Volgens mij is de kans ook vrij groot dat, zodra je in Amsterdam bent, voornamelijk stilliggen op een té drukke plek wordt, in plaats van varen.. Ik weet het niet, ik zie het morgen wel. Heb dit nog nooit gedaan..quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:05 schreef Samzz het volgende:
Gaan jullie ook naar een bepaalde plek in Amsterdam? Of gewoon heel Amsterdam door?
Maandag pas hè?quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, Q heeft zichzelf van kant gemaakt omdat hij anders VET oud wordt van het weekend.
Is het al weer begonnen?quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:06 schreef stbabylon het volgende:
Take me down to the Paradise city, where girls are green and the grass is pretty!
[ afbeelding ]
Weet niet. Heb er wel wat over gehoord.quote:
3FM!quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:06 schreef stbabylon het volgende:
Take me down to the Paradise city, where girls are green and the grass is pretty!
[ afbeelding ]
Dit is geen jaren!quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:07 schreef Q. het volgende:
[..]
Die is al jaren dood!
Kjoew hebben we nog wel. En 80 andere klonen..
Zo voelt het wel!quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:10 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dit is geen jaren!
Enschede-topic #345: altijd weekend.
Okequote:Op vrijdag 29 april 2011 10:07 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Volgens mij is de kans ook vrij groot dat, zodra je in Amsterdam bent, voornamelijk stilliggen op een té drukke plek wordt, in plaats van varen.. Ik weet het niet, ik zie het morgen wel. Heb dit nog nooit gedaan..
IJdele hoopquote:Op vrijdag 29 april 2011 10:13 schreef stbabylon het volgende:
Zijn er morgen niet iets van 2,5 miljoen mensen in A'dam? Waarom denkt iedereen, iedereen tegen te komen?
Ik zat me er ook al over te verbazen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:13 schreef stbabylon het volgende:
Zijn er morgen niet iets van 2,5 miljoen mensen in A'dam? Waarom denkt iedereen, iedereen tegen te komen?
Omdat!quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:13 schreef stbabylon het volgende:
Het woordje misschien lees je voor het gemak maar gewoon niet?quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:13 schreef stbabylon het volgende:
En in 1925 was het nog veel rustiger.quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:15 schreef Q. het volgende:
[..]
Omdat!
Heb het vroeger wel eens gedaan, koninginnedag in A'dam vieren, wat een drama.Hoop dat het in Utrecht dit jaar ook niet al te druk is.
Was ook niet specifiek richting jou, het triggerde het een beetje. Ik hoor van veel mensen dat ze denken/hopen dat ze misschien wel iedereen anders tegenkomen. Ik denk dat de kans dat je bekende tegen komt, oneindig klein isquote:Op vrijdag 29 april 2011 10:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het woordje misschien lees je voor het gemak maar gewoon niet?
Bij mij vrij groot.quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Was ook niet specifiek richting jou, het triggerde het een beetje. Ik hoor van veel mensen dat ze denken/hopen dat ze misschien wel iedereen anders tegenkomen. Ik denk dat de kans dat je bekende tegen komt, oneindig klein is
quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
Bij mij vrij groot.
Maar dat is niet zo gek als we op dezelfde boot zitten.
Ik snap je. En je hebt gelijk hoor. Ik verwacht ook geen bekenden tegen te komen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Was ook niet specifiek richting jou, het triggerde het een beetje. Ik hoor van veel mensen dat ze denken/hopen dat ze misschien wel iedereen anders tegenkomen. Ik denk dat de kans dat je bekende tegen komt, oneindig klein is
Ja die homo's kennen elkaar allemaal altijd. Ze hebben elkaar zelfs al allemaal gehad. De SOA lijn kan je zo uittekenen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:21 schreef Ang3l het volgende:
Ik verwacht wel bekenden tegen te komen.
Maar da's meer omdat ik de halve stad ken
in hetzelfde schuitjequote:Op vrijdag 29 april 2011 10:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
Bij mij vrij groot.
Maar dat is niet zo gek als we op dezelfde boot zitten.
we zoeken een drukke gracht uit en gaan aansluiten denk ikquote:Op vrijdag 29 april 2011 10:04 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Die kans is zeer aanwezigWaar ga jij heen varen? Of 'gewoon' varen?
En je hoopt mij tegen te komenquote:Op vrijdag 29 april 2011 10:21 schreef Ang3l het volgende:
Ik verwacht wel bekenden tegen te komen.
Maar da's meer omdat ik de halve stad ken
Ik fladder her en der door de stad. Nog geen idee waar we precies heengana eigenlijkquote:Op vrijdag 29 april 2011 10:21 schreef stbabylon het volgende:
En toch blijf ik hopen dat in Ang3l tegenkom morgen
En dan vooral mensen van internet die je nog nooit in het echt hebt gezien he.quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik doe niet aan het ESF, dus ik moet het wel ff goedmaken op Qdayquote:Op vrijdag 29 april 2011 10:24 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja die homo's kennen elkaar allemaal altijd. Ze hebben elkaar zelfs al allemaal gehad. De SOA lijn kan je zo uittekenen.
En ze zien elkaar met het songfestival en Qday
O ja, ook!quote:
Het is toch roze maandag?quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik doe niet aan het ESF, dus ik moet het wel ff goedmaken op Qday
Maar je vergeet de gaypride en de roze zaterdag
Vergeten is het verkeerde woord.quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik doe niet aan het ESF, dus ik moet het wel ff goedmaken op Qday
Maar je vergeet de gaypride en de roze zaterdag
toch heb je bepaalde plekken in de stad waar je eerder heen gaat dan een andere. zo ook jouw vrienden met wie je eerder ook op die bepaalde plekken bent geweest....quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh ok.quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat is in Tilly, Roze Zaterdag is wereldwijd
Ja ok, ik kom ook wel 1 of 2 (vaag)bekenden tegen op plekken waar ik meer heen ga. Aan de andere kant heb ik ook een keer op de Zwarte Cross 4 uur lopen zoeken naar vrienden.quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:32 schreef rival het volgende:
[..]
toch heb je bepaalde plekken in de stad waar je eerder heen gaat dan een andere. zo ook jouw vrienden met wie je eerder ook op die bepaalde plekken bent geweest....
zodoende is de kans toch zeer aanwezig dat je bekende tegenkomt, jij zegt de kans is zeer klein, maar ik kom op elk evenement of iets als dit wel een bekende tegen
Shit. Moet ik m'n billen weer gaan scheren ook nogquote:Op vrijdag 29 april 2011 10:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Goed zo
Ik heb je nummer, pas maar op
Zo, jij bent nogal wat van planquote:Op vrijdag 29 april 2011 10:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Shit. Moet ik m'n billen weer gaan scheren ook nog
quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat is in Tilly, Roze Zaterdag is wereldwijd
We zijn alle dagen van de week aan het inpikkenquote:
Leuk engeltje! Inpikken! Heel leuk!quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
We zijn alle dagen van de week aan het inpikken
You go girlquote:Op vrijdag 29 april 2011 10:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
We zijn alle dagen van de week aan het inpikken
Die is naar de Wedding!quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:39 schreef stbabylon het volgende:
Pfff, deze dag lijkt lang te duren. Gelukkig taai ik hem al af om 16:00. Baas zit in Engeland, en die is vrij, fuck them!
Ik wil en mag eigenlijk ook eerder weg... En volgens mij gaat dat nog lukken ookquote:Op vrijdag 29 april 2011 10:39 schreef stbabylon het volgende:
Pfff, deze dag lijkt lang te duren. Gelukkig taai ik hem al af om 16:00. Baas zit in Engeland, en die is vrij, fuck them!
quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:39 schreef Godtje het volgende:
[..]
Die is naar de Wedding!
One Wedding to rule them all!
Fuck the wedding!quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:39 schreef Godtje het volgende:
[..]
Die is naar de Wedding!
donder toch op met die fucking nutteloze gebeurtenisquote:Op vrijdag 29 april 2011 10:39 schreef Godtje het volgende:
[..]
Die is naar de Wedding!
Nee, neem dan Koninginnedag...quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:41 schreef rival het volgende:
donder toch op met die fucking nutteloze gebeurtenis
NIet eens grappig.quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:40 schreef stbabylon het volgende:
\
Ik hoop dat moslims een aanslag gaan plegen
Dat is onze gay hidden agenda. Ja zeg, als de christenen ons beschuldigen van het hebben van zo'n geheim snode plan ... dan gaan we er natuurlijk eentje maken!quote:
Wat de fuck is er met jou?quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:41 schreef Godtje het volgende:
Ik snap de argumenten ... waarom zoveel aandacht? Gewoon twee mensen die gaan trouwen.
Wat overdreven, alleen omdat ze zo zijn geboren, etc etc
Maar het is gewoon zo heerlijk positiefGelukkige mensen die gaan trouwen, gelukkige mensen in de kerk en langs de weg. Een mooi huwelijk is altijd mooi.
Een huwelijk is altijd mooi?quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:41 schreef Godtje het volgende:
Ik snap de argumenten ... waarom zoveel aandacht? Gewoon twee mensen die gaan trouwen.
Maar het is gewoon zo heerlijk positiefGelukkige mensen die gaan trouwen, gelukkige mensen in de kerk en langs de weg. Een mooi huwelijk is altijd mooi.
Ik zie dat graag.quote:
En 1x in de maand een speciale SOA dag?quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat is onze gay hidden agenda. Ja zeg, als de christenen ons beschuldigen van het hebben van zo'n geheim snode plan ... dan gaan we er natuurlijk eentje maken!
Make everyday gayday!
Je vergeet het allermooiste. Daar komen geheid kledders van.quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:41 schreef Godtje het volgende:
Serieus, ik heb in jou nooit een heel positief iemand gezien.quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:43 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik zie dat graag.Ik blijf er niet voor thuis maar ik ben voor meer geluk en vrolijkheid.
Oorlog, dood, verderf en ellende zie ik al genoeg in de krant en op de beeldbuis. Dat werkt door op mensen hun gemoedstoestand. Een groeiend onveilig gevoel.
Een mooi huwelijk is altijd mooi. Beetje dubbel en logischquote:Op vrijdag 29 april 2011 10:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een huwelijk is altijd mooi?
Sometimes you make me laugh
ja en straks horen we hem op een voicemail bij een andere vrouw zeggen dat hij haar tampon wilt zijnquote:
Dat is toch veel leuker?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |