Bij mij vrij groot.quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Was ook niet specifiek richting jou, het triggerde het een beetje. Ik hoor van veel mensen dat ze denken/hopen dat ze misschien wel iedereen anders tegenkomen. Ik denk dat de kans dat je bekende tegen komt, oneindig klein is
quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
Bij mij vrij groot.
Maar dat is niet zo gek als we op dezelfde boot zitten.
Ik snap je. En je hebt gelijk hoor. Ik verwacht ook geen bekenden tegen te komen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Was ook niet specifiek richting jou, het triggerde het een beetje. Ik hoor van veel mensen dat ze denken/hopen dat ze misschien wel iedereen anders tegenkomen. Ik denk dat de kans dat je bekende tegen komt, oneindig klein is
Ja die homo's kennen elkaar allemaal altijd. Ze hebben elkaar zelfs al allemaal gehad. De SOA lijn kan je zo uittekenen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:21 schreef Ang3l het volgende:
Ik verwacht wel bekenden tegen te komen.
Maar da's meer omdat ik de halve stad ken
in hetzelfde schuitjequote:Op vrijdag 29 april 2011 10:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
Bij mij vrij groot.
Maar dat is niet zo gek als we op dezelfde boot zitten.
we zoeken een drukke gracht uit en gaan aansluiten denk ikquote:Op vrijdag 29 april 2011 10:04 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Die kans is zeer aanwezigWaar ga jij heen varen? Of 'gewoon' varen?
En je hoopt mij tegen te komenquote:Op vrijdag 29 april 2011 10:21 schreef Ang3l het volgende:
Ik verwacht wel bekenden tegen te komen.
Maar da's meer omdat ik de halve stad ken
Ik fladder her en der door de stad. Nog geen idee waar we precies heengana eigenlijkquote:Op vrijdag 29 april 2011 10:21 schreef stbabylon het volgende:
En toch blijf ik hopen dat in Ang3l tegenkom morgen
En dan vooral mensen van internet die je nog nooit in het echt hebt gezien he.quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik doe niet aan het ESF, dus ik moet het wel ff goedmaken op Qdayquote:Op vrijdag 29 april 2011 10:24 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja die homo's kennen elkaar allemaal altijd. Ze hebben elkaar zelfs al allemaal gehad. De SOA lijn kan je zo uittekenen.
En ze zien elkaar met het songfestival en Qday
O ja, ook!quote:
Het is toch roze maandag?quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik doe niet aan het ESF, dus ik moet het wel ff goedmaken op Qday
Maar je vergeet de gaypride en de roze zaterdag
Vergeten is het verkeerde woord.quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik doe niet aan het ESF, dus ik moet het wel ff goedmaken op Qday
Maar je vergeet de gaypride en de roze zaterdag
toch heb je bepaalde plekken in de stad waar je eerder heen gaat dan een andere. zo ook jouw vrienden met wie je eerder ook op die bepaalde plekken bent geweest....quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh ok.quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat is in Tilly, Roze Zaterdag is wereldwijd
Ja ok, ik kom ook wel 1 of 2 (vaag)bekenden tegen op plekken waar ik meer heen ga. Aan de andere kant heb ik ook een keer op de Zwarte Cross 4 uur lopen zoeken naar vrienden.quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:32 schreef rival het volgende:
[..]
toch heb je bepaalde plekken in de stad waar je eerder heen gaat dan een andere. zo ook jouw vrienden met wie je eerder ook op die bepaalde plekken bent geweest....
zodoende is de kans toch zeer aanwezig dat je bekende tegenkomt, jij zegt de kans is zeer klein, maar ik kom op elk evenement of iets als dit wel een bekende tegen
Shit. Moet ik m'n billen weer gaan scheren ook nogquote:Op vrijdag 29 april 2011 10:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Goed zo
Ik heb je nummer, pas maar op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |