Je was dan ook niet op onze bruiloft. Die wasquote:
Zeg, we zijn niet getrouwd hoor.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:40 schreef missbehavin het volgende:
Je zit ook al de hele ochtend te meuren op de bank
quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ook niet op dit moment. Ze loopt al de hele ochtend te zeiken dat ik moet gaan douchen.
Dat willen jullie toch ook?quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:39 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Toos, Bep en Jan willen zich alleen op jouw kosten vol laten lopen op je bruiloftsfeest.
Ja maar dat is getrouwd zijn, ze zegt ook niet dat dat leuk is.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ook niet op dit moment. Ze loopt al de hele ochtend te zeiken dat ik moet gaan douchen.
quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Omdat ik net als Brangelina pas ga trouwen als aaaalle homo's in de wereld die rechten hebbenquote:Op vrijdag 29 april 2011 11:42 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ja
Waarom ben je nog niet getrouwd!?
Joh, dan doe je het toch niet. Ik trek m'n eigen plan wel.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe erg het isquote:
Ik geloof je hoor.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je was dan ook niet op onze bruiloft. Die was
Fuck Iranquote:Op vrijdag 29 april 2011 11:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Omdat ik net als Brangelina pas ga trouwen als aaaalle homo's in de wereld die rechten hebben
(nooit dus)
Ja. Maar trouwen doe je toch voor jezelf? Niet voor de rest?quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:46 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Fuck Iran
Je kan altijd een hetero-schijnhuwelijk aangaan. Toch het feestje
Maar mensen vragen alleen maar wanneer je gaat trouwen omdat ze een feest verwachten. Als je in het geniep op maandagmorgen trouwt met alleen twee getuigen erbij dan zijn ze ook gepikeerd. Het gaat ze dus helemaal niet om de verbintenis
Yeah rightquote:Op vrijdag 29 april 2011 11:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja. Maar trouwen doe je toch voor jezelf? Niet voor de rest?
Waarom geven mensen dan altijd wel een groot feest? Je kan ook trouwen en een dineetje voor twee regelen. Lekker voor jezelf.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Volgens mij doen heel veel mensen het voor de familie en omdat het nu eenmaal zo hoort volgens velequote:Op vrijdag 29 april 2011 11:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
deze man ookquote:Op vrijdag 29 april 2011 11:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik geloof je hoor.Ben gewoon beetje afgestompt nu.
Nou, laat Samz idealistisch naief zijn door te denken dat iedereen van de straat ongeacht afkomst President kn wordeb.... laat mij denken dat mensen voor zichzelf trouwen en hun liefdequote:
ik zou het doen om haar een mooie leuke dag/week te bezorgen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Volgens mij doen heel veel mensen het voor de familie en omdat het nu eenmaal zo hoort volgens vele
William en kate geven wel een HEUL groot feestjequote:Op vrijdag 29 april 2011 11:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Volgens mij doen heel veel mensen het voor de familie en omdat het nu eenmaal zo hoort volgens vele
Die hebben dan ook HEUL veul geld.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
William en kate geven wel een HEUL groot feestje
Valt mee toch?quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
William en kate geven wel een HEUL groot feestje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |