Ik heb er niets mee. Liefde bezegelen hoeft voor mij niet perse op die manier.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Is toch een bezegeling van de liefde enzo
Nah. Zullen we het eens gaan proberen dan?quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk dat het mogelijk isEn we weten allemaal dat iedere idioot acteur kan worden, dus daar is al een mooi opstapje.
Stiekem ben jij gewoon echt een burgerlulletje hequote:
Ja toch?quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, want je houdt alleen ECHT van elkaar als je getrouwd bent
Je kan ook samen een huis kopen van 5 ton. Dan zit je ook goed aan elkaar vast.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:33 schreef Royco1 het volgende:
Bwahahahahaquote:Op vrijdag 29 april 2011 11:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je kan ook samen een huis kopen van 5 ton. Dan zit je ook goed aan elkaar vast.
Het hoeft niet veel te kosten. Jurk en ringen hebben we alquote:Op vrijdag 29 april 2011 11:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
We hebben net onze eerste bruiloft afbetaald.
Dan gaat 'ie vast lekker goed doen morgen in Amsterdam. Ow wacht...quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:34 schreef Huppelmuts het volgende:
Stiekem ben jij gewoon echt een burgerlulletje he
Nee, want wij zijn niet in Amerika geboren.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nah. Zullen we het eens gaan proberen dan?
quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je kan ook samen een huis kopen van 5 ton. Dan zit je ook goed aan elkaar vast.
Ik las 'jurken'quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:35 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het hoeft niet veel te kosten. Jurk en ringen hebben we al
Nee natuurlijk ben ik niet serieus.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:35 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Serieus
Verdomme, dan heb ik nog nooit van iemand gehouden
En ik pas zelfs nog in mijn trouwpak. Zit inmiddels wat ruim. Heerlijk, huwelijksstress waardoor je spontaan afvalt.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:35 schreef MissMSX het volgende:
Het hoeft niet veel te kosten. Jurk en ringen hebben we al
klopt, je moet dat papiertje hebbenquote:Op vrijdag 29 april 2011 11:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, want je houdt alleen ECHT van elkaar als je getrouwd bent
En DAT is exact het bullshit gedeelte van een huwelijkquote:Op vrijdag 29 april 2011 11:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
ik heb gezien hoe leuk en mooi het kan zijn als je het op een goede manier aanpaktquote:Op vrijdag 29 april 2011 11:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Stiekem ben jij gewoon echt een burgerlulletje he
Nee hier. Als ze de monarchie afschaffenquote:Op vrijdag 29 april 2011 11:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, want wij zijn niet in Amerika geboren.
Oh, maar de Monarchie wordt niet afgeschaftquote:Op vrijdag 29 april 2011 11:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee hier. Als ze de monarchie afschaffen
Toos, Bep en Jan willen zich alleen op jouw kosten vol laten lopen op je bruiloftsfeest.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En DAT is exact het bullshit gedeelte van een huwelijk
Echte liefde behoeft niet persee een bezegeling, net zo min als dat goede wijn een krans behoeft
En als je niet trouwt wil dat niet zeggen dat je liefde minder is, ook al zullen Toos Bep en Jan bliiiiijven vragen "Waarom ben je nog niet getrouwd? Wanneer zijn jullie aan de beurt?" Om Baby nog ff te quoten: Dat ga ik de volgende keer op begrafenissen ook vragen!
quote:
Ik ook niet op dit moment. Ze loopt al de hele ochtend te zeiken dat ik moet gaan douchen.quote:
Je zit ook al de hele ochtend te meuren op de bankquote:Op vrijdag 29 april 2011 11:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ook niet op dit moment. Ze loopt al de hele ochtend te zeiken dat ik moet gaan douchen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |