Tot ze hun script in hun kop hebben gestampt?quote:Op donderdag 28 april 2011 22:49 schreef iBenny het volgende:
Hoe lang zullen we vandaag naar stoelen kijken?
Ik brand een kaarsje.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:52 schreef Psychecn het volgende:
[..]
Denk je?? Zal morgen rouwbloemen kopen om dit te kunnen verwerken
Zolang het geen anjers zijn, ben ik voorquote:Op donderdag 28 april 2011 22:52 schreef Psychecn het volgende:
[..]
Denk je?? Zal morgen rouwbloemen kopen om dit te kunnen verwerken
en dat ie 6 keer herhaalt werd.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:48 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik was overigens wel verbaasd dat die uitspraak van Mo ("Ik hoop zo dat ie morgen vertrekt...") over Karim in de daily zat!
Sorryquote:Op donderdag 28 april 2011 22:53 schreef Sorry... het volgende:
Kunnen we in Nederland nou nix anders doen dan de hele teringzooi lopen afzeiken op forums of op straat of waar de fuck dan ook?? (Sh*t, nou zit ik jullie af te zeiken, tis besmettelijk, Hell !! )![]()
![]()
Had ze ook geleend van een klein meisje, net als dat jurkjequote:Op donderdag 28 april 2011 22:53 schreef Freule het volgende:
FF een andere vraag hoe vonden jullie de haarband van Laura?
Ja geil.....................................................................................muhahahaha !quote:Op donderdag 28 april 2011 22:53 schreef Freule het volgende:
Vond er een bolle toet hebbenquote:Op donderdag 28 april 2011 22:53 schreef Freule het volgende:
String van Mo was dat toch ?quote:Op donderdag 28 april 2011 22:53 schreef Freule het volgende:
Denk dat de finale Jo, Mo en Flip is en dat Flip er als eerst dan uitgaat en natuurlijk wint Jo , duhquote:Op donderdag 28 april 2011 22:51 schreef bull-sjitt het volgende:
karim en sharon volgende op de stoel dan mo en karim/sharon
flip en die neppe rotkop in de finale met ?
Misschien moet ik naar Lelystad om zon witte ballon op te laten.quote:
Uhhhh nietquote:Op donderdag 28 april 2011 22:53 schreef Freule het volgende:
Kleuterklas stijlquote:Op donderdag 28 april 2011 22:53 schreef Freule het volgende:
quote:Op donderdag 28 april 2011 12:26 schreef beequeen het volgende:
Djoon: de mannelijke medewerker kan zich heel leuk kleden. Euh, dat weet ik natuurlijk niet maar dat denk ik.
blaft?quote:Op donderdag 28 april 2011 22:55 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
vast bij mamajo geweest, of Alex heeft haar volge......
quote:Op donderdag 28 april 2011 22:53 schreef Freule het volgende:
whahahaha vond haar dr vreselijk uitzien bahbah met die strikhaarbandquote:Op donderdag 28 april 2011 22:54 schreef Sorry... het volgende:
[..]
Ja geil.....................................................................................muhahahaha !
quote:Op donderdag 28 april 2011 22:54 schreef Freule het volgende:
Hoe zal het nu gaan in het huis , Karim is klaar met Mo , Jo ook en Sjerren ook.......spannend.
Maar Flipje niet . En Jo is vlieft op Flip, dus die kan haar nog bewerken. Karim en Sharon geloven nog in de goedheid/zieligheid van Mo, maar komt wel verandering in denk ikquote:Op donderdag 28 april 2011 22:54 schreef Freule het volgende:
Hoe zal het nu gaan in het huis , Karim is klaar met Mo , Jo ook en Sjerren ook.......spannend.
Filmpje wat Aafke vertelde tegen Sharon zegt genoeg toch.quote:
de familie is binnen denk ik.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:55 schreef Kiqy het volgende:
wat een irritant lange sl!Ik ga nu echt bijna denken dat we iets heftigs missen!
Mijn zoon van 15 moest ik oprapen van het lachen !quote:Op donderdag 28 april 2011 22:55 schreef Freule het volgende:
[..]
whahahaha vond haar dr vreselijk uitzien bahbah met die strikhaarband
Daar paste hij voor zei die.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:55 schreef freaky40 het volgende:
Misschien dat Gerard morgen het huis weer in gaat, hij doet misschien een 'Maikje'.
Ik ben volgens mij de enige binnen een straal van 2 km om me heen die SST kijktquote:Op donderdag 28 april 2011 22:53 schreef Sorry... het volgende:
Kunnen we in Nederland nou nix anders doen dan de hele teringzooi lopen afzeiken op forums of op straat of waar de fuck dan ook?? (Sh*t, nou zit ik jullie af te zeiken, tis besmettelijk, Hell !! )![]()
![]()
Jo bewerkt Flip wel en dan wordt hij toch nog verstandigquote:Op donderdag 28 april 2011 22:55 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Maar Flipje niet . En Jo is vlieft op Flip, dus die kan haar nog bewerken. Karim en Sharon geloven nog in de goedheid/zieligheid van Mo, maar komt wel verandering in denk ik
2 maar?quote:Op donderdag 28 april 2011 22:56 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik ben volgens mij de enige binnen een straal van 2 km om me heen die SST kijkt
Ja dat idee heb ik inderdaadquote:Op donderdag 28 april 2011 22:56 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik ben volgens mij de enige binnen een straal van 2 km om me heen die SST kijkt
GeerRespect !quote:Op donderdag 28 april 2011 22:56 schreef SecretOma het volgende:
geer kan op fok met opgeheven hoofd komen, als één van de weinigen
Idd. en denk dat hij echt alles gaat terug lezen en caps en filmpjes gaat bekijken hier.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:56 schreef SecretOma het volgende:
Ik blijf Flip voor geen meter vertrouwenquote:Op donderdag 28 april 2011 22:56 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Jo bewerkt Flip wel en dan wordt hij toch nog verstandig
Slapen ook hequote:Op donderdag 28 april 2011 22:57 schreef Freule het volgende:
Alex was helemaal blij met zijn gratis sst tshirt hahahahah en heeft al 2x mogen slapen bij Laura
Daar ben ik het helemaal mee eens. Netjes zoals die het gedaan heeftquote:Op donderdag 28 april 2011 22:56 schreef SecretOma het volgende:
jaaaaaaaaaaaa!! Gerard lekker gezellig hier!!quote:Op donderdag 28 april 2011 22:56 schreef SecretOma het volgende:
Want?quote:Op donderdag 28 april 2011 22:56 schreef SecretOma het volgende:
Zag je hem blij zijn? Begrotelijk gewoon ! Muhahahaquote:Op donderdag 28 april 2011 22:57 schreef Freule het volgende:
Alex was helemaal blij met zijn gratis sst tshirt hahahahah en heeft al 2x mogen slapen bij Laura
ja dat bedoel ik dacht wat zit dr nou op dr kop bah bahquote:Op donderdag 28 april 2011 22:56 schreef Sorry... het volgende:
[..]
Mijn zoon van 15 moest ik oprapen van het lachen !
Daarbuiten kom ik nooit, ik heb geen sociaal leven sinds SSTquote:
Haha, nou ik inmiddels wel weer, en hier is het eerder 200 kmquote:Op donderdag 28 april 2011 22:58 schreef Ireth het volgende:
[..]
Daarbuiten kom ik nooit, ik heb geen sociaal leven sinds SST
me to hij is zo sneakyquote:Op donderdag 28 april 2011 22:57 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Ik blijf Flip voor geen meter vertrouwen
Echt slapen dan denk ik, want volgens mij heeft Lexje niks tot vrijwel niks in zijn broekie zitten. En dat hij blij is met een gratis tshirt, daar kijk ik dus helemaal niet van opquote:Op donderdag 28 april 2011 22:57 schreef Freule het volgende:
Ze was verkleed als paaseiquote:Op donderdag 28 april 2011 22:58 schreef Freule het volgende:
[..]
ja dat bedoel ik dacht wat zit dr nou op dr kop bah bah![]()
Dan verspreekt Jo zich toch weerquote:Op donderdag 28 april 2011 22:58 schreef sjaakspark het volgende:
Leuk de hele familie is nu binnen en zo meteen moet iedereen net doen of er niks is gebeurd
Nou wat een feest, wie geloofd die onzin nog. Ze spelen het spelletje nog even door. Wat een geacteer vanavond.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:57 schreef Freule het volgende:
quote:Op donderdag 28 april 2011 22:58 schreef Sorry... het volgende:
[..]
Zag je hem blij zijn? Begrotelijk gewoon ! Muhahaha
Nou allemaal toch wel.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:56 schreef SecretOma het volgende:
ja? zou het? Als ze nou eens aan zouden geven hoe lang de sl ongeveer gaat duren, dan kan ik besluiten naar bed te gaan of te blijven wachten (ja, kan sowieso wel, maar ja, ben te nieuwsgierigquote:
Spreek voor jezelfquote:Op donderdag 28 april 2011 23:00 schreef knagsje het volgende:
e morgen zitten jullie allemaal weer voor de buis
quote:Op donderdag 28 april 2011 23:00 schreef knagsje het volgende:
Tuurlijk voor geer natuurlijkquote:Op donderdag 28 april 2011 23:00 schreef knagsje het volgende:
Ik ook niet meer sinds het befaamde kruisverhoor van Herr Flip von die Gestapo, sindsdien heeft ie Mo in z'n zak.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:57 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Ik blijf Flip voor geen meter vertrouwen
Kun je lang wachtenquote:Op donderdag 28 april 2011 22:56 schreef Wijnneus het volgende:
ik kijk nog tot Mo er uitgedonderd wordt
Wat een nazi regimequote:Op donderdag 28 april 2011 23:00 schreef Noelle06 het volgende:
Deze zegt genoeg toch.
Gespamd nog op sst site maar werdt snel verwijderd vandaag.
Zie nu dat de reacties erop ook verwijderd zijn op You Tube
Ik nietquote:Op donderdag 28 april 2011 23:00 schreef knagsje het volgende:
Volgens mij heeft iederen dat filmpje nu wel al 100x gezien hoorquote:Op donderdag 28 april 2011 23:00 schreef Noelle06 het volgende:
Deze zegt genoeg toch.
Gespamd nog op sst site maar werdt snel verwijderd vandaag.
Zie nu dat de reacties erop ook verwijderd zijn op You Tube
Ik ook niet hoor! Kan die bart niet meer aan zien.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:01 schreef knagsje het volgende:
[..]
ik kijk op zeker niet meer hoor....
Ja Gerard in de Dailyquote:Op donderdag 28 april 2011 23:00 schreef knagsje het volgende:
quote:Op donderdag 28 april 2011 23:01 schreef Sorry... het volgende:
Well luitjes, ik ga dr weer vandoor, morgen weer in de steigbeugels van de sportschool. Al die zitkilo's achter mijn pc-tjuh wegtrainen. Have Hell Of A Night !Hasta La Fietstas ! *klik en weg ben ik *
Ik zit het nu voor de eerste keer te kijken!quote:Op donderdag 28 april 2011 23:01 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft iederen dat filmpje nu wel al 100x gezien hoor
zal Mo dat beloofd zijn? De jankerd die wint? Is wel typerend voor SSTquote:Op donderdag 28 april 2011 23:01 schreef iBenny het volgende:
Wat trouwens ook nog zou kunnen...
Jo is de afleidingsmaneufre van Mo dr winst
Mo niet!Als je binnen 2 dagen 3 keer van favoriete bewoners wisselt dan spoor je niet,iq van 140 laat me niet lachen.Het is een achterbaks wijfquote:
Precies, maar denk dat Mo, Flip in de zak heeftquote:Op donderdag 28 april 2011 23:00 schreef Urb het volgende:
[..]
Ik ook niet meer sinds het befaamde kruisverhoor van Herr Flip von die Gestapo, sindsdien heeft ie Mo in z'n zak.
quote:Op donderdag 28 april 2011 23:02 schreef Wijnneus het volgende:
[..]
de jouwe is moooooooooooiiiiiiiiii
Iemand vroeg waarom Jo conecties met achter zou hebben.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:01 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
laat die kop van Mo maar heel diep zakken .... tussen der knieën ongeveer ...quote:
Serieus? Dat is nu al zooo vaak gepost, waar dan weer heel veel mensen bij gaan posten dat dit het bewijs is dat Jo de redactie kent terwijl Aaf nog zegt dat ze dacht dat het Jo was en het dus niet eens zeker weetquote:Op donderdag 28 april 2011 23:02 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik zit het nu voor de eerste keer te kijken!
en nog snap jij het nietquote:Op donderdag 28 april 2011 23:01 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 april 2011 23:02 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Iemand vroeg waarom Jo conecties met achter zou hebben.
Vandaar poste ik het nogmaals.
Ja serieus!quote:Op donderdag 28 april 2011 23:03 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Serieus? Dat is nu al zooo vaak gepost, waar dan weer heel veel mensen bij gaan posten dat dit het bewijs is dat Jo de redactie kent terwijl Aaf nog zegt dat ze dacht dat het Jo was en het dus niet eens zeker weet
No way, geen kijkcyfer meer van mij.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:00 schreef knagsje het volgende:
datquote:Op donderdag 28 april 2011 23:04 schreef SecretOma het volgende:
mis gerard nu al, tis niet meer t zelfde
Eerlijk gezegd zou het me niks verbazenquote:Op donderdag 28 april 2011 23:02 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
zal Mo dat beloofd zijn? De jankerd die wint? Is wel typerend voor SST
quote:Op donderdag 28 april 2011 23:04 schreef marjolleke het volgende:
Misschien was de regie Bianca vergeten....lag nog steeds in de geheime kamer. Verklaart de streamlock....het lijk moet eerst even weggewerkt worden.
HAHA dacht al dat ik de enige was....quote:Op donderdag 28 april 2011 23:02 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik zit het nu voor de eerste keer te kijken!
We hebben zo wie zo al veel gezien en gehoord over achter.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:04 schreef Ireth het volgende:
[..]
[..]
Ja serieus!
Lijkt mij dat als het NIET waar zou zijn de stem niet in zou grijpen? Of denk ik nu ook teveel in X-Files complotten?
Tuurlijk snap ik het. Zou ook kunnen dat Jo samenwerkt met de redactie... nouja dan neemt zij die ton meer naar huis... en wat gaan we dan doen?quote:
ja idd een hypocriete bende hier en zeeeeeeeeeeer ongenuanceerd!!!!quote:Op donderdag 28 april 2011 23:00 schreef knagsje het volgende:
het was toch al geflopt dus dat boeit hen nu ook niet meerquote:Op donderdag 28 april 2011 23:04 schreef Urb het volgende:
[..]
No way, geen kijkcyfer meer van mij.![]()
Wellicht de herhaling en de baas-show online terugkijken, dan is de reclame er ook uitgeknipt maar hij staat wel al online voor de reguliere herhaling MET reclameblokken op Nep5. Ze vinden het echt fakking lekker om in zichzelf te snijden he?
Kunnen ze dan toch gewoon in stukken snijden, door de hakmolen en inblikken voor Segredo en al die andere zwerfhondjes?quote:Op donderdag 28 april 2011 23:04 schreef marjolleke het volgende:
Misschien was de regie Bianca vergeten....lag nog steeds in de geheime kamer. Verklaart de streamlock....het lijk moet eerst even weggewerkt worden.
quote:Op donderdag 28 april 2011 23:05 schreef bamby het volgende:
[..]
mazaru is een toppertje heb de mijne ook van haar
Op de barricade! Baas over eigen TV!quote:Op donderdag 28 april 2011 23:05 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Tuurlijk snap ik het. Zou ook kunnen dat Jo samenwerkt met de redactie... nouja dan neemt zij die ton meer naar huis... en wat gaan we dan doen?
Of er de befaamde hamburgers van maken?quote:Op donderdag 28 april 2011 23:05 schreef Ireth het volgende:
[..]
Kunnen ze dan toch gewoon in stukken snijden, door de hakmolen en inblikken voor Segredo en al die andere zwerfhondjes?
Ze gebruiken uiteraard elkaar, net als Flip en Joanna trouwens. Geen greintje echte liefde in die slangen-kuil...quote:Op donderdag 28 april 2011 23:02 schreef Mita het volgende:
[..]
Precies, maar denk dat Mo, Flip in de zak heeft
AGENDAquote:Op donderdag 28 april 2011 23:06 schreef sjampoeh het volgende:
even in het vriendenboekje schrijven![]()
[ afbeelding ]
thx, ik had het nog niet gezien.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:02 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Iemand vroeg waarom Jo conecties met achter zou hebben.
Vandaar poste ik het nogmaals.
dat is nog het fijnst van deze dagquote:Op donderdag 28 april 2011 23:06 schreef Niki.P het volgende:
Pff, wat zijn die bewoners aan het doen dat we zo'n lange Sl hebben ik gok MO een uber meltdown omdat haar kluis leeg is...
Zou kunnen. Maar denk dat de stem sowieso ingrijpt omdat het nu ook als complot word gezienquote:Op donderdag 28 april 2011 23:04 schreef Ireth het volgende:
[..]
[..]
Ja serieus!
Lijkt mij dat als het NIET waar zou zijn de stem niet in zou grijpen? Of denk ik nu ook teveel in X-Files complotten?
money, money en BOTOX reclame en tofsssssssssssquote:Op donderdag 28 april 2011 23:07 schreef aloe_vera het volgende:
[..]
thx, ik had het nog niet gezien.
Maar waarom die voorkeursbehandeling voor Jo?
Ik hoop dat Karim zn koffer aan t pakken is en zegt, dikke snikkel, douw die huilebalken maar in je reet Hummie, ik ga zeilen met mn maatje Gerard!quote:Op donderdag 28 april 2011 23:06 schreef Niki.P het volgende:
Pff, wat zijn die bewoners aan het doen dat we zo'n lange Sl hebben ik gok MO een uber meltdown omdat haar kluis leeg is...
En zo hoort het :-)quote:Op donderdag 28 april 2011 23:07 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
dat is nog het fijnst van deze dagmo met nix in dr kluisie
Heb je het filmpje afgekeken ?quote:Op donderdag 28 april 2011 23:07 schreef aloe_vera het volgende:
[..]
thx, ik had het nog niet gezien.
Maar waarom die voorkeursbehandeling voor Jo?
quote:Op donderdag 28 april 2011 23:07 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
heej deed ik vroeger ook.....quote:
ooooo mijn god en Alex met zijn t shirt van zijn beste vriend zal nu wel al op schiphol hangenquote:Op donderdag 28 april 2011 23:06 schreef sjampoeh het volgende:
even in het vriendenboekje schrijven![]()
[ afbeelding ]
En Mo met nix in dr kruissie, ook wel zo prettigquote:Op donderdag 28 april 2011 23:07 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Commentaar op streams, niet op users.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:05 schreef kreta2010 het volgende:
[..]
ja idd een hypocriete bende hier en zeeeeeeeeeeer ongenuanceerd!!!!
Vooral grove taal viert hoogtij hier, maar alom bekend met dit soort programma`s , al vanaf BB 1 zo, maar ja, degene die het kaf van het koren weet te scheiden...................
Ik geniet van al diegene die nu met hoge bloeddruk zitten haha!!
Mensen ik geniet van jullie!!...........ga zo door......................enne over 2 weken maar afreageren op wat anders.................lol!!!
quote:Op donderdag 28 april 2011 23:08 schreef rico80 het volgende:
[..]
Ik hoop dat Karim zn koffer aan t pakken is en zegt, dikke snikkel, douw die huilebalken maar in je reet Hummie, ik ga zeilen met mn maatje Gerard!
Ik hoop dat Mo is doorgedraaid en nu gaat, Gerard terug komtquote:Op donderdag 28 april 2011 23:08 schreef rico80 het volgende:
[..]
Ik hoop dat Karim zn koffer aan t pakken is en zegt, dikke snikkel, douw die huilebalken maar in je reet Hummie, ik ga zeilen met mn maatje Gerard!
ik kijk de daily sowieso nooit... Vind Bart niks en vind die hele show slecht in elkaar gezetquote:Op donderdag 28 april 2011 23:06 schreef Roguee het volgende:
[..]
Op de barricade! Baas over eigen TV!
quote:Op donderdag 28 april 2011 23:09 schreef bull-sjitt het volgende:
de moeder van JoJo op het moment bij Jenssen
zal die kale leuk vindenquote:Op donderdag 28 april 2011 23:08 schreef danilel het volgende:
[..]
heej deed ik vroeger ook.....
toen ik 12 was en in A'dam opeens Wessel van Diepen tegenkwam (countdown), heb die agende en de foto met hem nog steeds!!!
Money... voor en van wie? Die gratis botox snap ik dan wel, maar dat kost niet de hoofdprijs hoor.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:07 schreef kreta2010 het volgende:
[..]
money, money en BOTOX reclame en tofsssssssssss
vooral die onderstequote:Op donderdag 28 april 2011 23:08 schreef LekkerSimpel het volgende:
Maar dit is dan wel weer leuk:
[ afbeelding ]
Yup prachtig he die kop van haar toen ze hoorde dat er ook niet meer geruild gaat wordenquote:Op donderdag 28 april 2011 23:07 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Ik ben zeeeeeeeeer genuanceerd, dumboquote:Op donderdag 28 april 2011 23:09 schreef Urb het volgende:
[..]
Commentaar op streams, niet op users.![]()
En doe dan op z'n minst zelf ook genuanceerd.
Oei dat is wel grappig..quote:Op donderdag 28 april 2011 23:08 schreef LekkerSimpel het volgende:
Maar dit is dan wel weer leuk:
[ afbeelding ]
Wat zei ze? Nu ga ik ECHT naar huis?quote:Op donderdag 28 april 2011 23:10 schreef bamby het volgende:
[..]
Yup prachtig he die kop van haar toen ze hoorde dat er ook niet meer geruild gaat worden![]()
![]()
De eesrtvolgende keer dat ik weer een stream aanzet is bij de eerste RLS die NIET door NET5/SBS meuk gemaakt is. Nooit meer dus.quote:
ik keekquote:Op donderdag 28 april 2011 23:09 schreef bull-sjitt het volgende:
de moeder van JoJo op het moment bij Jenssen
quote:Op donderdag 28 april 2011 23:11 schreef superkokje het volgende:
Zulk goed nieuws heb ik, vandaag nog niet gehad. Geer naar huis![]()
![]()
Geweldig Jio mochtblijven. Volgende eruit sjer en daarna Karim![]()
![]()
En een jurkje ontwerpen voor Pink Ribbon.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:12 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Jo gaat zich eerst nog vet mesten...
Ik geloofde het eerst ook. Maar dat ligt niet aan ons hoor. Volgens mij als ze gevraagd zou worden zou ze het echt wel doenquote:
mooie leeftijd heb je wel.......quote:Op donderdag 28 april 2011 23:10 schreef danilel het volgende:
[..]
24 jaar geleden he, toen kende ik die kale nie eens
Commentaar op de streams graag en niet op de users!quote:Op donderdag 28 april 2011 23:05 schreef kreta2010 het volgende:
[..]
ja idd een hypocriete bende hier en zeeeeeeeeeeer ongenuanceerd!!!!
Vooral grove taal viert hoogtij hier, maar alom bekend met dit soort programma`s , al vanaf BB 1 zo, maar ja, degene die het kaf van het koren weet te scheiden...................
Ik geniet van al diegene die nu met hoge bloeddruk zitten haha!!
Mensen ik geniet van jullie!!...........ga zo door......................enne over 2 weken maar afreageren op wat anders.................lol!!!
Ik kan die laatste regel niet goed lezen. Hoeveel heeft Mo nou?quote:Op donderdag 28 april 2011 23:12 schreef sjampoeh het volgende:
nog een keer omdat het kan
[ afbeelding ]
En het eerste wat ik hoor is Joanna" Jaaa zulluh we dan samuh romantischhhh etuh op beeeeeeed? "quote:
0 !!!!!quote:Op donderdag 28 april 2011 23:13 schreef marjolleke het volgende:
[..]
Ik kan die laatste regel niet goed lezen. Hoeveel heeft Mo nou?
MONEUK HEEFT NIKSSSSSSSSSquote:Op donderdag 28 april 2011 23:13 schreef marjolleke het volgende:
[..]
0000000000000000000000000,000000000000000000000000000quote:Op donderdag 28 april 2011 23:13 schreef marjolleke het volgende:
[..]
Volgende stap een speciaal topic in het Secret Story subforum openen om comentaar te geven op elkaar compleet met user top 5 'squote:Op donderdag 28 april 2011 23:12 schreef Day het volgende:
[..]
Commentaar op de streams graag en niet op de users!
quote:Op donderdag 28 april 2011 23:13 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Volgende stap een speciaal topic in het Secret Story subforum openen om comentaar te geven op elkaar compleet met user top 5 's
Ze zij niets maar haar gezicht was een open boek, ze was pislinkquote:Op donderdag 28 april 2011 23:11 schreef Roguee het volgende:
[..]
Wat zei ze? Nu ga ik ECHT naar huis?
[..]
Volgende stap een speciaal topic in het Secret Story subforum openen om comentaar te geven op elkaar compleet met user top 5 's
Dat Jo die flip toch laat zitten , als Flip een vent is dan gaat ie bij Karim Liggen (maar zal hij wel niet zijn)quote:Op donderdag 28 april 2011 23:13 schreef Urb het volgende:
[..]
En het eerste wat ik hoor is Joanna" Jaaa zulluh we dan samuh romantischhhh etuh op beeeeeeed? "![]()
Alleen de laatste regel posten is genoeg.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:12 schreef sjampoeh het volgende:
nog een keer omdat het kan
[ afbeelding ]
Ik ben een voorstander van dit ideequote:Op donderdag 28 april 2011 23:13 schreef Niki.P het volgende:
[..]
als protest zou karim de komende 2 weken niet meer moeten kokenquote:Op donderdag 28 april 2011 23:14 schreef schizolientje het volgende:
Mo maakt ook alleen maar voor haarzelf eten of drinken klaar. Morgen ben ik beneiuwd hoe het ontbijt gaat, meestal was Gerard dat aan het doen
wat ben jij ziek zegquote:Op donderdag 28 april 2011 23:12 schreef Pearlbitch het volgende:
Jo heeft haar Sinners Party gemist.... Ik neem haar wel eens een keer mee naar Wasteland..
[..]
Sowieso zonder de hamburgers van Gerard is het aantal menu's van 3 naar 2 gegaan. Rest nog die rode pastameuk van Sharon en de pizza's.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:14 schreef schizolientje het volgende:
Mo maakt ook alleen maar voor haarzelf eten of drinken klaar. Morgen ben ik beneiuwd hoe het ontbijt gaat, meestal was Gerard dat aan het doen
En dan ook nog uitvergroot....quote:Op donderdag 28 april 2011 23:14 schreef TWP het volgende:
[..]
Alleen de laatste regel posten is genoeg.
?? o ?quote:Op donderdag 28 april 2011 23:16 schreef Capaja het volgende:
heeft iemand een idee wat er vanmiddag tijdens de SL gebeurd is ?
ik had het idee dat ze een kaart hebben moeten trekken, omdat gerard het erover had dat hij de koning had
na een botox behandeling weet je maar nooit waar wat zitquote:Op donderdag 28 april 2011 23:14 schreef Urb het volgende:
Joanna's longen zitten op de plaats van haar nieren.
ze zaten na de sl op de mannenkamer opgeslotenquote:
Mee Eens!!!quote:Op donderdag 28 april 2011 23:17 schreef iBenny het volgende:
[..]
1. Philip
2. Joanna
3. Sharon
4. Karim
5. Monique
Hier ook.quote:
Joannaquote:Op donderdag 28 april 2011 23:17 schreef iBenny het volgende:
[..]
1. Philip
2. Joanna
3. Sharon
4. Karim
5. Monique
geer terug en Mo mag wegquote:Op donderdag 28 april 2011 23:18 schreef Niki.P het volgende:
Oe de avond is nog niet voorbij, ben benieuwd....
eens! ik ookquote:Op donderdag 28 april 2011 23:18 schreef Pippien het volgende:
Mo heeft nergens meer last van gehad he, sinds di? Maar oh oh oh wat heeft ze het zwaar en wil ze graag naar huis. Die snijdende stem. Ik had allang gezegd dat ze eens haar mond moest houden.
Daar lijken ze zo goed als mee opgehouden ze zijn behalve rondom de tv-uitzendingen, hoewel ze zelfs daar de laatste week nog behoorlijk mee falen en de SL nog wel eens vergeten.quote:
Gun je Joanna nog een extra set tieten ...quote:
Dan zal dat het wel zijnquote:Op donderdag 28 april 2011 23:20 schreef Ireth het volgende:
Jo zit ze dood te maken met een blije mus.. de familie van Flip en Karim komen zo binnen.. ze weet het facking zekers!
quote:Op donderdag 28 april 2011 23:21 schreef Urb het volgende:
[..]
Geer wil niet terug na Exit, iets in de trant van "eruit door de stemmers is altijd eruit."
Ja je wilt het toch beetje exclusief houden he, als straks al die bladen in de rij staan voor een leuke shoot!quote:
Dat wordt lastig, ze is van binnen geplastificiteerd door Maik...quote:Op donderdag 28 april 2011 23:21 schreef missmistreated het volgende:
Geer is back en slaat mo met een stok totdat ze aan 25 stukken is....
quote:Op donderdag 28 april 2011 23:22 schreef Caland het volgende:
Zijn er nog mensen die kijken zonder Gerard?
ben bang dat ik ga afkicken vanaf nuquote:Op donderdag 28 april 2011 23:22 schreef Caland het volgende:
ja hoorquote:Op donderdag 28 april 2011 23:22 schreef Caland het volgende:
Waren ook mijn 3 voor de finale.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:21 schreef bamby het volgende:
Hier geer sharon karim van het begin tot het einde
quote:Op donderdag 28 april 2011 23:22 schreef Caland het volgende:
quote:Op donderdag 28 april 2011 23:23 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Ja, mijn 3daagse baard natuurlijk, je had toch geen andere gedachten?
Ja Mo opperde al dat de ouders langs kwamenquote:Op donderdag 28 april 2011 23:22 schreef willem67 het volgende:
Verrassing zal wel te maken hebben met de aanwezige familie van Karim of Flip.
ook jij moet nu verplicht naar Jo kijken hoorquote:Op donderdag 28 april 2011 23:22 schreef Stability het volgende:
[..]
ben bang dat ik ga afkicken vanaf nu
Ja maar wat was dan het nu van dat hele spel met die foto'squote:Op donderdag 28 april 2011 23:22 schreef willem67 het volgende:
Verrassing zal wel te maken hebben met de aanwezige familie van Karim of Flip.
ben je in de ombouwfase bij mamajo?quote:Op donderdag 28 april 2011 23:23 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Ja, mijn 3daagse baard natuurlijk, je had toch geen andere gedachten?
Dat dacht ik dus ook eerst, maar ben bang dat ik dan net dat stukje misloop dat Mo op haar muil gemept wordt...quote:Op donderdag 28 april 2011 23:22 schreef Stability het volgende:
[..]
ben bang dat ik ga afkicken vanaf nu
Ik geef het je op een briefje. Zo dadelijk komen de familieleden op bezoek en dat is natuurlijk exclusieve content voor tv..quote:Op donderdag 28 april 2011 23:20 schreef Urb het volgende:
[..]
Daar lijken ze zo goed als mee opgehouden ze zijn behalve rondom de tv-uitzendingen, hoewel ze zelfs daar de laatste week nog behoorlijk mee falen en de SL nog wel eens vergeten.
Hahahaha hier precies hetzelfde!quote:Op donderdag 28 april 2011 23:23 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook eerst, maar ben bang dat ik dan net dat stukje misloop dat Mo op haar muil gemept wordt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |