Kunnen ze dan toch gewoon in stukken snijden, door de hakmolen en inblikken voor Segredo en al die andere zwerfhondjes?quote:Op donderdag 28 april 2011 23:04 schreef marjolleke het volgende:
Misschien was de regie Bianca vergeten....lag nog steeds in de geheime kamer. Verklaart de streamlock....het lijk moet eerst even weggewerkt worden.

quote:Op donderdag 28 april 2011 23:05 schreef bamby het volgende:
[..]
mazaru is een toppertje heb de mijne ook van haar

Op de barricade! Baas over eigen TV!quote:Op donderdag 28 april 2011 23:05 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Tuurlijk snap ik het. Zou ook kunnen dat Jo samenwerkt met de redactie... nouja dan neemt zij die ton meer naar huis... en wat gaan we dan doen?

Of er de befaamde hamburgers van maken?quote:Op donderdag 28 april 2011 23:05 schreef Ireth het volgende:
[..]
Kunnen ze dan toch gewoon in stukken snijden, door de hakmolen en inblikken voor Segredo en al die andere zwerfhondjes?

Ze gebruiken uiteraard elkaar, net als Flip en Joanna trouwens. Geen greintje echte liefde in die slangen-kuil...quote:Op donderdag 28 april 2011 23:02 schreef Mita het volgende:
[..]
Precies, maar denk dat Mo, Flip in de zak heeft

AGENDAquote:Op donderdag 28 april 2011 23:06 schreef sjampoeh het volgende:
even in het vriendenboekje schrijven
[ afbeelding ]

thx, ik had het nog niet gezien.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:02 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Iemand vroeg waarom Jo conecties met achter zou hebben.
Vandaar poste ik het nogmaals.

dat is nog het fijnst van deze dagquote:Op donderdag 28 april 2011 23:06 schreef Niki.P het volgende:
Pff, wat zijn die bewoners aan het doen dat we zo'n lange Sl hebben ik gok MO een uber meltdown omdat haar kluis leeg is...
 mo met nix in dr kluisie
  mo met nix in dr kluisie   

Zou kunnen. Maar denk dat de stem sowieso ingrijpt omdat het nu ook als complot word gezienquote:Op donderdag 28 april 2011 23:04 schreef Ireth het volgende:
[..]
[..]
Ja serieus!
Lijkt mij dat als het NIET waar zou zijn de stem niet in zou grijpen? Of denk ik nu ook teveel in X-Files complotten?
 Of het nou waar is of niet. Neemt niet weg dat het nog steeds zou kunnen dat Jo mensen kent of zelfs samenwerkt. Vind het alleen beetje onzin dat dit het bewijs zou zijn zoals Aafke het zegt
 Of het nou waar is of niet. Neemt niet weg dat het nog steeds zou kunnen dat Jo mensen kent of zelfs samenwerkt. Vind het alleen beetje onzin dat dit het bewijs zou zijn zoals Aafke het zegt   

money, money en BOTOX reclame en tofsssssssssssquote:Op donderdag 28 april 2011 23:07 schreef aloe_vera het volgende:
[..]
thx, ik had het nog niet gezien.
Maar waarom die voorkeursbehandeling voor Jo?

Ik hoop dat Karim zn koffer aan t pakken is en zegt, dikke snikkel, douw die huilebalken maar in je reet Hummie, ik ga zeilen met mn maatje Gerard!quote:Op donderdag 28 april 2011 23:06 schreef Niki.P het volgende:
Pff, wat zijn die bewoners aan het doen dat we zo'n lange Sl hebben ik gok MO een uber meltdown omdat haar kluis leeg is...

En zo hoort het :-)quote:Op donderdag 28 april 2011 23:07 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
dat is nog het fijnst van deze dagmo met nix in dr kluisie

Heb je het filmpje afgekeken ?quote:Op donderdag 28 april 2011 23:07 schreef aloe_vera het volgende:
[..]
thx, ik had het nog niet gezien.
Maar waarom die voorkeursbehandeling voor Jo?

quote:Op donderdag 28 april 2011 23:07 schreef sjampoeh het volgende:
[..]

heej deed ik vroeger ook.....quote:

ooooo mijn god en Alex met zijn t shirt van zijn beste vriend zal nu wel al op schiphol hangenquote:Op donderdag 28 april 2011 23:06 schreef sjampoeh het volgende:
even in het vriendenboekje schrijven
[ afbeelding ]

En Mo met nix in dr kruissie, ook wel zo prettigquote:Op donderdag 28 april 2011 23:07 schreef sjampoeh het volgende:
[..]

Commentaar op streams, niet op users.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:05 schreef kreta2010 het volgende:
[..]
ja idd een hypocriete bende hier en zeeeeeeeeeeer ongenuanceerd!!!!
Vooral grove taal viert hoogtij hier, maar alom bekend met dit soort programma`s , al vanaf BB 1 zo, maar ja, degene die het kaf van het koren weet te scheiden...................
Ik geniet van al diegene die nu met hoge bloeddruk zitten haha!!
Mensen ik geniet van jullie!!...........ga zo door......................enne over 2 weken maar afreageren op wat anders.................lol!!!

quote:Op donderdag 28 april 2011 23:08 schreef rico80 het volgende:
[..]
Ik hoop dat Karim zn koffer aan t pakken is en zegt, dikke snikkel, douw die huilebalken maar in je reet Hummie, ik ga zeilen met mn maatje Gerard!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |