Mo niet!Als je binnen 2 dagen 3 keer van favoriete bewoners wisselt dan spoor je niet,iq van 140 laat me niet lachen.Het is een achterbaks wijfquote:
Precies, maar denk dat Mo, Flip in de zak heeftquote:Op donderdag 28 april 2011 23:00 schreef Urb het volgende:
[..]
Ik ook niet meer sinds het befaamde kruisverhoor van Herr Flip von die Gestapo, sindsdien heeft ie Mo in z'n zak.
quote:Op donderdag 28 april 2011 23:02 schreef Wijnneus het volgende:
[..]
de jouwe is moooooooooooiiiiiiiiii
Iemand vroeg waarom Jo conecties met achter zou hebben.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:01 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft iederen dat filmpje nu wel al 100x gezien hoor
laat die kop van Mo maar heel diep zakken .... tussen der knieën ongeveer ...quote:
Serieus? Dat is nu al zooo vaak gepost, waar dan weer heel veel mensen bij gaan posten dat dit het bewijs is dat Jo de redactie kent terwijl Aaf nog zegt dat ze dacht dat het Jo was en het dus niet eens zeker weetquote:Op donderdag 28 april 2011 23:02 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik zit het nu voor de eerste keer te kijken!
en nog snap jij het nietquote:Op donderdag 28 april 2011 23:01 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft iederen dat filmpje nu wel al 100x gezien hoor
quote:Op donderdag 28 april 2011 23:02 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Iemand vroeg waarom Jo conecties met achter zou hebben.
Vandaar poste ik het nogmaals.
Ja serieus!quote:Op donderdag 28 april 2011 23:03 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Serieus? Dat is nu al zooo vaak gepost, waar dan weer heel veel mensen bij gaan posten dat dit het bewijs is dat Jo de redactie kent terwijl Aaf nog zegt dat ze dacht dat het Jo was en het dus niet eens zeker weet
No way, geen kijkcyfer meer van mij.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:00 schreef knagsje het volgende:
e morgen zitten jullie allemaal weer voor de buis
datquote:Op donderdag 28 april 2011 23:04 schreef SecretOma het volgende:
mis gerard nu al, tis niet meer t zelfde
Eerlijk gezegd zou het me niks verbazenquote:Op donderdag 28 april 2011 23:02 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
zal Mo dat beloofd zijn? De jankerd die wint? Is wel typerend voor SST
quote:Op donderdag 28 april 2011 23:04 schreef marjolleke het volgende:
Misschien was de regie Bianca vergeten....lag nog steeds in de geheime kamer. Verklaart de streamlock....het lijk moet eerst even weggewerkt worden.
HAHA dacht al dat ik de enige was....quote:Op donderdag 28 april 2011 23:02 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik zit het nu voor de eerste keer te kijken!
We hebben zo wie zo al veel gezien en gehoord over achter.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:04 schreef Ireth het volgende:
[..]
[..]
Ja serieus!
Lijkt mij dat als het NIET waar zou zijn de stem niet in zou grijpen? Of denk ik nu ook teveel in X-Files complotten?
Tuurlijk snap ik het. Zou ook kunnen dat Jo samenwerkt met de redactie... nouja dan neemt zij die ton meer naar huis... en wat gaan we dan doen?quote:
ja idd een hypocriete bende hier en zeeeeeeeeeeer ongenuanceerd!!!!quote:Op donderdag 28 april 2011 23:00 schreef knagsje het volgende:
e morgen zitten jullie allemaal weer voor de buis
het was toch al geflopt dus dat boeit hen nu ook niet meerquote:Op donderdag 28 april 2011 23:04 schreef Urb het volgende:
[..]
No way, geen kijkcyfer meer van mij.![]()
Wellicht de herhaling en de baas-show online terugkijken, dan is de reclame er ook uitgeknipt maar hij staat wel al online voor de reguliere herhaling MET reclameblokken op Nep5. Ze vinden het echt fakking lekker om in zichzelf te snijden he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |