Tot ze hun script in hun kop hebben gestampt?quote:Op donderdag 28 april 2011 22:49 schreef iBenny het volgende:
Hoe lang zullen we vandaag naar stoelen kijken?
Ik brand een kaarsje.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:52 schreef Psychecn het volgende:
[..]
Denk je?? Zal morgen rouwbloemen kopen om dit te kunnen verwerken
Zolang het geen anjers zijn, ben ik voorquote:Op donderdag 28 april 2011 22:52 schreef Psychecn het volgende:
[..]
Denk je?? Zal morgen rouwbloemen kopen om dit te kunnen verwerken
en dat ie 6 keer herhaalt werd.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:48 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik was overigens wel verbaasd dat die uitspraak van Mo ("Ik hoop zo dat ie morgen vertrekt...") over Karim in de daily zat!
Sorryquote:Op donderdag 28 april 2011 22:53 schreef Sorry... het volgende:
Kunnen we in Nederland nou nix anders doen dan de hele teringzooi lopen afzeiken op forums of op straat of waar de fuck dan ook?? (Sh*t, nou zit ik jullie af te zeiken, tis besmettelijk, Hell !! )![]()
![]()
Had ze ook geleend van een klein meisje, net als dat jurkjequote:Op donderdag 28 april 2011 22:53 schreef Freule het volgende:
FF een andere vraag hoe vonden jullie de haarband van Laura?
Ja geil.....................................................................................muhahahaha !quote:Op donderdag 28 april 2011 22:53 schreef Freule het volgende:
Vond er een bolle toet hebbenquote:Op donderdag 28 april 2011 22:53 schreef Freule het volgende:
String van Mo was dat toch ?quote:Op donderdag 28 april 2011 22:53 schreef Freule het volgende:
Denk dat de finale Jo, Mo en Flip is en dat Flip er als eerst dan uitgaat en natuurlijk wint Jo , duhquote:Op donderdag 28 april 2011 22:51 schreef bull-sjitt het volgende:
karim en sharon volgende op de stoel dan mo en karim/sharon
flip en die neppe rotkop in de finale met ?
Misschien moet ik naar Lelystad om zon witte ballon op te laten.quote:
Uhhhh nietquote:Op donderdag 28 april 2011 22:53 schreef Freule het volgende:
Kleuterklas stijlquote:Op donderdag 28 april 2011 22:53 schreef Freule het volgende:
quote:Op donderdag 28 april 2011 12:26 schreef beequeen het volgende:
Djoon: de mannelijke medewerker kan zich heel leuk kleden. Euh, dat weet ik natuurlijk niet maar dat denk ik.
blaft?quote:Op donderdag 28 april 2011 22:55 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
vast bij mamajo geweest, of Alex heeft haar volge......
quote:Op donderdag 28 april 2011 22:53 schreef Freule het volgende:
whahahaha vond haar dr vreselijk uitzien bahbah met die strikhaarbandquote:Op donderdag 28 april 2011 22:54 schreef Sorry... het volgende:
[..]
Ja geil.....................................................................................muhahahaha !
quote:Op donderdag 28 april 2011 22:54 schreef Freule het volgende:
Hoe zal het nu gaan in het huis , Karim is klaar met Mo , Jo ook en Sjerren ook.......spannend.
Maar Flipje niet . En Jo is vlieft op Flip, dus die kan haar nog bewerken. Karim en Sharon geloven nog in de goedheid/zieligheid van Mo, maar komt wel verandering in denk ikquote:Op donderdag 28 april 2011 22:54 schreef Freule het volgende:
Hoe zal het nu gaan in het huis , Karim is klaar met Mo , Jo ook en Sjerren ook.......spannend.
Filmpje wat Aafke vertelde tegen Sharon zegt genoeg toch.quote:
de familie is binnen denk ik.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:55 schreef Kiqy het volgende:
wat een irritant lange sl!Ik ga nu echt bijna denken dat we iets heftigs missen!
Mijn zoon van 15 moest ik oprapen van het lachen !quote:Op donderdag 28 april 2011 22:55 schreef Freule het volgende:
[..]
whahahaha vond haar dr vreselijk uitzien bahbah met die strikhaarband
Daar paste hij voor zei die.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:55 schreef freaky40 het volgende:
Misschien dat Gerard morgen het huis weer in gaat, hij doet misschien een 'Maikje'.
Ik ben volgens mij de enige binnen een straal van 2 km om me heen die SST kijktquote:Op donderdag 28 april 2011 22:53 schreef Sorry... het volgende:
Kunnen we in Nederland nou nix anders doen dan de hele teringzooi lopen afzeiken op forums of op straat of waar de fuck dan ook?? (Sh*t, nou zit ik jullie af te zeiken, tis besmettelijk, Hell !! )![]()
![]()
Jo bewerkt Flip wel en dan wordt hij toch nog verstandigquote:Op donderdag 28 april 2011 22:55 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Maar Flipje niet . En Jo is vlieft op Flip, dus die kan haar nog bewerken. Karim en Sharon geloven nog in de goedheid/zieligheid van Mo, maar komt wel verandering in denk ik
2 maar?quote:Op donderdag 28 april 2011 22:56 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik ben volgens mij de enige binnen een straal van 2 km om me heen die SST kijkt
Ja dat idee heb ik inderdaadquote:Op donderdag 28 april 2011 22:56 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik ben volgens mij de enige binnen een straal van 2 km om me heen die SST kijkt
GeerRespect !quote:Op donderdag 28 april 2011 22:56 schreef SecretOma het volgende:
geer kan op fok met opgeheven hoofd komen, als één van de weinigen
Idd. en denk dat hij echt alles gaat terug lezen en caps en filmpjes gaat bekijken hier.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:56 schreef SecretOma het volgende:
Ik blijf Flip voor geen meter vertrouwenquote:Op donderdag 28 april 2011 22:56 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Jo bewerkt Flip wel en dan wordt hij toch nog verstandig
Slapen ook hequote:Op donderdag 28 april 2011 22:57 schreef Freule het volgende:
Alex was helemaal blij met zijn gratis sst tshirt hahahahah en heeft al 2x mogen slapen bij Laura
Daar ben ik het helemaal mee eens. Netjes zoals die het gedaan heeftquote:Op donderdag 28 april 2011 22:56 schreef SecretOma het volgende:
jaaaaaaaaaaaa!! Gerard lekker gezellig hier!!quote:Op donderdag 28 april 2011 22:56 schreef SecretOma het volgende:
Want?quote:Op donderdag 28 april 2011 22:56 schreef SecretOma het volgende:
Zag je hem blij zijn? Begrotelijk gewoon ! Muhahahaquote:Op donderdag 28 april 2011 22:57 schreef Freule het volgende:
Alex was helemaal blij met zijn gratis sst tshirt hahahahah en heeft al 2x mogen slapen bij Laura
ja dat bedoel ik dacht wat zit dr nou op dr kop bah bahquote:Op donderdag 28 april 2011 22:56 schreef Sorry... het volgende:
[..]
Mijn zoon van 15 moest ik oprapen van het lachen !
Daarbuiten kom ik nooit, ik heb geen sociaal leven sinds SSTquote:
Haha, nou ik inmiddels wel weer, en hier is het eerder 200 kmquote:Op donderdag 28 april 2011 22:58 schreef Ireth het volgende:
[..]
Daarbuiten kom ik nooit, ik heb geen sociaal leven sinds SST
me to hij is zo sneakyquote:Op donderdag 28 april 2011 22:57 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Ik blijf Flip voor geen meter vertrouwen
Echt slapen dan denk ik, want volgens mij heeft Lexje niks tot vrijwel niks in zijn broekie zitten. En dat hij blij is met een gratis tshirt, daar kijk ik dus helemaal niet van opquote:Op donderdag 28 april 2011 22:57 schreef Freule het volgende:
Ze was verkleed als paaseiquote:Op donderdag 28 april 2011 22:58 schreef Freule het volgende:
[..]
ja dat bedoel ik dacht wat zit dr nou op dr kop bah bah![]()
Dan verspreekt Jo zich toch weerquote:Op donderdag 28 april 2011 22:58 schreef sjaakspark het volgende:
Leuk de hele familie is nu binnen en zo meteen moet iedereen net doen of er niks is gebeurd
Nou wat een feest, wie geloofd die onzin nog. Ze spelen het spelletje nog even door. Wat een geacteer vanavond.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:57 schreef Freule het volgende:
quote:Op donderdag 28 april 2011 22:58 schreef Sorry... het volgende:
[..]
Zag je hem blij zijn? Begrotelijk gewoon ! Muhahaha
Nou allemaal toch wel.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:56 schreef SecretOma het volgende:
ja? zou het? Als ze nou eens aan zouden geven hoe lang de sl ongeveer gaat duren, dan kan ik besluiten naar bed te gaan of te blijven wachten (ja, kan sowieso wel, maar ja, ben te nieuwsgierigquote:
Spreek voor jezelfquote:Op donderdag 28 april 2011 23:00 schreef knagsje het volgende:
e morgen zitten jullie allemaal weer voor de buis
quote:Op donderdag 28 april 2011 23:00 schreef knagsje het volgende:
Tuurlijk voor geer natuurlijkquote:Op donderdag 28 april 2011 23:00 schreef knagsje het volgende:
Ik ook niet meer sinds het befaamde kruisverhoor van Herr Flip von die Gestapo, sindsdien heeft ie Mo in z'n zak.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:57 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Ik blijf Flip voor geen meter vertrouwen
Kun je lang wachtenquote:Op donderdag 28 april 2011 22:56 schreef Wijnneus het volgende:
ik kijk nog tot Mo er uitgedonderd wordt
Wat een nazi regimequote:Op donderdag 28 april 2011 23:00 schreef Noelle06 het volgende:
Deze zegt genoeg toch.
Gespamd nog op sst site maar werdt snel verwijderd vandaag.
Zie nu dat de reacties erop ook verwijderd zijn op You Tube
Ik nietquote:Op donderdag 28 april 2011 23:00 schreef knagsje het volgende:
Volgens mij heeft iederen dat filmpje nu wel al 100x gezien hoorquote:Op donderdag 28 april 2011 23:00 schreef Noelle06 het volgende:
Deze zegt genoeg toch.
Gespamd nog op sst site maar werdt snel verwijderd vandaag.
Zie nu dat de reacties erop ook verwijderd zijn op You Tube
Ik ook niet hoor! Kan die bart niet meer aan zien.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:01 schreef knagsje het volgende:
[..]
ik kijk op zeker niet meer hoor....
Ja Gerard in de Dailyquote:Op donderdag 28 april 2011 23:00 schreef knagsje het volgende:
quote:Op donderdag 28 april 2011 23:01 schreef Sorry... het volgende:
Well luitjes, ik ga dr weer vandoor, morgen weer in de steigbeugels van de sportschool. Al die zitkilo's achter mijn pc-tjuh wegtrainen. Have Hell Of A Night !Hasta La Fietstas ! *klik en weg ben ik *
Ik zit het nu voor de eerste keer te kijken!quote:Op donderdag 28 april 2011 23:01 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft iederen dat filmpje nu wel al 100x gezien hoor
zal Mo dat beloofd zijn? De jankerd die wint? Is wel typerend voor SSTquote:Op donderdag 28 april 2011 23:01 schreef iBenny het volgende:
Wat trouwens ook nog zou kunnen...
Jo is de afleidingsmaneufre van Mo dr winst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |