ja, ik snap het nu allemaal niet meerquote:Op vrijdag 29 april 2011 14:03 schreef Perruche het volgende:
is dat alles?je kreeg toch al erasmusbeurs?
Yup, kledingwinkel. Er ligt er een in Luik, da's een half uurtje rijden ofzo.quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:41 schreef MariaEtcetera het volgende:
Primark? Da's toch een kledingwinkel?![]()
Zoo hee V1z0R! Dat klinkt wel lekker maar ook alsof het niet makkelijk gaat wezen
Ja, wat dat snoepen betreft: ik heb echt een knop omgezet. Deal met een vriend van mij. Hij is cold turkey gestopt met roken. Nou, als hij dát kan (en hij rookte een pakje per dag!), dan kan ik ook wel niet snoepen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:53 schreef MariaEtcetera het volgende:
CocoHad zomaar over je 2 weken niet snoepen heen gelezen
Hoe is het nu met je keel?
Ja, Luik dus! Ga je mee?quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:53 schreef Syrena het volgende:
[..]
Welke, die in Luik? Ik wil een verslag!![]()
Awww, ook last van je keel? Beterschap <3quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:58 schreef MariaEtcetera het volgende:
En tussendoor thee met honing voor de keel![]()
Primark: heul veel heul goedkope klerenquote:Op vrijdag 29 april 2011 14:09 schreef Viking84 het volgende:
Liège.
Wat is Primark?.
Ik ga even nieuw leesvoer + eten halen.
Gemaakt door goedkope kinderhandjes.quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:14 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Primark: heul veel heul goedkope klerenThat about sums it up
Niet! Wel?quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Gemaakt door goedkope kinderhandjes.
Njaa! Weet niet hoe het komt, misschien omdat ik gisteren ongeveer de hele dag af en aan de hik heb gehad XDquote:Op vrijdag 29 april 2011 14:13 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Awww, ook last van je keel? Beterschap <3
Reken maar!quote:
Ze beweren zelf van niet, op hun website ende zo.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha, heb je die hik de hele tijd nog gehad? Heb je zeker dat anti-hik-rijmpje niet opgezegdquote:Op vrijdag 29 april 2011 14:16 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Njaa! Weet niet hoe het komt, misschien omdat ik gisteren ongeveer de hele dag af en aan de hik heb gehad XD
Grazie bella!
Er is een webshop die zich richt op fatsoenlijk geproduceerde kledij: http://www.watmooi.nl/shop/about.phpquote:Op vrijdag 29 april 2011 14:19 schreef Perruche het volgende:
primark heeft een "ethical production policy" maar was toen ik in Ierland zat in het nieuws dat het inderdaad door 6-10 jaar oude chinese en indiase meisjes gemaakt wordt.
-edit: wat coco zegt, dat is dus niet waar. ga wel even googled.
Maar goed, ik denk zo dat dat ook geld voor Steps, Mango, H&M en al die andere kledingzaken. Made in Europe krijg je niet zo vaak.
De US is geen haar beter, met sweat-shops net over de Mexicaanse grens.
Ja, ik ben ook al even verder aan het googlen. Op wiki staat ook al een heleboel info hierover. En dan wat je net aangeeft, dat dat eigenlijk voor alle goedkope zaken geldt (zelfs de Ikea zag ik net langsflitsenquote:Op vrijdag 29 april 2011 14:19 schreef Perruche het volgende:
primark heeft een "ethical production policy" maar was toen ik in Ierland zat in het nieuws dat het inderdaad door 6-10 jaar oude chinese en indiase meisjes gemaakt wordt.
-edit: wat coco zegt, dat is dus niet waar. ga wel even googled.
Maar goed, ik denk zo dat dat ook geld voor Steps, Mango, H&M en al die andere kledingzaken. Made in Europe krijg je niet zo vaak.
De US is geen haar beter, met sweat-shops net over de Mexicaanse grens.
ik ook! Ik ben er een keer verdwaald, samen met Mr.Moquote:Op vrijdag 29 april 2011 14:24 schreef V1z0R het volgende:
Vind Luik trouwens een heel mistroostige stad
Ik had boerenmetworst! Maar dan dus niet van die vette plakkies, maar zo'n hele worst met een touwtje eraanquote:Op vrijdag 29 april 2011 14:24 schreef V1z0R het volgende:
Maria eet droge worst?
![]()
Dacht dat droge worst niet eens in het westen verkrijgbaar was...
M'n 'oom' uit A'dam haalt altijd speciaal hier droge worst op wanneer hij in de buurt is.
Weet trouwens niet of je 's weekends sport, anders zou ik snoepen juist op sportdagen doen, heeft het minder effect.
Tips voor vetverbranding
Is met bronvermeldingen (te lui om ze te controleren) en gezien de tips m.b.t. het trainen erg veel geholpen hebben ga ik toch wat dingetjes hiervan proberen.
Daar was ik al bang voorquote:
quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:45 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Daar was ik al bang voor![]()
Ik noem al die worsten met touwtjes droge worst![]()
Handtasje inderdaad.quote:Op vrijdag 29 april 2011 15:45 schreef Rituals het volgende:
Vakantie!
Mooie tas DaD!Is het meer echt een tasje of een tas?
Het lijkt een tasje namelijk
.
Dan ben jij volgens mij al heel lang niet in Luik geweest en/of kom je op de verkeerde plekken. Luik is prachtig. Helemaal niet mistroostig (meer).quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:24 schreef V1z0R het volgende:
quote:Op vrijdag 29 april 2011 15:10 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ja okee die niet![]()
Vlijmscherp weer, V1z0Rmans
Is inderdaad een poos geledenquote:Op vrijdag 29 april 2011 15:53 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dan ben jij volgens mij al heel lang niet in Luik geweest en/of kom je op de verkeerde plekken. Luik is prachtig. Helemaal niet mistroostig (meer).
Same here...quote:Op vrijdag 29 april 2011 15:40 schreef motorbloempje het volgende:
ik probeer de hele middag al iets nuttigs te doen, maar 't is nog niet gelukt..
Braaf.quote:Op vrijdag 29 april 2011 15:57 schreef V1z0R het volgende:
[..]
[..]
Is inderdaad een poos geleden
Correctie: Ik vond Luik ooit een mistroostige stad.
quote:Op vrijdag 29 april 2011 16:08 schreef Syrena het volgende:
Koffie gehad, nu hyper. En er is niks meer te doen, dus ik hups op mijn stoel![]()
Coco: ik durf niet mee![]()
Die plekjes heb je er ook nog wel. Gewoon naar de ring nét buiten het opgeknapte stadscentrum gaan. Of naar de industrieterreinen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 16:21 schreef sigme het volgende:
Ik vond Luik leuker toen het nog een grauwe mistroostige stad was.
Wat een lekker dag heb jij! Vrij genomen en lekker je ding aan het doen?quote:Op vrijdag 29 april 2011 16:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
Terug van RPMen sauna.
Nog even de bakken doen en dan zijn al mijn taakjes gedaan
Nee hoor, 1x in de twee weken ben ik vrijdags vrijquote:Op vrijdag 29 april 2011 16:58 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Wat een lekker dag heb jij! Vrij genomen en lekker je ding aan het doen?
Lekker en zie veel leuke dingenquote:Op vrijdag 29 april 2011 17:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nee hoor, 1x in de twee weken ben ik vrijdags vrij.
Volgens mij niet.quote:Op vrijdag 29 april 2011 17:03 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Lekker en zie veel leuke dingen
Iemand enig idee of de post morgen bezorgd?
quote:
quote:Op vrijdag 29 april 2011 17:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ben er hélemaal klaar mee..
Wil eerst een foto van de zijkant zien want volgens mij sta je niet rechtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Niet recht? Hoe bedoel je?quote:Op vrijdag 29 april 2011 17:07 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Wil eerst een foto van de zijkant zien want volgens mij sta je niet recht
quote:Op vrijdag 29 april 2011 17:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ben er hélemaal klaar mee..
Met zo'n figuurtje zou ik me ook niet meer druk maken!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Know that while you sleep
Everything has changed
Holle rug?quote:
Bekken gekanteld, hoor.quote:Op vrijdag 29 april 2011 17:10 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Holle rug?
Maar kan zijn dat ik me vergis hoorhet ziet er gewoon prima uit.
Ik teken voor zulke heupen
Dat.quote:
Nee, ik weet zeker van niet..quote:Op vrijdag 29 april 2011 17:03 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Lekker en zie veel leuke dingen
Iemand enig idee of de post morgen bezorgd?
Wat goed om te horen, het belangrijkste is dat je goed in je vel zit uiteindelijk!quote:Op vrijdag 29 april 2011 17:21 schreef DevilsAndDust het volgende:
Sorry, ik heb de foto al helemaal verwijderd..
Bedankt dames. Ik ben vooral erg blij dat m'n weegschaal al een hele poos stuk is en ik 'm nauwelijks mis. Geen idee meer wat ik weeg, maar dat vind ik ook niet zo belangrijk.
Zag het al aan de opmerking van Muisquote:Op vrijdag 29 april 2011 17:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, ik weet zeker van niet..
Maar misschien bezorgt de post wel.
Even lekker in het parkje gelegen. Maar ik voel me leeg en rusteloos, dus ik kan er nu niet echt van genieten. Hopelijk verdwijnt dat gevoel snel weer, maar ik vrees dat dat pas gebeurt als ik een baan heb. Bleh.
Wat bedoel je?quote:Op vrijdag 29 april 2011 17:29 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Wat goed om te horen, het belangrijkste is dat je goed in je vel zit uiteindelijk!
Oveirgens heb je wel een bijzonder mooi lichaam.
Nou, dat ik het heel fijn vind dat de dame die ik quote goed in dr vel zit en dat dat er ook nog eens geweldig uitziet!quote:
Boterham extra en een grapefruit.quote:Op vrijdag 29 april 2011 16:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
Even zien..
O: kom havermoutpap (200 ml melk, geen idee hoeveel havermout, ik schud er altijd maar wat in)
L: 2 bth, 1x kaas, 1x pindakaas
S: RPM
D: volkorenpasta (75 gr ongekookt) met een bak voorgesneden groente (450 gr) en een pot arrabiata saus (64 kcals per 100 gr / 400 gr totaal)
Mag nog wel wat bij he?
Rammsteinquote:Op vrijdag 29 april 2011 17:57 schreef Mini. het volgende:
Wat is er met je pols gebeurd, MarMar?
Duitse muziek kan eigenlijk best mooi zijn.
"Mooi" is nou niet direct het eerste woord dat in me opkomt, maar okee...quote:
Peesontsteking, kan dus een tijdje niets met mn krukken en handbewogen rolstoelquote:Op vrijdag 29 april 2011 17:57 schreef Mini. het volgende:
Wat is er met je pols gebeurd, MarMar?
Duitse muziek kan eigenlijk best mooi zijn.
Oh, wat vervelend.quote:Op vrijdag 29 april 2011 18:04 schreef MarMar het volgende:
[..]
Peesontsteking, kan dus een tijdje niets met mn krukken en handbewogen rolstoel![]()
Ik ga er wel een tijdje zoet mee zijn volgens dok.
Dat het in Aziatische landen wordt gemaakt, wil niet gelijk zeggen dat er sprake is van uitbuiting of kinderarbeid.quote:Op vrijdag 29 april 2011 18:23 schreef Viking84 het volgende:
Kleding van Nike wordt ook in Aziatische landen gemaakt, volgens mij, ook door kindervingertjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |