Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.

quote:Op donderdag 28 april 2011 20:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
Weet je waarbij ik aan jou moest denken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hai![]()
![]()
hoi![]()
ik kreeg net ook al een heel lief liedje in mijn mail
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
quote:Op donderdag 28 april 2011 20:38 schreef Yuki het volgende:
Tragus zit er weer in
Met nieuw balletje erop
Met dank aan LovelyLady
En het ergste is, ik heb ooit echt een koffiepot geknuffeldquote:Op donderdag 28 april 2011 20:19 schreef PriemGirl het volgende:
Phihi ik lolde bij: "zachte oerkreetjes uitstotend, een lege koffiepot omarmt"
I had a visual
quote:Op donderdag 28 april 2011 20:39 schreef MPG het volgende:
[..]
En het ergste is, ik heb ooit echt een koffiepot geknuffeld:
Kan allebeiquote:Op donderdag 28 april 2011 20:40 schreef RockNijntje het volgende:
Het is toch 'makkelijk gebruik maken van', niet 'eenvoudig gebruik maken van'?
Iets met discussie op msn over schrijfopdracht
quote:Op donderdag 28 april 2011 20:39 schreef Yuki het volgende:
[..]
Weet je nog, die balletjes die jij me gegeven had?
Waarom kijk ik daar nou niet van op?quote:Op donderdag 28 april 2011 20:39 schreef MPG het volgende:
@
[..]
En het ergste is, ik heb ooit echt een koffiepot geknuffeld![]()
Volgens mij was je daar bijquote:Op donderdag 28 april 2011 20:40 schreef Trevland het volgende:
[..]
Waarom kijk ik daar nou niet van op?
Volgens mij heb ik dat toen nog gezien ook!quote:Op donderdag 28 april 2011 20:39 schreef MPG het volgende:
@
[..]
En het ergste is, ik heb ooit echt een koffiepot geknuffeld![]()
Er zit er nu één op.quote:
Das waar ookquote:Op donderdag 28 april 2011 20:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Volgens mij was je daar bij![]()
Hai
Ah ja dan is een nieuw balletje best leukquote:Op donderdag 28 april 2011 20:42 schreef Yuki het volgende:
[..]
Er zit er nu één op.
Balletje wat op m'n tragus zat is het steentje uit gevallen. Waarschijnlijk al een week of tig geleden
Uhuquote:Op donderdag 28 april 2011 20:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ah ja dan is een nieuw balletje best leuk
Jaquote:
Wat een lang staafje heb je danquote:Op donderdag 28 april 2011 20:44 schreef Yuki het volgende:
[..]
Uhu
Oh, en wat de maat betreft:
Balletjes die ik nu heb zijn 2,5 mm.
Barbell met 1 balletje is 10 mm.
Is 5 mm dan genoeg bij die zirkoniadingen?
Dat is zeker tofquote:Op donderdag 28 april 2011 20:47 schreef suikertaartje het volgende:
Anders maakt iemand die je kent even een video die genomineerd wordt voor een jazzprijs![]()
![]()
Ik las dat buiten contextquote:Op donderdag 28 april 2011 20:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat een lang staafje heb je dan
ik zou idd dan voor 5 of 6 mm gaan afhankelijk wat verkrijgbaar is
Super vet!quote:Op donderdag 28 april 2011 20:47 schreef suikertaartje het volgende:
Anders maakt iemand die je kent even een video die genomineerd wordt voor een jazzprijs![]()
![]()
ik zie hetquote:Op donderdag 28 april 2011 20:48 schreef Symphonic het volgende:
Ik zit tussen twee gekke bekken trekken dames in
je mag nog hierheen vluchten hoorquote:
Hij is er in 5 en 6.quote:Op donderdag 28 april 2011 20:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat een lang staafje heb je dan
ik zou idd dan voor 5 of 6 mm gaan afhankelijk wat verkrijgbaar is
Ik niet, hohoquote:
quote:Op donderdag 28 april 2011 20:45 schreef suikertaartje het volgende:
Ja![]()
Ik zit al vanaf 18:00 beneden![]()
ze gaan bijna naar bed geloof ikquote:Op donderdag 28 april 2011 20:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
je mag nog hierheen vluchten hoor
quote:
Anders hier welquote:Op donderdag 28 april 2011 20:49 schreef Toekito het volgende:
[..]voor een knuffel kan je altijd bij mij terecht!
het is nu net even te ver, dan kom ik kotsend aan denk ik, maar ik ga dat onthouden hoorquote:Op donderdag 28 april 2011 20:49 schreef Toekito het volgende:
[..]voor een knuffel kan je altijd bij mij terecht!
Gewoon, dik(er)!quote:
wat je ook doet, zeg niet hardop iets over paardenquote:
Je kan ze terug sturen he? dus ik zou gokken op 6quote:Op donderdag 28 april 2011 20:49 schreef Yuki het volgende:
[..]
Hij is er in 5 en 6.
Ik had vroeger veel langereEcht niet fijn
Deze zit echt precies goed
Twijfel nu over de maat want te klein: strak, of krijg zelfs het bolletje er niet op.
Te groot: lelijk, zit niet lekker
ik zit dichtbij nuquote:Op donderdag 28 april 2011 20:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
het is nu net even te ver, dan kom ik kotsend aan denk ik, maar ik ga dat onthouden hoor
Kom je morgen hier eten?quote:
hihihihi pffffrrrtquote:Op donderdag 28 april 2011 20:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
wat je ook doet, zeg niet hardop iets over paarden
jaquote:
Mijn paarden rss ging afquote:Op donderdag 28 april 2011 20:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 april 2011 20:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Neuh, toch maar Oasisquote:
Kom je morgen hierheen?quote:Op donderdag 28 april 2011 20:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja![]()
maar wij gaan morgenavond al buitenspelen
ssssssssssssssssssssssssssssssssst!quote:
quote:
ja echtquote:
Ik ben nu geneigd om mn piercing er weer uit te halen en te kijken of ik dat ene bolletje er ook af kan halen... Gewoon om zekerheid te hebbenquote:Op donderdag 28 april 2011 20:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je kan ze terug sturen he? dus ik zou gokken op 6
Mag dat nietquote:Op donderdag 28 april 2011 20:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kom je morgen hierheen?Of anders afgesproken?
Natuurlijk wel, daarom had ik je vandaag gesmstquote:Op donderdag 28 april 2011 20:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Mag dat niet![]()
Alleen afgesproken dat we gingen spelen
en ik had nog wel zo 'privé' op de envelop gezetquote:Op donderdag 28 april 2011 20:52 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ja echtdoor je keukenraam kan je het zien flitsen
je post werd hardop voorgelezen
quote:Op donderdag 28 april 2011 20:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kom je morgen hier eten?Dan bak ik een Hello Kitty cake voor alleen jou
Utrechtquote:Op donderdag 28 april 2011 20:53 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Morgen avond+nacht zit ik in Utrecht, dus komt helaas niet zo goed uit
het komt wel goed schatjequote:Op donderdag 28 april 2011 20:50 schreef suikertaartje het volgende:
het is nu net even te ver, dan kom ik kotsend aan denk ik, maar ik ga dat onthouden hoor
HIHIHIquote:Op donderdag 28 april 2011 20:54 schreef suikertaartje het volgende:
Hihihihihihi, laat de oudste van die twee mooie meisjes op die bank eens 'rss' zeggen?
Jaaaaaaaaaaquote:Op donderdag 28 april 2011 20:54 schreef suikertaartje het volgende:
Hihihihihihi, laat de oudste van die twee mooie meisjes op die bank eens 'rss' zeggen?
Wat dan?quote:Op donderdag 28 april 2011 20:54 schreef suikertaartje het volgende:
Of de op één na oudste, als Marijke ook op die bank zit![]()
quote:Op donderdag 28 april 2011 20:54 schreef suikertaartje het volgende:
Of de op één na oudste, als Marijke ook op die bank zit![]()
Ik ben het helemaal met je eensquote:Op donderdag 28 april 2011 20:55 schreef LovelyLady het volgende:
Wat een kliek hiero![]()
Ik vind er niks aan.. misschien moet ik maar bij ST gaan wonen
Oh, dat magquote:Op donderdag 28 april 2011 20:55 schreef LovelyLady het volgende:
Wat een kliek hiero![]()
we hebben een LAN KSC meetquote:Op donderdag 28 april 2011 20:55 schreef LovelyLady het volgende:
Wat een kliek hiero![]()
Hoi, kom je koffie drinken?quote:Op donderdag 28 april 2011 20:55 schreef LovelyLady het volgende:
Wat een kliek hiero![]()
jaquote:Op donderdag 28 april 2011 20:55 schreef LovelyLady het volgende:
Wat een kliek hiero![]()
Wij hebben ST al geadopteerd.quote:Op donderdag 28 april 2011 20:55 schreef LovelyLady het volgende:
Wat een kliek hiero![]()
doe maarquote:Op donderdag 28 april 2011 20:57 schreef Symphonic het volgende:
Straks moeten we nog naar STA verhuizen als we allemaal in Zwolle wonen
Ik kan nergens meer terechtquote:
Ja maar dat is ook ergens wel logischquote:Op donderdag 28 april 2011 20:58 schreef Trevland het volgende:
[..]
Vind ik ook, niemand komt eens hier in de buurt wonen
Ja, natuuuuuurlijk met Koen!quote:Op donderdag 28 april 2011 20:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wel met Koendat is leuk voor Thijs
[..]
Ik weet van niks
Dan moet je niet in het enige huis in een omtrek van 50 kilooooooooooooooooooometer gaan woooooooonenquote:Op donderdag 28 april 2011 20:58 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hier welquote:Op donderdag 28 april 2011 20:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Ik kan nergens meer terecht
[..]
Ja maar dat is ook ergens wel logisch
Komen daar ook eens leuke mensenquote:Op donderdag 28 april 2011 20:57 schreef Symphonic het volgende:
Straks moeten we nog naar STA verhuizen als we allemaal in Zwolle wonen
Ze komen wel allemaal dichterbij hoor, dus wat zeur je nouquote:Op donderdag 28 april 2011 20:58 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoezo dan, het is hier fijn wonenquote:Op donderdag 28 april 2011 20:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
doe maar
[..]
[..]
Ja maar dat is ook ergens wel logisch
Doe ik ook heus nietquote:Op donderdag 28 april 2011 20:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan moet je niet in het enige huis in een omtrek van 50 kilooooooooooooooooooometer gaan woooooooonen.
Yuki, Mpg, Trev en nijntje hebben plek zat! Of Stu!quote:Op donderdag 28 april 2011 20:58 schreef LovelyLady het volgende:
doe maar
[..]
Maar nog niet op fiets afstandquote:Op donderdag 28 april 2011 21:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ze komen wel allemaal dichterbij hoor, dus wat zeur je nou
jij zit niet in de buurt van zwollequote:
zorg dat je nou maar eerst een huis krijgt daar, dan praten we later wel verderquote:
Dat is uit de buurtquote:Op donderdag 28 april 2011 21:00 schreef Toekito het volgende:
[..]
Yuki, Mpg, Trev en nijntje hebben plek zat! Of Stu!
Want?quote:Op donderdag 28 april 2011 21:01 schreef Trevland het volgende:
Zijn ze bij discovery helemaal gek geworden
quote:
Van die William?quote:Op donderdag 28 april 2011 21:01 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nu een programma over dat gezeik van morgen
Dus? Iedereen woont fijn behalve jij heb ik het idee.quote:
Dus het is je niet om mij te doen, maar om Zwolle?quote:Op donderdag 28 april 2011 21:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
jij zit niet in de buurt van zwolle![]()
en je woont een beetje klein
[..]
zorg dat je nou maar eerst een huis krijgt daar, dan praten we later wel verder
Daar zingen ze over bij Marijke om de hoekquote:
Doe eens normaal zegquote:Op donderdag 28 april 2011 21:02 schreef Toekito het volgende:
[..]
Dus? Iedereen woont fijn behalve jij heb ik het idee.
En bij wie mag ik dan wonenquote:Op donderdag 28 april 2011 20:55 schreef LovelyLady het volgende:
Wat een kliek hiero![]()
Dus ik mag niet meer in Hoorn kijken?quote:Op donderdag 28 april 2011 21:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
jij zit niet in de buurt van zwolle![]()
en je woont een beetje klein
[..]
zorg dat je nou maar eerst een huis krijgt daar, dan praten we later wel verder
Je moet je eens gedragen als een volwassenvrouw!quote:
Sorry? heb jij mijn PI's niet gezien??quote:Op donderdag 28 april 2011 21:04 schreef Toekito het volgende:
[..]
Je moet je eens gedragen als een volwassenvrouw!
Eeuwige gejank van je......
quote:
Whaohquote:
Je mag hier wel op zolder, Wok gaat straks naar Symph en dan ben ik alleenquote:
ga je ook hierheen verhuizen?quote:Op donderdag 28 april 2011 21:07 schreef Koen66 het volgende:
vandaag maar op tijd naar bed, morgen op tijd vertrekken
Jaaaaquote:Op donderdag 28 april 2011 21:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ga je ook hierheen verhuizen?
wie komen er daar allemaal heen?quote:Op donderdag 28 april 2011 21:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ga je ook hierheen verhuizen?
Weet je de beste vrienden haal je maar van ver dus ik denk dat hier blijf wonenquote:Op donderdag 28 april 2011 21:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je mag hier wel op zolder, Wok gaat straks naar Symph en dan ben ik alleenSacha, jij mag bij mij in de logeerkamer wonen
Ik ookquote:
Wordt het je daar iets te druk?quote:Op donderdag 28 april 2011 21:08 schreef Symphonic het volgende:
We gaan het Portugal plan maar weer uit het stof halen
Maandagquote:Op donderdag 28 april 2011 21:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik moet nog ff spieken of ik er in voorkom
Maar ik HEB Joysa niet en ik WIL Joysa niet (meer)quote:
En alles wat van ver komt is lekkerquote:Op donderdag 28 april 2011 21:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Weet je de beste vrienden haal je maar van ver dus ik denk dat hier blijf wonen
Tweede keusquote:Op donderdag 28 april 2011 21:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Maar ik HEB Joysa niet en ik WIL Joysa niet (meer)!
Wacosta?quote:Op donderdag 28 april 2011 21:08 schreef Symphonic het volgende:
We gaan het Portugal plan maar weer uit het stof halen
Neequote:
Dan kom ik wel naar jou, ga ik wel in HHW wonen met een bubbelbadquote:Op donderdag 28 april 2011 21:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Weet je de beste vrienden haal je maar van ver dus ik denk dat hier blijf wonen
te ver bij mijn nichtjes vandaan. Sorryquote:
Ach, 6 ton gedeeld door veel is weinig ppquote:Op donderdag 28 april 2011 21:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
6 ton maar dan heb je ook wel wat
Ik snapquote:Op donderdag 28 april 2011 21:10 schreef Toekito het volgende:
[..]
te ver bij mijn nichtjes vandaan. Sorry
Welnee, als ik iedereen in elke aflevering moet stoppen, is er weinig ruimte voor andere tekstquote:
als ik toch dat bubbelbad niet aan de gang krijgquote:Op donderdag 28 april 2011 21:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan kom ik wel naar jou, ga ik wel in HHW wonen met een bubbelbadOeh en een paarse lada dealer om de hoek hoorde ik
![]()
Dan gaat het hele feest niet doorquote:Op donderdag 28 april 2011 21:11 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
als ik toch dat bubbelbad niet aan de gang krijg
Ik heb mijn geld ergens anders eerst nog voor nodigquote:Op donderdag 28 april 2011 21:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ach, 6 ton gedeeld door veel is weinig pp![]()
weet je hoe sterk ze is?quote:Op donderdag 28 april 2011 21:11 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
als ik toch dat bubbelbad niet aan de gang krijg
Ja, die villa met zwembad in Portugalquote:Op donderdag 28 april 2011 21:12 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb mijn geld ergens anders eerst nog voor nodig
het gaat me lukkenquote:Op donderdag 28 april 2011 21:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan gaat het hele feest niet door![]()
Maar he, zie mijn sig
dat kermen van pijn was geen acterenquote:
Ik ben ook heerlijk op vakantie dan en ben blij met een weekje internetvakantiequote:Op donderdag 28 april 2011 21:12 schreef Koen66 het volgende:
ik ga jullie best wel missen komende week denk ik
Koen op vakantie tegen zijn vrouw:"Waar zou Barretje nu zijn? Zou alles wel goed gaan met haar? Ik heb haar al zo lang niet gezien"quote:Op donderdag 28 april 2011 21:12 schreef Koen66 het volgende:
ik ga jullie best wel missen komende week denk ik
HAHAHAHA lolquote:Op donderdag 28 april 2011 21:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Koen op vakantie tegen zijn vrouw:"Waar zou Barretje nu zijn? Zou alles wel goed gaan met haar? Ik heb haar al zo lang niet gezien".
wij ook bij jou en je logeerbende en ST hoorquote:Op donderdag 28 april 2011 21:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik snapMaar bij jullie kom ik dan gewoon op bezoek
Heerlijkquote:Op donderdag 28 april 2011 21:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ben ook heerlijk op vakantie dan en ben blij met een weekje internetvakantieIs soms wel even lekker
![]()
hahahahaahquote:Op donderdag 28 april 2011 21:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Koen op vakantie tegen zijn vrouw:"Waar zou Barretje nu zijn? Zou alles wel goed gaan met haar? Ik heb haar al zo lang niet gezien".
Kun je die soap ook naar Portugal mailen?quote:Op donderdag 28 april 2011 21:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is zeker lekker, hoewel ik vaak in het weekend er tegenwoordig weinig meer benquote:Op donderdag 28 april 2011 21:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ben ook heerlijk op vakantie dan en ben blij met een weekje internetvakantieIs soms wel even lekker
![]()
Doe nou niet zo gekquote:
Als je je e-mailadres achterlaat, kan dat wel, jaquote:Op donderdag 28 april 2011 21:14 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Kun je die soap ook naar Portugal mailen?
quote:Op donderdag 28 april 2011 21:14 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Kun je die soap ook naar Portugal mailen?
waar slaap je nu?quote:Op donderdag 28 april 2011 21:17 schreef wel.o.k het volgende:
ik ga mijn slaapplek maar eens gereed maken....
Pomp lenen?quote:Op donderdag 28 april 2011 21:17 schreef wel.o.k het volgende:
Zien we je nog terug of ga je daarna gelijk slapen?quote:Op donderdag 28 april 2011 21:17 schreef wel.o.k het volgende:
Je gaat even pompen op zolder?quote:Op donderdag 28 april 2011 21:17 schreef wel.o.k het volgende:
quote:Op donderdag 28 april 2011 21:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan kom ik wel naar jou, ga ik wel in HHW wonen met een bubbelbadOeh en een paarse lada dealer om de hoek hoorde ik
![]()
Ik vind anders slapen wel een saaie boel hoorquote:Op donderdag 28 april 2011 21:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
owja, reden is vervelend, maar wel gezellig
Jah...quote:Op donderdag 28 april 2011 21:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
owja, reden is vervelend, maar wel gezellig
komen jullie dan een keertje koffie doen?quote:Op donderdag 28 april 2011 21:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Jah...
En als we terug zijn uit Portugal blijft het ook zo, alleen dan in HHW
quote:Op donderdag 28 april 2011 21:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
komen jullie dan een keertje koffie doen?
Ik wil daar niet wonenquote:Op donderdag 28 april 2011 21:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Peters huis is vast groot genoeg
fijn om elkaar zo tr kunnen helpen tochquote:Op donderdag 28 april 2011 21:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Jah...
En als we terug zijn uit Portugal blijft het ook zo, alleen dan in HHW
Ja maar wanneer kom ik dahan?quote:Op donderdag 28 april 2011 21:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Welnee, als ik iedereen in elke aflevering moet stoppen, is er weinig ruimte voor andere tekst.
Weet ik hou er mee op over wonen bij anderen... ik zeg toch alleen maar verkeerde dingenquote:
absoluutquote:Op donderdag 28 april 2011 21:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
fijn om elkaar zo tr kunnen helpen toch
Met Marijkequote:
quote:Op donderdag 28 april 2011 21:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Weet ik hou er mee op over wonen bij anderen... ik zeg toch alleen maar verkeerde dingen
Geilquote:
Is goed!quote:Op donderdag 28 april 2011 21:26 schreef Pien85 het volgende:
[..]
GeilTrek je me wel een latexpakje aan?
Nee hoorquote:Op donderdag 28 april 2011 21:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Weet ik hou er mee op over wonen bij anderen... ik zeg toch alleen maar verkeerde dingen
Met zweepjes enzo welquote:Op donderdag 28 april 2011 21:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Is goed!
Misschien weet ik wel een rol voor je.
En nog gezellig ook, want ikquote:
Hier is bijna Haarlem, scheelt maar een paar kilometer... maar met Haarlem kan ik ook leven hoorquote:Op donderdag 28 april 2011 21:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee hoor![]()
Als het dan echt MOET, die kant op, dan Haarlem.
En anders laat maar
Ik snap wat je bedoelt, ik blijf liever hier ook in de buurtquote:Op donderdag 28 april 2011 21:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee hoor![]()
Als het dan echt MOET, die kant op, dan Haarlem.
En anders laat maar
dat wil ik niet wetenquote:Op donderdag 28 april 2011 21:29 schreef Yuki het volgende:
Heb ik iets gemist?
Wat gaat Marijke in HHW doen?
Wát aan geklust? De tering, de hele binnenkant moet er uitquote:Op donderdag 28 april 2011 21:28 schreef DaMart het volgende:
ST, deze doen dan? Moet wel wat aan geklust worden, maar dan is Wok ook weer even onder de pannen.
http://www.funda.nl/koop/(...)-leeuwerikstraat-71/
Nietsquote:Op donderdag 28 april 2011 21:29 schreef Yuki het volgende:
Heb ik iets gemist?
Die keukenquote:Op donderdag 28 april 2011 21:30 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Wát aan geklust? De tering, de hele binnenkant moet er uit
Dat is het probleem met Haarlem: alle betaalbare woningen zijn opknappersquote:Op donderdag 28 april 2011 21:30 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Wát aan geklust? De tering, de hele binnenkant moet er uit
nee, dat lokt me niet die kant op hoor, dan moet je met iets beters komenquote:Op donderdag 28 april 2011 21:28 schreef DaMart het volgende:
ST, deze doen dan? Moet wel wat aan geklust worden, maar dan is Wok ook weer even onder de pannen.
http://www.funda.nl/koop/(...)-leeuwerikstraat-71/
Marijkehardenbergzuid?quote:
Niet alleen die keuken hoorquote:
En wat dacht je van de badkamerquote:Op donderdag 28 april 2011 21:31 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Niet alleen die keuken hoorDie open haard
Om onze open haard zit ook zo'n plateau... Maar dan met mooiere tegels
Hoewel dat er binnenkort ook allemaal uit gaat
Haha wat schattig, ok ok.. dan gewoon vanille vlaquote:Op donderdag 28 april 2011 21:31 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey Joysa![]()
Ik heb net nog even gekeken maar bij de aldi hebben ze geen bananenvla
quote:Op donderdag 28 april 2011 21:31 schreef Joysa het volgende:
[..]
Haha wat schattig, ok ok.. dan gewoon vanille vla
Zoiets zat hier ook in toen we 't kochtenquote:
Het bed van sym testen...quote:Op donderdag 28 april 2011 21:29 schreef Yuki het volgende:
Heb ik iets gemist?
quote:
Zoiets dan? Met bad!quote:Op donderdag 28 april 2011 21:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, dat lokt me niet die kant op hoor, dan moet je met iets beters komen
quote:
Andere keuken, likje verf door 't hele huis en dan zou ik er wel mee kunnen levenquote:Op donderdag 28 april 2011 21:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zoiets dan? Met bad!
http://www.funda.nl/koop/(...)gerstraat-61/fotos/#
En zeker een hoop zooi er uitquote:Op donderdag 28 april 2011 21:34 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Andere keuken, likje verf door 't hele huis en dan zou ik er wel mee kunnen leven
Neem aan dat de huidige bewoners dat wel meenemenquote:
Wagajedoendan?quote:Op donderdag 28 april 2011 21:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
NietsWe maken grapjes
Al zal ik daar straks wel wat vaker te vinden zijn
![]()
Nu nog een ton van de vraagprijs af onderhandelenquote:Op donderdag 28 april 2011 21:34 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Andere keuken, likje verf door 't hele huis en dan zou ik er wel mee kunnen leven
Waarom ruimen die mensen niet eerst op?quote:Op donderdag 28 april 2011 21:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zoiets dan? Met bad!
http://www.funda.nl/koop/(...)gerstraat-61/fotos/#
Symph is mijn vriendjequote:
Anders moet er nog een container komenquote:Op donderdag 28 april 2011 21:35 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Neem aan dat de huidige bewoners dat wel meenemen
Kijk, een stukje herkenbaarheid voor je, dat is toch wel een pre?quote:Op donderdag 28 april 2011 21:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Waarom ruimen die mensen niet eerst op?![]()
En die keuken heb ik ook
Meh, deze zat er al inquote:Op donderdag 28 april 2011 21:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kijk, een stukje herkenbaarheid voor je, dat is toch wel een pre?
* Trevland gaat snel naar keuken kijkenquote:Op donderdag 28 april 2011 21:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Waarom ruimen die mensen niet eerst op?![]()
En die keuken heb ik ook
Oh hahahaquote:Op donderdag 28 april 2011 21:37 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat had ik door
Ik dacht dat jullie samenwoonden
Whehequote:
quote:Op donderdag 28 april 2011 21:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nu nog een ton van de vraagprijs af onderhandelen.
Gewoon uit t raam de container inquote:Op donderdag 28 april 2011 21:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
Anders moet er nog een container komen
Gaat hier wel een beetje lastig, het is meer door het raamquote:Op donderdag 28 april 2011 21:37 schreef Pien85 het volgende:
[..]mja, gaat nie lukken denk
[..]
Gewoon uit t raam de container in
Kan Wok deze niet verbouwen voor je?quote:Op donderdag 28 april 2011 21:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Meh, deze zat er al in![]()
Wil eigenlijk een andere
Nieuw raam dr in... opgelostquote:Op donderdag 28 april 2011 21:38 schreef Trevland het volgende:
[..]
Gaat hier wel een beetje lastig, het is meer door het raam
Wat leuk!quote:Op donderdag 28 april 2011 21:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh hahahaNee joh, we zijn nog niet zo heel lang samen
Al is ie nu dus wel de hele week hier met kindjes
hou je het nog vol? Of zijn ze hyperhyperquote:Op donderdag 28 april 2011 21:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh hahahaNee joh, we zijn nog niet zo heel lang samen
Al is ie nu dus wel de hele week hier met kindjes
Ach, jullie zetten toch alles losquote:Op donderdag 28 april 2011 21:38 schreef Trevland het volgende:
[..]
Gaat hier wel een beetje lastig, het is meer door het raam
Dan plakt hij er aan vast denk ikquote:Op donderdag 28 april 2011 21:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kan Wok deze niet verbouwen voor je?
En als het even kan en er geen kuntstof kozijnen er in zitten die er ook maar bij doenquote:
Niks wat je met ducktape kan oplossenquote:Op donderdag 28 april 2011 21:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hou je het nog vol? Of zijn ze hyperhyper
Ik stap op de fietsquote:Op donderdag 28 april 2011 21:39 schreef wel.o.k het volgende:
zo, wezen pompen op zolder met marijkje![]()
wekkertje gezet, zo nog een verhaaltje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |