Gewoon, dik(er)!quote:
wat je ook doet, zeg niet hardop iets over paardenquote:
Je kan ze terug sturen he? dus ik zou gokken op 6quote:Op donderdag 28 april 2011 20:49 schreef Yuki het volgende:
[..]
Hij is er in 5 en 6.
Ik had vroeger veel langereEcht niet fijn
Deze zit echt precies goed
Twijfel nu over de maat want te klein: strak, of krijg zelfs het bolletje er niet op.
Te groot: lelijk, zit niet lekker
ik zit dichtbij nuquote:Op donderdag 28 april 2011 20:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
het is nu net even te ver, dan kom ik kotsend aan denk ik, maar ik ga dat onthouden hoor
Kom je morgen hier eten?quote:
hihihihi pffffrrrtquote:Op donderdag 28 april 2011 20:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
wat je ook doet, zeg niet hardop iets over paarden
jaquote:
Mijn paarden rss ging afquote:Op donderdag 28 april 2011 20:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 april 2011 20:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Neuh, toch maar Oasisquote:
Kom je morgen hierheen?quote:Op donderdag 28 april 2011 20:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja![]()
maar wij gaan morgenavond al buitenspelen
ssssssssssssssssssssssssssssssssst!quote:
quote:
ja echtquote:
Ik ben nu geneigd om mn piercing er weer uit te halen en te kijken of ik dat ene bolletje er ook af kan halen... Gewoon om zekerheid te hebbenquote:Op donderdag 28 april 2011 20:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je kan ze terug sturen he? dus ik zou gokken op 6
Mag dat nietquote:Op donderdag 28 april 2011 20:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kom je morgen hierheen?Of anders afgesproken?
Natuurlijk wel, daarom had ik je vandaag gesmstquote:Op donderdag 28 april 2011 20:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Mag dat niet![]()
Alleen afgesproken dat we gingen spelen
en ik had nog wel zo 'privé' op de envelop gezetquote:Op donderdag 28 april 2011 20:52 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ja echtdoor je keukenraam kan je het zien flitsen
je post werd hardop voorgelezen
quote:Op donderdag 28 april 2011 20:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kom je morgen hier eten?Dan bak ik een Hello Kitty cake voor alleen jou
Utrechtquote:Op donderdag 28 april 2011 20:53 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Morgen avond+nacht zit ik in Utrecht, dus komt helaas niet zo goed uit
het komt wel goed schatjequote:Op donderdag 28 april 2011 20:50 schreef suikertaartje het volgende:
het is nu net even te ver, dan kom ik kotsend aan denk ik, maar ik ga dat onthouden hoor
HIHIHIquote:Op donderdag 28 april 2011 20:54 schreef suikertaartje het volgende:
Hihihihihihi, laat de oudste van die twee mooie meisjes op die bank eens 'rss' zeggen?
Jaaaaaaaaaaquote:Op donderdag 28 april 2011 20:54 schreef suikertaartje het volgende:
Hihihihihihi, laat de oudste van die twee mooie meisjes op die bank eens 'rss' zeggen?
Wat dan?quote:Op donderdag 28 april 2011 20:54 schreef suikertaartje het volgende:
Of de op één na oudste, als Marijke ook op die bank zit![]()
quote:Op donderdag 28 april 2011 20:54 schreef suikertaartje het volgende:
Of de op één na oudste, als Marijke ook op die bank zit![]()
Ik ben het helemaal met je eensquote:Op donderdag 28 april 2011 20:55 schreef LovelyLady het volgende:
Wat een kliek hiero![]()
Ik vind er niks aan.. misschien moet ik maar bij ST gaan wonen
Oh, dat magquote:Op donderdag 28 april 2011 20:55 schreef LovelyLady het volgende:
Wat een kliek hiero![]()
we hebben een LAN KSC meetquote:Op donderdag 28 april 2011 20:55 schreef LovelyLady het volgende:
Wat een kliek hiero![]()
Hoi, kom je koffie drinken?quote:Op donderdag 28 april 2011 20:55 schreef LovelyLady het volgende:
Wat een kliek hiero![]()
jaquote:Op donderdag 28 april 2011 20:55 schreef LovelyLady het volgende:
Wat een kliek hiero![]()
Wij hebben ST al geadopteerd.quote:Op donderdag 28 april 2011 20:55 schreef LovelyLady het volgende:
Wat een kliek hiero![]()
doe maarquote:Op donderdag 28 april 2011 20:57 schreef Symphonic het volgende:
Straks moeten we nog naar STA verhuizen als we allemaal in Zwolle wonen
Ik kan nergens meer terechtquote:
Ja maar dat is ook ergens wel logischquote:Op donderdag 28 april 2011 20:58 schreef Trevland het volgende:
[..]
Vind ik ook, niemand komt eens hier in de buurt wonen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |