Dan kom ik wel naar jou, ga ik wel in HHW wonen met een bubbelbadquote:Op donderdag 28 april 2011 21:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Weet je de beste vrienden haal je maar van ver dus ik denk dat hier blijf wonen
te ver bij mijn nichtjes vandaan. Sorryquote:
Ach, 6 ton gedeeld door veel is weinig ppquote:Op donderdag 28 april 2011 21:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
6 ton maar dan heb je ook wel wat
Ik snapquote:Op donderdag 28 april 2011 21:10 schreef Toekito het volgende:
[..]
te ver bij mijn nichtjes vandaan. Sorry
Welnee, als ik iedereen in elke aflevering moet stoppen, is er weinig ruimte voor andere tekstquote:
als ik toch dat bubbelbad niet aan de gang krijgquote:Op donderdag 28 april 2011 21:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan kom ik wel naar jou, ga ik wel in HHW wonen met een bubbelbadOeh en een paarse lada dealer om de hoek hoorde ik
![]()
Dan gaat het hele feest niet doorquote:Op donderdag 28 april 2011 21:11 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
als ik toch dat bubbelbad niet aan de gang krijg
Ik heb mijn geld ergens anders eerst nog voor nodigquote:Op donderdag 28 april 2011 21:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ach, 6 ton gedeeld door veel is weinig pp![]()
weet je hoe sterk ze is?quote:Op donderdag 28 april 2011 21:11 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
als ik toch dat bubbelbad niet aan de gang krijg
Ja, die villa met zwembad in Portugalquote:Op donderdag 28 april 2011 21:12 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb mijn geld ergens anders eerst nog voor nodig
het gaat me lukkenquote:Op donderdag 28 april 2011 21:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan gaat het hele feest niet door![]()
Maar he, zie mijn sig
dat kermen van pijn was geen acterenquote:
Ik ben ook heerlijk op vakantie dan en ben blij met een weekje internetvakantiequote:Op donderdag 28 april 2011 21:12 schreef Koen66 het volgende:
ik ga jullie best wel missen komende week denk ik
Koen op vakantie tegen zijn vrouw:"Waar zou Barretje nu zijn? Zou alles wel goed gaan met haar? Ik heb haar al zo lang niet gezien"quote:Op donderdag 28 april 2011 21:12 schreef Koen66 het volgende:
ik ga jullie best wel missen komende week denk ik
HAHAHAHA lolquote:Op donderdag 28 april 2011 21:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Koen op vakantie tegen zijn vrouw:"Waar zou Barretje nu zijn? Zou alles wel goed gaan met haar? Ik heb haar al zo lang niet gezien".
wij ook bij jou en je logeerbende en ST hoorquote:Op donderdag 28 april 2011 21:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik snapMaar bij jullie kom ik dan gewoon op bezoek
Heerlijkquote:Op donderdag 28 april 2011 21:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ben ook heerlijk op vakantie dan en ben blij met een weekje internetvakantieIs soms wel even lekker
![]()
hahahahaahquote:Op donderdag 28 april 2011 21:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Koen op vakantie tegen zijn vrouw:"Waar zou Barretje nu zijn? Zou alles wel goed gaan met haar? Ik heb haar al zo lang niet gezien".
Kun je die soap ook naar Portugal mailen?quote:Op donderdag 28 april 2011 21:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is zeker lekker, hoewel ik vaak in het weekend er tegenwoordig weinig meer benquote:Op donderdag 28 april 2011 21:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ben ook heerlijk op vakantie dan en ben blij met een weekje internetvakantieIs soms wel even lekker
![]()
Doe nou niet zo gekquote:
Als je je e-mailadres achterlaat, kan dat wel, jaquote:Op donderdag 28 april 2011 21:14 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Kun je die soap ook naar Portugal mailen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |