Ja, natuuuuuurlijk met Koen!quote:Op donderdag 28 april 2011 20:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wel met Koendat is leuk voor Thijs
[..]
Ik weet van niks
Dan moet je niet in het enige huis in een omtrek van 50 kilooooooooooooooooooometer gaan woooooooonenquote:Op donderdag 28 april 2011 20:58 schreef Trevland het volgende:
[..]
Vind ik ook, niemand komt eens hier in de buurt wonen
Hier welquote:Op donderdag 28 april 2011 20:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Ik kan nergens meer terecht
[..]
Ja maar dat is ook ergens wel logisch
Komen daar ook eens leuke mensenquote:Op donderdag 28 april 2011 20:57 schreef Symphonic het volgende:
Straks moeten we nog naar STA verhuizen als we allemaal in Zwolle wonen
Ze komen wel allemaal dichterbij hoor, dus wat zeur je nouquote:Op donderdag 28 april 2011 20:58 schreef Trevland het volgende:
[..]
Vind ik ook, niemand komt eens hier in de buurt wonen
Hoezo dan, het is hier fijn wonenquote:Op donderdag 28 april 2011 20:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
doe maar
[..]
[..]
Ja maar dat is ook ergens wel logisch
Doe ik ook heus nietquote:Op donderdag 28 april 2011 20:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan moet je niet in het enige huis in een omtrek van 50 kilooooooooooooooooooometer gaan woooooooonen.
Yuki, Mpg, Trev en nijntje hebben plek zat! Of Stu!quote:Op donderdag 28 april 2011 20:58 schreef LovelyLady het volgende:
doe maar
[..]
Maar nog niet op fiets afstandquote:Op donderdag 28 april 2011 21:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ze komen wel allemaal dichterbij hoor, dus wat zeur je nou
jij zit niet in de buurt van zwollequote:
zorg dat je nou maar eerst een huis krijgt daar, dan praten we later wel verderquote:
Dat is uit de buurtquote:Op donderdag 28 april 2011 21:00 schreef Toekito het volgende:
[..]
Yuki, Mpg, Trev en nijntje hebben plek zat! Of Stu!
Want?quote:Op donderdag 28 april 2011 21:01 schreef Trevland het volgende:
Zijn ze bij discovery helemaal gek geworden
quote:
Van die William?quote:Op donderdag 28 april 2011 21:01 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nu een programma over dat gezeik van morgen
Dus? Iedereen woont fijn behalve jij heb ik het idee.quote:
Dus het is je niet om mij te doen, maar om Zwolle?quote:Op donderdag 28 april 2011 21:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
jij zit niet in de buurt van zwolle![]()
en je woont een beetje klein
[..]
zorg dat je nou maar eerst een huis krijgt daar, dan praten we later wel verder
Daar zingen ze over bij Marijke om de hoekquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |