quote:Op donderdag 28 april 2011 17:38 schreef Berenjenafok het volgende:
Heeft iemand dat gezicht van Jo net gecapt? Ik was zo onder de indruk dat ik het vergat
Ach de twee hondjes van secretstory huis!!quote:
quote:Op donderdag 28 april 2011 17:39 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ach de twee hondjes van secretstory huis!!
quote:Op donderdag 28 april 2011 17:41 schreef Toverheks het volgende:
Maak me blij, maak me blij met beppie het huis uit te gooien
echt ben er vanavond maar wat zal ik juigenquote:
hehe niet die. Daar ben ik niet van onder de indruk. Dat hoofd toen Sharon zei dat ze zo jaloers was op haar knappe gezichtje.quote:
Wil het wel typen maar ben bang dat je me, als het niet gebeurd met je bezem achterna komtquote:Op donderdag 28 april 2011 17:41 schreef Toverheks het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAhhhhhhhhquote:Op donderdag 28 april 2011 17:41 schreef Toverheks het volgende:
Het is idd mijn cap die rond gaat.quote:Op donderdag 28 april 2011 17:45 schreef Nostalgist het volgende:
Van de Net5 site:
Een super spannende Secret Story avond
28 april om 17.34
Welke bewoner mag vanavond een dierbare in de armen sluiten?
Zorg dat de chips klaarstaat en er genoeg drinken bij de hand is. Vanavond hebben we weer een extra lange Secret Story avond voor jullie op het programma staan. Tijdens de daily show om 19:30 uur praten we je bij over de meest recente ontwikkelingen. Hoe zijn de spanningen in het huis ontstaan en waar maken Philip en Joanna steeds ruzie over? Na de daily show is het tijd voor de liveshow. De Stem heeft weer een aantal bijzondere verrassingen voor de bewoners. Zo mag één van de bewoners vanavond een dierbare in zijn of haar armen sluiten. Uiteraard nemen we afscheid van één van de bewoners. Het is dus niet alleen voor jullie maar ook voor Gerard, Joanna en Karim een spannende avond. Wie van deze kandidaten moet deze week naar huis? Kijk vanavond vanaf 19:30 uur naar Net5.
voor JO dusquote:Op donderdag 28 april 2011 17:43 schreef delfse het volgende:
Als er fam leden of vrienden zijn dan is dat zeker voor Mo let maar op.
Maik komt uit Duiven.quote:Op donderdag 28 april 2011 17:48 schreef Nostalgist het volgende:
Maik moet een hotel boeken in de buurt van Gouda.. zegt Mo tegen Joanne.. Komt Maik uit die buurt ?
Oh... Dat is de beloning voor je snell cap !quote:Op donderdag 28 april 2011 17:47 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Het is idd mijn cap die rond gaat.
Mo woont daar zolang bij een vriendinquote:Op donderdag 28 april 2011 17:48 schreef Nostalgist het volgende:
Maik moet een hotel boeken in de buurt van Gouda.. zegt Mo tegen Joanne.. Komt Maik uit die buurt ?
Ah, dus halverwege een hotel geboekt....quote:
Oh.. weet Mo daarvan?quote:Op donderdag 28 april 2011 17:50 schreef Mita het volgende:
[..]
Mo woont daar zolang bij een vriendin
het is idd altijd karim die iedereen mag ontvangen en bellen en schrijvenquote:Op donderdag 28 april 2011 17:50 schreef bull-sjitt het volgende:
mamajo zal er wel zijn
want JoJo heeft nog nooit iets gekregen
mijne ook hoorquote:Op donderdag 28 april 2011 17:51 schreef m00h het volgende:
Onvermijdelijk dat een van mijn favorieten er uit gaat vanavond.
Spijtig.
Hallo allemaal btw
Nee maik woont in duiven. Ik zag m vandaag in d eappie daar toen ik aan t werk was, hij kwam alleen jammer genoeg niet bij mij aan de kassa twas super druk haha.quote:Op donderdag 28 april 2011 17:48 schreef Nostalgist het volgende:
jij bent dus 18?quote:Op donderdag 28 april 2011 17:52 schreef annanasje het volgende:
[..]
Nee maik woont in duiven. Ik zag m vandaag in d eappie daar toen ik aan t werk was, hij kwam alleen jammer genoeg niet bij mij aan de kassa twas super druk haha.
ok THNXquote:Op donderdag 28 april 2011 17:51 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Die is nog in kleur, deze is het:
[ afbeelding ]
ik noem je geen huppelkutje hoorquote:Op donderdag 28 april 2011 17:53 schreef annanasje het volgende:
jaa klopt die broek hing nog net niet onder zn reet. en ja ik ben 18 en nee ik ben niet zo'n huppelkutje zoals jij denkt, ik wou juist irritante vragen gaan stellen en kijken hoe die zou reageren maar dat zat er dus niet in.
Jij was zeker de enige die hem herkende?quote:Op donderdag 28 april 2011 17:53 schreef annanasje het volgende:
jaa klopt die broek hing nog net niet onder zn reet. en ja ik ben 18 en nee ik ben niet zo'n huppelkutje zoals jij denkt, ik wou juist irritante vragen gaan stellen en kijken hoe die zou reageren maar dat zat er dus niet in.
niet zo negatief over knagjse hequote:Op donderdag 28 april 2011 17:55 schreef annanasje het volgende:
Nee maar die vraag of ik 18 was zei wel genoeg haha.
Lol.. wat zou je gedaan hebben ? Een dansje op de kassaband ?quote:Op donderdag 28 april 2011 17:52 schreef annanasje het volgende:
[..]
Nee maik woont in duiven. Ik zag m vandaag in d eappie daar toen ik aan t werk was, hij kwam alleen jammer genoeg niet bij mij aan de kassa twas super druk haha.
57xquote:Op donderdag 28 april 2011 17:55 schreef egmo het volgende:
Hoe vaak moet mama-Jo de regisseur een blowjob geven om jo in het huis te houden vanavond ??
Ik neem aan dat je mij quote nu?quote:Op donderdag 28 april 2011 17:56 schreef annanasje het volgende:
ja denk het wel xD , 1 collega van me herkende hem ook, de rest had nog nooit van hem gehoord, toen schaamde ik me stiekem wel.
Weet jij in welke buurt hij ergens woont? Ben bang dat ie namelijk bij me zus in de wijk woont en ik wil hem niet tegenkomen!quote:Op donderdag 28 april 2011 17:56 schreef annanasje het volgende:
ja denk het wel xD , 1 collega van me herkende hem ook, de rest had nog nooit van hem gehoord, toen schaamde ik me stiekem wel.
quote:Op donderdag 28 april 2011 17:55 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Jij was zeker de enige die hem herkende?
Kraan uitzettenquote:Op donderdag 28 april 2011 17:57 schreef knagsje het volgende:
bij elke CAP van Jo krijg ik een natte doos, is daar wat aan te doen?
niet capPENquote:Op donderdag 28 april 2011 17:57 schreef knagsje het volgende:
klussndoekjequote:Op donderdag 28 april 2011 17:57 schreef knagsje het volgende:
Ben bang voor Mo die krijg als beloning voor haar acteer werk pa of ma op bezoek. Ze heeft al zoveel filmpjes gehad dus nu na van de week een bezoeker voor haar bewezen diensten .quote:
het heet de JO show hoor....quote:Op donderdag 28 april 2011 18:01 schreef delfse het volgende:
[..]
Ben bang voor Mo die krijg als beloning voor haar acteer werk pa of ma op bezoek. Ze heeft al zoveel filmpjes gehad dus nu na van de week een bezoeker voor haar bewezen diensten .
teiltje?quote:Op donderdag 28 april 2011 17:57 schreef knagsje het volgende:
3 genomineerden, 3 familieleden, dus dat!quote:Op donderdag 28 april 2011 18:01 schreef delfse het volgende:
[..]
Ben bang voor Mo die krijg als beloning voor haar acteer werk pa of ma op bezoek. Ze heeft al zoveel filmpjes gehad dus nu na van de week een bezoeker voor haar bewezen diensten .
en huilen maarquote:Op donderdag 28 april 2011 18:03 schreef delfse het volgende:
[..]
Het is deze week de Mo en Jo show geweest.
op de streams ja maar in de daily en live uitzendingen draait het alleen om Jo...quote:Op donderdag 28 april 2011 18:03 schreef delfse het volgende:
[..]
Het is deze week de Mo en Jo show geweest.
Deze week is ook aardig Mo in beeld geweest.quote:Op donderdag 28 april 2011 18:04 schreef knagsje het volgende:
[..]
op de streams ja maar in de daily en live uitzendingen draait het alleen om Jo...
niemand anders kan toch koken?quote:Op donderdag 28 april 2011 18:04 schreef delfse het volgende:
[..]
Het was toch de gewoonte dat de genomineerde geen eten hoefde te maken?
Dat is zo maar het meelopertje van iedereen Sharon kan toch koken.quote:Op donderdag 28 april 2011 18:05 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
niemand anders kan toch koken
het is de mojo jankshowquote:Op donderdag 28 april 2011 18:04 schreef delfse het volgende:
[..]
Deze week is ook aardig Mo in beeld geweest.
Nee, Laura is al lang wegquote:Op donderdag 28 april 2011 18:05 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
niemand anders kan toch koken?
Gerard vraagt al een paar dagen wie er gaat koken en uiteindelijk staat hij het zelf te doen omdat er verder initiatiefloze eikels zitten, vooral die Mo, die schuift aan en loopt weer weg om te gaan huilen, wel na het etenquote:Op donderdag 28 april 2011 18:05 schreef delfse het volgende:
[..]
Dat is zo maar het meelopertje van iedereen Sharon kan toch koken.
Het worden nog meer pizza en tosties als Gerard vanavond weg moet gaan.quote:Op donderdag 28 april 2011 18:07 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Gerard vraagt al een paar dagen wie er gaat koken en uiteindelijk staat hij het zelf te doen omdat er verder initiatiefloze eikels zitten, vooral die Mo, die schuift aan en loopt weer weg om te gaan huilen, wel na het eten
quote:Op donderdag 28 april 2011 18:11 schreef markvanrinsum het volgende:
gaat hij vanavond naar huis ?
[ link | afbeelding ]
quote:Op donderdag 28 april 2011 18:11 schreef markvanrinsum het volgende:
gaat hij vanavond naar huis ?
[ link | afbeelding ]
quote:
quote:Op donderdag 28 april 2011 18:17 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
en wie weet waar die heeft in gezeten
je moet hem ff transparant maken he , anders zie je de witte achtergrondquote:Op donderdag 28 april 2011 18:18 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wie het ook is:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Heb de exitfoto al klaar.
3,dequote:Op donderdag 28 april 2011 18:18 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wie het ook is:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Heb de exitfoto al klaar.
Nope Jo mag pleitte, het is haar niet geluk om nog wat neuks met Flip neer te leggen voor NTV... Terwijl Jo toch diverse aanrandpogingen heeft gepleegd bij die overduidelijke Homo...quote:Op donderdag 28 april 2011 18:16 schreef knagsje het volgende:
[..]
Ik vrees gerard.....want mamajo is gecharmeerd van die jongen met tattoo op zijn borst....
quote:Op donderdag 28 april 2011 18:18 schreef Day het volgende:
Na een sst-vrije dag pleur ik de tv aan en het eerste wat ik hoor is die grafmo die zegt dat haar niet kan schelen wie er terugkomt.![]()
Toen was ik eigenlijk alweer klaar.
Avond allemaal!
quote:Op donderdag 28 april 2011 18:20 schreef Ransjih het volgende:
heeft jo nog weleens geslaapwandeld sinds haar geheim geraden is?
Heb je haar ook weer met haar commentaar...quote:Op donderdag 28 april 2011 18:19 schreef Stability het volgende:
[..]
je moet hem ff transparant maken he , anders zie je de witte achtergrond
nee, ik moet het ook nog leren, maar dit kreeg ik op les 2 vorige weekquote:Op donderdag 28 april 2011 18:21 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Heb je haar ook weer met haar commentaar...
Alsof jij er verstand van hebt hoe je met photoshop moet omgaan...![]()
bart, doet ie altijdquote:Op donderdag 28 april 2011 18:22 schreef bixs het volgende:
wie doe er vanavond als eerst de jankshow
nou hij schiet net aanquote:
volgens mij is flip gayquote:Op donderdag 28 april 2011 16:56 schreef IamCurious het volgende:
[..]
denk van wel, maar het is niet echt duidelijk nee
quote:Op donderdag 28 april 2011 18:23 schreef delfse het volgende:
Jo haar geheim is de stem is mijn paydate .
ik ben nu aan het eten...bord op schoot hahaquote:Op donderdag 28 april 2011 18:24 schreef SecretOma het volgende:
val net weer binnen, hbe lekker gegeten, zet mn SST dag voort
vind TT hoopvol, moet nog 3 pagina's van 50 berichten lezen hihi
[..]
volgens mij is flip gay
Ja zaterfdg gaat ze weer janken voor de nominaties zo gaat het al weken met haarquote:Op donderdag 28 april 2011 18:26 schreef delfse het volgende:
Het maakt Mo niet uit wie er terugkomt of niet ze denkt weer een stap naar de finale met 1 minder. Ze wil niet naar huis maar wil die ton hebben. Het is allemaal toneel werk van haar dat gejank.
Hier nog nietquote:Op donderdag 28 april 2011 18:24 schreef Stability het volgende:
[..]
nou hij schiet net aanhij doet het dus weer
jankshowquote:Op donderdag 28 april 2011 18:26 schreef Diamonds28 het volgende:
[..]
Ja zaterfdg gaat ze weer janken voor de nominaties zo gaat het al weken met haar
Klopt als er genomineerd moet worden dan is ze weer zielig. En de progamma makers houden haar er wel in. Gooi er drank in en ze veranderd van karakter eng mens.quote:Op donderdag 28 april 2011 18:26 schreef Diamonds28 het volgende:
[..]
Ja zaterfdg gaat ze weer janken voor de nominaties zo gaat het al weken met haar
tis dat ze zo'n ouwe kop heeft, maar aan dr gedrag zou je toch steeeds vergeten dat ze 30 isquote:Op donderdag 28 april 2011 18:28 schreef delfse het volgende:
[..]
Klopt als er genomineerd moet worden dan is ze weer zielig. En de progamma makers houden haar er wel in. Gooi er drank in en ze veranderd van karakter eng mens.
Nou sharon meer hoor, Jo trekt al aardig tijdje naar sharon toe maar sharon is diegene steeds die achter der rug om lult over der en met meerdere dingen over Jo heen gaatquote:
luira en guido hadden geen geheim to start with.quote:Op donderdag 28 april 2011 18:27 schreef Ransjih het volgende:
jo slaapwandelt maar eik niet
jurrien anabolen maar nauwelijks
flip niet relatie met zwemkampioene
cynthia maand dakloos in opvanghuis
ehhhhhhhhhhhhh.........nog meer?
linkje ??quote:Op donderdag 28 april 2011 18:31 schreef Chanel5 het volgende:
Heb nog een mooie cap gemaakt van Mo, zal haar paps trots op zijn!!!
nergensquote:Op donderdag 28 april 2011 18:32 schreef SecretOma het volgende:
k heb ff geen zin om 150 berichten terug te lezen dus kan iemand me vertellen waar de TT op gebaseerd is?
geeft me hoop nl
ik ging uit van die schijnheilige kop van jo, in dat fragment. En nog een reden waarom jo naar shar toe trekt is omdat shar populair is.quote:Op donderdag 28 april 2011 18:29 schreef Diamonds28 het volgende:
[..]
Nou sharon meer hoor, Jo trekt al aardig tijdje naar sharon toe maar sharon is diegene steeds die achter der rug om lult over der en met meerdere dingen over Jo heen gaat
Mijn schoonzus was hiet vanmiddag, had nog nooit van SST gehoord, hoorde Mo praatte en zei: wat heeft die blonde een zeikstem!!!quote:Op donderdag 28 april 2011 18:28 schreef delfse het volgende:
[..]
Klopt als er genomineerd moet worden dan is ze weer zielig. En de progamma makers houden haar er wel in. Gooi er drank in en ze veranderd van karakter eng mens.
quote:Op donderdag 28 april 2011 18:32 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Niet naar de bekende weg vragen MarkCapstopic
over de jankshow op nep5quote:Op donderdag 28 april 2011 18:32 schreef SecretOma het volgende:
k heb ff geen zin om 150 berichten terug te lezen dus kan iemand me vertellen waar de TT op gebaseerd is?
geeft me hoop nl![]()
Mo is al een hotelkamer aan het regelen waarin ze Maik plat kan neuken. Geloof me, NL kan d'r geen reet schelen.quote:Op donderdag 28 april 2011 18:30 schreef delfse het volgende:
Mo krijgt haar straf wel als ze weer in Nederland is dan wordt ze uitgekotst. En hoop dat ze op Fok komt dan wil ze gillend terug naar portugal die gestoorde.
Klopt helemaalquote:Op donderdag 28 april 2011 18:29 schreef Diamonds28 het volgende:
[..]
Nou sharon meer hoor, Jo trekt al aardig tijdje naar sharon toe maar sharon is diegene steeds die achter der rug om lult over der en met meerdere dingen over Jo heen gaat
Sharon heeft Mo trekjes als er genomineerd moet worden dan zoekt ze de mensen op en gaat aardig doen om niet genomineerd te worden. En dan laat ze haar maatjes Gerard en karim barsten. Sharon mag met Mo samen oprotten.quote:
beide familie van joquote:Op donderdag 28 april 2011 18:39 schreef delfse het volgende:
[..]
Sharon heeft Mo trekjes als er genomineerd moet worden dan zoekt ze de mensen op en gaat aardig doen om niet genomineerd te worden. En dan laat ze haar maatjes Gerard en karim barsten. Sharon mag met Mo samen oprotten.
Het viel mij in ieder geval op dat ze Karim kompleet liet vallen toen hij weigerde om de brief voor mo's te schrijven en flink mee zat te lullen met mo en flip. Heb d'r ook niet veel op zien trekken met gerard en karim sinds ze genomineerd zijn.quote:Op donderdag 28 april 2011 18:39 schreef delfse het volgende:
[..]
Sharon heeft Mo trekjes als er genomineerd moet worden dan zoekt ze de mensen op en gaat aardig doen om niet genomineerd te worden. En dan laat ze haar maatjes Gerard en karim barsten. Sharon mag met Mo samen oprotten.
150 Berichten al te veel?quote:Op donderdag 28 april 2011 18:32 schreef SecretOma het volgende:
geeft me hoop nl
Whahhaah ja dat doet ik ook niet maar ik vraag mams wel wat ik gemist heb hahaquote:Op donderdag 28 april 2011 18:42 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
150 Berichten al te veel?![]()
Er zijn er die lezen alle gemiste topics terug (zoals ik), om zo anderen niet lastig te vallen met: "Heb ik nog wat gemist???"
wat kocht hijquote:Op donderdag 28 april 2011 17:52 schreef annanasje het volgende:
[..]
Klopt en toen Servio er was liet ze haar maatjes ook vallen voor Servio.quote:Op donderdag 28 april 2011 18:41 schreef Day het volgende:
[..]
Het viel mij in ieder geval op dat ze Karim kompleet liet vallen toen hij weigerde om de brief voor mo's te schrijven en flink mee zat te lullen met mo en flip. Heb d'r ook niet veel op zien trekken met gerard en karim sinds ze genomineerd zijn.
kheb ff mn keuken opgeruimd na het eten......zo...en heb ik nog wat gemist?quote:Op donderdag 28 april 2011 18:42 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Er zijn er die lezen alle gemiste topics terug (zoals ik), om zo anderen niet lastig te vallen met: "Heb ik nog wat gemist???"
ja en ik lees wel alle cossen terug ook smorgensquote:Op donderdag 28 april 2011 18:43 schreef Diamonds28 het volgende:
[..]
Whahhaah ja dat doet ik ook niet maar ik vraag mams wel wat ik gemist heb haha![]()
quote:Op donderdag 28 april 2011 16:17 schreef Reksie1981 het volgende:
Hebben jullie nu al een wensje gedaan?
http://www.gerardlenting.nl/doeeenwens/lightacandle.html
Anders raken we dat viswijf nooit kwijt!
geen regelmatig kijker en/of beperkte mensenkennis?quote:Op donderdag 28 april 2011 18:43 schreef Diamonds28 het volgende:
[..]
nee hoor maar vind der wel leuk in tegenstelling van Janki Mo en Sharon
quote:Op donderdag 28 april 2011 18:45 schreef sjampoeh het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
POLL
Waar zou jij een jurk van maken?
snoeppapiertjes 27%
bloemblaadjes 34%
oude gordijnen 39%
quote:Op donderdag 28 april 2011 18:46 schreef Stability het volgende:
morgen gaan die engelse gasten trouwen he...weet iemand hoe laat dat op tv is? kan smorgens toch die streams niet aankrijgen
ben benieuwd hoe het vanavond word trouwens...
Die polls zijn soms echt hilarisch..quote:Op donderdag 28 april 2011 18:45 schreef sjampoeh het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
POLL
snoeppapiertjes 27%
bloemblaadjes 34%
oude gordijnen 39%
huh? in de live? wat heeft die er nou mee te maken?quote:Op donderdag 28 april 2011 18:46 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
met eva jinek heb ik ergens gelezen
van verweijenhuid????? Vlekjes jurk...quote:Op donderdag 28 april 2011 18:45 schreef sjampoeh het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
POLL
snoeppapiertjes 27%
bloemblaadjes 34%
oude gordijnen 39%
quote:Op donderdag 28 april 2011 18:44 schreef iBenny het volgende:
[ afbeelding ]http://www.facebook.com/secretstorynl/posts/197448390297293![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De fakking ironie
lekkah... eva jinek...quote:Op donderdag 28 april 2011 18:46 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
met eva jinek heb ik ergens gelezen
NOS om half twaalf op 1 denk ikquote:Op donderdag 28 april 2011 18:46 schreef Stability het volgende:
morgen gaan die engelse gasten trouwen he...weet iemand hoe laat dat op tv is? kan smorgens toch die streams niet aankrijgen
ben benieuwd hoe het vanavond word trouwens...
is dat net verteld ? wist ze dat nog niet ?quote:Op donderdag 28 april 2011 18:49 schreef Stability het volgende:
ja, gek he mo, dat ze dachten dat jouw geheim was ,dat je prostituee was...
quote:Op donderdag 28 april 2011 18:50 schreef delfse het volgende:
Makkelijke hap
28 april om 18.15
De bewoners houden het simpel voor vanavond.
De bewoners beginnen op tijd met voorbereiden voor de liveshow. De meiden doen hun haar goed en maken zich mooi. Ze besluiten om op tijd te eten, zodat ze op tijd klaar zijn. Er wordt dan ook niet uitgebreid gekookt. Op het menu staan hamburgers met brood.
Dit eten ze 5 van de 7 dagen die vette hap of een prutje met kip.
het lijkt de burger king story welquote:Op donderdag 28 april 2011 18:50 schreef delfse het volgende:
Makkelijke hap
28 april om 18.15
De bewoners houden het simpel voor vanavond.
De bewoners beginnen op tijd met voorbereiden voor de liveshow. De meiden doen hun haar goed en maken zich mooi. Ze besluiten om op tijd te eten, zodat ze op tijd klaar zijn. Er wordt dan ook niet uitgebreid gekookt. Op het menu staan hamburgers met brood.
Dit eten ze 5 van de 7 dagen die vette hap of een prutje met kip.
thanks...ga ik morgen ff kijkenquote:Op donderdag 28 april 2011 18:49 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
NOS om half twaalf op 1 denk ik
nl1 va 11.15 uurquote:Op donderdag 28 april 2011 18:47 schreef Stability het volgende:
[..]
huh? in de live? wat heeft die er nou mee te maken?
of bedoel je die trouwerij? welk net is dat dan?
quote:Op donderdag 28 april 2011 18:47 schreef Stability het volgende:
[..]
huh? in de live? wat heeft die er nou mee te maken?
of bedoel je die trouwerij? welk net is dat dan?
quote:Op donderdag 28 april 2011 18:51 schreef m00h het volgende:
[..]
idd geweldig![]()
Luitjes tot bij de Jo show, ff stadje pakken
ja daar hadden ze het net over....en sharon's pa een hell's angelquote:Op donderdag 28 april 2011 18:50 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
is dat net verteld ? wist ze dat nog niet ?
Nou ik voel me niet lastiggevallen hoor als iemand gevraagd of ie nog wat gemist heeft....vind het een kleine moeite om ff in 1 zin aan iemand uit te leggen wat er allemaal is gebeurd...quote:Op donderdag 28 april 2011 18:42 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 april 2011 18:52 schreef sjampoeh het volgende:
Dit kan toch niet ?? pleassssssssseee kom op zeg
[ afbeelding ]
tyquote:
tuurlijk wel. Ik ga meteen stemmenquote:Op donderdag 28 april 2011 18:52 schreef sjampoeh het volgende:
[ afbeelding ]
`Mij dochter`quote:Op donderdag 28 april 2011 18:52 schreef sjampoeh het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
echt een heel triest zielig gezin dat !!quote:Op donderdag 28 april 2011 18:52 schreef sjampoeh het volgende:
[ afbeelding ]
GODVER! VIEZE BOTOX ***** bleh. Nja goed Mzlllll.quote:Op donderdag 28 april 2011 18:52 schreef sjampoeh het volgende:
[ afbeelding ]
niet te geloven he?quote:
quote:Op donderdag 28 april 2011 18:53 schreef Stability het volgende:
[..]
tyff mn verrekijker opzoeken hahahaha kan ut net niet lezen
ze zijn vandaag gewoon vroeg met de streamlockquote:
dank je wel lieffiequote:
Als ze een half uur streamlock gaan doen zijn ze gekquote:Op donderdag 28 april 2011 18:56 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
ze zijn vandaag gewoon vroeg met de streamlock
Nee dat wil Mo te graag die wil haar kluis terug van Karim .quote:Op donderdag 28 april 2011 18:56 schreef Mita het volgende:
Misschien weer spelletje voor kluizenwissel.
op politiek 24 alvanaf 9 uurquote:Op donderdag 28 april 2011 18:56 schreef Stability het volgende:
[..]
dank je wel lieffiegoh 4 uur lang !!
pffff nou dan ga ik nog niet kijken hoor, kheb 2 uur nodig om echt wakker te worden altijd ..geen drukte aan mn kop hahaquote:
Dit is toch niet nieuw voor jullie, of wel?quote:Op donderdag 28 april 2011 18:54 schreef Stability het volgende:
echt een heel triest zielig gezin dat !!
nee, zeker niet !quote:Op donderdag 28 april 2011 18:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dit is toch niet nieuw voor jullie, of wel?
Mo heeft een spuitje gekregen, zodat ze er niet aan denkt dat ze eigenlijk weg wil.quote:Op donderdag 28 april 2011 18:59 schreef Niki.P het volgende:
Oe wat zou er in die 3 minuten zijn gebeurt
quote:Op donderdag 28 april 2011 19:00 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Mo heeft een spuitje gekregen, zodat ze er niet aan denkt dat ze eigenlijk weg wil.
ja hahahahaquote:Op donderdag 28 april 2011 19:00 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Mo heeft een spuitje gekregen, zodat ze er niet aan denkt dat ze eigenlijk weg wil.
[..]
[..]
ja, haar echte geheimquote:Op donderdag 28 april 2011 19:00 schreef delfse het volgende:
[..]
Liggen is haar favoriete standje. Het liefst met een kerel voor geld.
als je niet wil antwoorden dan antwoordt je toch gewoon niet...quote:Op donderdag 28 april 2011 18:42 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
En omaatje is ook geen 18 meerquote:Op donderdag 28 april 2011 19:01 schreef SecretOma het volgende:
[..]
als je niet wil antwoorden dan antwoordt je toch gewoon niet...
ik deed een beroep op degenen die daartoe wel bereid waren
De enige actieven daar.quote:Op donderdag 28 april 2011 19:01 schreef Stability het volgende:
karim en gerard worden hyper hahahaha
ruud zei het al....platgespotenquote:Op donderdag 28 april 2011 19:03 schreef Ytsmi het volgende:
Mo had anders voor de SL nog het hoogste woord
Ik blijf hoop houden dat Mo vertrekt.quote:
laat het asjeblieft waar zijn jaquote:Op donderdag 28 april 2011 19:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik blijf hoop houden dat Mo vertrekt.
Ja, en ikquote:Op donderdag 28 april 2011 19:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik blijf hoop houden dat Mo vertrekt.
Rammen maar en dan Mo weg. Pretty puhlealse.quote:
Met een strop eraan en die is voor Mo.quote:Op donderdag 28 april 2011 19:04 schreef sjampoeh het volgende:
bewoners er hangt iets nieuws in het huis hahahahaha een touw ?
quote:Op donderdag 28 april 2011 19:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Rammen maar en dan Mo weg. Pretty puhlealse.
hihi ja zoals mootje zou zeggen:quote:
Ik heb liever dat Jo, Karim en Geer blijven en Mo oprot.quote:Op donderdag 28 april 2011 19:05 schreef knagsje het volgende:
in ieder geval vertrekt Jo niet en dat is het vervelendst
ja wie niet?quote:Op donderdag 28 april 2011 19:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb liever dat Jo, Karim en Geer blijven en Mo oprot.
Dat hoeft niet, maar weg mag ze van mij wel, heeft nu lang genoeg vakantie gehadquote:Op donderdag 28 april 2011 19:06 schreef delfse het volgende:
[..]
Met een strop eraan en die is voor Mo.
quote:Op donderdag 28 april 2011 19:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Reken nergens op, dan kan het alleen maar meevallenquote:
jo of mo dat is om t even, als geel en karim maar blijvenquote:Op donderdag 28 april 2011 19:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |