quote:Op donderdag 28 april 2011 18:18 schreef Day het volgende:
Na een sst-vrije dag pleur ik de tv aan en het eerste wat ik hoor is die grafmo die zegt dat haar niet kan schelen wie er terugkomt.![]()
Toen was ik eigenlijk alweer klaar.
Avond allemaal!
quote:Op donderdag 28 april 2011 18:20 schreef Ransjih het volgende:
heeft jo nog weleens geslaapwandeld sinds haar geheim geraden is?
Heb je haar ook weer met haar commentaar...quote:Op donderdag 28 april 2011 18:19 schreef Stability het volgende:
[..]
je moet hem ff transparant maken he , anders zie je de witte achtergrond
nee, ik moet het ook nog leren, maar dit kreeg ik op les 2 vorige weekquote:Op donderdag 28 april 2011 18:21 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Heb je haar ook weer met haar commentaar...
Alsof jij er verstand van hebt hoe je met photoshop moet omgaan...![]()
bart, doet ie altijdquote:Op donderdag 28 april 2011 18:22 schreef bixs het volgende:
wie doe er vanavond als eerst de jankshow
nou hij schiet net aanquote:
volgens mij is flip gayquote:Op donderdag 28 april 2011 16:56 schreef IamCurious het volgende:
[..]
denk van wel, maar het is niet echt duidelijk nee
quote:Op donderdag 28 april 2011 18:23 schreef delfse het volgende:
Jo haar geheim is de stem is mijn paydate .
ik ben nu aan het eten...bord op schoot hahaquote:Op donderdag 28 april 2011 18:24 schreef SecretOma het volgende:
val net weer binnen, hbe lekker gegeten, zet mn SST dag voort
vind TT hoopvol, moet nog 3 pagina's van 50 berichten lezen hihi
[..]
volgens mij is flip gay
Ja zaterfdg gaat ze weer janken voor de nominaties zo gaat het al weken met haarquote:Op donderdag 28 april 2011 18:26 schreef delfse het volgende:
Het maakt Mo niet uit wie er terugkomt of niet ze denkt weer een stap naar de finale met 1 minder. Ze wil niet naar huis maar wil die ton hebben. Het is allemaal toneel werk van haar dat gejank.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |