Het worden nog meer pizza en tosties als Gerard vanavond weg moet gaan.quote:Op donderdag 28 april 2011 18:07 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Gerard vraagt al een paar dagen wie er gaat koken en uiteindelijk staat hij het zelf te doen omdat er verder initiatiefloze eikels zitten, vooral die Mo, die schuift aan en loopt weer weg om te gaan huilen, wel na het eten
quote:Op donderdag 28 april 2011 18:11 schreef markvanrinsum het volgende:
gaat hij vanavond naar huis ?
[ link | afbeelding ]
quote:Op donderdag 28 april 2011 18:11 schreef markvanrinsum het volgende:
gaat hij vanavond naar huis ?
[ link | afbeelding ]
quote:
quote:Op donderdag 28 april 2011 18:17 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
en wie weet waar die heeft in gezeten
je moet hem ff transparant maken he , anders zie je de witte achtergrondquote:Op donderdag 28 april 2011 18:18 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wie het ook is:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Heb de exitfoto al klaar.
3,dequote:Op donderdag 28 april 2011 18:18 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wie het ook is:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Heb de exitfoto al klaar.
Nope Jo mag pleitte, het is haar niet geluk om nog wat neuks met Flip neer te leggen voor NTV... Terwijl Jo toch diverse aanrandpogingen heeft gepleegd bij die overduidelijke Homo...quote:Op donderdag 28 april 2011 18:16 schreef knagsje het volgende:
[..]
Ik vrees gerard.....want mamajo is gecharmeerd van die jongen met tattoo op zijn borst....
quote:Op donderdag 28 april 2011 18:18 schreef Day het volgende:
Na een sst-vrije dag pleur ik de tv aan en het eerste wat ik hoor is die grafmo die zegt dat haar niet kan schelen wie er terugkomt.![]()
Toen was ik eigenlijk alweer klaar.
Avond allemaal!
quote:Op donderdag 28 april 2011 18:20 schreef Ransjih het volgende:
heeft jo nog weleens geslaapwandeld sinds haar geheim geraden is?
Heb je haar ook weer met haar commentaar...quote:Op donderdag 28 april 2011 18:19 schreef Stability het volgende:
[..]
je moet hem ff transparant maken he , anders zie je de witte achtergrond
nee, ik moet het ook nog leren, maar dit kreeg ik op les 2 vorige weekquote:Op donderdag 28 april 2011 18:21 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Heb je haar ook weer met haar commentaar...
Alsof jij er verstand van hebt hoe je met photoshop moet omgaan...![]()
bart, doet ie altijdquote:Op donderdag 28 april 2011 18:22 schreef bixs het volgende:
wie doe er vanavond als eerst de jankshow
nou hij schiet net aanquote:
volgens mij is flip gayquote:Op donderdag 28 april 2011 16:56 schreef IamCurious het volgende:
[..]
denk van wel, maar het is niet echt duidelijk nee
quote:Op donderdag 28 april 2011 18:23 schreef delfse het volgende:
Jo haar geheim is de stem is mijn paydate .
ik ben nu aan het eten...bord op schoot hahaquote:Op donderdag 28 april 2011 18:24 schreef SecretOma het volgende:
val net weer binnen, hbe lekker gegeten, zet mn SST dag voort
vind TT hoopvol, moet nog 3 pagina's van 50 berichten lezen hihi
[..]
volgens mij is flip gay
Ja zaterfdg gaat ze weer janken voor de nominaties zo gaat het al weken met haarquote:Op donderdag 28 april 2011 18:26 schreef delfse het volgende:
Het maakt Mo niet uit wie er terugkomt of niet ze denkt weer een stap naar de finale met 1 minder. Ze wil niet naar huis maar wil die ton hebben. Het is allemaal toneel werk van haar dat gejank.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |