ik noem je geen huppelkutje hoorquote:Op donderdag 28 april 2011 17:53 schreef annanasje het volgende:
jaa klopt die broek hing nog net niet onder zn reet. en ja ik ben 18 en nee ik ben niet zo'n huppelkutje zoals jij denkt, ik wou juist irritante vragen gaan stellen en kijken hoe die zou reageren maar dat zat er dus niet in.
Jij was zeker de enige die hem herkende?quote:Op donderdag 28 april 2011 17:53 schreef annanasje het volgende:
jaa klopt die broek hing nog net niet onder zn reet. en ja ik ben 18 en nee ik ben niet zo'n huppelkutje zoals jij denkt, ik wou juist irritante vragen gaan stellen en kijken hoe die zou reageren maar dat zat er dus niet in.
niet zo negatief over knagjse hequote:Op donderdag 28 april 2011 17:55 schreef annanasje het volgende:
Nee maar die vraag of ik 18 was zei wel genoeg haha.
Lol.. wat zou je gedaan hebben ? Een dansje op de kassaband ?quote:Op donderdag 28 april 2011 17:52 schreef annanasje het volgende:
[..]
Nee maik woont in duiven. Ik zag m vandaag in d eappie daar toen ik aan t werk was, hij kwam alleen jammer genoeg niet bij mij aan de kassa twas super druk haha.
57xquote:Op donderdag 28 april 2011 17:55 schreef egmo het volgende:
Hoe vaak moet mama-Jo de regisseur een blowjob geven om jo in het huis te houden vanavond ??
Ik neem aan dat je mij quote nu?quote:Op donderdag 28 april 2011 17:56 schreef annanasje het volgende:
ja denk het wel xD , 1 collega van me herkende hem ook, de rest had nog nooit van hem gehoord, toen schaamde ik me stiekem wel.
Weet jij in welke buurt hij ergens woont? Ben bang dat ie namelijk bij me zus in de wijk woont en ik wil hem niet tegenkomen!quote:Op donderdag 28 april 2011 17:56 schreef annanasje het volgende:
ja denk het wel xD , 1 collega van me herkende hem ook, de rest had nog nooit van hem gehoord, toen schaamde ik me stiekem wel.
quote:Op donderdag 28 april 2011 17:55 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Jij was zeker de enige die hem herkende?
Kraan uitzettenquote:Op donderdag 28 april 2011 17:57 schreef knagsje het volgende:
bij elke CAP van Jo krijg ik een natte doos, is daar wat aan te doen?
niet capPENquote:Op donderdag 28 april 2011 17:57 schreef knagsje het volgende:
klussndoekjequote:Op donderdag 28 april 2011 17:57 schreef knagsje het volgende:
Ben bang voor Mo die krijg als beloning voor haar acteer werk pa of ma op bezoek. Ze heeft al zoveel filmpjes gehad dus nu na van de week een bezoeker voor haar bewezen diensten .quote:
het heet de JO show hoor....quote:Op donderdag 28 april 2011 18:01 schreef delfse het volgende:
[..]
Ben bang voor Mo die krijg als beloning voor haar acteer werk pa of ma op bezoek. Ze heeft al zoveel filmpjes gehad dus nu na van de week een bezoeker voor haar bewezen diensten .
teiltje?quote:Op donderdag 28 april 2011 17:57 schreef knagsje het volgende:
3 genomineerden, 3 familieleden, dus dat!quote:Op donderdag 28 april 2011 18:01 schreef delfse het volgende:
[..]
Ben bang voor Mo die krijg als beloning voor haar acteer werk pa of ma op bezoek. Ze heeft al zoveel filmpjes gehad dus nu na van de week een bezoeker voor haar bewezen diensten .
en huilen maarquote:Op donderdag 28 april 2011 18:03 schreef delfse het volgende:
[..]
Het is deze week de Mo en Jo show geweest.
op de streams ja maar in de daily en live uitzendingen draait het alleen om Jo...quote:Op donderdag 28 april 2011 18:03 schreef delfse het volgende:
[..]
Het is deze week de Mo en Jo show geweest.
Deze week is ook aardig Mo in beeld geweest.quote:Op donderdag 28 april 2011 18:04 schreef knagsje het volgende:
[..]
op de streams ja maar in de daily en live uitzendingen draait het alleen om Jo...
niemand anders kan toch koken?quote:Op donderdag 28 april 2011 18:04 schreef delfse het volgende:
[..]
Het was toch de gewoonte dat de genomineerde geen eten hoefde te maken?
Dat is zo maar het meelopertje van iedereen Sharon kan toch koken.quote:Op donderdag 28 april 2011 18:05 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
niemand anders kan toch koken
het is de mojo jankshowquote:Op donderdag 28 april 2011 18:04 schreef delfse het volgende:
[..]
Deze week is ook aardig Mo in beeld geweest.
Nee, Laura is al lang wegquote:Op donderdag 28 april 2011 18:05 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
niemand anders kan toch koken?
Gerard vraagt al een paar dagen wie er gaat koken en uiteindelijk staat hij het zelf te doen omdat er verder initiatiefloze eikels zitten, vooral die Mo, die schuift aan en loopt weer weg om te gaan huilen, wel na het etenquote:Op donderdag 28 april 2011 18:05 schreef delfse het volgende:
[..]
Dat is zo maar het meelopertje van iedereen Sharon kan toch koken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |