ik noem je geen huppelkutje hoorquote:Op donderdag 28 april 2011 17:53 schreef annanasje het volgende:
jaa klopt die broek hing nog net niet onder zn reet. en ja ik ben 18 en nee ik ben niet zo'n huppelkutje zoals jij denkt, ik wou juist irritante vragen gaan stellen en kijken hoe die zou reageren maar dat zat er dus niet in.
Jij was zeker de enige die hem herkende?quote:Op donderdag 28 april 2011 17:53 schreef annanasje het volgende:
jaa klopt die broek hing nog net niet onder zn reet. en ja ik ben 18 en nee ik ben niet zo'n huppelkutje zoals jij denkt, ik wou juist irritante vragen gaan stellen en kijken hoe die zou reageren maar dat zat er dus niet in.
niet zo negatief over knagjse hequote:Op donderdag 28 april 2011 17:55 schreef annanasje het volgende:
Nee maar die vraag of ik 18 was zei wel genoeg haha.
Lol.. wat zou je gedaan hebben ? Een dansje op de kassaband ?quote:Op donderdag 28 april 2011 17:52 schreef annanasje het volgende:
[..]
Nee maik woont in duiven. Ik zag m vandaag in d eappie daar toen ik aan t werk was, hij kwam alleen jammer genoeg niet bij mij aan de kassa twas super druk haha.
57xquote:Op donderdag 28 april 2011 17:55 schreef egmo het volgende:
Hoe vaak moet mama-Jo de regisseur een blowjob geven om jo in het huis te houden vanavond ??
Ik neem aan dat je mij quote nu?quote:Op donderdag 28 april 2011 17:56 schreef annanasje het volgende:
ja denk het wel xD , 1 collega van me herkende hem ook, de rest had nog nooit van hem gehoord, toen schaamde ik me stiekem wel.
Weet jij in welke buurt hij ergens woont? Ben bang dat ie namelijk bij me zus in de wijk woont en ik wil hem niet tegenkomen!quote:Op donderdag 28 april 2011 17:56 schreef annanasje het volgende:
ja denk het wel xD , 1 collega van me herkende hem ook, de rest had nog nooit van hem gehoord, toen schaamde ik me stiekem wel.
quote:Op donderdag 28 april 2011 17:55 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Jij was zeker de enige die hem herkende?
Kraan uitzettenquote:Op donderdag 28 april 2011 17:57 schreef knagsje het volgende:
bij elke CAP van Jo krijg ik een natte doos, is daar wat aan te doen?
niet capPENquote:Op donderdag 28 april 2011 17:57 schreef knagsje het volgende:
klussndoekjequote:Op donderdag 28 april 2011 17:57 schreef knagsje het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |