Hier nog nietquote:Op donderdag 28 april 2011 18:24 schreef Stability het volgende:
[..]
nou hij schiet net aanhij doet het dus weer
jankshowquote:Op donderdag 28 april 2011 18:26 schreef Diamonds28 het volgende:
[..]
Ja zaterfdg gaat ze weer janken voor de nominaties zo gaat het al weken met haar
Klopt als er genomineerd moet worden dan is ze weer zielig. En de progamma makers houden haar er wel in. Gooi er drank in en ze veranderd van karakter eng mens.quote:Op donderdag 28 april 2011 18:26 schreef Diamonds28 het volgende:
[..]
Ja zaterfdg gaat ze weer janken voor de nominaties zo gaat het al weken met haar
tis dat ze zo'n ouwe kop heeft, maar aan dr gedrag zou je toch steeeds vergeten dat ze 30 isquote:Op donderdag 28 april 2011 18:28 schreef delfse het volgende:
[..]
Klopt als er genomineerd moet worden dan is ze weer zielig. En de progamma makers houden haar er wel in. Gooi er drank in en ze veranderd van karakter eng mens.
Nou sharon meer hoor, Jo trekt al aardig tijdje naar sharon toe maar sharon is diegene steeds die achter der rug om lult over der en met meerdere dingen over Jo heen gaatquote:
luira en guido hadden geen geheim to start with.quote:Op donderdag 28 april 2011 18:27 schreef Ransjih het volgende:
jo slaapwandelt maar eik niet
jurrien anabolen maar nauwelijks
flip niet relatie met zwemkampioene
cynthia maand dakloos in opvanghuis
ehhhhhhhhhhhhh.........nog meer?
linkje ??quote:Op donderdag 28 april 2011 18:31 schreef Chanel5 het volgende:
Heb nog een mooie cap gemaakt van Mo, zal haar paps trots op zijn!!!
nergensquote:Op donderdag 28 april 2011 18:32 schreef SecretOma het volgende:
k heb ff geen zin om 150 berichten terug te lezen dus kan iemand me vertellen waar de TT op gebaseerd is?
geeft me hoop nl
ik ging uit van die schijnheilige kop van jo, in dat fragment. En nog een reden waarom jo naar shar toe trekt is omdat shar populair is.quote:Op donderdag 28 april 2011 18:29 schreef Diamonds28 het volgende:
[..]
Nou sharon meer hoor, Jo trekt al aardig tijdje naar sharon toe maar sharon is diegene steeds die achter der rug om lult over der en met meerdere dingen over Jo heen gaat
Mijn schoonzus was hiet vanmiddag, had nog nooit van SST gehoord, hoorde Mo praatte en zei: wat heeft die blonde een zeikstem!!!quote:Op donderdag 28 april 2011 18:28 schreef delfse het volgende:
[..]
Klopt als er genomineerd moet worden dan is ze weer zielig. En de progamma makers houden haar er wel in. Gooi er drank in en ze veranderd van karakter eng mens.
quote:Op donderdag 28 april 2011 18:32 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Niet naar de bekende weg vragen MarkCapstopic
over de jankshow op nep5quote:Op donderdag 28 april 2011 18:32 schreef SecretOma het volgende:
k heb ff geen zin om 150 berichten terug te lezen dus kan iemand me vertellen waar de TT op gebaseerd is?
geeft me hoop nl![]()
Mo is al een hotelkamer aan het regelen waarin ze Maik plat kan neuken. Geloof me, NL kan d'r geen reet schelen.quote:Op donderdag 28 april 2011 18:30 schreef delfse het volgende:
Mo krijgt haar straf wel als ze weer in Nederland is dan wordt ze uitgekotst. En hoop dat ze op Fok komt dan wil ze gillend terug naar portugal die gestoorde.
Klopt helemaalquote:Op donderdag 28 april 2011 18:29 schreef Diamonds28 het volgende:
[..]
Nou sharon meer hoor, Jo trekt al aardig tijdje naar sharon toe maar sharon is diegene steeds die achter der rug om lult over der en met meerdere dingen over Jo heen gaat
Sharon heeft Mo trekjes als er genomineerd moet worden dan zoekt ze de mensen op en gaat aardig doen om niet genomineerd te worden. En dan laat ze haar maatjes Gerard en karim barsten. Sharon mag met Mo samen oprotten.quote:
beide familie van joquote:Op donderdag 28 april 2011 18:39 schreef delfse het volgende:
[..]
Sharon heeft Mo trekjes als er genomineerd moet worden dan zoekt ze de mensen op en gaat aardig doen om niet genomineerd te worden. En dan laat ze haar maatjes Gerard en karim barsten. Sharon mag met Mo samen oprotten.
Het viel mij in ieder geval op dat ze Karim kompleet liet vallen toen hij weigerde om de brief voor mo's te schrijven en flink mee zat te lullen met mo en flip. Heb d'r ook niet veel op zien trekken met gerard en karim sinds ze genomineerd zijn.quote:Op donderdag 28 april 2011 18:39 schreef delfse het volgende:
[..]
Sharon heeft Mo trekjes als er genomineerd moet worden dan zoekt ze de mensen op en gaat aardig doen om niet genomineerd te worden. En dan laat ze haar maatjes Gerard en karim barsten. Sharon mag met Mo samen oprotten.
150 Berichten al te veel?quote:Op donderdag 28 april 2011 18:32 schreef SecretOma het volgende:
geeft me hoop nl
Whahhaah ja dat doet ik ook niet maar ik vraag mams wel wat ik gemist heb hahaquote:Op donderdag 28 april 2011 18:42 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
150 Berichten al te veel?![]()
Er zijn er die lezen alle gemiste topics terug (zoals ik), om zo anderen niet lastig te vallen met: "Heb ik nog wat gemist???"
wat kocht hijquote:Op donderdag 28 april 2011 17:52 schreef annanasje het volgende:
[..]
Nee maik woont in duiven. Ik zag m vandaag in d eappie daar toen ik aan t werk was, hij kwam alleen jammer genoeg niet bij mij aan de kassa twas super druk haha.
Klopt en toen Servio er was liet ze haar maatjes ook vallen voor Servio.quote:Op donderdag 28 april 2011 18:41 schreef Day het volgende:
[..]
Het viel mij in ieder geval op dat ze Karim kompleet liet vallen toen hij weigerde om de brief voor mo's te schrijven en flink mee zat te lullen met mo en flip. Heb d'r ook niet veel op zien trekken met gerard en karim sinds ze genomineerd zijn.
kheb ff mn keuken opgeruimd na het eten......zo...en heb ik nog wat gemist?quote:Op donderdag 28 april 2011 18:42 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
150 Berichten al te veel?![]()
Er zijn er die lezen alle gemiste topics terug (zoals ik), om zo anderen niet lastig te vallen met: "Heb ik nog wat gemist???"
ja en ik lees wel alle cossen terug ook smorgensquote:Op donderdag 28 april 2011 18:43 schreef Diamonds28 het volgende:
[..]
Whahhaah ja dat doet ik ook niet maar ik vraag mams wel wat ik gemist heb haha![]()
quote:Op donderdag 28 april 2011 16:17 schreef Reksie1981 het volgende:
Hebben jullie nu al een wensje gedaan?
http://www.gerardlenting.nl/doeeenwens/lightacandle.html
Anders raken we dat viswijf nooit kwijt!
geen regelmatig kijker en/of beperkte mensenkennis?quote:Op donderdag 28 april 2011 18:43 schreef Diamonds28 het volgende:
[..]
nee hoor maar vind der wel leuk in tegenstelling van Janki Mo en Sharon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |