op politiek 24 alvanaf 9 uurquote:Op donderdag 28 april 2011 18:56 schreef Stability het volgende:
[..]
dank je wel lieffiegoh 4 uur lang !!
pffff nou dan ga ik nog niet kijken hoor, kheb 2 uur nodig om echt wakker te worden altijd ..geen drukte aan mn kop hahaquote:
Dit is toch niet nieuw voor jullie, of wel?quote:Op donderdag 28 april 2011 18:54 schreef Stability het volgende:
echt een heel triest zielig gezin dat !!
nee, zeker niet !quote:Op donderdag 28 april 2011 18:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dit is toch niet nieuw voor jullie, of wel?
Mo heeft een spuitje gekregen, zodat ze er niet aan denkt dat ze eigenlijk weg wil.quote:Op donderdag 28 april 2011 18:59 schreef Niki.P het volgende:
Oe wat zou er in die 3 minuten zijn gebeurt
quote:Op donderdag 28 april 2011 19:00 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Mo heeft een spuitje gekregen, zodat ze er niet aan denkt dat ze eigenlijk weg wil.
ja hahahahaquote:Op donderdag 28 april 2011 19:00 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Mo heeft een spuitje gekregen, zodat ze er niet aan denkt dat ze eigenlijk weg wil.
[..]
[..]
ja, haar echte geheimquote:Op donderdag 28 april 2011 19:00 schreef delfse het volgende:
[..]
Liggen is haar favoriete standje. Het liefst met een kerel voor geld.
als je niet wil antwoorden dan antwoordt je toch gewoon niet...quote:Op donderdag 28 april 2011 18:42 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
150 Berichten al te veel?![]()
Er zijn er die lezen alle gemiste topics terug (zoals ik), om zo anderen niet lastig te vallen met: "Heb ik nog wat gemist???"
En omaatje is ook geen 18 meerquote:Op donderdag 28 april 2011 19:01 schreef SecretOma het volgende:
[..]
als je niet wil antwoorden dan antwoordt je toch gewoon niet...
ik deed een beroep op degenen die daartoe wel bereid waren
De enige actieven daar.quote:Op donderdag 28 april 2011 19:01 schreef Stability het volgende:
karim en gerard worden hyper hahahaha
ruud zei het al....platgespotenquote:Op donderdag 28 april 2011 19:03 schreef Ytsmi het volgende:
Mo had anders voor de SL nog het hoogste woord
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |