quote:Op donderdag 28 april 2011 17:38 schreef Berenjenafok het volgende:
Heeft iemand dat gezicht van Jo net gecapt? Ik was zo onder de indruk dat ik het vergat
Ach de twee hondjes van secretstory huis!!quote:
quote:Op donderdag 28 april 2011 17:39 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ach de twee hondjes van secretstory huis!!
quote:Op donderdag 28 april 2011 17:41 schreef Toverheks het volgende:
Maak me blij, maak me blij met beppie het huis uit te gooien
echt ben er vanavond maar wat zal ik juigenquote:
hehe niet die. Daar ben ik niet van onder de indruk. Dat hoofd toen Sharon zei dat ze zo jaloers was op haar knappe gezichtje.quote:
Wil het wel typen maar ben bang dat je me, als het niet gebeurd met je bezem achterna komtquote:Op donderdag 28 april 2011 17:41 schreef Toverheks het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAhhhhhhhhquote:Op donderdag 28 april 2011 17:41 schreef Toverheks het volgende:
Het is idd mijn cap die rond gaat.quote:Op donderdag 28 april 2011 17:45 schreef Nostalgist het volgende:
Van de Net5 site:
Een super spannende Secret Story avond
28 april om 17.34
Welke bewoner mag vanavond een dierbare in de armen sluiten?
Zorg dat de chips klaarstaat en er genoeg drinken bij de hand is. Vanavond hebben we weer een extra lange Secret Story avond voor jullie op het programma staan. Tijdens de daily show om 19:30 uur praten we je bij over de meest recente ontwikkelingen. Hoe zijn de spanningen in het huis ontstaan en waar maken Philip en Joanna steeds ruzie over? Na de daily show is het tijd voor de liveshow. De Stem heeft weer een aantal bijzondere verrassingen voor de bewoners. Zo mag één van de bewoners vanavond een dierbare in zijn of haar armen sluiten. Uiteraard nemen we afscheid van één van de bewoners. Het is dus niet alleen voor jullie maar ook voor Gerard, Joanna en Karim een spannende avond. Wie van deze kandidaten moet deze week naar huis? Kijk vanavond vanaf 19:30 uur naar Net5.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |